YAMAHA FJR 1300-gen.topic

prstosjek said:
Pozdrav ponosnim vlasnicima!
Ako ima koji od vas malo višlji, preko 190 cm, zanima me kako mu odgovara motor, jer i sam razmišljam o kupnji istog a visok sam 193. A za sve ostale, zanimaju me iskustva s takvim modelom starim 7-8 godina, isplativost kupnje takvog, koje su mu boljke i slično.

I sam sam otprilike iste visine a FJR imam skoro pet godina i mogu ti reci da s tim motorom ne mozes fulati ako ga uzmes. Raketa s kojom mozes raditi poprilicno kilometara i to uz visoki prosjek brzine kako po auto putu tako i po zavojitoj cesti. Naravno s vremenom se i sam odlucis za kakav dodatak poput udobnijeg sjedala (nije da orginal ne valja) ili mozda malo viseg vizira ali to je sve zato kaj se v ecina nas nakon nekog vremena razmazi pa ti ne pase ovo pa ti ne pase ono. Ovaj motor je pravi izbor za ljude koji su malo visi i jaci ((tezi) jer je ipak i on nekih 270 + kilograma) a koji ne pate od sindroma nekog R motora a opet s druge strane s ovakvim motorom mozes lijepo juriti!

za Joke:
o ukusima se ne raspravlja ali givijev V46 topcase na FJR ipak malo lijepse izgleda od onog mrtvackog lijesa (original kofera)!
 
Slažem se sa Holandezom orginalni topcase je vjerojatno kvalitetniji i manje stvara turbulencije pri velikim brzinama ali zato pored duple cijene je i ružan do boli!
 
Generalno mi je crni najbolji, pogotovo ovaj crni bez vodoravne trake, model 2009, jer je apsolutno crn, čak i naplatci.
Ovi drugi mi djeluju kao neka službena vozila vojske, policije i hitne pomoči.
Ali kao što netko reče, o ukusima se ne raspravlja, pa tako ni o afinitetu prema bojama.
Uvjek kažem sebi i drugima, valjda je onaj tko je odlučio stavit boju u produkciju ipak nekakvu školu za to završio. :mrgreen:
 
šina69 said:
Joke!Kakve su ovo najave za kraj 2009.

Toliko najava o novim modelima postoji, da ih je najpametnije zanemariti. Čak ni mi, insideri saznamo za njih doslovno koji mjesec prije javnosti, ali neki predvidivi tijek stvari bi uvijek trebao biti da prvo izađe prototip na nekom ili nekoliko sajmova, te nakon reakcije publike ide u proizvodnju, ili se jednostvno više nikad ne vidi nigdje
 
Baš si nešto ove dane razmišljam o jednom FJR... i tako ponovno čitam sve testove o njemu na koje sam nailazio u našim glasilima. Moram reći da me zbunjuje da u usporednim testovima spominju da kočnice nisu u razini konkurencije, tj. ostalih turera iste klase :misli:. Dajte vi koji ste vozili i koji vozite ovu krstaricu napišite pokoju riječ- dvije o dojmovima o ovome iz prve ruke. Drugo me interesira kako se zaista vozi s obzirom na svojih 300tinjak kg. Kakva je u usporedbi sa nekom drugim motorima koje ste vozili. Mislim , jasno mi je da nema šanse sa nekom r-om po kratkom zavojima... A najviše bi me veselilo da mi neko iz prve ruke da usporedbu FJR 1300 i Fazera GT , naravno o dojmovima iz vožnje, jer usporediti ih samo po podacima mogu i sam ( odmah upada u oči razlika u cijeni )


:? e, jesam se raspisoooooo, mislim da je svima jasno šta mi treba, ajte sad vi (y) 
 
Mislim da je kočenje rješeno u zadnjem modelu, koliko znam izmjenjene su kočione čeljusti.
 
stigli koferi.
malo čudno da se koferi isporučuju odvojeno do motora, ali eto i to je moguće. uglavnom glavno da su gore
 
jos jedna se yamaha nalazi u vukovaru u mojoj garazi vozi je moj tata a ako sam dobar nekad i ja,presla oko 8tkm valjd... obiso je balkan uzduz i popreko..... ima neki problem s njom sa ler gasom odkad je kupljena a kupljena je nova prosle god u vk i oduvjek cudno radi taj ler, npr zna se ugasit na semaforu ili kad se naglo da gas i pusti..cudno nesto a majstori serviseri nemaju pojma sta je...jel to normalno za nju ili ? jel ima tko slicnih problema? eo slikica

2wh3wc8.jpg

 
kockaboy said:
jos jedna se yamaha nalazi u vukovaru u mojoj garazi vozi je moj tata a ako sam dobar nekad i ja,presla oko 8tkm valjd... obiso je balkan uzduz i popreko..... ima neki problem s njom sa ler gasom odkad je kupljena a kupljena je nova prosle god u vk i oduvjek cudno radi taj ler, npr zna se ugasit na semaforu ili kad se naglo da gas i pusti..cudno nesto a majstori serviseri nemaju pojma sta je...jel to normalno za nju ili ? jel ima tko slicnih problema? eo slikica
hehe, zanimljivo...gdje su te granice balkana :mrgreen:
Koliko mu je ler gas? Nek ga malo digne i problem je riješen.Lijep motor, nema šta...
 
kockaboy said:
jos jedna se yamaha nalazi u vukovaru u mojoj garazi vozi je moj tata a ako sam dobar nekad i ja,presla oko 8tkm valjd... obiso je balkan uzduz i popreko..... ima neki problem s njom sa ler gasom odkad je kupljena a kupljena je nova prosle god u vk i oduvjek cudno radi taj ler, npr zna se ugasit na semaforu ili kad se naglo da gas i pusti..cudno nesto a majstori serviseri nemaju pojma sta je...jel to normalno za nju ili ? jel ima tko slicnih problema? eo slikica

2wh3wc8.jpg
Minimum bi trebao biti na 1000 rpm i onda bi trebalo biti u redu. I meni je u početku (do prvog servisa)bio manji  i bilo je sličnih stvari.
Evo ja sam odradio domaći rad- servis i izmjenu guma na 10 000 km, o2o battlax gotove ,naročito prednja,a zadnja bi možda navukla još1000 ali bi bila skroz ćelava.
Sad su mich. Pilot Road 2, i jedva čekam na cestu.
 
@ kockaboy: evo da vidiš da nisi jedini sa tim problemom ovaj je iz USA
http://www.youtube.com/watch?v=IlT0OflZWjM&feature=related
Ne znam u čemu je stvar, ali tvoj post me podsjetio na ovo što sam vidio tu. :(
 
BABALUI said:
Minimum bi trebao biti na 1000 rpm i onda bi trebalo biti u redu. I meni je u početku (do prvog servisa)bio manji  i bilo je sličnih stvari.
Evo ja sam odradio domaći rad- servis i izmjenu guma na 10 000 km, o2o battlax gotove ,naročito prednja,a zadnja bi možda navukla još1000 ali bi bila skroz ćelava.
Sad su mich. Pilot Road 2, i jedva čekam na cestu.
šta se tice minimuma na fjr triba bit bar 1100 pa cak do 1200 rpm tako pise u knjižici vozila,a sta se tice naglog dodavanja gasa,ima sam isti problem kad sam je kupija prije 2 ipo godine.u servisu su mi malo pojačali smjesu goriva i dosta je bolje,al izgleda da je to boljka novih motora koji imaju injektore i izgleda da to nemože nikad radit ka karburator,tako bar kazu u servisu.sta se tice guma,tvorničke su mi bile metzeler roadtec z6 i one su bile dosta dobre osim sta sam mora uprit motor u okuci,i trajale su mi 15000 km,nakon toga stalno koristim batlax bt021 i one su odlične,zadnja traje 15tak tis.a prednja jedno 11000 i to dobre vožnje.
 
kockaboy said:
jos jedna se yamaha nalazi u vukovaru u mojoj garazi vozi je moj tata a ako sam dobar nekad i ja,presla oko 8tkm valjd... obiso je balkan uzduz i popreko..... ima neki problem s njom sa ler gasom odkad je kupljena a kupljena je nova prosle god u vk i oduvjek cudno radi taj ler, npr zna se ugasit na semaforu ili kad se naglo da gas i pusti..cudno nesto a majstori serviseri nemaju pojma sta je...jel to normalno za nju ili ? jel ima tko slicnih problema? eo slikica

2wh3wc8.jpg
moj je isti samo bez kvačila, vidjeli smo se prošje godine u Vukovaru, a nadam se i ove. Kažeš, gume sam mijenjaš?