Vozačka A/A2 i epilepsija

Razmišljo sam i o tom, ak se brinu samo za mene a ne za druge kak oni kazu, potpiso bi papir da doktorica nije odgovorna za niš nego ja, ak se toga boji...

...možda doktor u drugoj državi, il otic u drugu drzavu po vozacku?
Koja druga država, zapadno od nas zaboravi, istočno od nas možeš s nofcem što hočeš !

Poznanik je pao sa skutera, otkrilo se da je imao tvoj problem, ne smije voziti A kat,i za B je dobio muljanjem, naravno ima dvojno državljanstvo (Maminjo case), epileptičari često samo jednom dodju u problem, obično o tome pišu u crnoj kronici !
 
  • Like
Reactions: diesel power
Koja druga država, zapadno od nas zaboravi, istočno od nas možeš s nofcem što hočeš !

Poznanik je pao sa skutera, otkrilo se da je imao tvoj problem, ne smije voziti A kat,i za B je dobio muljanjem, naravno ima dvojno državljanstvo (Maminjo case), epileptičari često samo jednom dodju u problem, obično o tome pišu u crnoj kronici !
Ne znači ti ništa dvojno državljansto, prekomplicirano.
 
Koji to zdravstveni problem mogu imat da je u redu vozit auto a nije motor ili obrnuto?
 
Nije isto. Autom je lakše zgazit više ljudi.
 
  • Like
Reactions: thommy
Stvarno mislite da je sa epilepsijom isto vozit auto i motor??
Mi smo imali Šveđanina na cruiseru sa epilepsijom. Dva puta ga je helikopter vodio s broda u bolnicu. Da stvar bude gora, on je bio oficir za navegaciju. Znači dok 3500 tisuća ljudi spava, on ih vozi i izvrne se za vrijeme gvardije. Uredno je prolazio lječnički i firma ga je vračala na brod. WTF.
 
  • Like
Reactions: diesel power
Razmišljo sam i o tom, ak se brinu samo za mene a ne za druge kak oni kazu, potpiso bi papir da doktorica nije odgovorna za niš nego ja, ak se toga boji...

...možda doktor u drugoj državi, il otic u drugu drzavu po vozacku?

A zašto baš imaš sad najednom toliku želju za vožnjom motora? Ako mišliš da će ti motor pomoći u ijednom aspektu života - varaš se.

Doktorica te očito zna bolje nego mi ovdje i vjerujem da postoji neki razlog zašto ne želi da sjedneš na motor, pa čak i da nema uporište u regulativi.
 
  • Like
Reactions: thommy and Village
Koji to zdravstveni problem mogu imat da je u redu vozit auto a nije motor ili obrnuto?
Sta pojacava epilepsiju?
Ili sta moze pojacat epilepsiju?
Podrazaj iz vani….
E sad koliko puta je na motoru jaci utjecaj okoline nego u auto
Pa jedno 10puta
Tako da tu vidin razlog….
 
  • Like
Reactions: boško buha
Nemam pojma o epilepsiji, ali ako je problem u podražaju onda po istoj logici ne bi smio vozit ni auto od 500 ks?
 
Mi kao motociklisti znamo koliko smo u manjini, drugim normalnim ljudima je čudno što mi uopće volimo vozit motore, sjedat na ta dvokotačna prometala !
 
  • Like
Reactions: diesel power
Mi smo imali Šveđanina na cruiseru sa epilepsijom. Dva puta ga je helikopter vodio s broda u bolnicu. Da stvar bude gora, on je bio oficir za navegaciju. Znači dok 3500 tisuća ljudi spava, on ih vozi i izvrne se za vrijeme gvardije. Uredno je prolazio lječnički i firma ga je vračala na brod. WTF.
Imam kolegu IT-evca koji vec odavno ima epilepsiju i isto kao i autor teme vec odavno to drzi pod kontrolom. Prije par godina je nesto radio u server sali i dozivio napad. Em sto nitko nije bio sa njim dok je to bilo pa dok smo ga nasli jedva ostao ziv, em sto mi je napravio havariju na backup sustavu jer mu je naravno sve ispalo iz ruku, a tada smo jos imali iSCSI sustav pa sam proveo cijeli vikend vracajuci sve u normalu.
Long story short, zabranjen mu je ulazak u server salu.
Dobro kaze @gvo, ima doktorica razlog sto ti to ne dopusta i vjerojatno bi bilo dobro da je poslusas. Ili vozi za sada neki 50ccm skuter ili onaj MP3 ako je to u HR dopusteno sa B kategorijom.
 
A zašto baš imaš sad najednom toliku želju za vožnjom motora? Ako mišliš da će ti motor pomoći u ijednom aspektu života - varaš se.

Doktorica te očito zna bolje nego mi ovdje i vjerujem da postoji neki razlog zašto ne želi da sjedneš na motor, pa čak i da nema uporište u regulativi.

Apsolutno potpisujem do riječi. Da se mene pita (a ne pita), na žalost CPU kandidata za A kategoriju rekao bih veliko NE i tu je priči kraj. Ne kužim se u epilepsiju, ne znam ništa o svim onim detaljima koji mogu biti okidač za napad, no vjerujem da je sve skupa dovoljno riskantno da ne bih dozvolio A kategoriju dijagnosticiranim bolesnicima.

Inače ne kužim ni ove "logičare" koji izjednačavaju A i B kategoriju zbog istog liječničkog, kojeg radi svaka medicina rada, no svakako ne smatram da bi napad epilepsije na motoru i u autu bili jednako teških posljedica, jer barem za auto ti ne treba ravnoteža... i razumljivo je da niti jedan liječnik (nebitno gdje radi, ionako svi podaci i o epilepsiji i o padu na pregledu idu u centralni sustav eZdravlje, i pao jednom na liječničkom - to SVI vide koji to trebaju vidjeti, stoga je bezveze i svejedno bajati ide li se na pregled u privatnu ili državnu kliniku sa licencom za preglede za vozače...) neće riskirati da ga nosi na duši samo zato jer on ima silnu volju da vozi motore... imao sam i ja volju za letjeti kao "moj galebe", ali me strah visine, i jebiga... sa nekim stvarima se treba pomiriti. Ako nešto zakon i dozvoljava, prvenstveno zato jer je nedorečen, manjkav i svakakav, to ne bih tumačio kao zeleno svjetlo za zakonsko istjerivanje pameti, jer realnost rizika stradavanja isti taj zakon ne poznaje... tu bih vjerovao liječnicima.
 
susjed je imao problem s epilepsijom, to je bilo prije vise desetaka godina, nije imo dozvolu za auto vec je vozio Tomos automatika..
 
Apsolutno potpisujem do riječi. Da se mene pita (a ne pita), na žalost CPU kandidata za A kategoriju rekao bih veliko NE i tu je priči kraj. Ne kužim se u epilepsiju, ne znam ništa o svim onim detaljima koji mogu biti okidač za napad, no vjerujem da je sve skupa dovoljno riskantno da ne bih dozvolio A kategoriju dijagnosticiranim bolesnicima.

Inače ne kužim ni ove "logičare" koji izjednačavaju A i B kategoriju zbog istog liječničkog, kojeg radi svaka medicina rada, no svakako ne smatram da bi napad epilepsije na motoru i u autu bili jednako teških posljedica, jer barem za auto ti ne treba ravnoteža... i razumljivo je da niti jedan liječnik (nebitno gdje radi, ionako svi podaci i o epilepsiji i o padu na pregledu idu u centralni sustav eZdravlje, i pao jednom na liječničkom - to SVI vide koji to trebaju vidjeti, stoga je bezveze i svejedno bajati ide li se na pregled u privatnu ili državnu kliniku sa licencom za preglede za vozače...) neće riskirati da ga nosi na duši samo zato jer on ima silnu volju da vozi motore... imao sam i ja volju za letjeti kao "moj galebe", ali me strah visine, i jebiga... sa nekim stvarima se treba pomiriti. Ako nešto zakon i dozvoljava, prvenstveno zato jer je nedorečen, manjkav i svakakav, to ne bih tumačio kao zeleno svjetlo za zakonsko istjerivanje pameti, jer realnost rizika stradavanja isti taj zakon ne poznaje... tu bih vjerovao liječnicima.
Da si ikad vidija epileptični napad, znao bi. Nema tu ravnoteže nikakve. Kod nas gospođa, pred koju godinu, imala napad dok je vozila. Sletila s ceste, aut završio na otpadu. Troje dice u autu. Srića, nikom ništa ozbiljno. Bija ja "logičar" ili ne, jako je opasno kad se dogodi.