Vozi neko ovdje Triumph

Vozio sam kratko od frenda speed triple iz 2005 godine.
Odlican bajk. Po mom ukusu bi bio vrhunski da ima kojih 15-tak kg manje. Novije nisam vozio.
Bio na predstavljanju novih modela na eicmi 2015, fantastican u zivo, pogotovo R verzija.

Sent from my GT-I9195 using Tapatalk

 
bosch said:
Pozdrav!Ima li tko iskustva ili savjet u vezi 1996 Triumpha tridend sprint 900..malo ih je a ja u napasti... :misli:
Hvala unaprijed...

Vječni motor... uzmi ako je redovito održavan i bez padova
 
s2r said:
Vozio sam kratko od frenda speed triple iz 2005 godine.
Odlican bajk. Po mom ukusu bi bio vrhunski da ima kojih 15-tak kg manje. Novije nisam vozio.
Bio na predstavljanju novih modela na eicmi 2015, fantastican u zivo, pogotovo R verzija.

Sent from my GT-I9195 using Tapatalk
slažemo se oko težine.. nova verzija je čak nekih 3 kg teža od 2005 ..

ali brdo takvih nakeda bi bilo vrhunsko kad bi imali 15 kg manje.. MT-09 ima 193kg sa svim tekućinama a opet mislim nije za usporedbu sa s. triplom.
naravno tu je i cijena od 14700 EUR u italiji. i kad bi ga prodavao bi imao problema..
 
evo ako koga zanima novi street triple 765 (y)
http://www.motorcyclenews.com/news/new-bikes/2017/january/new-triumph-street-triple-765-revealed-2017/
 
Jurke94 said:
evo ako koga zanima novi street triple 765 (y)
http://www.motorcyclenews.com/news/new-bikes/2017/january/new-triumph-street-triple-765-revealed-2017/
:shock: predobro

vani su neke ''špijunske'' slike od novog speed tripla ali ništa dorađeno.. valjda će uskoro
 
Iebi Vyethar said:
slažemo se oko težine.. nova verzija je čak nekih 3 kg teža od 2005 ..

ali brdo takvih nakeda bi bilo vrhunsko kad bi imali 15 kg manje.. MT-09 ima 193kg sa svim tekućinama a opet mislim nije za usporedbu sa s. triplom.
naravno tu je i cijena od 14700 EUR u italiji. i kad bi ga prodavao bi imao problema..
Meni su neusporediva ta dva stroja.
Mt-09 je ok, dok nevidim instrument tablu i one kabele, kao da su sa commodore-a skinuti i nakeljeni. Polozaj sjedenja mi je cudan, polusupermoto.
Triple kosta, al i vrijedi.

Sent from my GT-I9195 using Tapatalk

 
s2r said:
Meni su neusporediva ta dva stroja.
Mt-09 je ok, dok nevidim instrument tablu i one kabele, kao da su sa commodore-a skinuti i nakeljeni. Polozaj sjedenja mi je cudan, polusupermoto.
Triple kosta, al i vrijedi.

Sent from my GT-I9195 using Tapatalk
u subotu kad sam bio u veroni MT serija mi je izgledala kao hrpa plastičurine koja je stajala na kiši 5 godina u usporedbi sa svim drugim motorima. sjeo sam na devetku i isto tako položaj mi se nije svidio.

speed triple nije bio izložen kod triumpha (samo street sa komadom gore) ali i onako ću čekati novu verziju..

frustriraju me nekakve recenzije i pregledi di se taj motor redovito uspoređuje sa skupljim i jačim modelima pa slijede kritike kako motor nije dovoljno jak ili nema neakve ventile od titanija ili već koji kurc.
malo mi to moto novinarstvo kad sve zbrojiš izgleda blentavo i nema smisla  :nasilni:

 
Iebi Vyethar said:
u subotu kad sam bio u veroni MT serija mi je izgledala kao hrpa plastičurine koja je stajala na kiši 5 godina u usporedbi sa svim drugim motorima. sjeo sam na devetku i isto tako položaj mi se nije svidio.

speed triple nije bio izložen kod triumpha (samo street sa komadom gore) ali i onako ću čekati novu verziju..

frustriraju me nekakve recenzije i pregledi di se taj motor redovito uspoređuje sa skupljim i jačim modelima pa slijede kritike kako motor nije dovoljno jak ili nema neakve ventile od titanija ili već koji kurc.
malo mi to moto novinarstvo kad sve zbrojiš izgleda blentavo i nema smisla  :nasilni:

pogledaj dobro street, pogotovo "R".. ne samo da je puno laksi, bolji je od speeda kod 90% vremena provedenih na motoru.. 
 
super motor po brojkama i izgledu ali zanima me šta će biti od speeda za 2017..
da imam 10 godina manje kupio bi street  :mrgreen:

ako će cijena biti ista kao od 2016, mogu ga oni uspoređivati sa monsterom 1200 ili sa s 1000 r (4 cilindra, plaćaš pakete s opcijama) koliko god htjeli, opet cijena nije slična. a kladio bi se da je bolji od japanaca.
 
ovako gledam neki motor za laganu preradu i sviđa mi se sped triple 955 ima li neke veće mane i kakav je u vožnji .Motor nikad nisam vidio ni probao ,Nisu ni nešto pretjerano skupi a opet čini se dobra baza !
 
Iebi Vyethar said:
u subotu kad sam bio u veroni MT serija mi je izgledala kao hrpa plastičurine koja je stajala na kiši 5 godina u usporedbi sa svim drugim motorima. sjeo sam na devetku i isto tako položaj mi se nije svidio.

speed triple nije bio izložen kod triumpha (samo street sa komadom gore) ali i onako ću čekati novu verziju..

frustriraju me nekakve recenzije i pregledi di se taj motor redovito uspoređuje sa skupljim i jačim modelima pa slijede kritike kako motor nije dovoljno jak ili nema neakve ventile od titanija ili već koji kurc.
malo mi to moto novinarstvo kad sve zbrojiš izgleda blentavo i nema smisla  :nasilni:
Godinu prije na Milanskom sajmu su sve imali izlozeno plus novi triple sa Foggyem za volanom. ;)

Sent from my GT-I9195 using Tapatalk

 
kad sam zvao u zg su mi rekli da novi speed košta 113,800 kn. kad sam slao mail da pitam koliko bi došao sa quickshifterom i arrow auspuhom, rekli su da samo motor bez dodataka je 127.100 kn. mislim da ne vrijedi te pare pa sam odustao.
cijena za street triple R će se znati tek u travnju, baš me zanima koliko će koštati to čudo tu kod nas..

 
Provaj vidit koliko bi te u Slo ili It doso novi plus davanja drzavi.
Stava sam da triple r vrijedi blizu 20k €, kod nas sa svim davanjima jer i spada u top klasu nakeda.

Sent from my GT-I9195 using Tapatalk

 
s2r said:
Provaj vidit koliko bi te u Slo ili It doso novi plus davanja drzavi.
Stava sam da triple r vrijedi blizu 20k €, kod nas sa svim davanjima jer i spada u top klasu nakeda.

Sent from my GT-I9195 using Tapatalk
da se ispravim, ne kažem da domaće poslovnice imaju krive cijene. ne poznajem te motore, ali ih uspoređujem sa onime što nude drugi brendovi. s1000r sa 2 paketa opreme uz još 20 konja mi dođe jeftinije od speeda r bez ikakvih dodataka..

onda još kad čitam loše kritike o speedu, gubim interes. kao da su ga svi novinari prokleli jer nema 170 ks nego 140. a probnih vožnji očito neću doživjeti.. i to mi sve skupa stvara dojam kakav imam..
 
Ako gledas samo brojke i koji je jeftiniji onda ili uzmi neki japanski zrx-mmx 1000 ili bmw i prica gotova.
Testove opcenito ne uzimam za ozbiljno, motorad odavno a u zadnje vrijeme i vecinu ostalih.
Kad u top naked klasi tempomat ili smjestaj i volumen kofera odlucuju koji je najbolji u klasi..

Sent from my GT-I9195 using Tapatalk

 
Neću komentirat snagu, već samo pojavu...... Razgledavo ga u Milanu i usporedivo s ostalima i puno je filigranskije i nekako bolje napravljen nego bmw, o ovoj novoj yamahi i da ne govorim. Položaj sjedenja savršen za sve namjene. Tužno v4 je po tom pitanju ko čistokrvni R motor u odnosu na speeda. Reko bi da se jedini speed nije odao ovom trendu da supernaked bude sve bliže R motoru i to mi se sviđa. Ima ga.... masivan, dovoljno velik sic, dosta dugačak. Vrhunska oprema i odličan motor. U stvarnosti, ova povećanja konja na nakedima jednostavno nemaju nikakve realne podloge niti potrebe.

Rekao bih da je speed izvrstan odabir za klasičare i ljubitelje starijih supernakeda.... klasičnog izgleda, a sa svom modernom tehnologijom ovog doba.
 
blagi said:
Neću komentirat snagu, već samo pojavu...... Razgledavo ga u Milanu i usporedivo s ostalima i puno je filigranskije i nekako bolje napravljen nego bmw, o ovoj novoj yamahi i da ne govorim. Položaj sjedenja savršen za sve namjene. Tužno v4 je po tom pitanju ko čistokrvni R motor u odnosu na speeda. Reko bi da se jedini speed nije odao ovom trendu da supernaked bude sve bliže R motoru i to mi se sviđa. Ima ga.... masivan, dovoljno velik sic, dosta dugačak. Vrhunska oprema i odličan motor. U stvarnosti, ova povećanja konja na nakedima jednostavno nemaju nikakve realne podloge niti potrebe.

Rekao bih da je speed izvrstan odabir za klasičare i ljubitelje starijih supernakeda.... klasičnog izgleda, a sa svom modernom tehnologijom ovog doba.
zato mi se i svidio..
gledao sam novog street tripla R i brojke mi se jako sviđaju. 166kg suh, 17,4 l. tanka, 118 konja na 12000 okr. :shock:
neću kupovati ništa dok ne daju cijenu za njega..

 
Nejked bi morao dobro ici u srednjim okretajima, treba bi biti brz do dvije glave, bez tjeranja u crveno.
Tu mi 1050, 3 cilindra i sa njegovih 140 konja lici na dobar okretni moment.