Yamaha FZR1000 reincarnation

lili said:
Vidjela sam ga u kutini na susretu. Mogu reci samo da smo se ja i dragi malo vrtili oko njega  :mrgreen: i mislim da smo ga i poslikali  (y)
zanimljivo i neobično,ali za mene je previše ''cromiranog''tj. polirajučeg aluminija kako si reka,na suncu je to jedno veliko ogledalo koje blješti na sve strane,ne znan ,moje subjektivno mišljenje :LOL:
 
Evo nasla sam slike  :mrgreen:





 
jako lijepo  (y)

ali ja mislim da sam taj motor vidao po susretima  u zadnje 2,3 godine  :misli: ili ima neki slican  :misli:
 
      Prekrivanjem nosača mašine umanjio bi se karakter nakeda, streetfighterski look. Ovako izgleda brutalnije što i je bila namjera (moje mišljenje). Ove zime namjeravam napraviti sjekiru ( špicu, ralicu) ispred ispušnog kolektora i lancobran, jer je ovaj sada originalan (obična crna plastika).
      Probat ću jednom prilikom i podignuti volan, ali tada i far moram podići za cca 5 cm, a time se ponvo gubi na agresivnosti izgleda (ono kao spuštena glava znak je pripreme za skok) pa se predomišljam.
      Moža je blještav pa ga je na suncu napor gledati, ali mu u sumrak i noću upravo to maksimalno podiže izgled. Teško za uhvatiti fotografijom, treba vidjeti očima.
      Inače se ja svo vrijeme "radova u toku" normalno vozim, pa je sasvim izvjesno da me se unatrag par godina može vidjeti po motorijadama. Nema sličnog motora, to je uvijek taj, samo u nekoj drugoj fazi "reinkarnacije".
 
OldBoy said:
      Prekrivanjem nosača mašine umanjio bi se karakter nakeda, streetfighterski look. Ovako izgleda brutalnije što i je bila namjera (moje mišljenje).
ma zaista super izgleda ali sad treba neke detalje dovesti u red a recimo na slikama mi to jedino upada u oci, sve drugo je odlicno  (y)

primjer škrga sam naveo samo za primjer a nešto uglavnom u ovom motu tocno dio nosaca tj. što minimalnije da ne sakrije mašinu skroz
 
OldBoy said:
      Prekrivanjem nosača mašine umanjio bi se karakter nakeda, streetfighterski look. Ovako izgleda brutalnije što i je bila namjera (moje mišljenje). Ove zime namjeravam napraviti sjekiru ( špicu, ralicu) ispred ispušnog kolektora i lancobran, jer je ovaj sada originalan (obična crna plastika).
      Probat ću jednom prilikom i podignuti volan, ali tada i far moram podići za cca 5 cm, a time se ponvo gubi na agresivnosti izgleda (ono kao spuštena glava znak je pripreme za skok) pa se predomišljam.
      Moža je blještav pa ga je na suncu napor gledati, ali mu u sumrak i noću upravo to maksimalno podiže izgled. Teško za uhvatiti fotografijom, treba vidjeti očima.
      Inače se ja svo vrijeme "radova u toku" normalno vozim, pa je sasvim izvjesno da me se unatrag par godina može vidjeti po motorijadama. Nema sličnog motora, to je uvijek taj, samo u nekoj drugoj fazi "reinkarnacije".

(y) krivo smo se razumjeli  :mrgreen: ja mislio da kazes da je tek sad gotov  :mrgreen:  (y) :wink:
 
pozdrav stvarno močno izgleda vozin fzr-a 1000 iz 94 i zamišljan kako bi izgledao tvoja prerada ali da ima oklope ili bar poluoklope
 
a rep mi se izuzetno sviđa kako si izvuka da auspuh ide ispod sica o tome razmišljan već duže vrime ali moran saznat koji mi se rep najbolje uklapa.
pozdrav od leonarda iz mk-sjena
 
Ov ti stvarno izgleda izvrsno, i moram priznat jako orginalno,


ajd stavi jos slika i od nekih drugih motora ako si radio.


Svaka cast (y) (y) (y)
 
      Ovo je moj prvi motor koji sam ikada posjedovao, i jedini koji sam napravio. Po struci nemam nikakve veze sa motorima ili limom. Sve sam radio sam na vlastitu muku kada bi se pogrešilo i išlo iz početka, ali i zadovoljstvo kada bi problem na kraju ipak riješio. Ububao sam u taj motor oko 500 sati stvarnog rada, i barem tri puta toliko vremena čučanja u garaži i razmišljanja što i kako dalje. A nagrada je odobravanje ljudi koji ga gledaju. Nekima je i ružan, ali ravnodušnih nema.

 
      Nešto sam dodao na postojeće stanje. Pitanje za pučanstvo i mogući odgovori:
          a) đinđa više na sve koje gore već jesu
          b) ima funkciju zaštite od dodira sa vrućim auspuhom
          c) prikrivam oštećenje od pada
          d) neki drugi razlog
 
OldBoy said:
      Nešto sam dodao na postojeće stanje. Pitanje za pučanstvo i mogući odgovori:
          a) đinđa više na sve koje gore već jesu
          b) ima funkciju zaštite od dodira sa vrućim auspuhom
          c) prikrivam oštećenje od pada
          d) neki drugi razlog
evo ja mislim da je alspuh dosta  blizu nogici pa se s čizmom dira po cijevi pa ostaje flek ... ili se varam  :misli: :mrgreen:
 
a da nije neki novi var nastao na tom djelu,bit će nezgodno i za hlače da ne budu dimile.
 
      Započeo sam izradu ralice. Dosta se vremena izgubilo premišljajući gdje postaviti nosače, jer rame ispod motora nema. Umjesto da se gnjavim čeličnim nosačima i navarivanjem matica, odlučio sam se za sistem "žabica".