Yamaha Majesty 400 - General Topic

Cvitalo said:
Pumpa im je mana. Znam jednoga kojemu je pumpa dva puta otišla u kratkom roku. A jel se zna koja je cijena pumpe, da se znam pripremit ako dođe do toga? I jel postoje kakve druge pumpe osim originala a da su bolje?
postoje aftermarket pumpe koje do sada nisu pokazale nikakav problem.
Mi ih imamo MPC iznosi 280,00 kn. Motobox Split. http://www.motodijelovi.com/izdvojena-ponuda/skuteri

Slobodno navratite ili se javite na mob: 095 152 2751
 
MOTOBOX DIJELOVI said:
postoje aftermarket pumpe koje do sada nisu pokazale nikakav problem.
Mi ih imamo MPC iznosi 280,00 kn. Motobox Split. http://www.motodijelovi.com/izdvojena-ponuda/skuteri

Slobodno navratite ili se javite na mob: 095 152 2751

Pa to stvarno onda i nije strašno kad pumpa ode, toliko i zamjenski filteri koštaju.

Btw. jesu mi došle gume i kuplung?  8)
 
Cvitalo said:
Pa to stvarno onda i nije strašno kad pumpa ode, toliko i zamjenski filteri koštaju.

Btw. jesu mi došle gume i kuplung?  8)
gume su došle, kumplung još nije, ali sad ćemo provjeriti gdje je zapelo i javiti ćemo vam danas.
što se tiče zamjenskih filtera, svi skupa dođu ( 3 zrak + ulje) ne dođu ni toliko.
 
smile 77 said:
da ne citam sve unazad,postavit cu pitanje
majesti 2008 god. 10000 km,ugasio se u voznji.vise ne pali ima iskre ali pumpa ne zuji.
je li netko imao nesto slicno.treba provjerit osigurac i relej iako mi se cini da relej ogradi svoje.
ima li tko manual ako budem morao skidat pumpu nacuo sam da rezervar ne ide lako dolje.
problem rjesen pupma goriva crkla ,stavljena nova i sve radi.
orginal pumpa s motora  made in china,pljuc :palacdolje:
 
smile 77 said:
problem rjesen pupma goriva crkla ,stavljena nova i sve radi.
orginal pumpa s motora  made in china,pljuc :palacdolje:

(y) Super, a jel onda bija problem skidat rezervoar?
 
Cvitalo said:
(y) Super, a jel onda bija problem skidat rezervoar?
zamjena je problem pogotovo kad to radis prvi put :mrgreen:
rezervoar ne mozes izvuc nikud,odispod prolazi cijevasti dio rame na kojem stoje hladnjak ,centralne nogare i hvata se na aluminijski glavni dio rame tako da se rezervoar nalazi u sendvicu.motor treba otpustit  s amortizera da se sam obijesi tako se makne glava agregata i dobijes nesto mijesta.takoder treba odvojit zeljeznu cijevastu ramu od aluminijske i malo naci mijesta da izvuces plovak i pumpu.sve prolazi u milimetar.kad izade onda si na konju kao da si sve zavrsio :mrgreen:
ali tek si na pola puta ,pa onda sve unazad.
nesto sam slikao pa cu posli stavit slike.zasad toliko (y)
 
usput je napravljen servis.promjena ulja i filtera ulja,svicica motora,filteri zraka livi i desni,filter zraka od  variomata
 
Pitanje: Destilirana voda/antifriz se uliva ispod desne podnice za noge? Tija san ulit destiliranu, stavim prst u taj bijeli spremnik jer nisam moga skužit di je razina vode, kad ono izvučem prst mulja, masnoće, blata.

Šta to znači? Jel opasno? Dal da ulijem još vode ili to triba skinit pa očistit? Ili moram kupovat novi spremnik za vodu jer se možda ne može očistit?  :huh:
 
Trebalo bi ispustit, isprat i naliti koncentrirani antifriz. Ili gotovi pripravak, ili mješavina litra vode, litra antifriza.

Ovaj mulj može bit zbog toga jer nije dugo mjenjan, a može biti da ulazi ulje u vodu, a to nikako nije dobro....
 
Bezec said:
Trebalo bi ispustit, isprat i naliti koncentrirani antifriz. Ili gotovi pripravak, ili mješavina litra vode, litra antifriza.

Ovaj mulj može bit zbog toga jer nije dugo mjenjan, a može biti da ulazi ulje u vodu, a to nikako nije dobro....

Skuter je iz 2004. i mijenjana je mašina prije pola godine tako da sam poprilično siguran da ako je i došlo do miješanja to je bilo do stare mašine. Čekam još kumplung pa ću kad odem do majstora reć da mi pogleda to.
 
Ja sam svoju prodao... Motor je dobar al ove vibracije ubijaju u pojam, tromost masine iritira, sve u svemu nije me nesto zadovoljio. Prodan je u roku 8 sati (tolko je naime bio na njuskalu). Preko nekih stvari jednostavno nisam mogao
 
Ekipa, nakon šta sam prominija Malossi variomat s kojim je skuter dobija odlicna pocetna ubrzanja bez ikakvih vibracija, prominija sam i Malossi kumplung i veliki feder.

Sada ubrzaje potpuno jednako i linearno vec od 20km/h pa sve do nekih 120km/h, al su se kod pocetnog davanja gasa ipak malo vratile vibracije. Ono šta me muči je sljedeće:

Šuškanje kod original kumplunga zbog kojeg sam i prominija kumplung se pojavilo nakon misec ipo dana i sa novim Malossijevim kuplungom. Kažu mehaničari da je to normalno kod ovog skutera i da se ništa neće desit, al mene to užasno nervira. Kako novi kumplung može šuškat.

Zna li tko šta se tu točno dešava i zašto šuška? Dodiruje zvono ili šta? Je li opasno? Postoji li rješenje ili triba prihvatit takvo stanje?
 
vibracije se vrlo jednostavno rijese samo stavljanjem kuglica od 14g (original je 15g) ovo govorim za svoj godina 2008 (y)
ps meni nista kumplug ne suska jedino san ga cistija kad radim veliki servis na  20 000 km...
 
Prominija sam sad remen, a stari je imao porezotinu s unutrašnje strane. I nakon mijenjanja je opet šuškalo, al sada nakon 150 kilometara više ne šuška. Valjda je lega novi remen. Moguće da je zvono malo deformirano pa stvara kontakt sa kuplungom kada remen vibrira ili preskače.