Yamaha XMax300 2017

Iz Yamaha korporativnog biltena....prva službena naznaka cijene. Paralelu možemo povući sa modelom XMax250 IRON(5400 je bio u EU, kod nas 45900 kn)

14712747_1752533018341120_6054739030928075939_o.jpg
 
joke said:
Iz Yamaha korporativnog biltena....prva naznaka cijene. Paralelu možemo povući sa modelom XMax250 IRON(5400 je bio u EU, kod nas 45900 kn)

Piše li što u korporativnom biltenu o tome gdje se proizvodi?  :wink: 
 
oceangoing said:
Piše li što u korporativnom biltenu o tome gdje se proizvodi?  :wink:

Blue Core gregat je Indonezija sigurno, ali ova zvjezdica kraj cijene znači da je moguće da finalno sklapanje bude i na lokalnom tržištu(ovaj model ide globalno, kao TMax i Majesty).
 
Steve Jobs je mala beba bio za ove prodavače piturane plastike. 1 cil, 300cc za 50000kn. Kojeg vraga se uopće zajebavaju i proizvode standardne motore, margina
zarade im je sigurno 5x manja po svakom primjerku.
 
46 je 10% manje od 50, a do sada je po toj cijeni bio rasprodan prije vremena model od 50 ccm. manje, manjom snagom, skuterskom vilicom, bez kontrole proklizavanja, bez reguliranja visine vjetrobrana, bez led svjetala, 12V utičnice i keyless brave.
 
Jedina hvale vrijedna stvar na toj listi je traction control, sve ostalo je beskorisna bižuterija. Objasni mi logiku gdje jedan MT07 košta otprilike koliko i ovo? Su te plastike napravljene
od ostaka meteorita?
 
gvo said:
Jedina hvale vrijedna stvar na toj listi je traction control, sve ostalo je beskorisna bižuterija. Objasni mi logiku gdje jedan MT07 košta otprilike koliko i ovo? Su te plastike napravljene
od ostaka meteorita?

Ako ti je TC jedino korisno, to samo pokazuje koliko ne razumiješ logiku ovog segmenta. XMax je vrh ponude u svojoj klasi, bio i bit će, sa 130000 prodanih primjeraka u deset godina postojanja na tržištu. MT07 je entry level low cost motocikl za početnike, koji btw, ima 15% višu cijenu. Nisu usporedivi, kao ni TMax sa većinom povoljnijih motora(to je najčešće pitanje inaće)
 
Čuješ ti geveou , tebe fasciniraju klizna vrata na robnoj kući prema tome nisi relevantan, po toj definiciji bi ti ovaj iskorak kvalitetom i ponudom u Xmaxa trebao biti spejsšatl,a ti dovodis u pitanje ...

Sent from my Lenovo P70-A using Tapatalk

 
joke said:
Ako ti je TC jedino korisno, to samo pokazuje koliko ne razumiješ logiku ovog segmenta. XMax je vrh ponude u svojoj klasi, bio i bit će, sa 130000 prodanih primjeraka u deset godina postojanja na tržištu. MT07 je entry level low cost motocikl za početnike, koji btw, ima 15% višu cijenu. Nisu usporedivi, kao ni TMax sa većinom povoljnijih motora(to je najčešće pitanje inaće)

Entry model za početnike čiji je zbroj pojedinačnih komponenti kvalitetom i cijenom skuplji od "vrha ponude". To što je 130000 proizvedeno i prodano
je još poraznija činjenica, jer mu cjenovno i ekonomija količine ide u prilog, što znači da su troškovi proizvodnje bitno niži po komadu. Ali, jbga, ne razumijem "logiku segmenta". Moš' mislit što kupce ekonomičnog prometala boli kiki koliko trokuta ima ili je li keyless ili nije. 

milanche said:
Čuješ ti geveou , tebe fasciniraju klizna vrata na robnoj kući prema tome nisi relevantan, po toj definiciji bi ti ovaj iskorak kvalitetom i ponudom u Xmaxa trebao biti spejsšatl,a ti dovodis u pitanje ...

Idem se fascinirat pokretnim vratima u šoping centar, kad god dođem na ovaj podforum vidim da svijet ide u kurac.  :mrgreen:

Btw. Beverly je vrh te klase. Demonstrirano već godinama na majki svih tržišta. :LOL: :LOL: :LOL:
 
ne razumijem onu sliku što je stavio Joke sa cijenom..?? što je cilj prodati samo  6000 jedinica, za koje to tržište ? :misli: a ispada da se proda u prosjeku 13000 komada godišnje.
 
gvo said:
Entry model za početnike čiji je zbroj pojedinačnih komponenti kvalitetom i cijenom skuplji od "vrha ponude". To što je 130000 proizvedeno i prodano
je još poraznija činjenica, jer mu cjenovno i ekonomija količine ide u prilog, što znači da su troškovi proizvodnje bitno niži po komadu. Ali, jbga, ne razumijem "logiku segmenta". Moš' mislit što kupce ekonomičnog prometala boli kiki koliko trokuta ima ili je li keyless ili nije. 

Idem se fascinirat pokretnim vratima u šoping centar, kad god dođem na ovaj podforum vidim da svijet ide u kurac.  :mrgreen:

Btw. Beverly je vrh te klase. Demonstrirano već godinama na majki svih tržišta. :LOL: :LOL: :LOL:

evo ga opet. :mrgreen:
 
recimo da bude ta cijena od 45.900 kn znači da će biti oko 42.000 kn na popustu, to već nije loše.
 
crni konjanik said:
ne razumijem onu sliku što je stavio Joke sa cijenom..?? što je cilj prodati samo  6000 jedinica, za koje to tržište ? :misli: a ispada da se proda u prosjeku 13000 komada godišnje.

Do kraja prve godine...u EU, a prodaja počima krajem 1/3 2017. godine.

Rezultati grupe XMax do sada uključuju i vrijeme prije krize, a mislim i sve izvedbe modela
 
crni konjanik said:
recimo da bude ta cijena od 45.900 kn znači da će biti oko 42.000 kn na popustu, to već nije loše.

Ako bude konkretno kao i sa modelom IRON ove godine....količine neće "doživjet" početak popusta
 
crni konjanik said:
onda čekamo 2018 god. :mrgreen:

U svakom slučaju za našu zadnju i realnu cijenu čekamo konačnu odluku HR uvoznika, za koju sam siguran da će biti po svim parametrima "u zadnji čas", dakle optimistična prognoza 3. mjesec 2017.
 
Redovna cijena x-maxa 250 u 2013-toj je bila 35900kn kad sam ja gledao, negdje na jesen, ja sam svoga kupio 06.01.2014-te, model 2013 i platio 33500kn, bio je dodatni popust i za gotovinu. Sad npr odlucim kupiti istu klasu skutera i moram dat 46000kn, cista glupost. Je bolji je, moderniji, jaci, sigurniji itd ali ja osobno ocekujem da ce ta klasa skutera ostat tu negdje cjenovno, mozda 2-3000kn skuplje, ali 10000 kuna je previse.
 
monsi264 said:
Redovna cijena x-maxa 250 u 2013-toj je bila 35900kn kad sam ja gledao, negdje na jesen, ja sam svoga kupio 06.01.2014-te, model 2013 i platio 33500kn, bio je dodatni popust i za gotovinu. Sad npr odlucim kupiti istu klasu skutera i moram dat 46000kn, cista glupost. Je bolji je, moderniji, jaci, sigurniji itd ali ja osobno ocekujem da ce ta klasa skutera ostat tu negdje cjenovno, mozda 2-3000kn skuplje, ali 10000 kuna je previse.

Nebi uopće ulazio dublje u analizu....redovna cijena modela XMax250 ove godine je bila 40000 za jednokratno gotovinsko plaćanje, a model s ABS sustavom i paketom SP bio je 45900 kn, te je rasprodan u svim dostupnim količinama (mislim da smo ih samo mi u Splitu prodali više od 50 komada).
S obzriom da je model 300 jači, sa moto vilicom, abs sustavom i kontrolom proklizavanja, cjelovitom LED rasvjetom, keyless sustavom brave i serijskom utičnicom, ne znam na koji način bi ga svrstao u nižu kategoriju cijene od ovogodišnjeg rasprodanog SP modela.
Eto toliko od mene....rekoh u prethodnom postu da do službene RH cijene imamo još "ohoho jahat"
 
monsi264 said:
Redovna cijena x-maxa 250 u 2013-toj je bila 35900kn kad sam ja gledao, negdje na jesen, ja sam svoga kupio 06.01.2014-te, model 2013 i platio 33500kn, bio je dodatni popust i za gotovinu. Sad npr odlucim kupiti istu klasu skutera i moram dat 46000kn, cista glupost. Je bolji je, moderniji, jaci, sigurniji itd ali ja osobno ocekujem da ce ta klasa skutera ostat tu negdje cjenovno, mozda 2-3000kn skuplje, ali 10000 kuna je previse.

To je poskupljenje od malo manje od 40%, u tri godine, nevjerovatno, za par godina će x Max koštati kao danas  T Max, ako tako bezobrazno dižu cijenu onda bi trebali imati u ponudi sličan skuter kao što je stari bio sa istom cijenom, a ne izbaciti novi model a stari ukinut i to sve sa isprikom euro norme.
Ps: koliko su primanja otišla u zadnje 3 godine gore...ili dolje.