Yamaha Majesty 400 - General Topic

ZSK said:
Ajde lipo da san naša misto za malo p*zdit o ovom vozilu.
Ja san ga uzeja polovnog prije par miseci. Gleda san novog ali nisam bio siguran oće li mi leć kako triba, malo san kompliciran čovik...

Ukratko moje subjektivno mišljenje je da je stvarno vrhunski stroj. Ali nije savršen:


- Kao prvo, ne diraj ništa oko kvačila Majestya400 starijeg tipa jer to mu je Ahilova peta i upravo zato ne vuče iz malih okretaja, jer je tvornica morala "pomirit" veliku težinu vozila i snagu jednocilindričnog agregata, a da uz sve to ostane i fluidan. Ako nešto i želiš, dođi do nas i naruči variomat, što bi trebalo rješit tvoje potrebe.
- Sad je lako biti general nakon bitke, ali u novom modelu nema ni traga od finoće kretanja prvog modela, več isti pršti od snage i redom svi uživaju u tome.
- Potrošnja je releativna stvar, jer poznato je da postoji gornji i donji maximum, i poprilično sam siguran da 95% ljudi nemogu potrošnju TMax500 dovesti do 11 litara, što meni lakoćom troši. Naravno da isto ne znači da taj model troši, več samo da nas ima razlićitih vozača.
- I meni je pao s bočne nogare, doduše ne na način koji si ti opisao, več mi je propao kroz tanki sloj asfalta i tu bi možda i mogao poslati koju pritužbu na račun onog tko je asfalt tanko postavio, ali svaliti krivnju na nogaru u slučaju kad se djete nasloni na motor je malo "too much". Ono što je zanimljivo, a tebi možda nepoznato jer si kupio rabljeno vozilo je da podrobna uputa o korištenju bočne nogare postoji u upustvima za uporabu i točno predviđa i upozorava na opasnosti i zakonitosti pri uporabi iste.
- U normalnim državama Majesty se prodaje u puno večim količinama i moguče je da su određene serije imale problema koji su rješavani tvorničkim opozivom, ali odkad radimo s Yamahom, od HR uvoznika nismo nikad dobili naputak o tvorničkom opozivu ovih modela. Inače, djeliti države na normalne i one druge je glupo, s obzirom da svaki dealer Yamahe obaviještava centralu o kupcu pojedinog modela, te je praksa da se obavijesti uvoznik, ali u isto vrijeme kad i sam kupac direktno. Zaseban problem je što se skoro nikad centrali ne proslijede i podaci o novom kupcu(ukoliko je vozilo preprodano), iako za isto postoji formular u servisnoj knjižici koji bi novi vlasnik trebao dostaviti u ovlaštenog dealera koji dalje isto proslijeđuje centrali Yamahe.


Inače, hvala na iskrenom osobnom mišljenju o Majesty400  (y)

 
joke said:
- Kao prvo, ne diraj ništa oko kvačila Majestya400 starijeg tipa jer to mu je Ahilova peta i upravo zato ne vuče iz malih okretaja, jer je tvornica morala "pomirit" veliku težinu vozila i snagu jednocilindričnog agregata, a da uz sve to ostane i fluidan. Ako nešto i želiš, dođi do nas i naruči variomat, što bi trebalo rješit tvoje potrebe.
- Sad je lako biti general nakon bitke, ali u novom modelu nema ni traga od finoće kretanja prvog modela, več isti pršti od snage i redom svi uživaju u tome.
- Potrošnja je releativna stvar, jer poznato je da postoji gornji i donji maximum, i poprilično sam siguran da 95% ljudi nemogu potrošnju TMax500 dovesti do 11 litara, što meni lakoćom troši. Naravno da isto ne znači da taj model troši, več samo da nas ima razlićitih vozača.
- I meni je pao s bočne nogare, doduše ne na način koji si ti opisao, več mi je propao kroz tanki sloj asfalta i tu bi možda i mogao poslati koju pritužbu na račun onog tko je asfalt tanko postavio, ali svaliti krivnju na nogaru u slučaju kad se djete nasloni na motor je malo "too much". Ono što je zanimljivo, a tebi možda nepoznato jer si kupio rabljeno vozilo je da podrobna uputa o korištenju bočne nogare postoji u upustvima za uporabu i točno predviđa i upozorava na opasnosti i zakonitosti pri uporabi iste.
- U normalnim državama Majesty se prodaje u puno večim količinama i moguče je da su određene serije imale problema koji su rješavani tvorničkim opozivom, ali odkad radimo s Yamahom, od HR uvoznika nismo nikad dobili naputak o tvorničkom opozivu ovih modela. Inače, djeliti države na normalne i one druge je glupo, s obzirom da svaki dealer Yamahe obaviještava centralu o kupcu pojedinog modela, te je praksa da se obavijesti uvoznik, ali u isto vrijeme kad i sam kupac direktno. Zaseban problem je što se skoro nikad centrali ne proslijede i podaci o novom kupcu(ukoliko je vozilo preprodano), iako za isto postoji formular u servisnoj knjižici koji bi novi vlasnik trebao dostaviti u ovlaštenog dealera koji dalje isto proslijeđuje centrali Yamahe.


Inače, hvala na iskrenom osobnom mišljenju o Majesty400  (y)

Joke pozdrav,
upute sam dobio ali ja sam nažalost takve struke da prvo razbijem stvar a tek onda čitam upute (štaće meni neko pametovat, jel'). Naravno da za to i postoji kočnica koja nije tu za šminku. Ali pogledaj malo Majestyije po gradu. Skoro svaki je izgreban po livom boku. Znam osobno dvojicu koji ga imaju i oboje su naučili potezat ručnu tek kad im je kleknija. Zato se tješim da nisam jedini idiot. Ja sam istovremeno jedno misec dana vozija GT200 i Yamahu i kad mi je ona pala pokušao sam slično sa Vespom, ali nije išlo. Nogara kod Vespe ali i npr. Tmaxa je puno bolja - isturenija je prema naprid i puno bolje drži.

Opozivi su postojali, nije problem proguglat. Ali boli k*ac Yamahu za RH. Radim dosta sa strancima i znam da nas gledaju isto ko Albaniju, nemojmo se zavaravat.  ECU košta i oni će izmjene vršiti samo u državama u kojim neće imati sankcije ako to ne naprave. Simptom gašenja javlja se bar kod trojice s kojima sam uspio popričati, onako na semaforu. Ali kao što rekoh, dva puta ako mi se ugasi misečno kad je ladan, j*be mi se. Imaš na majestyus forumu likova šta im ni u Americi nisu znali otklonit ovaj problem. Čačkali su misecima pod garancijom, od svičice, filtera, pražnjenja tankova sve dok nije Yamaha sama napravila opoziv. Inaće imam jedan dopis od Yamahe SVIM vlasnicima Mayestija godišta 05 i 06 (čini mi se) da se jave u ovl. servis radi problema sa brtvom pumpe goriva (ili nešto slično). U američkom stilu čak stavljaju upozorenja death, hazard, injury i sl. Ali kad bi doša kod Vas s tim dopisom smijali bi mi se, pa šta ću pravit cirkus. Kao što si rekao, kupio sam polovni motor i prihvaćam ga sa svim manama - kakav je takav je!

Za potrošnju si apsolutno u pravu.  Kao što rekoh, penzija vožnja - penzija takuin. Ko voli nek izvoli. Imao sam ja i Hexagona. Trošio je devet po gradu plus dvotaktol. Tada to nisam mogao pratit pa sam ga prodao.

Drugi variomat (J. Costa, Malossi) koliko sam shvatio dozvoljava još više đira u startu da bi motor imao bolje ubrzanje. Ja oću suprotno. Da kreće sa malo điri i većim stupnjem prijenosa. Pretpostavljam lakše role + slabiji federi. Ako imaš rješenje za ovo odlično!

Nego, jel' znaš možda di nabavit ulje u spreju za filter zraka? Nemogu brate dat 450 kuna za filtere zraka, malo mi puno  s obzirom da se brzo šporkaju.

Pozz



 
sealion said:
Prvi put čujem ovaj problem sa bočnom nogarom,a preletija san uzduž i poprijeko po tekstovima (uglavnom stranim) i ama baš nigdi nisam pročita nešto o tome.U vezi ručne kočnice - zar ti ne bi završija na podu i da si je potega,mislim,koliko ti ona tu pomaže da ti skuter ne tresne o pod kad se netko nasloni na njega ? :misli:  Potrošnja 7 litara ? Mislija san da ne bi triba proć 6 kad ga nagaziš,to mi je nekako "malo-puno" za 400 ccm  :shock: Mene kod njega najviše fascinira taj prostor ispod sjedala i općenito ovaj novi model mi je prekrasan,a u isto vrime mi je jako napet i XJ6,pogotovo sada kad su popusti 15 % i cijena između ta dva motora je skoro podjednaka,pa više ni sam ne znam šta bi tija. Dosad sam vozija samo skutere i javila mi se ona želja za kupit prvi motor,a XJ6 je po mjeri za početnike i niske ljude (taj sam  :mrgreen:).U mislima je isto i FZ6N,za kojega pola njih kaže da je prejak za početnike,a druga polovica da je taman,a opet kad bi uzima XJ6 da nakon nekog vrimena ne bude slab,pa onda žal zašto nisam uzea FZ6N...  :cry:
Uglavnom,skrenija sam sa teme ali dalje ću ga imat u razmatranju ! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Evo baš san se profilozofira danas.
Ručna ti zaustavi zadnje kolo jer inače motor pada sa nogare kad krene put naprid i nogara se sklopi. Imaš nešto o tome i na majestyusa.com Ma nije ovo frka jer kad digneš ručnu nemoš ga bacit nikako. Ali triba uč u naviku. Kad je moj tresnija i kad bi Vespon parkira makinalno bi tražija ručnu.
Potrošnja...a slušaj. Vozi ga normalno i nemaš straha. Plus pazi na filter zraka. Možda bih morao bit precizniji pa reć da je do ove bure 90% vremena on nosio nas troje (90+60+30kg).
Ja sam prije tri godine prodao KLE500 kojeg sam kupio novog. Stalno šporke cipele od šaltanja, prska po mokrome, puše, ne mogu stavit stvari. Gušt za vozit svakako. Ali praktičnost ipak nekad prevlada. Ja sa Mayestijem idem u tjedni šoping bez problema. Ispod sica+kufer = mista pun k*rac. I kao što rekoh iman želju sist na njega i napravit đir bez veze.
Ako se dvoumiš motor/skuter uzmi Tmax-a. Što jedan frend kaže, da san odma zna šta je Tmax uštedija bi para i para koje san stuka minjajući puste motore i skutere. Pogledaj (strane) testove. Okorjeli bikeri guštaju na njemu ka dica. Meni je on broj jedan ali s obzirom na familiju prevagnio je bunker ispod sica.
Pozz
 
Ulje za filter zraka je bilo za kupiti u Piaggia dok su preporučivali Seleniu, ali danas je preporuka Agip pa neznam jel' moguče još taj spray nabavit.
Koliko znam imaš od KN-a kod Loze (auspusi) spray., ali je vjerovatno i skuplji od "normalnih"

Glede variomata i utega variomata, svako diranje dolazi u obzir jedino sa povečanjem okretaja, odnosno smanjivanjem težine utega. Sve ostalo će napraviti još gori efekt nego je trenutno u tvorničkoj postavi. Gotovo nemoguče je dobit kretanje na manjim okretajima bez da je agregatu povečana zapremnina.

Glede opoziva i problema kao takvih, hvala Bogu prodali smo dosta tih Majestya u Splitu i nemam aposlutno nikakvih primjedbi osim na razvijanje snage i kvačilo koje nije primjereno za kreni-puzi-stani uporabu. Ukratko sve je rješivo i nemam nerješivog problema u servisu.

Glede TMaxa, o njemu je sve rečeno, to je uberscooter i tu je priči i početak i kraj. "Problem" je jedino što mu je cijena primjerena kvaliteti i penje se daleko poviše cijene početničkih, pa čak i sport-touring motora.
 
ZSK said:
Evo baš san se profilozofira danas.
Ručna ti zaustavi zadnje kolo jer inače motor pada sa nogare kad krene put naprid i nogara se sklopi. Imaš nešto o tome i na majestyusa.com Ma nije ovo frka jer kad digneš ručnu nemoš ga bacit nikako. Ali triba uč u naviku. Kad je moj tresnija i kad bi Vespon parkira makinalno bi tražija ručnu.
Potrošnja...a slušaj. Vozi ga normalno i nemaš straha. Plus pazi na filter zraka. Možda bih morao bit precizniji pa reć da je do ove bure 90% vremena on nosio nas troje (90+60+30kg).
Ja sam prije tri godine prodao KLE500 kojeg sam kupio novog. Stalno šporke cipele od šaltanja, prska po mokrome, puše, ne mogu stavit stvari. Gušt za vozit svakako. Ali praktičnost ipak nekad prevlada. Ja sa Mayestijem idem u tjedni šoping bez problema. Ispod sica+kufer = mista pun k*rac. I kao što rekoh iman želju sist na njega i napravit đir bez veze.
Ako se dvoumiš motor/skuter uzmi Tmax-a. Što jedan frend kaže, da san odma zna šta je Tmax uštedija bi para i para koje san stuka minjajući puste motore i skutere. Pogledaj (strane) testove. Okorjeli bikeri guštaju na njemu ka dica. Meni je on broj jedan ali s obzirom na familiju prevagnio je bunker ispod sica.
Pozz
Je,u pravu si,u svemu šta si napisa imam podjednako mišljenje.T-Max mi je također bija u razmatranju jer mu,po mome mišljenju,u toj klasi nema ravnoga,a i šta si sam reka,i najokorjeliji bajkeri koji su ga probali su njime oduševljeni.Kod njega me najviše odbija cijena,po meni ipak malo previsoka,ali u drugu ruku znam da ne bi požalija i da bi se svaka kuna kod njega isplatila (po riječima većine onih koji su ga vozili-kupili).Ne znam,99% sam siguran da ću opet uzet skuter,koji će bit još nisam načisto s tim,a moguće da ponovo idem na X-Max-a,sve su opcije otvorene.
Uglavnom,hvala na ovom tvom razmišljanju !!!  (y) (y) (y)
 
i meni je pa s nogare,zaustavia sam se isprid mate uzest krafne,izbacia nogaru,al sam je bice malo jace izbacia
pa se samo vratila nazad,dok sam ja to skuzia vec je bilo kasno da ga uvatim,i aj ca. :x :x
friz sa live strane :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje:

a sta ces,ima i gorih stvari u zivotu  :mrgreen:

e i jos jedna stvar,ako ces stvarno gazit skuter onda se potrosnja moze lipo popet na 6,5-7L/100km
 
ZSK said:
Ajde lipo da san naša misto za malo p*zdit o ovom vozilu.
Ja san ga uzeja polovnog prije par miseci. Gleda san novog ali nisam bio siguran oće li mi leć kako triba, malo san kompliciran čovik...

Ukratko moje subjektivno mišljenje je da je stvarno vrhunski stroj. Ali nije savršen:

1) američka nogara
je totalni zajeb. Do sad sam ima ponešto i motora i skutera (ukupno preko 12) i NIKAD mi se nije desilo da mi je stroj lega na ravnom sa nogare. Sve do sad. Kupija san motor po pun kurac većoj cijeni jer je bija netaknut. I onda ga stavim na ravno, ne potegnem ručnu, neko dite se nasloni na kufer i ajmo mili. Cila liva strana - plastike, žmigavac, poklopac filtera, kufer...
Posli provan sam... ma samo ga takneš i leti doli. Ima ručnu ali je*enti kome se da to stalno potizat. Svaki drugi Majesty u Splitu je ogreban sa live strane.

2) deklarirana potrošnja
nema veze s vezom. Moj pije 5,5 litara po gradu sa čistim filterom zraka i kad nikad ne ideš priko 4300rpm. A onda motor ne mrda. Ide on do 7 ako ga voziš onako, po guštu.

3) filter zraka
komplet košta 450 kuna a šporka se svakih 4000 km. Sisa prašinu sa ceste i nema šanse da preživi duže od tog. Srića je jednostavno napravit perivi filter od UNIfoam-a. Jedino ne znam di ima u ST-u kupit ulje u spreju za filter zraka. Ovi folcfagen frikovi šta rade po dućanima autodijelova u St-u me gledaju ispraznim pogledom kad ih to pitam.

4) variomat
Moja GT200 je bila življa. Triba ga utirat u dobre đire da krene normalno, a onda pogledaj pod 2)  Ja ću se iduće lito zaigrat sa valjcima i federima kuplunga. Nije mi cilj dobit neka turbo ubrzanja već da mi ne krešti, urliče i njenječe kad krećen uzbrdo sa nas troje na njemu.
Čujen da je kod novog ovo rješeno.

5) pokazivać goriva
Lud ko kupus. Prva crta ne mrda 70km Do pola mu triba još toliko a onda se  samo sruši do rezerve.

6) podnice
su gumene i meni odvratno ružne. Aluminijskih nema ni u dodatnoj opremi. Biće posla za prikin CNC

7) zaštita od vjetra
volio bih malo veći prednji vizir a da nije odvratno ružan kao GIVI jer tvornički tuće drito u glavu (187cm)
Također vitar nabija točno u nogavice. Ja san naručija original "leg shield" da ovo rješim i usput da pokrijem friževe od pada sa nogare.

8) problem sa gašenjem
zna se digod ugasit kad je hladan. Ljude na stranim forumima ovo silno živcira, ali meni ne smeta previše. Prerijetko se događa da bi dramatizirao. Mislim da je od godišta 07' nadalje ovo rješeno.

Majesty 400 je imao i dva opoziva u normalnim državama. Starija godišta imaju problem sa gašenjem (mijenjanje cijelog ECU) a drugi opoziv je bilo nešto sa brtvom na pumpi goriva.

Ali uza sve navedeno, ovo je jedini skuter (od sedam osam koliko sam ih imao) na kojem mi se vratila želja sjest na stroj i prdoludit bezveze, onako iz gušta. Zadnji put sam tako uživa na Dragstaru.

Eto, najiskrenije što sam mogao.
K&N...Katić vulkanizer,mislim negdi 300-stinjak kuna...to je komplet za očistit filter i ulje u spreju za podmazivanje.
 
ZSK said:
3) filter zraka
komplet košta 450 kuna a šporka se svakih 4000 km. Sisa prašinu sa ceste i nema šanse da preživi duže od tog. Srića je jednostavno napravit perivi filter od UNIfoam-a. Jedino ne znam di ima u ST-u kupit ulje u spreju za filter zraka. Ovi folcfagen frikovi šta rade po dućanima autodijelova u St-u me gledaju ispraznim pogledom kad ih to pitam.
U vezi ovih filtera zraka sam pogledao u manual od Majesty-a za 2009 godinu i tamo se navodi 10.000 km čišćenje filtera i 20.000 km izmjena istih,pa mi je zbunjola kad kažeš da ne mogu izdržat više od 4000 km  :misli: :misli: :misli: Ako je takva situacija nakon tolike kilometraže,da li se ti filteri mogu potopit u neko sredstvo za odmašćivanje tipa ivasol ili nešto slično,ostavit ih priko noći i sutradan ih isprat vodom i dobro ispuvat zrakom,pitam jer ne znam od kakvog su materijala,odnosno,da li bi sredstvo za odmašćivanje imalo negativnu posljedicu za filtere  :misli:
 
sealion said:
U vezi ovih filtera zraka sam pogledao u manual od Majesty-a za 2009 godinu i tamo se navodi 10.000 km čišćenje filtera i 20.000 km izmjena istih,pa mi je zbunjola kad kažeš da ne mogu izdržat više od 4000 km  :misli: :misli: :misli: Ako je takva situacija nakon tolike kilometraže,da li se ti filteri mogu potopit u neko sredstvo za odmašćivanje tipa ivasol ili nešto slično,ostavit ih priko noći i sutradan ih isprat vodom i dobro ispuvat zrakom,pitam jer ne znam od kakvog su materijala,odnosno,da li bi sredstvo za odmašćivanje imalo negativnu posljedicu za filtere  :misli:

Joke, Pironi
hvala na odgovorima za sprej  (y)

Neznam što je sa 09' ali 05'-08' definitivno nisu izdržljivi. Nije problem samog filtera koliko položaja (tako da sumnjam da su kod 09' nešto bolje rješili). Inaće aftermarket site u Japanu nudi cijelu novu kutiju koja je postavljena skroz gore i ide K&N u njega. Ako imaš novi motor, ja bi na tvom mjestu radio peridočno ispuhivanje na kompresor. Pet minuta posla. Na svakoj promjeni ulja pogledaj u kakvom su stanju i ako su koma zamijeni ih ORIGINALNIMA. Novi motor nije za kemije.
Moj skut je nešto više trošio i tresao pri ubrzavanju, tako da sam rutinski njih prvo pregledao. Žao mi je što ih nisam slikao nakon 10.000. Potražio sam malo po netu i vidio da masa ljudi ima isti problem. Inaće filteri su papirnati. Ima ih dva (treći je za remen). Mogu se čistiti ali je postupak (tekućine) relativno skup i dva dana si bez motora (dok se sve istaloži, osuši...). Puno bolja metoda je nauljeni dvoslojni filter od UNIfoama jer nakon inicijalnog ulaganja od 30USD sa dostavom za materijal filtera + sredstva za čišćenje i nauljivanje miran si do kraja radnog vijeka motora. Za 30 USD dobiješ materijala za dva kompleta a filteri su perivi, pa ti je teoretski i jedan dovoljan. Samo treba volje i sat i po vremena. Znam da sad Jokinoj firmi izbivam neku kintu, ali da su originali do dvista kuna nebi se mislija sekunde. U americi su oba filtera 38USD pa tamo ljudi radije svašta kemijaju nego kupuju tvorničke. Ovako u nas daš preko 450kn a nisi rješio ništa jer su opet šporki na kraju sezone. Kopresor nešto skine prašine, ali zalipi se neka maščoka i uđe u pore papira - nebi đava to istira vani.
A i ruku na srce, mokri filter je ipak puno bolja varijanta od papira.

Ne bih želio da ispadne da prosipan neku pustu pamet. Sve info kupim sa odličnog američkog foruma koji ima masu članova. Tu su detaljne upute i za pranje papirnatog filtera i izradu uljnog filtera.  Ja samo sebi naručio UNIfoam, ima za dva kompleta filtera ako ko hoće podijelit muku i trošak - tu sam. 
 
S obzirom na teoriju o friziranju variomata, višeg prijenosa i sl.,te generalno znanje o filterima mogu konstatirati da je dosta toga istinito, ali isto tako dosta potpuno pogrešno.
Trešnja koju si spomenuo nema veze s filterima(osim možda s onim od prenosnog sklopa) več je stvar u gore spomenutom osjetljivom kvačilu.
Filteri kao takvi nisu neka fama, tvornička preporuka je 20000 km, ali oni računaju da su nam ceste japanski čiste, pa ih mi mjenjamo na nekih 10000 km.
Rangu kupaca koji biraju i kupuju nove Majesty400 to nije problem, a čak ni korisnici starijih se previše ne tuže, tako da alternativna rješenja mogu bit jeftinija i zanimljiva, ali samo onima sa baznim tehničkim znanjem i dosta volje i slobodnog vremena
 
joke said:
S obzirom na teoriju o friziranju variomata, višeg prijenosa i sl.,te generalno znanje o filterima mogu konstatirati da je dosta toga istinito, ali isto tako dosta potpuno pogrešno.
Trešnja koju si spomenuo nema veze s filterima(osim možda s onim od prenosnog sklopa) več je stvar u gore spomenutom osjetljivom kvačilu.
Filteri kao takvi nisu neka fama, tvornička preporuka je 20000 km, ali oni računaju da su nam ceste japanski čiste, pa ih mi mjenjamo na nekih 10000 km.
Rangu kupaca koji biraju i kupuju nove Majesty400 to nije problem, a čak ni korisnici starijih se previše ne tuže, tako da alternativna rješenja mogu bit jeftinija i zanimljiva, ali samo onima sa baznim tehničkim znanjem i dosta volje i slobodnog vremena

Ma trešnja, Joke, odnosno trzanje kad odvidaš gas a motor ne prima kako treba. Nekad bi to bilo "boooooouuuu" a danas to elektronika kompenzira.
Ja sam svoje papirnate očistio ostatkom tekućine koji mi je ostao od prije par godina i prvi dan dok se nisam navikao mi se parilo da je motor na steroidima.
Vibracije od kuplunga su poznata stvar. Meni ne smetaju a kao što rekoh 90% vremena nas je troje.

A inaće, što se ranga kupaca tiće: do sada sam od ukupno tri auta imao dva nova. Isto toliko novih motora. Sve plačeno u kešu, nikad lipe kredita. Novog Mayestija mogu priuštiti ako prištedim cca 10 miseci i udrem faturetu dvi. Ali i dalje nisam moron da bih dopustio da nečiju konstruktersku pogrešku ja plaćam, pa makar i "samo" 450 kuna. Uostalom šta će ti se bunit kupci. Ko je kupija novoga mora platit sve šta mu kažeš na servisu jer gubi garanciju. On stavi svoj filter a crkne mu instrument tabla i ti mu trubiš da ne priznaš garanciju jer je minja filter. Karikiram naravno, ali to tako ide i to su pravila ugovora. Za sve nove aute i motore koje sam imao ja sam to poštovao. Ali isto tako čim istekne garancija sigurno neću plačati 1,4 sata za mjenjanje ulja po cijeni od 280 kuna/sat i litru sintetičkog ulja po 138 kuna kad je u Metroa 97 bez obzira koliku duboku kesu imam ili nemam. Da ne bude zabune ovo se ne odnosi na tvoju firmu nego na redovni servis novog auta, nije bitno koja marka. Doduše vjerovatno razmišljam ovako jer novac zarađujem radeći 10-12 sati dnevno. Da dobijem motor od tatice ili da ga zaradim tako što sam gazda kavića vjerovatno bi i mene bolija ku*ac koliko košta filter. Nažalost a nasreću po vas u St-u to je dobra većina vozača maxiskutera. Kad sam ja uzeo Mayestija svi su me sprdali da mi fali pitbul i naslon za glavu za pitbula pored nogu. Kad sam im objašnjavao da to ipak nije Burgman ili Tmax onda su mi rekli da bar mogu priko Rive i Žnjana vozit koliko oću jer maksiskuter znaći ujedno i dozvolu za vožnju pješačkim zonama. Jebga ovo je splitsko stanje uma.

A ovako ja skrojim sebi filter i razliku para za dva minjanja radije uložim u recimo: wind deflector. I još se usudim pitati vridi li forumski popust za već naručenu robu...
 
joke said:
Naravno da vridi  (y)

To majstore!  :mrgreen:
Imaš preporuku za pitura? Moran piturat kufer i livu i desnu plastiku ispod poda. Nekad sam nosio u Peške ali izgubio broj a nikako ga uvatit u garaži  :misli:

Pozz
 
Pitanje vezano uz prtljažni prostor ispod sjedala.Naime,zanima me je li podjednak u majesty-a i x max-a,pošto u oba mogu stat po dvi integralne kacige ili je u majesty-a nešto veći ?
 
Situacija je slična, iako nije ista. Naime kod XMax modela moguče je još poneku sitnicu tipa jakne ugurat u prostor među kacigama, dok se taj prostor kod modela Majesty nalazi skroz natrag, izad kacige koja se nalazi u stražnjem dijelu sjedala.
 
Je li ima netko sa foruma da je vlasnik Majesty-a od 2009.g. da iznese svoje mišljenje i općenito utiske o motoru ?
 
joke said:
Naravno da vridi  (y)

Hvala na popustu (Niki također)  (y).
Deflektori su prva liga. Nema više vitra u ..... ono, jel' kad vozin u tuti.....

Kufer pituran, deflektori na mistu.. makinja je sad ko nova.
Slijedi izrada alu podnica i filtera. Onda će mi vjerovatno dosadit i prelazim na Tmax-a, mada me nešto i Gladius svrbi... :misli:

Pozdrav

 
joke said:
Bolje ti je sa 1 na 4 cilindra, ne na 2, a vjerujem da je i jeftinije. 8)
Pa nema Yamaha skutera sa 4 cilindra :mrgreen: trebaš priporučit 2 cilindra 8)
Koje deflektore si stavio? Za ruke i noge? Kod Tmaxa oni za noge ne "prave" baš nekakvu razliku, kako je to kod Majestya?