joke
Active member
ZSK said:Ajde lipo da san naša misto za malo p*zdit o ovom vozilu.
Ja san ga uzeja polovnog prije par miseci. Gleda san novog ali nisam bio siguran oće li mi leć kako triba, malo san kompliciran čovik...
Ukratko moje subjektivno mišljenje je da je stvarno vrhunski stroj. Ali nije savršen:
- Kao prvo, ne diraj ništa oko kvačila Majestya400 starijeg tipa jer to mu je Ahilova peta i upravo zato ne vuče iz malih okretaja, jer je tvornica morala "pomirit" veliku težinu vozila i snagu jednocilindričnog agregata, a da uz sve to ostane i fluidan. Ako nešto i želiš, dođi do nas i naruči variomat, što bi trebalo rješit tvoje potrebe.
- Sad je lako biti general nakon bitke, ali u novom modelu nema ni traga od finoće kretanja prvog modela, več isti pršti od snage i redom svi uživaju u tome.
- Potrošnja je releativna stvar, jer poznato je da postoji gornji i donji maximum, i poprilično sam siguran da 95% ljudi nemogu potrošnju TMax500 dovesti do 11 litara, što meni lakoćom troši. Naravno da isto ne znači da taj model troši, več samo da nas ima razlićitih vozača.
- I meni je pao s bočne nogare, doduše ne na način koji si ti opisao, več mi je propao kroz tanki sloj asfalta i tu bi možda i mogao poslati koju pritužbu na račun onog tko je asfalt tanko postavio, ali svaliti krivnju na nogaru u slučaju kad se djete nasloni na motor je malo "too much". Ono što je zanimljivo, a tebi možda nepoznato jer si kupio rabljeno vozilo je da podrobna uputa o korištenju bočne nogare postoji u upustvima za uporabu i točno predviđa i upozorava na opasnosti i zakonitosti pri uporabi iste.
- U normalnim državama Majesty se prodaje u puno večim količinama i moguče je da su određene serije imale problema koji su rješavani tvorničkim opozivom, ali odkad radimo s Yamahom, od HR uvoznika nismo nikad dobili naputak o tvorničkom opozivu ovih modela. Inače, djeliti države na normalne i one druge je glupo, s obzirom da svaki dealer Yamahe obaviještava centralu o kupcu pojedinog modela, te je praksa da se obavijesti uvoznik, ali u isto vrijeme kad i sam kupac direktno. Zaseban problem je što se skoro nikad centrali ne proslijede i podaci o novom kupcu(ukoliko je vozilo preprodano), iako za isto postoji formular u servisnoj knjižici koji bi novi vlasnik trebao dostaviti u ovlaštenog dealera koji dalje isto proslijeđuje centrali Yamahe.
Inače, hvala na iskrenom osobnom mišljenju o Majesty400