Yamaha Majesty 400 - General Topic

seki22 said:
nema tih :mrgreen:
jednocilindrasi od 400 i vise ccm  prnili u rosu :mrgreen:
Tebi je cijelo znanje dvokotača sadržano u ovoj riječi :LOL:
 
Miki200 said:
Tebi je cijelo znanje dvokotača sadržano u ovoj riječi :LOL:
Nije to ništa, tribaš ga pitat da ti pokaže cilindar na motoru, paš vidit smija.
:mrgreen:


Sent from my toilet seat using HTC FartPhone
 
Potrebne su mi dimenzije remena. Trazio sam po forumu, ali nisam uspio pronaci  :misli:. U pitanju je Majesty 400 2006g.
 
Pozdrav, zanima me koja je cijena remena za Majesty 400 2006. te cijena i gramaža rolica za. Navedeni skuter. Dal bi se postavljanjem laksih rolica dobio malo bolji start?


Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
 
karabaja89 said:
Pozdrav, zanima me koja je cijena remena za Majesty 400 2006. te cijena i gramaža rolica za. Navedeni skuter.
[/quote]

Zasto jednostavno ne pitas najblizi Yamaha servis?
Svejedno ces na kraju to tamo i kupiti i zamjeniti.

karabaja89 said:
Dal bi se postavljanjem laksih rolica dobio malo bolji start?

Naravno.
I povecan broj okretaja pri svim brzinama u odnosu na ono sto imas sad.
 
pozdrav!
novi sam na forumu i ne znam da li ovo spada ovdje,
ali imam neka pitanja vezana uz majesty 400
naime planiram kupiti 2007. sa 40 000 na satu pa me zanima
da li je to puno za nju i na šta bih trebao obratiti pažnju prilikom kupnje.
hvala unaprijed...
 
evo cisto da imate informaciju iz prve ruke za starija godišta, kome podrhtava kvacilo na jokinu preporuku zamijenjene kuglice za 1gram lakše i tršnja se svela na minimum, a dobilo dosta ubrzanja (y)
 
Kod starijeg modela nije dovoljno staviti samo jedan gram lakše rolice, puno više će se dobiti ugradnjom jače opruge variomata Malossi, Polini, TOP Performances.

Kod Majestyja je problem što opruga variomata oslabi i onda se remen prebrzo ukopava, onda je pre lijena i trese, a pogotovo nakon što se promijeni novi remen.

U kombinaciji sa tvrđom oprugom i jedan do dva grama lakšim valjčićima Majesty se nemože prepoznati. Ako u tu formulu dodate i sportski variomat, onda je to prava stvar.

Potvrđujem iz prve ruke.

Inače opruge variomata od Malossija su 13% tvrđe odnosno 65,5 kg u odnosu na 58 kg kod originala, Polini je 10% tvrđi tj nekih 64 kg u odnosu na 58 i koštaju nekih 18€.

Kod novijeg modela od 2009 (i na X-Max 400) pa nadalje osim variomata i kvačila promijenjen je i sekundarni prijenos tj skraćen je za nekih 12,5% pa je i time malo rasterećenije kvačilo i variomat jer ih drži na malo većem broju okretaja.
 
Iznervira san se danas. Odem do jednog mehanicara i kazem da se mislim kupit majesty 400 iz 2004. ili Xciting 500. Covik je popljuva majestija samo tako. Da se sve kvari na njemu i da bizim od toga?! Dajte razuvjerite me, pa nije valjda da samo tmax valja. Sad ce Joke doc na svoje.  :jesus:
 
Vozam Majesty tri godine, osim redovnih servisa nisam imao potrebe da ga vozim kod majstora. Eto toliko o tome da se puno kvari.
 
kneza80 said:
Vozam Majesty tri godine, osim redovnih servisa nisam imao potrebe da ga vozim kod majstora. Eto toliko o tome da se puno kvari.

Pa i mazda se kvari tu i tamo kaže narod  :jesus:

Ipak ga kupih pa sam i ja od prije par dana ponosni vlasnik modela iz 2004. Pitanje:

Ovi variomati za bolja ubrzanja Polini i Malossi, to su jedni jedini? Ne razumim se baš, al ne bi tija kupit i prominit pa da ispadne da to nije baš taj model variomata. Kod Polinija nisam naša neki posebni model na internetu al me to ni ne brine jer bi ga ionako triba kupit u P&B a oni znaju sve objasnit. Za Malossi piše Multivar 2000. Jel to taj? Ić ću danas u Jokera u Splitu pitat za cijenu.

Primjetija sam za Polinija po slikama na internetu da se (čini se) dobije i opruga, dok mi se čini za Malossija da se ne dobije. U svakom slučaju, šta je bolje uzet? Kasnije kad budem na servisu minja rolice, jel to moraju bit baš njihove ili bilo koje? Odnosno, može li se desit da npr. za Polinija ne mogu nać rolice za kupit pa da mi to bude problem. Za Malossija mi se čini da je popularnija marka pa će se uvik nešto nać. Ili stavljam bilo koje i samo biram gramažu?

A opruge: jesu to opruge kvačila ili variomata? Ne razumin se baš u sve to, al sam svakako ovog ljenjivca odlučija razbudit i stavit u prave đire.

Šta se cijena tiče, koliko zasad vidim kreću se negdi oko 200 eura. Ima li di nabavit jeftinije ove variomate?

Btw. nisam primjetija na ovih 25 strana foruma da je netko spomenija zvuk koji je strava!  :0648: I još nešto, nakon Sportcitija, Scarabea 250ie i 200 nanovo sam otkrija skutere kad sam sija na mrcinu. Sad mi je jasno zašto ljudi voze motore po gradu unatoč šaltanju brzina, provlace se sa choperima na semaforima...kad je nešto pogođeno baš po guštu, baš za tebe....ma *ebeš praktičnost. Gušt je gušt i točka.  :021:
 
Ja san ima problem šta san pogodio jedan "zub" od šahte na asfaltu , doduše skonta san ga i refleksno stiska kočnice i pogodio ga sa 130 kmh i ovjesom u donjem položaju.

Uglavnom šuc je skrivio stražnju osovinu, pukla je felga u sredini pa je ispištala čudne zvukove i oštetila su se sva tri ležaja kroz koja prolazi stražnja osovina.

Nakon primjene osovine, ležaja i felge sve je super, samo košta !!

Zna malo bit nemiran ler gas jer zna zapet motorić od ler gasa ali to je rješivo.
 
Trešnja variomata i bolji start traže po meni malo veću razliku od samo 1 gram lakših rolica.

Standardno stariji Majesty 400 ima rolice od 15g, nekih 12 do 13g je bolja mjera, a dobije se start i manje trese pogotovo pri manjim brzinama kad cili uđe u rezonancu.
 
Shitoje said:
Ja san ima problem šta san pogodio jedan "zub" od šahte na asfaltu , doduše skonta san ga i refleksno stiska kočnice i pogodio ga sa 130 kmh i ovjesom u donjem položaju.

Uglavnom šuc je skrivio stražnju osovinu, pukla je felga u sredini pa je ispištala čudne zvukove i oštetila su se sva tri ležaja kroz koja prolazi stražnja osovina.

Ovo stvarno nikad nisam čuja!  :misli: Triba baš imat peh za ovako nešto.


Shitoje said:
Zna malo bit nemiran ler gas jer zna zapet motorić od ler gasa ali to je rješivo.

Meni kad otpustim gas prije skretanja na semaforu osjeća se kako lagano koći motorom, a onda umjesto da se skroz smiri,  naglo malo trzne odnosno digne okretaje na pola sekunde i konačno se smiri. Kao da sam zašalta malo gasa namjerno, a zapravo nisam.

Shitoje said:
Trešnja variomata i bolji start traže po meni malo veću razliku od samo 1 gram lakših rolica.

Standardno stariji Majesty 400 ima rolice od 15g, nekih 12 do 13g je bolja mjera, a dobije se start i manje trese pogotovo pri manjim brzinama kad cili uđe u rezonancu.

A koliko su teške bile rolice koje si dobija sa variomatom?
 
Jel ima tko za prodat onaj prednosač za kufer? Tija bi kupit kufer, al mi je strašno još isprsit priko 500 kuna za original nosać.