Yamaha Majesty 400 - General Topic

sealion said:
Marki,je li može pitanje,pošto vidim da voziš Majesty ? Kažeš da mu zaštita od vjetra nije najbolja,pa me to malo buni  :misli:,pošto sam pregledao osvrte svih onih koji ga imaju ili su ga imali,to nitko ne spominje,dapače, svi doslovno hvale kako je zaštita od vjetra i kiše fenomenalna.Mene zanima da li bi za moju visinu bila o.k.,a visina mi je oko 170 cm :misli: (pretpostavljam da si ti viši od toga pa je to razlog ili se varam).I ako mi možeš reći kakve su mu kočnice,da li su dovoljno dobre ove šta standardno dolaze s njim ili je bolje uzet opciju sa ABS-om ?

ja sam visok 187 cm i meni je zaštita od vjetra gotovo pa nikakva  :palacdolje:,mislim da ti sa svojih 170 cm ne bi trebao imat problema  :wink:,sta se tice kocnica ,ja jos nisam dosao u prigodu da mi treba abs tako da ti nesto pametno ne mogu rec, mislim da sam  vidia par jokinih postova di on govori da je cak bolje bez abs-a,mozes njega pitat
 
marki said:
ja sam visok 187 cm i meni je zaštita od vjetra gotovo pa nikakva  :palacdolje:,mislim da ti sa svojih 170 cm ne bi trebao imat problema   :wink:,sta se tice kocnica ,ja jos nisam dosao u prigodu da mi treba abs tako da ti nesto pametno ne mogu rec, mislim da sam  vidia par jokinih postova di on govori da je cak bolje bez abs-a,mozes njega pitat
O.k.,zahvaljujem na odgovoru !  (y) (y) (y)
 
sealion said:
O.k.,zahvaljujem na odgovoru !  (y) (y) (y)

inace o skuteru stvarno sve najbolje (osim zastite od vjetra  :mrgreen:),stvarno sam prezadovoljan,mjesta ispod sica,
udobnost,ekonomičnost,dizajn (ovo je subjektivno viđenje)......
 
marki said:
inace o skuteru stvarno sve najbolje (osim zastite od vjetra  :mrgreen:),stvarno sam prezadovoljan,mjesta ispod sica,
udobnost,ekonomičnost,dizajn (ovo je subjektivno viđenje)......
Reci mi za ono kad ti se upalila lampica od rezerve,pa je Joke reka da bi triba proć 50 km sa rezervom,jesi li vidija je li toliko ili manje ? I koliko po tebi tvoj troši kombinirane vožnje ???
 
U tom slučaju trebalo bi uzet litru benzine u bocu, i vozit dok motor ne stane.
Sve ostalo je nagađanje, ali trebao bi dohvatit 50 km na rezervi
 
Pa di si Joke,legendo ??? Doša bi ja do salona,ali moran mirovat neko vrime,pa da te pitam kakvo je stanje sa "veličanstvom",po mogućnosti bez ABS-a,imaš li kojega u salonu,a ako nema oćeš li dobivat još kojega ?
 
Trenutno mogu dobiti bilo koju boju, ali stanje se mjenja sukladno trajanju akcije i približavanju kraja godine te je potrebno brzo reagirati ukoliko se želi uhvatiti ova cijena.
Dogodine naravno, sve nanovo, ali uz "normalne" cijene
 
Meni samo preostaje da mi prođe ovi misec pa da vidim kako će se stvari odvijat,prije toga ne mogu ništa.Nego,reci mi kad se odlučim na kupnju i recimo da želim Majesty-a bile boje,a ti ga nemaš u salonu i u mogućnosti si ga nabavit,koliko bi tribalo vrimena do onoga "ključ u ruke"?
 
sealion said:
Meni samo preostaje da mi prođe ovi misec pa da vidim kako će se stvari odvijat,prije toga ne mogu ništa.Nego,reci mi kad se odlučim na kupnju i recimo da želim Majesty-a bile boje,a ti ga nemaš u salonu i u mogućnosti si ga nabavit,koliko bi tribalo vrimena do onoga "ključ u ruke"?

24 sata ukoliko ga nemam u salonu, a ima ga u HR, ili 5 minuta, ukoliko ga budem imao u izlogu.
Iako, iskreno, sumnjam da če ih biti na kapaljku za mjesec dana, i možda čak budu rasprodani, pogotovo bijela boja.
Evo upravo jutros prodah jednog u NMJ boji
 
Boja mi na kraju krajeva i nije toliko bitna,to mi je najmanje važno,najbitnije je oće li ih bit.
Uglavnom,Joke,čut ćemo se i vidit,o Majesty-u san sazna više-manje sve šta me zanimalo,jedino ga još isprobat,ali o tome kad bude vrime.
Pozdrav !!!  (y)
 
cini mi se da je jeftinije njezino velicanstvo odrzavat nego x-maxa(pretpostavljan sve do velikog servisa) :mrgreen:
 
honda xr said:
cini mi se da je jeftinije njezino velicanstvo odrzavat nego x-maxa(pretpostavljan sve do velikog servisa) :mrgreen:
Pa i nije velika razlika,gledajući ta dva skutera.Mene je prvi servis za x max-a izaša 420 kn,a Joke navodi da je servis za Majesty-a 500-tinjak kuna,šta je stvarno neznatna razlika između ta dva skutera,šta se kubikaže tiče i po meni se Majesty više isplati.
 
sealion said:
Reci mi za ono kad ti se upalila lampica od rezerve,pa je Joke reka da bi triba proć 50 km sa rezervom,jesi li vidija je li toliko ili manje ? I koliko po tebi tvoj troši kombinirane vožnje ???

nisam toliko lud da ga idem vozit dok ne stane  :mrgreen: :mrgreen: mislim da trosi oko 5,5L/100km kombinirane voznje,

joke said:
U tom slučaju trebalo bi uzet litru benzine u bocu, i vozit dok motor ne stane.
Sve ostalo je nagađanje, ali trebao bi dohvatit 50 km na rezervi

mislim da gradske voznje bi bilo oko 30km,a vanka 50 km,

inace kad digitalni mjerac padne na pola,u roku jako malo km dodje do rezerve,ocu rec da kazaljka ne pada proporcionalno kilometrima od punog tanka do rezerve
 
Marki,reci mi koliko si dosad redovitih servisa ima i cijene istih,ako nije problem ?
 
sealion said:
Marki,reci mi koliko si dosad redovitih servisa ima i cijene istih,ako nije problem ?

ima sam jedan servis na 1000km,drugi mi treba bit na 5000km,sad sam na 2300km,
jbga bia sam u zagrebu na bausteli cilo lito pa nisan uspia nesto vele km napraviti,
a da me ubijes ne sicam se koliko me dosa servis,bice negdi oko 600kn
 
marki said:
ima sam jedan servis na 1000km,drugi mi treba bit na 5000km,sad sam na 2300km,
jbga bia sam u zagrebu na bausteli cilo lito pa nisan uspia nesto vele km napraviti,
a da me ubijes ne sicam se koliko me dosa servis,bice negdi oko 600kn
(y) (y) (y)
 
marki said:
ima sam jedan servis na 1000km,drugi mi treba bit na 5000km,sad sam na 2300km,
jbga bia sam u zagrebu na bausteli cilo lito pa nisan uspia nesto vele km napraviti,
a da me ubijes ne sicam se koliko me dosa servis,bice negdi oko 600kn
nije malo s obzirom da se minja ulje i filter...
 
Ajde lipo da san naša misto za malo p*zdit o ovom vozilu.
Ja san ga uzeja polovnog prije par miseci. Gleda san novog ali nisam bio siguran oće li mi leć kako triba, malo san kompliciran čovik...

Ukratko moje subjektivno mišljenje je da je stvarno vrhunski stroj. Ali nije savršen:

1) američka nogara
je totalni zajeb. Do sad sam ima ponešto i motora i skutera (ukupno preko 12) i NIKAD mi se nije desilo da mi je stroj lega na ravnom sa nogare. Sve do sad. Kupija san motor po pun kurac većoj cijeni jer je bija netaknut. I onda ga stavim na ravno, ne potegnem ručnu, neko dite se nasloni na kufer i ajmo mili. Cila liva strana - plastike, žmigavac, poklopac filtera, kufer...
Posli provan sam... ma samo ga takneš i leti doli. Ima ručnu ali je*enti kome se da to stalno potizat. Svaki drugi Majesty u Splitu je ogreban sa live strane.

2) deklarirana potrošnja
nema veze s vezom. Moj pije 5,5 litara po gradu sa čistim filterom zraka i kad nikad ne ideš priko 4300rpm. A onda motor ne mrda. Ide on do 7 ako ga voziš onako, po guštu.

3) filter zraka
komplet košta 450 kuna a šporka se svakih 4000 km. Sisa prašinu sa ceste i nema šanse da preživi duže od tog. Srića je jednostavno napravit perivi filter od UNIfoam-a. Jedino ne znam di ima u ST-u kupit ulje u spreju za filter zraka. Ovi folcfagen frikovi šta rade po dućanima autodijelova u St-u me gledaju ispraznim pogledom kad ih to pitam.

4) variomat
Moja GT200 je bila življa. Triba ga utirat u dobre đire da krene normalno, a onda pogledaj pod 2)  Ja ću se iduće lito zaigrat sa valjcima i federima kuplunga. Nije mi cilj dobit neka turbo ubrzanja već da mi ne krešti, urliče i njenječe kad krećen uzbrdo sa nas troje na njemu.
Čujen da je kod novog ovo rješeno.

5) pokazivać goriva
Lud ko kupus. Prva crta ne mrda 70km Do pola mu triba još toliko a onda se  samo sruši do rezerve.

6) podnice
su gumene i meni odvratno ružne. Aluminijskih nema ni u dodatnoj opremi. Biće posla za prikin CNC

7) zaštita od vjetra
volio bih malo veći prednji vizir a da nije odvratno ružan kao GIVI jer tvornički tuće drito u glavu (187cm)
Također vitar nabija točno u nogavice. Ja san naručija original "leg shield" da ovo rješim i usput da pokrijem friževe od pada sa nogare.

8) problem sa gašenjem
zna se digod ugasit kad je hladan. Ljude na stranim forumima ovo silno živcira, ali meni ne smeta previše. Prerijetko se događa da bi dramatizirao. Mislim da je od godišta 07' nadalje ovo rješeno.

Majesty 400 je imao i dva opoziva u normalnim državama. Starija godišta imaju problem sa gašenjem (mijenjanje cijelog ECU) a drugi opoziv je bilo nešto sa brtvom na pumpi goriva.

Ali uza sve navedeno, ovo je jedini skuter (od sedam osam koliko sam ih imao) na kojem mi se vratila želja sjest na stroj i prdoludit bezveze, onako iz gušta. Zadnji put sam tako uživa na Dragstaru.

Eto, najiskrenije što sam mogao.

 
ZSK said:
Ajde lipo da san naša misto za malo p*zdit o ovom vozilu.
Ja san ga uzeja polovnog prije par miseci. Gleda san novog ali nisam bio siguran oće li mi leć kako triba, malo san kompliciran čovik...

Ukratko moje subjektivno mišljenje je da je stvarno vrhunski stroj. Ali nije savršen:

1) američka nogara
je totalni zajeb. Do sad sam ima ponešto i motora i skutera (ukupno preko 12) i NIKAD mi se nije desilo da mi je stroj lega na ravnom sa nogare. Sve do sad. Kupija san motor po pun kurac većoj cijeni jer je bija netaknut. I onda ga stavim na ravno, ne potegnem ručnu, neko dite se nasloni na kufer i ajmo mili. Cila liva strana - plastike, žmigavac, poklopac filtera, kufer...
Posli provan sam... ma samo ga takneš i leti doli. Ima ručnu ali je*enti kome se da to stalno potizat. Svaki drugi Majesty u Splitu je ogreban sa live strane.

2) deklarirana potrošnja
nema veze s vezom. Moj pije 5,5 litara po gradu sa čistim filterom zraka i kad nikad ne ideš priko 4300rpm. A onda motor ne mrda. Ide on do 7 ako ga voziš onako, po guštu.

3) filter zraka
komplet košta 450 kuna a šporka se svakih 4000 km. Sisa prašinu sa ceste i nema šanse da preživi duže od tog. Srića je jednostavno napravit perivi filter od UNIfoam-a. Jedino ne znam di ima u ST-u kupit ulje u spreju za filter zraka. Ovi folcfagen frikovi šta rade po dućanima autodijelova u St-u me gledaju ispraznim pogledom kad ih to pitam.

4) variomat
Moja GT200 je bila življa. Triba ga utirat u dobre đire da krene normalno, a onda pogledaj pod 2)  Ja ću se iduće lito zaigrat sa valjcima i federima kuplunga. Nije mi cilj dobit neka turbo ubrzanja već da mi ne krešti, urliče i njenječe kad krećen uzbrdo sa nas troje na njemu.
Čujen da je kod novog ovo rješeno.

5) pokazivać goriva
Lud ko kupus. Prva crta ne mrda 70km Do pola mu triba još toliko a onda se  samo sruši do rezerve.

6) podnice
su gumene i meni odvratno ružne. Aluminijskih nema ni u dodatnoj opremi. Biće posla za prikin CNC

7) zaštita od vjetra
volio bih malo veći prednji vizir a da nije odvratno ružan kao GIVI jer tvornički tuće drito u glavu (187cm)
Također vitar nabija točno u nogavice. Ja san naručija original "leg shield" da ovo rješim i usput da pokrijem friževe od pada sa nogare.

8) problem sa gašenjem
zna se digod ugasit kad je hladan. Ljude na stranim forumima ovo silno živcira, ali meni ne smeta previše. Prerijetko se događa da bi dramatizirao. Mislim da je od godišta 07' nadalje ovo rješeno.

Majesty 400 je imao i dva opoziva u normalnim državama. Starija godišta imaju problem sa gašenjem (mijenjanje cijelog ECU) a drugi opoziv je bilo nešto sa brtvom na pumpi goriva.

Ali uza sve navedeno, ovo je jedini skuter (od sedam osam koliko sam ih imao) na kojem mi se vratila želja sjest na stroj i prdoludit bezveze, onako iz gušta. Zadnji put sam tako uživa na Dragstaru.

Eto, najiskrenije što sam mogao.
Zanimljivo je sve ovo šta si napisa,lipo je čut mišljenja od ljudi koji ga posjeduju,a za Majesty-a ih nema baš puno ka za ostale skutere tipa x-max,t-max,beverly,nexus... :shock: Nego,koje je godište tvoj ? Prvi put čujem ovaj problem sa bočnom nogarom,a preletija san uzduž i poprijeko po tekstovima (uglavnom stranim) i ama baš nigdi nisam pročita nešto o tome.U vezi ručne kočnice - zar ti ne bi završija na podu i da si je potega,mislim,koliko ti ona tu pomaže da ti skuter ne tresne o pod kad se netko nasloni na njega ? :misli:  Potrošnja 7 litara ? Mislija san da ne bi triba proć 6 kad ga nagaziš,to mi je nekako "malo-puno" za 400 ccm  :shock: Mene kod njega najviše fascinira taj prostor ispod sjedala i općenito ovaj novi model mi je prekrasan,a u isto vrime mi je jako napet i XJ6,pogotovo sada kad su popusti 15 % i cijena između ta dva motora je skoro podjednaka,pa više ni sam ne znam šta bi tija. Dosad sam vozija samo skutere i javila mi se ona želja za kupit prvi motor,a XJ6 je po mjeri za početnike i niske ljude (taj sam  :mrgreen:).U mislima je isto i FZ6N,za kojega pola njih kaže da je prejak za početnike,a druga polovica da je taman,a opet kad bi uzima XJ6 da nakon nekog vrimena ne bude slab,pa onda žal zašto nisam uzea FZ6N...  :cry:
Uglavnom,skrenija sam sa teme ali dalje ću ga imat u razmatranju ! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: