Iebi Vyethar
Member
u zadnje vrijeme razmišljam o speed triplu.. mt 07 kojeg vozim je ok ali tražit ću nešto jače na ljeto..
bosch said:Pozdrav!Ima li tko iskustva ili savjet u vezi 1996 Triumpha tridend sprint 900..malo ih je a ja u napasti... :misli:
Hvala unaprijed...
slažemo se oko težine.. nova verzija je čak nekih 3 kg teža od 2005 ..s2r said:Vozio sam kratko od frenda speed triple iz 2005 godine.
Odlican bajk. Po mom ukusu bi bio vrhunski da ima kojih 15-tak kg manje. Novije nisam vozio.
Bio na predstavljanju novih modela na eicmi 2015, fantastican u zivo, pogotovo R verzija.
Sent from my GT-I9195 using Tapatalk
:shock: predobroJurke94 said:evo ako koga zanima novi street triple 765
http://www.motorcyclenews.com/news/new-bikes/2017/january/new-triumph-street-triple-765-revealed-2017/
Meni su neusporediva ta dva stroja.Iebi Vyethar said:slažemo se oko težine.. nova verzija je čak nekih 3 kg teža od 2005 ..
ali brdo takvih nakeda bi bilo vrhunsko kad bi imali 15 kg manje.. MT-09 ima 193kg sa svim tekućinama a opet mislim nije za usporedbu sa s. triplom.
naravno tu je i cijena od 14700 EUR u italiji. i kad bi ga prodavao bi imao problema..
u subotu kad sam bio u veroni MT serija mi je izgledala kao hrpa plastičurine koja je stajala na kiši 5 godina u usporedbi sa svim drugim motorima. sjeo sam na devetku i isto tako položaj mi se nije svidio.s2r said:Meni su neusporediva ta dva stroja.
Mt-09 je ok, dok nevidim instrument tablu i one kabele, kao da su sa commodore-a skinuti i nakeljeni. Polozaj sjedenja mi je cudan, polusupermoto.
Triple kosta, al i vrijedi.
Sent from my GT-I9195 using Tapatalk
Iebi Vyethar said:u subotu kad sam bio u veroni MT serija mi je izgledala kao hrpa plastičurine koja je stajala na kiši 5 godina u usporedbi sa svim drugim motorima. sjeo sam na devetku i isto tako položaj mi se nije svidio.
speed triple nije bio izložen kod triumpha (samo street sa komadom gore) ali i onako ću čekati novu verziju..
frustriraju me nekakve recenzije i pregledi di se taj motor redovito uspoređuje sa skupljim i jačim modelima pa slijede kritike kako motor nije dovoljno jak ili nema neakve ventile od titanija ili već koji kurc.
malo mi to moto novinarstvo kad sve zbrojiš izgleda blentavo i nema smisla :nasilni:
Godinu prije na Milanskom sajmu su sve imali izlozeno plus novi triple sa Foggyem za volanom.Iebi Vyethar said:u subotu kad sam bio u veroni MT serija mi je izgledala kao hrpa plastičurine koja je stajala na kiši 5 godina u usporedbi sa svim drugim motorima. sjeo sam na devetku i isto tako položaj mi se nije svidio.
speed triple nije bio izložen kod triumpha (samo street sa komadom gore) ali i onako ću čekati novu verziju..
frustriraju me nekakve recenzije i pregledi di se taj motor redovito uspoređuje sa skupljim i jačim modelima pa slijede kritike kako motor nije dovoljno jak ili nema neakve ventile od titanija ili već koji kurc.
malo mi to moto novinarstvo kad sve zbrojiš izgleda blentavo i nema smisla :nasilni:
da se ispravim, ne kažem da domaće poslovnice imaju krive cijene. ne poznajem te motore, ali ih uspoređujem sa onime što nude drugi brendovi. s1000r sa 2 paketa opreme uz još 20 konja mi dođe jeftinije od speeda r bez ikakvih dodataka..s2r said:Provaj vidit koliko bi te u Slo ili It doso novi plus davanja drzavi.
Stava sam da triple r vrijedi blizu 20k €, kod nas sa svim davanjima jer i spada u top klasu nakeda.
Sent from my GT-I9195 using Tapatalk
zato mi se i svidio..blagi said:Neću komentirat snagu, već samo pojavu...... Razgledavo ga u Milanu i usporedivo s ostalima i puno je filigranskije i nekako bolje napravljen nego bmw, o ovoj novoj yamahi i da ne govorim. Položaj sjedenja savršen za sve namjene. Tužno v4 je po tom pitanju ko čistokrvni R motor u odnosu na speeda. Reko bi da se jedini speed nije odao ovom trendu da supernaked bude sve bliže R motoru i to mi se sviđa. Ima ga.... masivan, dovoljno velik sic, dosta dugačak. Vrhunska oprema i odličan motor. U stvarnosti, ova povećanja konja na nakedima jednostavno nemaju nikakve realne podloge niti potrebe.
Rekao bih da je speed izvrstan odabir za klasičare i ljubitelje starijih supernakeda.... klasičnog izgleda, a sa svom modernom tehnologijom ovog doba.