Yamaha R1-napuknuti cilinadar!!molim pomoc

Status
Not open for further replies.
znaci unutra  :palacdolje: to nebude malo kostalo  :palacdolje:
 
Motor je 99godina,(napisao sam model masine u prvom postu
Zasto sam skidao glavu:iskreno nije mi palo na pamet da rastavim lanac,jer neznam kako i sa cime bi to napravio,a vec kad sam skinuo bregaste htio sam malo pogledati dali ima nekakvih napuknuca ili ostecenja barem sa gornje strane(ono kaj se moze vidjeti)iskreno sad mi je zao kaj sam ista isao dirat
A sad zasto je to puklo,nije od pada nego je motor najvjerovatnije bio pregrijan ili je hladan vozen po full gasu,nemam ga dugo,kod mene nije,a sad kaj je bilo prije to samo dragi bog zna
 
Sad mozes nastaviti rastavljat motor Sory na pitanju ali moram Jesi li ikad rastavljo cijelu masinu  :misli:
 
Nemre ti biti zao sad bar znas kaj imas.
Kaj bi bilo da si iso na put i da ti se masina razletila,ovako ako se da prepiksaš
i deri dalje.
 
Za prominit lanac samo je tribalo skinut bregaste,španer i bočni poklopac.Bez ikakvog raznitavanja.I naravno poklopac glave.Ali ako znaš da je učinila dosta km. onda je to dovoljan razlog za otvorit mašinu.
 
JimmyBambucha said:
Jesam,mnogo puta,ali samo sa jednim cilindarom 8)za sve postoji prvi put (y)


Nabavi manual i kreni rastavljat nemas se sto puno mislit
 
bojim se da tu od piksanja nebude nis ili nebude dugo vijeka  :palacdolje:

sve jedno ti se lanac mjenja da se ne raznitava nego se provuce kako sam napisao na starim motorima koji su imali lanac u sredini se morao raznitavati alat je isti kao i za pogonski lanac samo manji ,a da se to i kretivnim varijantama bez alata samo trebas malo masti pustit na volju  :mrgreen: ali u tvom slucaju je to sa rastavljanjem i sastavljanjem motora cca 3-4h posla a sad ti treba u najmanju ruku i dihtung glave i ravnanje a ako hoces da sve bude kak treba onda imas puuuuuuuunnnnooo posla ,na kraju bude izmjena faznog lanca zavrsila izmjenom agregata  :LOL: ah ta yamaha  :( i uopce nije trosila ulje  :wink: :palacdolje:
 
JimmyBambucha said:
Jesam,mnogo puta,ali samo sa jednim cilindarom 8)za sve postoji prvi put (y)

:misli: :cry: :cry: :lolcry: :lolcry: :zid: :zid: :zid: :zid: :bonk: :bonk: :moli: :rofl: :rofl: :rofl: :budo:
 
JimmyBambucha said:
Motor je 99godina,(napisao sam model masine u prvom postu

              Sorry da te ispravljam,ali nije mi bilo odmah jasno o kojem se modelu radi a vjerojatno i drugima jer si nepostojeći model naveo,modeli slijedom idu RN 01,04,09,12,19,22.Ti si napisao 11 što nije bilo odmah jasno jel je greška u pisanju pa je trebalo biti 12 ili si dodao dalje brojeve šasije znači nakon 1 još 1 što si i napravio.
 
da je ovo moja makina je bi je sastavio s ovim puknućem i vozio dalje

..dobro neznam dali je motor kuhao prije toga ali ja bi zabrusio tu pukotinu do aliminija i sastavio motor ako nije probilo u vodeni prostor
 
Da,sve mi je jasno,ali ja sam htio bez obzira na sve to skinut glavu dolje da malo pogledam,jer mi se cinilo da gubi vodu,nisam siguran u to jer sam svega napravio 1000kma ako i gubi to je nesto malo,samo trebam dihtung glave,a ako bude trebalo ravnat glavu imam doma plansku brusilicu,tako da mi to nije problem,a kaj se tice rastavljanja lanca,jednostavnije mi je skinut bregaste,nego rastavljat lanc,za kaj mi je potreban alat kojeg nemam.Na kraju je ispalo dobro kaj sam isao pogledati
 
limit said:
Kako misliš zabrusio pukotinu do aluminija. Ako sam ja dobro vidio, ona se nalazi u dijelu u kojem šeta klip sa prstenima  :misli:
da upravo tako,  ako se pukotina tiče samo nikasila da nebi ne nastavljala pucati, prstenima neće smetati vertikalni zarez, a nebi ni horizontalni ako nije previše širok
 
JimmyBambucha said:
Da,sve mi je jasno,ali ja sam htio bez obzira na sve to skinut glavu dolje da malo pogledam,jer mi se cinilo da gubi vodu,nisam siguran u to jer sam svega napravio 1000kma ako i gubi to je nesto malo,samo trebam dihtung glave,a ako bude trebalo ravnat glavu imam doma plansku brusilicu,tako da mi to nije problem,a kaj se tice rastavljanja lanca,jednostavnije mi je skinut bregaste,nego rastavljat lanc,za kaj mi je potreban alat kojeg nemam.Na kraju je ispalo dobro kaj sam isao pogledati
a znači gubi vodu :(
 
Peter Stingray said:
              Sorry da te ispravljam,ali nije mi bilo odmah jasno o kojem se modelu radi a vjerojatno i drugima jer si nepostojeći model naveo,modeli slijedom idu RN 01,04,09,12,19,22.Ti si napisao 11 što nije bilo odmah jasno jel je greška u pisanju pa je trebalo biti 12 ili si dodao dalje brojeve šasije znači nakon 1 još 1 što si i napravio.

Ubiti neznam kak se tocno pise,doslo je do zabune, pobrkal sam,jer sam bio na web shopu motormanije i tamo di se oznacava broj sasije pise:rn011,rn012,rn013 itd..itd...
 
bobo RR said:
Od japanske cetvorke yamaha ima daleko najnekvalitetnije masine,bilo u 600 ili 1000 kubika R klasi.

Osobno iskustvu  :misli:
 
Status
Not open for further replies.