Rocky_st said:
... fali mu snage kod preticanja kad se vozi udvoje od 80km/h nadalje... ako se sa skuterom planira prevaljivat duže rute udvoje onda o 250ccm nema govora, za to postoje skuteri od 500ccm... to je moje mišljenje...
Potpisujem. Naime, kad si u dvoje na 250ccm i ideš prek 90 počinješ dobivat osijećaj da mučiš mašinu... Tak ja bar brijem, znam da te mašine nemreš sam tak zaklat ali osijećaj je ipak tu...
Sad kad sam na Z750 prešao taj osijećaj je nestao. Sada se pojavljuje ak ideš 180 i želiš ići 220 (u dvoje)
Za neki bezbrični turing ja bih uzeo minimum beverly-a 500, odnosno za to bih odmah uzeo kymco exciting 500, na nekoj akciji je i dobiješ ga za cijenu x-max 250...
Druga bitna stvar koja je mene mučila na x-max-u je zaštita od vjetra, naime prednji vizir je očito projektiran za japance koji su 155 visoki
. Ja sam 181cm visok i vjetar mi tuče posred nosa !
Kad se tak voziš recimo zg-ri to postaje fakat naporno, da ne govorim da to stvara buku! Za suvozača je x-max zakon, pogotovo ak ima kofer iza sa naslonjačem !
Eto , mislim ak ti nije presudno dali skut košta 35,37 ili 43tkn onda odmah kupi 500ccm, makar polovnog.