Voznja motorom po kisi: frka ili???

Branko-ST said:
Ma po gradu je ajme,puno rupa ima a sklizav asvalt,sad su ga poceli krpit pa neznas sta je gore guma ugrize novi pa izletis na stari i obrnuto

www.youtube.com/watch?v=gELHaZIDJqM&NR=1
kad pada kiša netreba nigdje ludirat,a pogotovo ne u gradu gdje ima na svakom koraku masnih flekova od ulja pogotovo ispred semafora,cesta je masna i kliziš ko po ledu  :palacdolje: i nema te ceste koj ce te spasit kada ti glumiš kauboja pa moraš vozit ko manijak kada naletiš na rupu ili fleku padaš ma kakav motor i gume imao i koliko bio spretan  :palacdolje: zato rađe polako ali sigurno (y)
 
Branko-ST said:
Ma po gradu je ajme,puno rupa ima a sklizav asvalt,sad su ga poceli krpit pa neznas sta je gore guma ugrize novi pa izletis na stari i obrnuto

www.youtube.com/watch?v=gELHaZIDJqM&NR=1
Mislio sam na otvorenu cestu, ako te uhvati.Po gradu se ne vozim po kiši.
 
Ante250 said:
kad pada kiša netreba nigdje ludirat,a pogotovo ne u gradu gdje ima na svakom koraku masnih flekova od ulja pogotovo ispred semafora,cesta je masna i kliziš ko po ledu  :palacdolje: i nema te ceste koj ce te spasit kada ti glumiš kauboja pa moraš vozit ko manijak kada naletiš na rupu ili fleku padaš ma kakav motor i gume imao i koliko bio spretan  :palacdolje: zato rađe polako ali sigurno (y)

To tribas rec mom motoru nece da slusa pogotovo ako vidi Yamahu sam podivlja
 
ja nevozim po kisi ali da me slucajno uhvati onda pravilo:
prva kisa je najgora dok ne opere malo cestu,
a druga stvar je ne krivudati po cesti jer imaju oni kanali od tragova guma pa se u njima nakupi voda,
ako naletis na to prednji i zadnji kotac nemaju podlogu  :mrgreen:
i veliki oprez-Ogroman.
 
Opreza nikad dosta jer pored kise ima i meteropata kako u autima tako i pjeske
 
Ako naletim na kišu, nije smak svijeta... više mi smeta hladnoća i vjetar...  :wink:
 
Oni šteri se ne vojze po diježđu neznaju koj prepušćaju.

Gume ne držiju. Bremzati muoraš oprezne, oprezne. Paziš da neš naletel v kakvu grabu pounu vode i da neš zapliva po nje. Ak bremzaš ili daješ gas pazi da nijesi v nagibu a posebne pazi da slučajne ne gaziš pu horizontalne signalizacije da ti ne zajnji kutač pretekel prvuga. Razmak držiš vekši neg inače jer neš tak brže stal a nagli manevar bi mogel završiti tak da kušneš asfalt. Kad se mimoilaziš z autam pazi da te ne polejal kak z vatrogasnem  šlafam. Neznam jel bi vizijer spustil da te dešč ne touče pu licu il bi ga digel da vidiš kout se peljaš jer se je se zameglil kak da si v Lunduonu.

Motor i oprema su jake važni. Ima par motoruf koje moreš vujziti i bes kišnjaka i pu najvekšem diježđu (spruobane). Šajba more dost pumoći al na većine motoruf nastradaju kulijena i škornji se poune z vodou. Zate većina motoristuf pu diježđu muora imeti dober kišnjak ali ispravne ubliječen.

Vojzil sam se pu diježđu z motorem bez ikakve zaštite, z šajbu i bormec na motoru na kojem ne treba kišnjaka ni pu najvekšem pljusku. Zmokel sam poune pout. U principu ne krećem na pout pu diježđu ali ak sam krenul nije toga dežđa šteri bi me zastavil. V grad nigdar ne krećem pu diježđu il ak je prognoza takva da bu skore dešč jer vuožnja pu gradu pu diježđu je još poune pout gorša. Al kad dime dupjdem tak sam zadovoljen da nemrem upisati te osjećaje, tou mouku koju sam prešel i to zadovoljstvo koj sam to dobre prešel. Zate bi preporučal onem koj se dvoume jel vujziti pu diježđu il ne same nek pruobaju pa boudu vidli da iako je to jedna velika mouka al to je i poseben događaj i uživancija.
 
kad ga ti nerazumis kako cu ja (y)
 
Izbjegavam kišu što više mogu a ako me ulovi onda vozim što sporije s obzirom da ne želim ometat promet da se pak ne ugrožavam i sa time.

2 kotača su 2 kotača i kiša je jedino ok ako sa enduračom pičiš po šumi...
 
2 kotača su 2 kotača i kiša je jedino ok ako sa enduračom pičiš po šumi...

e to je gust (y)
 
Branko-ST said:
5-Nagni motor na nogaru i na sebe zadnje kolo ce ti bit slobodno,meni zena pomogne lagano ti je,ja sam isto trckara za motorom dok nisam vidija
    kako drugi rade (y)

znam ja za tu foru, ali onda mi treba jos netko pomoci, a ja to obicno sam radim, jer ipak nemoze to bilo ko radit  8)
 
Ja se vozim po kisi samo kad me bas uvati  jer mi se neda bezveze mocit.
Jedino mi je problem ovdi po zagrebu po tracnicama svaki put mi se cini da cu zavrsit na podu.
 
nešto me zanima u svezi vožnje po kiši na otvorenoj cesti...

pošto je sredina ceste uvjek sklizavija ostaje nam mogučnost vozit na vanjskoj ili unutarnjoj liniji (tj. livoj ili desnoj strani trake, koja i kaad se počme sušiti najprije se osuši jer upravo kotači tuda prolaze i dižu kišu što automatski znači i da je malo bolje vozit tuda)....

što želin pitati...
znači ako nam dolazi desni zavoj, da li če te stati na desnoj strani trace tj. unutarnjoj liniji ili livoj tj. vanjskoj liniji?

ja preferiran u ovom slučaju unutarnju liniju jer ako proskližen imam metar-dva fore za vatat se po cesti,a ako proskližen na vanjskoj strani več san u suprotnoj traci...

ili vi nemate straja od te sredine koja je obično malo šporkija pa koristite cilu cestu (mene osobno je malo trta čak i po suhome ako vidin trag)?
 
Kad proklizes na kisi kakvo vatanje ? to je gotova stvar....kisa mi nije bauk jel sam se navoza po njoj ali nevidim nikakav gust u tome vozit se motorom po kisi....sa skuterom se uvjek vozim po kisi jel je tolika guzva onda po gradu da mi nepada napamet ic autom....
 
Frane_ST said:
nešto me zanima u svezi vožnje po kiši na otvorenoj cesti...

pošto je sredina ceste uvjek sklizavija ostaje nam mogučnost vozit na vanjskoj ili unutarnjoj liniji (tj. livoj ili desnoj strani trake, koja i kaad se počme sušiti najprije se osuši jer upravo kotači tuda prolaze i dižu kišu što automatski znači i da je malo bolje vozit tuda)....

što želin pitati...
znači ako nam dolazi desni zavoj, da li če te stati na desnoj strani trace tj. unutarnjoj liniji ili livoj tj. vanjskoj liniji?

ja preferiran u ovom slučaju unutarnju liniju jer ako proskližen imam metar-dva fore za vatat se po cesti,a ako proskližen na vanjskoj strani več san u suprotnoj traci...

ili vi nemate straja od te sredine koja je obično malo šporkija pa koristite cilu cestu (mene osobno je malo trta čak i po suhome ako vidin trag)?
ja ti ne savjetujem da tako vozis tj da vozis po tragovima auta, kamiona itd jer dok pada kisa tu ti lezi voda zbog kanalica sto naprave sva vozila na 4 kotaca posebno kamioni i teretna vozila, ako krenes voziti po tome- pa,pa  :mrgreen:
 
-...svejedno mi je pada li kiša ili ne.  (y) što se tiče vožnje na motoru. al mi živce popiju vozači u autima koji se po kiši voze "sporo i nesigurno"
- nažalost, ne mogu se vozit kad je slinava cesta na niskim temperaturama. inače, ako je suho do -5 mi niš ne smeta. ispod toga mi je malo brrrrr  :palacdolje: i mislim da ni najbolja oprema tu ne pomaže.
 
wingman said:
-...svejedno mi je pada li kiša ili ne.  (y) što se tiče vožnje na motoru. al mi živce popiju vozači u autima koji se po kiši voze "sporo i nesigurno"
- nažalost, ne mogu se vozit kad je slinava cesta na niskim temperaturama. inače, ako je suho do -5 mi niš ne smeta. ispod toga mi je malo brrrrr  :palacdolje: i mislim da ni najbolja oprema tu ne pomaže.

  Meni baš suprotno od ovog,jer ne zagorim toliko da nemogu sačekati nekoliko dana i u djir :palacdolje:,a druga stvar je ako me kiša uhvati na cesti onda zna se polako i sigurno,ako se ikako može. :mrgreen: