Vozi neko ovdje Triumph

navodno 80% momenta stvara na 3-4 tisuće okretaja.
imao sam predodžbu da ima mašinu koja vuče do 12k okr., neznam zašto.

sjetim se jedne prilike kad sam bio dijete i vidio r motor (vjerojatno 4 cilindra) kojemu su skinuli sve plastike i takvog vozili..
ne sjećam se dali na tv-u ili u živo ali sjećam se farova koji su stršili  :D
 
I mene određeni dojmovi iz djetinjstva prate cili motoživot.
 
Iebi Vyethar said:
zato mi se i svidio..
gledao sam novog street tripla R i brojke mi se jako sviđaju. 166kg suh, 17,4 l. tanka, 118 konja na 12000 okr. :shock:
neću kupovati ništa dok ne daju cijenu za njega..

Jeli ti mislis vozit brojke ili motor?

Čemu novi? Speedova ima finih polovnih i stariji su lipši nego ovi novi...
 
ma to što sam napisao se odnosilo na STREET triple koji sad ima 765 umjesto 675 ccm, uz još puno izmjena na agregatu..
i ta kubikaža mi se više sviđa.
slično je i sa speedom koji ima više od 100 izmjena na novom modelu iz 2016. lakši su, jači itd..

a speed tripla na njuškalu baš ni nema  :neznam:
 
Iebi Vyethar said:
ma to što sam napisao se odnosilo na STREET triple koji sad ima 765 umjesto 675 ccm, uz još puno izmjena na agregatu..
i ta kubikaža mi se više sviđa.
slično je i sa speedom koji ima više od 100 izmjena na novom modelu iz 2016. lakši su, jači itd..

a speed tripla na njuškalu baš ni nema  :neznam:

ima na Avtonetu :mrgreen:
 
danas su dali prve podatke o cijenama za street triple 765:

''So the new @UKTriumph Street Triple is coming in at £8,000 for the S, £8,900 for the R, and £9,900 for the RS!''

čitam sa motofire.com

sad treba vidjeti koliko to dođe kod nas..
 
DaRRth Vader said:
pazi vamo, pazi dobro...

Dakle triumph tiger 1050 vs jamahaha tracer.... 

da zakljucim samo da je VELIKA steta sto Triumph nema pravu podrsku u domaji jer motori su zaista ok... Smijem li reci, u globalu  znacajno bolji od Fiata, o dukcu necu nista.....

Pretpostavljam da se radilo o usporedbi sa zadnjom linijom tigera?
 
frend je ubol novog Tigera, motor zgleda odlicno, krasno se sjedi i skoro sbve na njemu mi se svidja, za sad jedina primjedba ide na nosace oslonaca za noge za  suvozaca koji su zavareni za ramu, cini mi se kao mogucnost skupog popravka ili vece stete na rami.

Ostalo kad ga malo probam, na prvu  (y) (y)
 
sid said:
frend je ubol novog Tigera, motor zgleda odlicno, krasno se sjedi i skoro sbve na njemu mi se svidja, za sad jedina primjedba ide na nosace oslonaca za noge za  suvozaca koji su zavareni za ramu, cini mi se kao mogucnost skupog popravka ili vece stete na rami.

Ostalo kad ga malo probam, na prvu  (y) (y)

Pa tak je i na Gej Esu.
 
p-000106-p_W1066802-krallenfussrasten-fuer-sozius-bmw-r-1200-gs-bis-2012-r-1150-gs-636118493479833446.jpg
 

To je neki stariji pre 2013 model. Sad je ovako; na šarafima na zadnji dio rame koji je isto na šarafima..

 

Attachments

  • fuss.JPG
    fuss.JPG
    96.4 KB · Views: 254
ovo mi se cini user frendly rjesenje

onak zavareno je tvornica frendly rjesenje  :mrgreen:
 
pojam user friendly upotrebljavaš na krivi način, educiraj se

taj termin nije za nabacit di se selji svidi pa da drugi misle kak je pametan




Srki
bagaj
 
Misli se, skinem ih i ak padnem.
Ali GS-ove fuzice stite glave od cilindara, uopce juzer frendli.
 
Srki said:
pojam user friendly upotrebljavaš na krivi način, educiraj se

taj termin nije za nabacit di se selji svidi pa da drugi misle kak je pametan




Srki
bagaj
Što jes, jes.
 
Srki said:
pojam user friendly upotrebljavaš na krivi način, educiraj se

taj termin nije za nabacit di se selji svidi pa da drugi misle kak je pametan




Srki
bagaj

ne kaki i citaj do kraja
 
na kraju sam kupio street RS, evo pišem jer mi je dosadno s tom kišom  :?
malo mi je čudno sjedalo, gura me naprijed, ali sam stavio gripove na tank pa mi je malo lakše.
motor je nov pa se još uvijek razrađuje. to mi je najgore kad ga ne smijem opterećivati pa minenjam stil vožnje, ne vozim prirodno i nije baš da uživam puno u tome.
ipak, ako ima neko na forumu da ga misli kupiti ali se dvoumi ili je skeptičan oko njega - jednostavno kupi ga.
bilo kakvi savjeti su mi dobrodošli ako ga netko već ima.

kako da to sad opišem..
gume su oštrijeg profila od neke sport touring. dovoljno je samo pomisliti da želiš skrenuti i motor već pada u zavoj.  :mrgreen:  grip na hladnoj gumi s toplim vremenom mi se čini isti kao na zagrijanoj sport touring gumi..
za kočenje je dovoljan kažiprst. a mogu naštimat da budu još osjetljivije.. malo škripe, trebam očistiti diskove valjda  :misli: ..grizu odmah i osjetiš ih.
ovjes mi je malo tvrd ali imam još 2,5 cm do dna. ipak drži putanju preko neravnina, možeš vozit po špagi
koliko je precizan u zavojima.
rama ne mrda ali nebi to komentirao jer vozim nježno dok se motor razrađuje. a i nemam nekog velikog iskustva s motorima.
gas reagira ovisno o načinu vožnje. "road mode" nekako previše kasni s gasom za moj ukus. to je baš za sporu vožnju. nije nešto ni za gust promet. "sport" je de facto onako prirodni gas po meni. "track" i "rain" nisam probao. nema baš ni smisla da to sad koristim.
ima neki đojstik di upravljaš sa displayom, stoji baš ispod žmigavca i strši. nije baš neko riješenje pa se treba naviknut.
truba je glasna, dugme isto malo strši..  :LOL:
pedala stražnje kočnice mi je malo visoka, s tim ću se pozabavit sutra. treba ju jače stisnuti i ima dugi hod..
oslonce za noge napokon ne stružem, samo čizme. malo su viši za standardni naked.
quickshifter radi ko švicarski sat. u biti cijeli motor je takav  (y)
motor može dobro povući ali RS verzija razvije ful snagu tek na višim okretajima. a tamo još ne idem..
auspuh je od prilike malo više od duplo glasniji od tvorničkog na MT-07. ako je itko ikad uspio čuti 07 sa tvorničkim auspuhom. to je pre tiho za percepciju ljudskog uha.
btw nikakvih kondenzacija, bijelog dima, prljave tekućine, niš.
točim super 95, primijetio sam malo hrđe ispod čepa  :shock:
svjetla su jaka, snop mi se možda či i mrvicu kratak. duga nisam probao..
ulje je full sintetičko odmah nakon prvog servisa. cilindri su presvučeni nikasilom tako da gorivo sa puno sumpora ih može siebat. ali to su već prošla vremena.

mislim da mašina vrijedi svaku lipu. za 93 soma koliko dođe s davanjima (euro 4) +pdv dobiješ jednog dobrog sportaša ali bez plastika, a to mislim stavit gore jednog dana. i clip on volan. ma sve 5, strava od motora i baš sam sretan  :grin:  (y)