VFR/VTR generalni topic

Pitanje, valjda kratko.
Gledam jednu VTRku 1000(ne SP) i motor mi je vrhunski, ali me jebe nesto. Iznad 3000 okretaja u voznji pocinje tresti prilicno intenzivno, a ne mogu zakljuciti do cega bi bilo. Vibracije se najvise osjete kroz tank, fuzice i rucke i dosta su intenzivne sto su okretaji veci.

E sad, nema apsolutno nikakvih neobicnih zvukova niti u leru niti pri dodavanju gasa sto bi mi upucivalo na neki specificni problem.

Da li je moguce da je do karburatora, ili da se brinem kako je neki ozbiljniji problem u pitanju?

Cijena mi je okej i spreman sam uloziti za generalku karburatora, stelanje ventila, gume i lancanike mijenjam svakako, ali ne bih volio da se masina rastepe i da me kosta vise neg motor na kraju.
 
Dva pitanja, ako se ko može sjetit ovog vezanog za volan bar. VFR V-tec 800.

Kako idu godine, a leđa sve više smetaju --- je li netko imao prakse sa zamjenom standardnih volana na VFR sa touring volanima? Recimo ovako nešto https://novema-nova.hr/artikl/lsl-volan-touring-l03

I drugo, koje ako ne riješim ću vjerovatno morat zaboravit na motore sa šaltanjem. Imao sam krajem trećeg miseca nezgodu (na brodu) di su mi stradali prsti obe šake. Na 4 prsta di su dijelovi bili otkinuti, sašiveno je i prošlo je ok. Međutim 3 prsta na livoj ruci su bila zdrobljenih kostiju. Jednom je vrh ostao kriv, jednom nepomičan vrh. Ali ni to nije problem. Problem je šta se već nakon prvog dana vožnje javljaju bolovi, drugi dan boli konstantno, treći više nije vožnja nego muka kako doma doć......sad, postoji li neki način kako omekšat ručicu kumpluga? Napominjem da je uvik bila dosta mekana i danas je mekana svima osim mene i moje live ruke. Npr taj touring volan i dulja ručica kojom bi dobio nekakvu polugu??? Inače imaju ono štelanje daljine (6 stupnjeva) ali ne pomaže baš u ovom slučaju. :mrgreen:
 
Ozljeda na poslu? Dobio dobre pare? Uzmi 15 hiljada evra i gas po novi Tmax
Ako budem osuđen na skuter, isključivo Silwer 600 ili Burgman 650. T-max probah u komadu 200 km i nisam uživao. Šta se vozivosti tiče, nisan ima primjedbi :mrgreen:
 
DCT je tvoj prijatelj. Mozes saltat sam pritiskom na dugme ili polugom mjenjaca. Nema rucice kumpluga.
 
I drugo, koje ako ne riješim ću vjerovatno morat zaboravit na motore sa šaltanjem. Imao sam krajem trećeg miseca nezgodu (na brodu) di su mi stradali prsti obe šake. Na 4 prsta di su dijelovi bili otkinuti, sašiveno je i prošlo je ok. Međutim 3 prsta na livoj ruci su bila zdrobljenih kostiju. Jednom je vrh ostao kriv, jednom nepomičan vrh. Ali ni to nije problem. Problem je šta se već nakon prvog dana vožnje javljaju bolovi, drugi dan boli konstantno, treći više nije vožnja nego muka kako doma doć......sad, postoji li neki način kako omekšat ručicu kumpluga? Napominjem da je uvik bila dosta mekana i danas je mekana svima osim mene i moje live ruke. Npr taj touring volan i dulja ručica kojom bi dobio nekakvu polugu??? Inače imaju ono štelanje daljine (6 stupnjeva) ali ne pomaže baš u ovom slučaju. :mrgreen:
Ovo i quickshifter mozda u kombinaciji?
Tako da koristis kvacilo samo periodicki, a ova spravica ti olaksa to malo sto ga koristis pri stajanju/kretanju.

Osim toga, DCT mi zvuci super. VFR 1200 imas sa DCT-om recimo.
 
  • Like
Reactions: JosipS
DCT je zakon, slazem se. I ja cu se vjerojatno uskoro pocastiti necim sa DCT-om.
Da se razumijemo, super mi je u kontekstu olaksavanja voznje nekom tko zbog nezgode ne moze povlaciti kvacilo bez boli.
Da bi osobno vozio takav motor, i nije mi neka zelja.
 
Ovo i quickshifter mozda u kombinaciji?
Tako da koristis kvacilo samo periodicki, a ova spravica ti olaksa to malo sto ga koristis pri stajanju/kretanju.

Osim toga, DCT mi zvuci super. VFR 1200 imas sa DCT-om recimo.
Hvala, svakako izgleda interesantno. Ako odlučim ostaviti motor, onda je i to "must have" za mene. Odlično.
 
evo mene natrag u V4 sekciji

nakon prodaje vfr800, kupnje k1300S, odlucio da ipak moram imati doma barem jedan V4

kupio u DE vfr750f, 1996


IMG-20231111-WA0027.jpg
IMG-20231111-WA0028.jpg