Yamaha Majesty 400 - General Topic

Evo i ja sam od prije mjesec dana vlasnik Majestya 400. Moj je model iz 2006. 2 diska naprijed. Kupio sam ga u SLO od 1.vlasnika sa 16700 km. Uveo ga u HR i nakon malo dugačke procedure registrirao. Prije Majestya sam vozio Burgmana 400 iz 2000.g. Po udobnosti, ugode vožnje i živosti agregata te potrošnji Burgman je bolji. Što se tiče agilnosti, ulasci u zavoj i stabilnosti, kao i izgleda, prostora pod sjedalom, yamaha je bolja.

I mene, kao i 99% svih vlasnika smeta lijenost agregata, (pogotovo u dvoje), te trešnja i vibracije na niskim okretajima... Gledam, tražim, kako to riješiti. Mišljenja su oprečna, neki zagovaraju kompletan drugi variomat, dok neki navode 2g lakše rolice i tvrđi centralni feder. Mene zanimaju iskustva iz 1. ruke, jer u trenutnom stanju imam osjećaj da će mi se, kada smo u dvoje, skuter raspast, a o lijenosti kretanja iz 0 da ne govorim.
Burgman, kojeg sam vozio je bio 6 godina stariji pa je bio nemjerljivo uglađeniji i startniji motor

Ne moram ni napominjati da sam se prilikom kupnje dvoumio između silverwinga 400 (2006), burgmana 400 (2006) i ovog Majestya i presudio je samo izgled, jer mi ova dva nisu sjela, iako sam u podsvjesti znao da vjerojatno kupujem najlošiji motor od spomenute trojke, no eto, šta je tu je...
 
Ja sam upravo u traženju variomata za koje sam po mojem skromnom (ne)znanju poprilično siguran da su obavezna i jedina stvar koju baš triba prominit da bi doslo do potpuno drugog režima rada mašine i konačno prave živahnosti i ubrzanja. Predlažem da se jave svi oni koji su ugrađivali variomate i da navedu marku pa da možemo doć do pravog izbora. Evo liste jedina 4 za koje sam čuo nakon par dana surfanja po forumima i obilaženja dućana:

J. Costa - cca 2700kn - navodno klasa iznad svih i od majestija radi stroj za poginit koliko vuce  (y) Ne znam di ga ima kupit jer me ne zanima toliku lovu davat
Malossi - cca 1650kn u Jokera u Global doo (Split) di Kymca prodaju (nemaju servis) - daje odlična ubrzanja ali i troši rolice malo brže
Polini - cca 1650kn u Pribudića - malo slabija ubrzanja al navodno trajniji i izdržljiviji - ja kažem upitno
Top Performances - cca 1350kn u Piccila - meni ipak potpuna nepoznanica. Nisam na internetu naša ništa konkretno...

Shitoje said:
Kod starijeg modela nije dovoljno staviti samo jedan gram lakše rolice, puno više će se dobiti ugradnjom jače opruge variomata Malossi, Polini, TOP Performances.

Kod Majestyja je problem što opruga variomata oslabi i onda se remen prebrzo ukopava, onda je pre lijena i trese, a pogotovo nakon što se promijeni novi remen.

U kombinaciji sa tvrđom oprugom i jedan do dva grama lakšim valjčićima Majesty se nemože prepoznati. Ako u tu formulu dodate i sportski variomat, onda je to prava stvar.

Potvrđujem iz prve ruke.

Inače opruge variomata od Malossija su 13% tvrđe odnosno 65,5 kg u odnosu na 58 kg kod originala, Polini je 10% tvrđi tj nekih 64 kg u odnosu na 58 i koštaju nekih 18€.

Ponavljam ovaj tekst od Shitoje koji u par rečenice poprilično dobro objašnjava stvar.  (y)
 
Definitivno je najbolja kombinacija ugradit sportski variomat ali sa svim pratećim elementima šta uključuje i tvrđe federe kako centralni tako i od kvačila, onaj kako ga zovu torque driver i pripadajuće rolice i remen. Teka tada će to bit složeno kako triba. Miksanje različitih setova nije baš preporučljivo.

Doduše svaki meštar i serviser ima svoju priču. Neko ti oće pomoć, ali uglavnom ti oće nešto prodat, jebiga od toga žive.

Moja su iskustva iz prve ruke, doduše ja san miksa različite brandove da složin nešto šta mi odgovara.
 
Federi od kvačila, to su ona tri mala u mojem slučaju imaju funkciju da kvačilo ne spaja pre rano i da pusti kad triba. Recimo kad oni oslabe kvačilo vata neć nakon 2000 điri a kad su oni malo jači vata tek od 3000. Ako uvati pre rano nemaš starta. Feder variomata, onaj veliki šta stoji u zadnjem dijelu di je i kvačilo služi kao kontra prednjem variomatu da se remen nebi pre rano ukopava. Ako se remen pre rano ukopa onda motor opet nema starta i nema među ubrzanje.
To su sve fini omjeri i nešto šta nije baš egzaktno kad se motor pođe tako malo finije tunirat, to je više stvar metode pokušaja.
Inače ova splitska ekipa će ti reć da se glavni feder ne minja a jedan serviser iz Rijeke mi je reka da on oslabi i da ga je dobro prominit nakon nekog vrimena.Trgovci vole solit pamet o lakšim rolicama tako da ne kupiš rolice od 100 kn nego da minjaš variomat koji košta vidio si koliko. Top Performances se može nać na ebayu za nekih 80 do 100€, pa sad računaj njihove marže. Polini i Malossi koštaju dosta više. Polini nije pogođen njega izbjegavaj a precijenjen je. Najbolji je Malossi ali kad kupiš sve šta ti triba dođe pre skupo. S tim da neki variomati poslin traže svoje remene i svoje rolice. Ja kod Top Performances stavljan originalni remen i rolice originalnih dimenzija ali samo malo lakše. U mom slučaju 8x 11 gr, originalni su 15 gr.
To područje je dosta siva zona jer kad sve posložiš da lipo radi onda ti već toliko dopizdi da minjaš motor. A onda na dobitnu kombinaciju staviš drugi remen jet taj koji je sad unutra trenutno nema u trgovini i onda se sve opet poremeti i onda opet traži kombinaciju. Zato je Majesty od 2009 pa nadalje puno bolja kupnja jer ima promijenjen variomat, kvačilo a i sekundarni prijenos u odnosu na prijašnje modele i puno bolje ide i ponaša se pogotovo na semaforima.
 
Ajmo ovako, ako uzmem malossija s rolicama i ugradim. Bez ikakvih federa, jel mogu očekivat nekakvu realnu razliku u ubrzanju...ili je opet upitno? Lako ja posli kupim i federe ako budem tija još brže. Ja bi bija zadovoljan da ubrzaje sa suvozačem ka 250-ica do 70kmh. Ne triba mi proklizavat zadnje kolo pri kretanju, i iako sam uvik jurca sa manjim skuterima, nakon kupnje mrcine, sve mi se više sviđa laganini uživat i vozit se bez puno stresa.  8)
 
Tako san i ja iša postupno samo sve ovisi o stanju kvačila i ostatka.
 
nisu svi variomati isti, moraš točno uzet za svoju mašinu po godištu i modelu.
 
Shitoje said:
nisu svi variomati isti, moraš točno uzet za svoju mašinu po godištu i modelu.

Afkros!  (y)

edit: Evo glupog pitanja. Uskoro mi istice registracija. Di se gleda broj šasije?
 
Mislim ispod kojeg poklopca se nalazi broj šasije?

Imam jedan nadam se mali problem. Prije dva dana pojavija mi se problem sa okretajima u leru. Prvo bi mi pri usporavanju skuter kocija motorom i taman prije nego skroz zakocim bi naglo poskocija, odnosno diga okretaje na sekund.

Sada osim toga i nakon sta stanem ostane radit na 2000 okretaja nekih 15-ak sekundi i tek onda okretaji pocnu padat do nekih 1600 okretaja. Problem je sta pri 2000 okretaja skuter sam ide bez davanja gasa. Moram drzat kocnicu i na ravnome na semaforu jer bi inace sam krenija.

Zva sam mehanicara i kaze mi da najvjerojatnije negdi prima visak zraka i krivo ga miša sa gorivom. U ponediljak ga nosim na pregled pa cemo vidit. Ima ko kakvih ideja ili iskustava?
 
Ne mislim mjenjati variomat, za početak ću stavit lakše rolice i tvrđi feder, pa ćemo vidjeti...

Broj šasije ti je na šasiji iza prednjeg kotača pod maskom. Vodoravno postavljen.
 
Bezec said:
Ne mislim mjenjati variomat, za početak ću stavit lakše rolice i tvrđi feder, pa ćemo vidjeti...

- aj baš me zanima rezultat.

Izgleda da su okretaji u leru bili povećani samo zbog lošeg goriva (zna se čijeg), već 3 dana sve radi super.

Sutra mi dolazi Malossi variomat (1.680 kn) u kompletu sa rolicama i kaže prodavač da ću dobit i oprugu (super ako je tako). Kupljena tri filtera zraka (240 kn) i svićica. Pa javim koja je razlika u ubrzanjima.  :021:

Edit: nisam dobija oprugu pa je neću ni uzimat iako dođe samo 160 kn. Ne da mi se čekat...
 
Ekipa kolike kufere imate na svojim mrcinama?

Kaže mi jedan prodavač da je bolje oko 46L, jer da kuferi od preko 50 litara mogu destabilizirat skuter. Malo me čudi to s obzirom na njegovu veličinu i masu, al da mi je mislit. Imam priliku na popustu u Makarskoj kupit Nonfango od 54L za cca 750kn, samo me strah da ne počne uvijat pri večim brzinama ili okukama.  :undecided:
 
(y) (y) (y) (y) (y)

Stavljen Malossi variomat bez opruga...rolice 12.5g kaže mehaničar. Očekiva sam da ide brže, onako u rangu 250-ica, al ovo?! Brže od ovoga mi dugo neće tribat.  :mrgreen: :021:

Da ponovim šta je već receno: Potpuno drugi skuter! Jurilica! :afro:
Ipak, tribat će se malo naučit ovo vozit. Tija bi on i izać iz okuke koji put, ipak mu je prvotna namjena krstarenje.
 
Izrada kodiranog ključa:

Za sve one koji dobiju krivu informaciju da se bez crvenog ključa ne može izraditi duplikat, i da se u slučaju gubljenja jedinog crnog ključa slobodno može bacit računalo i kupit novo za 1000E...informacija je NETOČNA.

Crni ključ s kodom se bez problema kopira...cijena oko 350kn kod ključara uz uvjet da ima uređaj za skidanje kodova s ključa.  (y)

U slučaju gubljenja svih ključeva postoji mogućnost reprogramiranja računala od 200E na više (ovaj dio nisam osobno provjerio, već samo čuo). 
 
Bezec said:
kolko je sam ključ u yamahi*?
Ja imam samo jedan, moram ga izduplicirat

Ne triba kupovat ključ u yamahe...samo u ključara koji kopira kodirane ključeve, on daje svoj prazni ključ. Ovdje u Splitu to radi ključar Pele i došlo me 350 kuna. Nemoj se igrat s tim, jer ako izgubiš jedini ključ onda je puno skuplje.
 
da ne citam sve unazad,postavit cu pitanje
majesti 2008 god. 10000 km,ugasio se u voznji.vise ne pali ima iskre ali pumpa ne zuji.
je li netko imao nesto slicno.treba provjerit osigurac i relej iako mi se cini da relej ogradi svoje.
ima li tko manual ako budem morao skidat pumpu nacuo sam da rezervar ne ide lako dolje.
 
Znan ja jednog glavonju danas mu se dogodila ista stvar :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
 
smile 77 said:
da ne citam sve unazad,postavit cu pitanje
majesti 2008 god. 10000 km,ugasio se u voznji.vise ne pali ima iskre ali pumpa ne zuji.
je li netko imao nesto slicno.treba provjerit osigurac i relej iako mi se cini da relej ogradi svoje.
ima li tko manual ako budem morao skidat pumpu nacuo sam da rezervar ne ide lako dolje.

Pumpa im je mana. Znam jednoga kojemu je pumpa dva puta otišla u kratkom roku. A jel se zna koja je cijena pumpe, da se znam pripremit ako dođe do toga? I jel postoje kakve druge pumpe osim originala a da su bolje?