YAMAHA FJR 1300-gen.topic

BABALUI

New member
Evo  da se još jedna grdosija ovdje pojavi za lakše trženje stvari i mogućnosti za našu ljubimicu.Molim postajte  novosti,tehničke probleme,iskustva i dobre linkove.
Sretni km.
 
Za početak evo pokušavam nabavit nove Remus slip on, ali izgleda da neće biti lako. Meni izgledaju super i ljudi su zadovoljni.evo par slika
http://i131.photobucket.com/albums/p305/fairlaner/FJR/P1030161.jpg
Provao sam kontaktirat Remus u austriju i prvi odgovor je bio da ih nemaju.Tražio sam objašnjenje ( kako u americi nabavljaju a oni nemaju )pa će mo vidit šta kažu.
 
ne znam da ce ti radit baš taj generalni topic, možda ima par tih motora u HR
 
Za remus imaš u Zagrebu i u Splitu evo ti link pa vidi:
http://www.autoispuh.hr/kontakt.php
 
već sam bio u autoispuh-u, njihov čovjek je u austriji ovih dana pa će se javit
 
Zildjian said:
ne znam da ce ti radit baš taj generalni topic, možda ima par tih motora u HR
pa nek provamo ne košta ništa, lako je ugasit
 
Uvijek se sa nostalgijom sjetim tog motorica :(..moj je bio stariji model 2001..slabo ce radit topic jer nema tih motora a drugo nema tu nikakvih problema..samo sjedi i vooooooozi i to duuuuugo i duuuuugo (y)

jesil gledo two brothers?? karbonski je bas fin
 
Novi odgovor od Remusa stigao.Mogu se nabaviti ali bez EC certifikata(not approwed) ali treba naručit ,čeka se 2-3 tjedna.Može i preko Autoispuh-a. Ali cijena astro-međucijev 66okn,svaki top oko 3800 kn, znaži komplet skoro 9000 kn.U Austriju direktnoAccording to our division manager you can use the following article numbers:
Part number 0105 998506L + 0105 998506R = Connecting tube left + right, without Cat., no EEC from 2006
(List price w/out vat. € 148,00 set)

Part number
4682 100054L + 4682 100054 (List price w/out vat. € 650,00 set)
4482 100054L + 4482 100054 (List price w/out vat. € 766,00 set)
4882 100054L + 4882 100054 (List price w/out vat. € 766,00 set)
HexaCone Silencer left+right in Stainless Steel / Carbon / Titanium

But please be informed that there is no guarantee and no EEC on it.
Krasno.
 
Istina da ih ima jako malo u hr ali ih ipak ima! Kaj se tice auspuha za istog imas i na ebay.de firmu koja prodaje Leo Vince za 420 eurica a on ti ima i onaj E certifikat te db -killer koji mozes lako skinuti pa stvar ima opaki zvuk!! :LOL: :LOL:  (y)
 
Dolazi i vrijeme za promjenu guma imali kakvih iskustava za fjr i pilot road2,i batlax 021
 
BABALUI said:
Dolazi i vrijeme za promjenu guma imali kakvih iskustava za fjr i power road2,i batlax 021

Par godina sam vozio na BT 020 i mogu reci da su bile dosta dobre za ovu vrstu motora ali od ove godine sam na BT 021 i mogu reci da su puno bolje tj da bolje drze po zavojima.Vjerovatno je to zbog toga sto su dvokomponentne s meksim slojem na bokovima i tvrdim po sredini! Jedino sto mogu reci je da su BT020 puno lijepse izgledale gledajuci odostraga jer je guma bila vizualno dosta sira nego ova BT021 (cca 2cm).
Za power road 2 nemam iskustva.
Sto se cijene tice vidim da je razlika dosta velika jer se barem ovdje u NL power road2 par moze naci za nekih 230-250 eurica dok su BT 021 dosta skuplje tj par je negdje preko 300 eura!
 
vidio sam na nekim slikama čudno trošenje o21, dobivaju po sredini na obje strane čudne krive linije od trošenja nakon 4-5 tk, koliko su tvoje prešle
 
S zadnjom imam nekih 7500 km i za sada se super drzi jedino kaj se bocno jace trosi! Piatm se zasto  :misli: :LOL:
Naprijed je jos uvjek BT 020 ali ona standardno dobije stepenice od ABS-a ,do proljeca ce izdrzati a onda ce valjda nova BT021!
 
Ne znam kakva je Michelin PR.ali vozio sam i na BT 020 i BT021 i moji dojmovi su da je 021 puno bolja, dozvoljava sportskiju voznju, i moment uspravljanja prilikom kocenja u zavoju je puno manji.Kod 020 pri 50-60kmh kad pustim ruke dolazilo je do rezonantne tresnje volana a to mi se nije dogadjalo sa 021. Jedina mana 021 je sto sa njima predjes manje km. 020 14tkm a 021 10tkm u mom slucaju. I jos nesto u novom MP katalogu na slici nova FJR ima BT021 znaci ako je tvornica stavila valjda (pase) na taj motor.     
 
butcher-biker said:
Ne znam kakva je Michelin PR.ali vozio sam i na BT 020 i BT021 i moji dojmovi su da je 021 puno bolja, dozvoljava sportskiju voznju, i moment uspravljanja prilikom kocenja u zavoju je puno manji.Kod 020 pri 50-60kmh kad pustim ruke dolazilo je do rezonantne tresnje volana a to mi se nije dogadjalo sa 021. Jedina mana 021 je sto sa njima predjes manje km. 020 14tkm a 021 10tkm u mom slucaju. I jos nesto u novom MP katalogu na slici nova FJR ima BT021 znaci ako je tvornica stavila valjda (pase) na taj motor.       
moga si napisat i  o ovoj novoj koju voziš i ona je mogući izbor za ovu našu prasicu
 
Ja sam napravio s prednjom (BT21) točno 10 000 i nemam nikakvih prigovora na gumu.Sredina je još ko nova jedino su rubovi zbog mekše smjese malo potrošeni, još 5000 bude sigurno. Sve zavisi o stilu vožnje.
 
FJR1300 je dosta težak motor i u suradnji sa ABS-om, ako se ne vodi računa o pritisku, dosta čudno potroši prednju gumu. Za FJR-a, bridgestone ima u ponudi ( po narudžbi ) BT-021  "F" specifikaciju prednje gume. Ta guma se namjenski radi za FJR-a, te u odnosu na standardni 021, ima pojačanu karkasu i oko 1 mm dublju šaru. (y)

BT-021 je od svih sport-touring guma, guma koja u sebi ima najviše sportskih " gena".
 
jako lijepi motor, to bi htio voziti s 45 godina :mrgreen:
 
bimba said:
FJR1300 je dosta težak motor i u suradnji sa ABS-om, ako se ne vodi računa o pritisku, dosta čudno potroši prednju gumu. Za FJR-a, bridgestone ima u ponudi ( po narudžbi ) BT-021  "F" specifikaciju prednje gume. Ta guma se namjenski radi za FJR-a, te u odnosu na standardni 021, ima pojačanu karkasu i oko 1 mm dublju šaru. (y)

BT-021 je od svih sport-touring guma, guma koja u sebi ima najviše sportskih " gena".
ovo još nisam nigdje našao, jedino što znam da oni koji vole sportskiju vožnju po stranim forumima hvale
novi pilot road 2ct.
tko kod nas može nabaviti ovu verziju o kojoj pričaš( BT 021 F)