Ajde lipo da san naša misto za malo p*zdit o ovom vozilu.
Ja san ga uzeja polovnog prije par miseci. Gleda san novog ali nisam bio siguran oće li mi leć kako triba, malo san kompliciran čovik...
Ukratko moje subjektivno mišljenje je da je stvarno vrhunski stroj. Ali nije savršen:
1) američka nogara
je totalni zajeb. Do sad sam ima ponešto i motora i skutera (ukupno preko 12) i NIKAD mi se nije desilo da mi je stroj lega na ravnom sa nogare. Sve do sad. Kupija san motor po pun kurac većoj cijeni jer je bija netaknut. I onda ga stavim na ravno, ne potegnem ručnu, neko dite se nasloni na kufer i ajmo mili. Cila liva strana - plastike, žmigavac, poklopac filtera, kufer...
Posli provan sam... ma samo ga takneš i leti doli. Ima ručnu ali je*enti kome se da to stalno potizat. Svaki drugi Majesty u Splitu je ogreban sa live strane.
2) deklarirana potrošnja
nema veze s vezom. Moj pije 5,5 litara po gradu sa čistim filterom zraka i kad nikad ne ideš priko 4300rpm. A onda motor ne mrda. Ide on do 7 ako ga voziš onako, po guštu.
3) filter zraka
komplet košta 450 kuna a šporka se svakih 4000 km. Sisa prašinu sa ceste i nema šanse da preživi duže od tog. Srića je jednostavno napravit perivi filter od UNIfoam-a. Jedino ne znam di ima u ST-u kupit ulje u spreju za filter zraka. Ovi folcfagen frikovi šta rade po dućanima autodijelova u St-u me gledaju ispraznim pogledom kad ih to pitam.
4) variomat
Moja GT200 je bila življa. Triba ga utirat u dobre đire da krene normalno, a onda pogledaj pod 2) Ja ću se iduće lito zaigrat sa valjcima i federima kuplunga. Nije mi cilj dobit neka turbo ubrzanja već da mi ne krešti, urliče i njenječe kad krećen uzbrdo sa nas troje na njemu.
Čujen da je kod novog ovo rješeno.
5) pokazivać goriva
Lud ko kupus. Prva crta ne mrda 70km Do pola mu triba još toliko a onda se samo sruši do rezerve.
6) podnice
su gumene i meni odvratno ružne. Aluminijskih nema ni u dodatnoj opremi. Biće posla za prikin CNC
7) zaštita od vjetra
volio bih malo veći prednji vizir a da nije odvratno ružan kao GIVI jer tvornički tuće drito u glavu (187cm)
Također vitar nabija točno u nogavice. Ja san naručija original "leg shield" da ovo rješim i usput da pokrijem friževe od pada sa nogare.
8) problem sa gašenjem
zna se digod ugasit kad je hladan. Ljude na stranim forumima ovo silno živcira, ali meni ne smeta previše. Prerijetko se događa da bi dramatizirao. Mislim da je od godišta 07' nadalje ovo rješeno.
Majesty 400 je imao i dva opoziva u normalnim državama. Starija godišta imaju problem sa gašenjem (mijenjanje cijelog ECU) a drugi opoziv je bilo nešto sa brtvom na pumpi goriva.
Ali uza sve navedeno, ovo je jedini skuter (od sedam osam koliko sam ih imao) na kojem mi se vratila želja sjest na stroj i prdoludit bezveze, onako iz gušta. Zadnji put sam tako uživa na Dragstaru.
Eto, najiskrenije što sam mogao.