VESPA GTS 300 Super - General Topic

Ovo su sve naklapanja, probaj pa vidi je li ti odgovara, ne paše svaki skuter svakome. Imam i Beverlya 350 u obitelji, nemam zamjerki na ležanje tog skutera, nije kao motor, ali stvarno se odlično vozi za jedan skuter. Vespa je puno okretnija i agilnija, doslovno se igraš s njom na prebacivanjima u sporijim zavojima, ali u brzim krivinama na 100+ km/h nije toliko dobra kao Beverly.

U Rovinju imaš Vespa klub, probaj se dogovoriti s momcima pa da učiniš đir na GTSu, tako ćeš najbolje steći dojam prije eventualne kupnje.
 
Bullet1275 said:
Ovo su sve naklapanja, probaj pa vidi je li ti odgovara, ne paše svaki skuter svakome. Imam i Beverlya 350 u obitelji, nemam zamjerki na ležanje tog skutera, nije kao motor, ali stvarno se odlično vozi za jedan skuter. Vespa je puno okretnija i agilnija, doslovno se igraš s njom na prebacivanjima u sporijim zavojima, ali u brzim krivinama na 100+ km/h nije toliko dobra kao Beverly.

U Rovinju imaš Vespa klub, probaj se dogovoriti s momcima pa da učiniš đir na GTSu, tako ćeš najbolje steći dojam prije eventualne kupnje.
Samo nemoj Pehu pitat đir, jer njegov GTS nema veze sa običnim GTSom :)


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 
Lo Juventino said:
Da si napisao da se ne kvari svima onda nebi isli u raspravu. Napisao si da ne odgovara svima, to je potpuno druga tvrdnja.
Sto se (ne)stabilnosti tice, svi seru pa tome. Talijani su najglasniji, zato i kupuju BiTubo...
Isti sam, 190cm x 106kg...


Sent from my iPhone using Tapatalk

To je kao da kazes da motori bez Ohlinsa ne valjaju, talijansko pretjerivanje. Imam malo vise iskustva s motorima i tesko ce me netko uvjeriti da je Bev nestabilan.
 
amante said:
Samo nemoj Pehu pitat đir, jer njegov GTS nema veze sa običnim GTSom :)


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Daj neke detalje... :mrgreen:

Moja je s Malossi variomatom, Leo Vince SBK auspuhom i Lambda emulatorom i vrhunska je za gradske uvjete, ali na višim brzinama malo ipak nedostaje. :)
 
mate said:
To je kao da kazes da motori bez Ohlinsa ne valjaju, talijansko pretjerivanje. Imam malo vise iskustva s motorima i tesko ce me netko uvjeriti da je Bev nestabilan.
A cuj, u odnosu na Tmaxa ne da je nestabilan, nego je ultra nestabilan. Ja ne usporedjujem motore, samo skutere. A Beverly je po mojem iskustvu nestabilan. Ponavljam, po mojem iskustvu...

Usput, za vlasnike Vespe. Kakva je zastita od vjetra, ponajvise za koljena?

Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Mate svake god uzima novog beverlya pa je relevantan pricat o kvarovima.. :mrgreen:

Piaggio vise ne bi uzeo da mi poklone! Taman ce mi ovih dana bit popravljen x10 i ide odmah u oglasnik. Ono kad klip cekas mjesecima. Pjeske ga donose iz italije. Noseci kriz na ledjima..
 
  • Haha
Reactions: Marin0
Bullet1275 said:
Daj neke detalje... :mrgreen:

Moja je s Malossi variomatom, Leo Vince SBK auspuhom i Lambda emulatorom i vrhunska je za gradske uvjete, ali na višim brzinama malo ipak nedostaje. :)
Ja sam svoju prodao prije dvije godine i vratio se na šaltung px. 2011 sam kupio novog GTS 300 nakon izvoženih par godina na GT200L. Upgrade GTS: bitubo ovjes, malosi kuplung (zadnja osovina), jcosta Evo 2, Akrapovič, malosi lambda emulator. Ugl 145 po GPS ali 12” su uvijek 12” (mislim na kotače). Peho iz Rovinja je još slagao neke mape za svoju, malosi glava sa ventilima i svašta nešto...
Uglavnom, Vespa je super i šminka i klasika, možeš sjesti u trenirci, moto ili klasičnom odijelu, sve joj dobro stoji. Ali na kraju ipak je samo skuter. Zato sam uzeo PX za guštanje i druženje u klubu, a Yamaha je za ozbiljnije vožnje. Dakako, sa Vespama sam bio kroz BIH, Srbiju, Sloveniju, Madzarsku, Italiju, Austriju, Njemačku...


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 
amante said:
Ja sam svoju prodao prije dvije godine i vratio se na šaltung px. 2011 sam kupio novog GTS 300 nakon izvoženih par godina na GT200L. Upgrade GTS: bitubo ovjes, malosi kuplung (zadnja osovina), jcosta Evo 2, Akrapovič, malosi lambda emulator. Ugl 145 po GPS ali 12” su uvijek 12” (mislim na kotače). Peho iz Rovinja je još slagao neke mape za svoju, malosi glava sa ventilima i svašta nešto...
Uglavnom, Vespa je super i šminka i klasika, možeš sjesti u trenirci, moto ili klasičnom odijelu, sve joj dobro stoji. Ali na kraju ipak je samo skuter. Zato sam uzeo PX za guštanje i druženje u klubu, a Yamaha je za ozbiljnije vožnje. Dakako, sa Vespama sam bio kroz BIH, Srbiju, Sloveniju, Madzarsku, Italiju, Austriju, Njemačku...


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

... jesi imao bitubo i straga? kakva je razlika?...
... vidim većina ih stavlja malosijev kuplung jer je kao bolji od tvorničkog, ali stavlja ih dosta i onaj CVT fr4 variomat umjesto drugih variomata...
... zašto nisi iša na 13'' felge od mp3 kad si već stavio sve to...
 
amante said:
Ja sam svoju prodao prije dvije godine i vratio se na šaltung px. 2011 sam kupio novog GTS 300 nakon izvoženih par godina na GT200L. Upgrade GTS: bitubo ovjes, malosi kuplung (zadnja osovina), jcosta Evo 2, Akrapovič, malosi lambda emulator. Ugl 145 po GPS ali 12” su uvijek 12” (mislim na kotače). Peho iz Rovinja je još slagao neke mape za svoju, malosi glava sa ventilima i svašta nešto...
Uglavnom, Vespa je super i šminka i klasika, možeš sjesti u trenirci, moto ili klasičnom odijelu, sve joj dobro stoji. Ali na kraju ipak je samo skuter. Zato sam uzeo PX za guštanje i druženje u klubu, a Yamaha je za ozbiljnije vožnje. Dakako, sa Vespama sam bio kroz BIH, Srbiju, Sloveniju, Madzarsku, Italiju, Austriju, Njemačku...


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Slažem se.

Moja je DR 177 i ide solidno za 33 godine staro prijevozno sredstvo  (y)

Za putovanje i sl. je ipak X9 puno bolji.
 
amante said:
Ja sam svoju prodao prije dvije godine i vratio se na šaltung px. 2011 sam kupio novog GTS 300 nakon izvoženih par godina na GT200L. Upgrade GTS: bitubo ovjes, malosi kuplung (zadnja osovina), jcosta Evo 2, Akrapovič, malosi lambda emulator. Ugl 145 po GPS ali 12” su uvijek 12” (mislim na kotače). Peho iz Rovinja je još slagao neke mape za svoju, malosi glava sa ventilima i svašta nešto...
Uglavnom, Vespa je super i šminka i klasika, možeš sjesti u trenirci, moto ili klasičnom odijelu, sve joj dobro stoji. Ali na kraju ipak je samo skuter. Zato sam uzeo PX za guštanje i druženje u klubu, a Yamaha je za ozbiljnije vožnje. Dakako, sa Vespama sam bio kroz BIH, Srbiju, Sloveniju, Madzarsku, Italiju, Austriju, Njemačku...


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Ima kombinacija sa Malossi glavom s većim ventilima, drugim klipom i cilindrom, te klapnom gasa od Beverlya 350, ali onda diže cijenu u nebesa.

Ovo je neka Budget kombinacija koja daje sasvim ok rezultate, sve više od toga zahtijeva dosta veća ulaganja.
https://www.youtube.com/watch?v=bqNalG7M1zw

Ja sam upravo naručio Carbone amortizere za svoju i sve nove selen blokove, tako da ćemo vidjeti kako se sad ponaša. Meni je ipak što se upotrebljivosti i kvalitete tiče GTS daleko ispred PX-a, i dalje je okretna da se mogu provlačiti po gradu gdje maxiji teško prolaze, a ne moram zazirati ni od magistrale i brzih cesta, kao ni vožnje sa suvozačem. Doslovno i radno i paradno vozilo...

 
Kad već nisu izbacili, trebalo bi uzet neku GTS  i ubost joj 350 agregat i poigrat se prednjom vilicom, također i 13" kotače  :mrgreen:
Malo veći zahvat u početku ali bi se isplatilo :wink:


http://vespaforum.de/viewtopic.php?f=17&t=33802


npr
https://www.njuskalo.hr/skuteri-preko-50/piaggio-vespa-granturismo-200-cm3-oglas-24911987

https://www.njuskalo.hr/moto-agregati/piaggio-beverly-350-agregat-oglas-22971271
 

Attachments

  • vespa350.png
    vespa350.png
    239.5 KB · Views: 156
Vespa je prvenstveno za gust i sminku. Uzivam je vozit. A ima san od px do sad gts super sport 300. Ko oce ubrzanja i pizdarije ima motora za kupit koliko hoces. Imas i t max. Pa vozi brale. Al vespu nabrijavat.  Totalna glupost.
 
ROMANISTA said:
Vespa je prvenstveno za gust i sminku. Uzivam je vozit. A ima san od px do sad gts super sport 300. Ko oce ubrzanja i pizdarije ima motora za kupit koliko hoces. Imas i t max. Pa vozi brale. Al vespu nabrijavat.  Totalna glupost.

... ma tribali su je jednostavno ponudit i sa onim 350 agregatom umisto da se šlepaju na ovoj ramini od 278ccm već godinama...
... molim te nemoj mi samo reć da si uzea ovu žutu šta sad ima... :mrgreen:
 
Boxer_st said:
... ma tribali su je jednostavno ponudit i sa onim 350 agregatom umisto da se šlepaju na ovoj ramini od 278ccm već godinama...
... molim te nemoj mi samo reć da si uzea ovu žutu šta sad ima... :mrgreen:

Antracit san uzea. Al to zena vozi. Ja kraden :LOL:  prova san beva 350.  Cisto da vidin. Ide ok. Al nije mi to za Vespu  Ajde za nas koji nesto znamo vozit, al Vespe vecinom kupuju oni sta im je prvi skuter. Ubili bi se sa jacom ks i ccm. I ovo je nekima previse

Vespa je sminkica za po gradu i ima dovoljno svega za po gradu.  Van grada moze, al ja ne namjeravma vozit van grada. Sta ti vozis?
 
ROMANISTA said:
Antracit san uzea. Al to zena vozi. Ja kraden :LOL:  prova san beva 350.  Cisto da vidin. Ide ok. Al nije mi to za Vespu  Ajde za nas koji nesto znamo vozit, al Vespe vecinom kupuju oni sta im je prvi skuter. Ubili bi se sa jacom ks i ccm. I ovo je nekima previse

Vespa je sminkica za po gradu i ima dovoljno svega za po gradu.  Van grada moze, al ja ne namjeravma vozit van grada. Sta ti vozis?

... aj falin te bože da nisi ti bira boju, inače joj žuta ne gine... :mrgreen:
... a ja ti vozin X8, ka da nisi to zna... :mrgreen:
 
Boxer_st said:
... aj falin te bože da nisi ti bira boju, inače joj žuta ne gine... :mrgreen:
... a ja ti vozin X8, ka da nisi to zna... :mrgreen:
Nisan ja seki. Zuti kralj je bija top snizen. Pa ga uzea. I ok je boja u odnosu na ovu sracka zutu od vespe
 
Boxer_st said:
... jesi imao bitubo i straga? kakva je razlika?...
... vidim većina ih stavlja malosijev kuplung jer je kao bolji od tvorničkog, ali stavlja ih dosta i onaj CVT fr4 variomat umjesto drugih variomata...
... zašto nisi iša na 13'' felge od mp3 kad si već stavio sve to...
Bitubo. Razlika. Za ne povjerovat. Ne znam kakvi su ostali ovjesi, za Carbone sam čuo da je dobar omjer cijene i kvalitete, odnosno performansi...
Za 13” Felge treba tokariti glavcinu ili felgu jer ima drugačiji ET a onda brijem da se gubi na ciklistici. Ako na Vespi uopće možemo o ciklistici pričati. Ok po definiciji svakako...


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 
ROMANISTA said:
Vespa je prvenstveno za gust i sminku. Uzivam je vozit. A ima san od px do sad gts super sport 300. Ko oce ubrzanja i pizdarije ima motora za kupit koliko hoces. Imas i t max. Pa vozi brale. Al vespu nabrijavat.  Totalna glupost.

Slažem se da je prvenstveno za gušt i šminku, a samim time i vaša GTS 300 gubi smisao, zašto niste uzeli slabiji model?  :mrgreen:.
Smisao mog posta je bila da kad se već ide "nabrijavat", bolje je (isplativije, dugotrajnije i brže) staviti mašinu 350 i variomat.

Ja i da imam t-maxa, opet bi gledao staviti npr. kit MALOSSI 560cc, bregastu, ventile, prijenos i druge gluposti, a onda opet za te novce mogu uzeti motor, ali nije to to... o tome nema uopće smisla raspravljati. Bar sam uvijek nešto sređivao po svom guštu, nisam vozio "serijalu" (iako je to totalno neisplativo).

 
dovla said:
Mate svake god uzima novog beverlya pa je relevantan pricat o kvarovima.. :mrgreen:

Piaggio vise ne bi uzeo da mi poklone! Taman ce mi ovih dana bit popravljen x10 i ide odmah u oglasnik. Ono kad klip cekas mjesecima. Pjeske ga donose iz italije. Noseci kriz na ledjima..

Šta mu je bilo kad su klip naručivali?
Koja mašina?