YAMAHA FJR 1300-gen.topic

Zovem se Dragan, iz Pule sam i vozim FJR1300A 2007, prvi vlasnik. Koliko sam upoznat u Puli ima 3 kom FJR-a. 2001 god,  2006 god posljednji 2007 god. Motor nije savrsen ali je dobar. Ne gasi se u leru ili prilikom kretanja. Ler namjesten na 1150 rpm (na toplo), presao sam 21000 km i imam instaliran power commander. Vozim na Michelinu PR2. Gume su OK. Prvih 1000 - 2000 km motor je na PR2 bio malo nestabilan po pravcu ali to se je ispravilo samo od sebe. Za napomenuti je da motor brzo pada u zavoj (neki to ne vole) posto je profil od PR2 "blizu" sport profilu. Uglavnom meni osobno vise odgovara PR2 nego BT20 i BT21. Sa PR2 presao sam oko 9000 km i ima jos dosta "mesa", a trosenje je ravnomjerno. Moram napomenuti da imam veliku kilometrazu na auto cestama gdje se vozi uspravno. Mislim da ce mi i slijedece gume biti PR2.

Imam i jedan "nerijesiv" problem sa FJR-om. Na brzini od 180 km/h, zadnji dio motora pocne vibrirari. Osjecajuse tupi udarci?? Na 195 km/h sve se nazad vraca u normalu. Kao da nesto dodje u rezonancu. Kakva su iskustva sa vasim FJR-ima u vezi ovog fenomena (modeli 2006 i 2007). Clan sam americkog foruma http://www.fjrforum.com ali nema smisla tamo postaviti takvo pitanje posto Amerikanci na auto cestama voze max 75 milja / 120 km na sat.

Nekoliko korosnih linkova u vezi FJR-a
http://www.fjrowners.ws/phpbb2/index.php?sid=ad0e8335cb5fc864fe467bfcbd2f098f
http://www.forum.fjr13.org/
http://fjr1300ownersassociation.yuku.com/
http://www.fjr1300.info/
http://www.fjrtech.com/links.cfm
http://www.fjrgoodies.com/
http://www.dougc.com/
http://www.fjr1300.info/keywords.html
http://pierre.inazores.com/entrada_e.htm

Pozdrav
Dragan








 
imaš li bočne kufere na njoj ili se događa i  bez njih, ili sa samo stražnjim kuferom?možda iza drugog vozila? moja za sad miruje ,bez čudnih zvukova. malo rezonance na nekim okretajima(brzinama) se pojavi ali stvarno ništa vrijedno spomena. takve stvari sam imao i na drugim motorima. ako je udarac i slično trebao bi čut odakle dolazi,( ako uspiješ), ili provjera detaljna vijaka od kola prema gore. kod tih brzina je dobro bit siguran u motor, možda detaljniji opis situacije pa će mo pripazit na simptome kad budemo na cesti (auto cesti) slijedeći put
 
Hvala na odgovoru..

Ista stvar mi se desava sa kuferima i bez kufera. Pokusao sam sve mogice kombinacije. Kad imam suvozacicu na motoru to lupanje je puno jace nego kad sam solo. Nekako mi se cini da dolazi od kardana ili mozda od zadnjeg amortizera ali nisam siguran. Sve sam provjerio, mjenjao gume, pregledao sve vide, cak i nosace motora ali bez rezultata, napravio sinkronizaciju usisa / vacuma. Sve je perfektno ali i dalje na brzini od 180-185 lupeta. Lupkanje osjecam vise pod lijevom nogom nego pod desnom. Kad prijedjem 195 km vise nista ne lupa. Izgubio sam sate i sate na raznoraznim testovima ali bez uspjeha. Uvjek mi se to desava na 180-185kmh bez obzira na broj okretaja, bilo da vozim u cetvrtoj ili petoj brzini. Skidao sam kuciste i kardan da vidim struze li nesto ali nikakvih znakova mehanickih ostecenja nema. Mjenjao sam radi toga setinge amortizera ali i dalje lupa. Nije to lupanje nesto jako strasno ali za taj novac koliko FJR kosta, nista ne bi smjelo lupati.
Ne vozim cesto na tim brzinama ali slazem se s tobom da u motor treba biti siguran. Na FJR-u od prijatelja (prva generacija FJR 2001) se to ne desava, isto tako na gener. 2006 od drugog prijatelja nema slicnih problema.

Pozdrav
Dragan
 
drt960 said:
Hvala na odgovoru..

Ista stvar mi se desava sa kuferima i bez kufera. Pokusao sam sve mogice kombinacije. Kad imam suvozacicu na motoru to lupanje je puno jace nego kad sam solo. Nekako mi se cini da dolazi od kardana ili mozda od zadnjeg amortizera ali nisam siguran. Sve sam provjerio, mjenjao gume, pregledao sve vide, cak i nosace motora ali bez rezultata, napravio sinkronizaciju usisa / vacuma. Sve je perfektno ali i dalje na brzini od 180-185 lupeta. Lupkanje osjecam vise pod lijevom nogom nego pod desnom. Kad prijedjem 195 km vise nista ne lupa. Izgubio sam sate i sate na raznoraznim testovima ali bez uspjeha. Uvjek mi se to desava na 180-185kmh bez obzira na broj okretaja, bilo da vozim u cetvrtoj ili petoj brzini. Skidao sam kuciste i kardan da vidim struze li nesto ali nikakvih znakova mehanickih ostecenja nema. Mjenjao sam radi toga setinge amortizera ali i dalje lupa. Nije to lupanje nesto jako strasno ali za taj novac koliko FJR kosta, nista ne bi smjelo lupati.
Ne vozim cesto na tim brzinama ali slazem se s tobom da u motor treba biti siguran. Na FJR-u od prijatelja (prva generacija FJR 2001) se to ne desava, isto tako na gener. 2006 od drugog prijatelja nema slicnih problema.


Pozdrav
Dragan
pa ti si napravio sve živo.A što kaže ovlašteni servis?,Moram priznat da sam sve do sad reklamirao kod prodavatelja (servisera), i moram reći da su mi sve odradili i to prilično brzo.(rđa ispod pločica na hvatištima ručki volana-dobio nove ,točkasto posjenčena stakla prednjih svjetala- izmjenjeno, montirano novo). Sve u garantnom roku i sve bez naknade (plačanja).Gumeni dijelovi u kardanu i zadnjoj felgi?Možda su neki oslabili,ali ako je samo na određenoj brzini vjerojatnije je uzrok negdje drugo a ne u kardanu . Ako se dešava pod raznim okretajima a na istoj brzini, uzrok mora biti vezan sa kolima jer kardan kod različitih okretaja motora ima različita opterečenja na spojevima(križ?,prenos itd)pa bi se bunio na istim okretajima a ne istim brzinama bez obzira na stupanj prenosa i okretaje.
 
BABALUI said:
pa ti si napravio sve živo.A što kaže ovlašteni servis?,Moram priznat da sam sve do sad reklamirao kod prodavatelja (servisera), i moram reći da su mi sve odradili i to prilično brzo.(rđa ispod pločica na hvatištima ručki volana-dobio nove ,točkasto posjenčena stakla prednjih svjetala- izmjenjeno, montirano novo). Sve u garantnom roku i sve bez naknade (plačanja).Gumeni dijelovi u kardanu i zadnjoj felgi?Možda su neki oslabili,ali ako je samo na određenoj brzini vjerojatnije je uzrok negdje drugo a ne u kardanu . Ako se dešava pod raznim okretajima a na istoj brzini, uzrok mora biti vezan sa kolima jer kardan kod različitih okretaja motora ima različita opterečenja na spojevima(križ?,prenos itd)pa bi se bunio na istim okretajima a ne istim brzinama bez obzira na stupanj prenosa i okretaje.


Isao sam i ja na neke reklamacije, a reklamirao sam i to lupkanje. Ofarbano mi je kuciste kardana, isto tako rjesena je rdja na plocicana na volanu, zamjenjen lezaj kvacila. Ovlastenom servisu se cinilo da lezaj od kvacila zuji pa su ga zamjenili...sve bez ikakve naknade. Sto se tice lupetanja, to je jos u fazi istrazivanja ali nisam siguran kako ce to zavrsiti. Morati cu ih malo pozuriti. Do sada mi je zamjenjena zadnja guma ali to nije puno pomoglo.

Prije FJR-a, vozio sam TDM900A, presao 30-tak tisuca km sa njime bez ikakvih problema i bez ijedne reklamacije.
Malo je cudno da FJR-i imaju toliko reklamacija.

Pozdrav
Dragan 
 
Odgovorni u moto-industriji govore "Reklamacija je poklon", ali pri tom ne misle na poklon kupcu, nego poklon proizvođaču, jer uvažavanje iste znači neosporno unaprijeđivanje proizvoda.
Ako tome pridodaš i cijenu u najvišem rangu, naravno da če se svaki detalj tražiti od strane vlasnika, ali i uvažiti od strane prodavača ili servisera.
Ukratko, možete biti samo jako, jako sretni na postprodajnu uslugu, pogotovo ukoliko pogledamo odnos ostalih brandova prema svojim kupcima, nevezano za Hrvatsku.
Kvaliteta FJR-a je neosporna.
 
joke said:
Odgovorni u moto-industriji govore "Reklamacija je poklon", ali pri tom ne misle na poklon kupcu, nego poklon proizvođaču, jer uvažavanje iste znači neosporno unaprijeđivanje proizvoda.
Ako tome pridodaš i cijenu u najvišem rangu, naravno da če se svaki detalj tražiti od strane vlasnika, ali i uvažiti od strane prodavača ili servisera.
Ukratko, možete biti samo jako, jako sretni na postprodajnu uslugu, pogotovo ukoliko pogledamo odnos ostalih brandova prema svojim kupcima, nevezano za Hrvatsku.
Kvaliteta FJR-a je neosporna.
kakva sreća joke, za te novce Vi prodavači morate bit sretni da nađete ko to može kupit, a i red je da se vodi računa o top modelima kako zaslužuju,treba nešto i pokazat kad nekom uzmeš toliko novaca. uostalom i Vi (mreža zastupnika i serv ) odgovarate principalu, a danas nije problem i njemu se potužit ako nešto s licenciranim zastup. nije ok. danas se i licenca može izgubit ako ne radiš kako treba itd,itd. dakle sve je obostrani odnos -koliko daš toliko i dobiješ(tako bi trebalo-ne ulazim u komentare onih kojima nije briga), ostali ,koji nisu na nivou danas brzo gube promet, zato mojem prodavaču i serviseru za sada samo pohvale , a kako će biti ubuduće vidjet će mo.
 
pozdrav vlasnicima FJR-a  (y)
ja ga nazalost ne vozim (još) ali imam pitanje na koje se nadam da cete mi odgovoriti. Razmisljam o jednom 2001g drugi vlasnik, 38000 km a vidim ima tu vlasnika tih godista, e sad na sta bi trebalo obratiti paznju? I recimo dosta sam spreman odvaliti kilometara na motoru pa vas molim sta mogu uskoro ocekivati na tom motoru, troskovi, ne mislim na gume.... koliko ti motori mogu podnjeti kilometara bez nekih vecih zahvata na samom motoru? Novo je novo ali novo i kosta a za sada to ne dolazi u obzir, hvala vam na odgovorima
 
mali_bandit said:
pozdrav vlasnicima FJR-a  (y)
ja ga nazalost ne vozim (još) ali imam pitanje na koje se nadam da cete mi odgovoriti. Razmisljam o jednom 2001g drugi vlasnik, 38000 km a vidim ima tu vlasnika tih godista, e sad na sta bi trebalo obratiti paznju? I recimo dosta sam spreman odvaliti kilometara na motoru pa vas molim sta mogu uskoro ocekivati na tom motoru, troskovi, ne mislim na gume.... koliko ti motori mogu podnjeti kilometara bez nekih vecih zahvata na samom motoru? Novo je novo ali novo i kosta a za sada to ne dolazi u obzir, hvala vam na odgovorima
ja sam proša 50000 km i još ništa nisam radija na mašini i ne virujem da ću uskoro.samo redovito ulje svakih 6000 km,prominija sam tri para guma,dva puta zadnje disk pločice,prednje pločice mogu još bar 20000 km,a tvorničke su.motor je 7 misec 2006,pa sam mu jednom prominija i ulje od kočnica.sve u svemu,redoviti servisi i nema problema.a da naravno i filter zraka svako 10000 propuhat,a svako 20000 prominit.svičice svako 20000 i nema problema.motor nakon 50000 radi isto kao i prvog dana,neki kažu da bi trebalo provjeravat ventile na 40000,al tu nema nikakvih zvukova tako da to uopće ne triba dirat.ja virujem da cu proc bar 100000 da ništa ne diram na mašini.eto,valjda sam ti bar malo pomoga (y)
 
postolar tripper said:
ja sam proša 50000 km i još ništa nisam radija na mašini i ne virujem da ću uskoro.samo redovito ulje svakih 6000 km,prominija sam tri para guma,dva puta zadnje disk pločice,prednje pločice mogu još bar 20000 km,a tvorničke su.motor je 7 misec 2006,pa sam mu jednom prominija i ulje od kočnica.sve u svemu,redoviti servisi i nema problema.a da naravno i filter zraka svako 10000 propuhat,a svako 20000 prominit.svičice svako 20000 i nema problema.motor nakon 50000 radi isto kao i prvog dana,neki kažu da bi trebalo provjeravat ventile na 40000,al tu nema nikakvih zvukova tako da to uopće ne triba dirat.ja virujem da cu proc bar 100000 da ništa ne diram na mašini.eto,valjda sam ti bar malo pomoga (y)

hvala ti na trudu  (y)
ovo sve sto si nabrojao to se mora da bi trajalo na svakom motoru, i moje je misljenje da bi taj motor morao ici debelo preko stotke bez nekih kvarova ali bi htio cuti i vas vlasnike te iskustva. I naravno koja bi se realna cijena mogla ocekivati za 2001g?
 
mali_bandit said:
hvala ti na trudu  (y)
ovo sve sto si nabrojao to se mora da bi trajalo na svakom motoru, i moje je misljenje da bi taj motor morao ici debelo preko stotke bez nekih kvarova ali bi htio cuti i vas vlasnike te iskustva. I naravno koja bi se realna cijena mogla ocekivati za 2001g?
pa vjerojatno oko 8000 jevreja (y)
 
kockaboy said:
jos jedna se yamaha nalazi u vukovaru u mojoj garazi vozi je moj tata a ako sam dobar nekad i ja,presla oko 8tkm valjd... obiso je balkan uzduz i popreko..... ima neki problem s njom sa ler gasom odkad je kupljena a kupljena je nova prosle god u vk i oduvjek cudno radi taj ler, npr zna se ugasit na semaforu ili kad se naglo da gas i pusti..cudno nesto a majstori serviseri nemaju pojma sta je...jel to normalno za nju ili ? jel ima tko slicnih problema? eo slikica


Mozda je tu problem

Yamaha Motor Corporation, U.S.A. has decided thata defect which relates to motor vehicle safety exists in all 2004 and certain 2005 YZF-R1 motorcycles, inall 2004 and certain 2005 FZS600 motorcycles, in all 2002 through 2004 and certain 2005 XV1700PC motorcycles, and also in all 2003 through 2004 and certain 2005 FJR1300 and FJR1300A motorcycles. In affected motorcycles, an improperly designed Throttle Position Sensor (TPS) could cause an intermittently unstable idle when the engine is at idling speed when the motorcycle is stopped or during lowspeedoperation. The engine could stall as a result.


 
Bilo je dosta problema sa TPS-om na Yamahinim modelima. Ja sam imao problem sa TDM-om, 2005 godiste. Isto tako gasio bi se na semaforu, trokirao bi i gusio se prilikom dodavanja gasa, pogotovo kad je zagrijan. TSP mi je zamjenjen besplatno u Yamahinom servisu.

Lako moguce da je i u ovom slucaju problem u TPS-u.
TPS = throttle position sensor. (senzor polozaja leptira)
Bilo je jako puno opziva Yamahinih motocikala u Americi i Europi radi toga.

 
drt960 said:
Hvala na odgovoru..

Ista stvar mi se desava sa kuferima i bez kufera. Pokusao sam sve mogice kombinacije. Kad imam suvozacicu na motoru to lupanje je puno jace nego kad sam solo. Nekako mi se cini da dolazi od kardana ili mozda od zadnjeg amortizera ali nisam siguran. Sve sam provjerio, mjenjao gume, pregledao sve vide, cak i nosace motora ali bez rezultata, napravio sinkronizaciju usisa / vacuma. Sve je perfektno ali i dalje na brzini od 180-185 lupeta. Lupkanje osjecam vise pod lijevom nogom nego pod desnom. Kad prijedjem 195 km vise nista ne lupa. Izgubio sam sate i sate na raznoraznim testovima ali bez uspjeha. Uvjek mi se to desava na 180-185kmh bez obzira na broj okretaja, bilo da vozim u cetvrtoj ili petoj brzini. Skidao sam kuciste i kardan da vidim struze li nesto ali nikakvih znakova mehanickih ostecenja nema. Mjenjao sam radi toga setinge amortizera ali i dalje lupa. Nije to lupanje nesto jako strasno ali za taj novac koliko FJR kosta, nista ne bi smjelo lupati.
Ne vozim cesto na tim brzinama ali slazem se s tobom da u motor treba biti siguran. Na FJR-u od prijatelja (prva generacija FJR 2001) se to ne desava, isto tako na gener. 2006 od drugog prijatelja nema slicnih problema.

Pozdrav
Dragan
BABALUI said:
pa ti si napravio sve živo.A što kaže ovlašteni servis?,Moram priznat da sam sve do sad reklamirao kod prodavatelja (servisera), i moram reći da su mi sve odradili i to prilično brzo.(rđa ispod pločica na hvatištima ručki volana-dobio nove ,točkasto posjenčena stakla prednjih svjetala- izmjenjeno, montirano novo). Sve u garantnom roku i sve bez naknade (plačanja).Gumeni dijelovi u kardanu i zadnjoj felgi?Možda su neki oslabili,ali ako je samo na određenoj brzini vjerojatnije je uzrok negdje drugo a ne u kardanu . Ako se dešava pod raznim okretajima a na istoj brzini, uzrok mora biti vezan sa kolima jer kardan kod različitih okretaja motora ima različita opterečenja na spojevima(križ?,prenos itd)pa bi se bunio na istim okretajima a ne istim brzinama bez obzira na stupanj prenosa i okretaje.
drt960 said:
Isao sam i ja na neke reklamacije, a reklamirao sam i to lupkanje. Ofarbano mi je kuciste kardana, isto tako rjesena je rdja na plocicana na volanu, zamjenjen lezaj kvacila. Ovlastenom servisu se cinilo da lezaj od kvacila zuji pa su ga zamjenili...sve bez ikakve naknade. Sto se tice lupetanja, to je jos u fazi istrazivanja ali nisam siguran kako ce to zavrsiti. Morati cu ih malo pozuriti. Do sada mi je zamjenjena zadnja guma ali to nije puno pomoglo.

Prije FJR-a, vozio sam TDM900A, presao 30-tak tisuca km sa njime bez ikakvih problema i bez ijedne reklamacije.
Malo je cudno da FJR-i imaju toliko reklamacija.

Pozdrav
Dragan  
po svemu tome ispada da taj FJR i nije tako pouzdan kao što bi trebao biti s obzirom na cijenu koštanja i da uglavnom vlasniku pruža više problema nego zadovoljstva u vožnji... :misli:

hmmm...baš sam uskoro imao u planu uzeti taj motor jer bi zadovoljavao sve moje i suvozačeve potrebe ali sada mi sve to izgleda nekak upitno  :shock: :misli: jer otkad vozim honde,nisam navikao uopće posjećivati servise osim redovnog održavanja...pa nekako sada postajem sve više skeptičan.  :wink:
 
Neznam za druge ali ja nemam losih iskustava s FJR-om (2004 god i 32000km) a bome i mojih par frendova sto ih voze! Nedavno sam bas gledao jednog FJR-a s 115000km na satu i mogu vam reci da radi ko singerica. Vidio i par njih s po 70-80 hiljadarki na satu pa ljudi isto vele da nemaju nikakve zamjerke.  (y)
To su moja iskustva kaj se tice tog motora ali uvjek su iznimke moguce! (y) (y)
 
Istina, imam sitnih problema sa FJR-om ali usprkos tome mislim da je FJR jako dobar motor. Nadje se od 1000 kom 1 koji ima neku gresku. Izgleda da sam ja naletio na takav jedan, nazalost. Sve u svemu sve sto trebam napraviti (dok se problem ne rijesi) je izbjegavati konstantnu brzinu od 180 - 185 km na sat. Sve ispod toga i iznad toga radi kao svicarski sat. Kad se covjek malo navikne to i nije naki veliki problem. Moje brzine su ionako do 180 km na sat veoma rijetko vozim brze od toga. BTW stiskao sam opet temeljne vide (nosace) motora i lupetanje se je smanjilo na minimum. ???? Morati cu provjeriti sve vide i nosace pa mozda dodjem do 100% zadovoljavajuceg rezultata.

Ima li netko jos kakvu ideju sto bi se moglo provjeriti

Pozdrav i hvala
Dragan
 
rhythm said:
ekipa, frend bi uzeo XJR-a, pa ako netko prodaje, nek mi se javi na [email protected].

Hvala


Za XJR-a ne znam, na zalost ali znam tko prodaje FJR-a u dobrom stanju.
http://www.motobox.hr/index.php?action=showstaticke&parentid=0&toolid=37&lang=Hrvatski

Pozdrav
Dragan
 
Ja sam upravo napravio servis na 10000 km, malo je pojačana smjesa i sada se više ne gasi kod naglog kretanja.

Ko što znate u Zadru je od srijede do nedilje FIM RALLY. Ima oko 800-900 motora i vrijedi doći vidjeti. Moram priznati da su najčešći GOLDWING i razne verzije BMW-a, LT, RT i sl, ali ima i 40-tak FJR-a kao i svega ostalog. Ako vam ne smeta malo hladnije vrijeme (oko 21-22 stupnja) dođite. Odlaze u nedilju u 12 sati.