Yamaha XMax300 2017

joke said:
Đepeto je skoro duplo jači od TMax-a pa znamo gdje je...
..iako sam prodavo nikada mi taj GP nije sjeo,to je običan poluproizvod,svakome ko se i malo razumije kad pogleda bolje sve je jasno...da ne nabrajam probleme s vilicom,kočnicam,agregatom,skupim troškovima održavanja,cijene plastika itd,itd...ali je bio najjači skuter i ima ljudi koji su to plačali...
 
Uskoro će biti nebitno kakav je motor sa unutarnjim sagorjevanjem na skuteru/motoru/automobilu, jer dolaze elektro zujalice... :mrgreen:
 
joke said:
Samo laik može usporedit motor drugog neovisnog branda i poslovnicu istog branda u drugoj zemlji. Od samog početka teme naveo sam porijeklo BlueCore tehnologije i ne vidim potrebe za tajenjem iste, a time ni smisao "zato sam i pitao". P

 
  Je Joke, u pravu si, svaka ti je na mistu....  :LOL: :LOL: :LOL:   
Ma isto me zanima kad budeš uvaljivao skuter kupcima hoćeš li im naglasit da je to  BlueCore mašina,  napravljena u Indoneziji, u zemlji općepoznatoj kao perjanici tehnološkog razvitka (i jeftine radne snage) ili ćeš kao vješti prodavač taj dio namjerno preskočiti i odgovoriti tek ako te netko upita.
 

 
 
 
 
oceangoing said:
 
  Je Joke, u pravu si, svaka ti je na mistu....  :LOL: :LOL: :LOL:   
Ma isto me zanima kad budeš uvaljivao skuter kupcima hoćeš li im naglasit da je to  BlueCore mašina,  napravljena u Indoneziji, u zemlji općepoznatoj kao perjanici tehnološkog razvitka (i jeftine radne snage) ili ćeš kao vješti prodavač taj dio namjerno preskočiti i odgovoriti tek ako te netko upita.
 

 
 

Ćemu to "uvaljivao" kad mi je većina kupaca recidivista...odnosno kupuju nekoliko modela za redom kod mene :misli:
XMax je utoliko prodavan da svi ostali modeli, svih brandova u klasi nisu prodavani skupa koliko samo XMax, s obzirom da cijena ostaje u klasi(uz više novih prednosti), tako če bit i dalje, u to nema nitko razlog sumnjat.
Osim toga ćemu sa vaše strane isticanje mjesta proizodnje BlueCore mašine kad to nigdje ni sakriveno, pogotovo od mene, pogotovo u ovoj temi.
Ta mašina ugrađena je u nekoliko modela koje i sad prodajemo, i da, naravno da je to +, i da ću to istaknut u prodaji. Štoviše, više mi tu paše bilo koja zemlja proizvodnje od Francuske ili Španjolske, kao što je bio do sada slučaj sa ovom klasom, osim za davanja na cijenu.

Stvarno mi nije jasno zašto bi neki mesar, ljekar ili apotekar pokušao pojmiti način na koji ja radim, način koji je uspješan, u tolikoj mjeri da ga se ne može kopirati, niti mu parirati. Radite lipo svoje poslove, zaradite, i trošite, ali nemojte misliti da možete baš sve raditi

Biće se Yamaha srami BluCorea, ne ulaže u njega, niti ima očekivanja od njega...pa ga reklamira baš na ovom mjestu.
11722156_1079793032048125_7694803393246297008_o.jpg

 
ako ti split gledaš kao jedno svijetski relevantno tržište onda možda ok
ali kako mi nismo na nikakvim relevantnim kartama navest ćemo italiju kao najrelevantnije tržište
a tamo se i i sh 300 i bev 300 prodaju jedni i drugi baš duplo od xmaksa
evo isječak prodaja skutera u it od siječnja do kolovoza
Pos.    Marca  Modello  Unità
1  HONDA ITALIA    SH 300  6.509
2  HONDA ITALIA  SH 150  6.272
3  HONDA ITALIA  SH 125  5.666
4  PIAGGIO  BEVERLY 300  4.319
5  KYMCO  AGILITY 125 R16  3.810
6  YAMAHA  TMAX 500  3.468
7  PIAGGIO  LIBERTY 125 ABS  2.853
8  PIAGGIO  BEVERLY 350  2.546
9  PIAGGIO  VESPA GTS 300 SUPER  2.432
10  YAMAHA  XMAX 250  2.405
11  HONDA  INTEGRA  2.013
12  KYMCO  AGILITY 200I R16  1.914
13  PIAGGIO  VESPA PRIMAVERA 125  1.877
14  KYMCO  DOWNTOWN 350I ABS  1.674
15  KYMCO  PEOPLE ONE 125I  1.654
16  YAMAHA  XMAX 400  1.632
17  KYMCO  PEOPLE GTI 300  1.289
18  YAMAHA  XENTER 150  1.289
19  PEUGEOT  TWEET 125  1.266
20  PIAGGIO  LIBERTY 150 ABS  1.232
21  PIAGGIO  MEDLEY 125  1.160
22  PIAGGIO  MEDLEY 150  1.059
23  BMW  C 650 SPORT  1.006
24  HONDA  SH MODE 125  979
25  KYMCO  XCITING 400I  877
26  APRILIA  SCARABEO 100 4T  875
27  KYMCO  X-TOWN 300I  834
28  YAMAHA  XENTER 125  816
29  KYMCO  DOWNTOWN 300  788
30  PIAGGIO  BEVERLY 300 ABS  780
 
gvo said:
Ne razumijes "logiku segmenta" , ni "specificnosti trzista".  :LOL:

Naravno....kod nas je veliko kolo out, već odavno

A evo ovi bev300 sa abson....ovoliko mista ispod ti npr. govori da je i cijena tamo bitna za popizdit, zato je i agilna kineska kmica u vrhu...i zato je TMax Kralj, jer uz visoku cijenu ima i visoko 1. mjesto u segmentu.

A i dodatak npr. Italia iza Honde kod modela SH ti govori da se radi o bitnom(specifilnom) modelu isključivo za njihovo tržište, rađenom kod njih, za njih.
 
joke said:
Naravno....kod nas je veliko kolo out, već odavno

A evo ovi bev300 sa abson....ovoliko mista ispod ti npr. govori da je i cijena tamo bitna za popizdit, zato je i agilna kineska kmica u vrhu...i zato je TMax Kralj, jer uz visoku cijenu ima i visoko 1. mjesto u segmentu.

A i dodatak npr. Italia iza Honde kod modela SH ti govori da se radi o bitnom(specifilnom) modelu isključivo za njihovo tržište, rađenom kod njih, za njih.
sva 3 skutera su dobri, i kod nas je Beverly bio prvi po broju prodanih komada do ove godine, ali .... :LOL:
 
MOTOBOX DIJELOVI said:
u HR :misli:

Ja sam u svom odgovoru pisao o našoj prodaji u Splitu, a iskreno HR podatke nisam ni provjeravao jer u ovom kontekstu (kad ja budem "uvaljivao") nisu ni bitni.
A glede topica slažem se, bilo bi dobro držati ga se, al ajde ti to objasni aprilji i slićnima
 
nažalost i meni se čini da je x300 malo kratki ali čekajmo live verziju, a sa druge strane skupno na onih 30 daje,

HONDA 21439 33%
PIAGGIO 18258 28%
KYMCO 12840 20%
YAMAHA 9610 15%
PEUGEOT 1266 2%
BMW 1006 2%
APRILIA 875 1%

što znaći da kymho ima tržište ko đamaha i ovi ispod zajedno.

S duge strane zanima ma količina prodanog xmax300 u Zg. Tu bi i sada nažalost mogao na dnevnoj bazi nabrojiti yamahe na prste ruke isto skoro rijetko kao i kimhota. Uglavnom su to Beverly i sl. X400 sam sreo svega 10 tak puta. Ovo kakva je prodaja u ST je sigurno zasluga i Joke ali i sam je rekao da su mu kupci uglavnom sadašnji vlasnici Yamahe, recidivisti. To po meni za budućnost svakako nije dobro jer ispada da će kupiti i govno samo da piše Yamaha. U Zg to ipak nije slučaj i ekipa je uglavnm na beverlijima.
Ostaje nam za vidjeti kako će proći 300 na tržištu jer ako krene stopama 400 nije bajno.


 
Kakva glupost to "samo da piše Yamaha".....pa ljudi vjeruju brandu i ljudima koji ga predstavljaju....pa baš mi imamo slučaj od prije dva desetljeća kad je jedan dealer imao monopol i zloupotrebljavao ga.....po našem dolasku je tek brand procvao i utrostručio prodaju .

Glede ZG-a, ljudima treba pokazat i dokazat da postoji i bolje, a zato treba uložit i financije i trud, ali onda se to vrati i dobiješ vjerne kupce ...recidiviste. A to je teško, i pogotovo teško bilo kome.

Glede 300...on nije 400 ni zamjena za 400...on je novi 250, pa jel' to teško shvatit poslije nekoliko ponavljanja na svakoj stanici topica.

 
Vidim još u Italiji prodaju Kralja... Bome zaostali malo, mi smo za njih Amerika, u nas već 530 na izdisaju, dolazi 555 model...

Sent from my Lenovo P70-A using Tapatalk

 
... samo napomena, ja ga ne uspoređujem sa 400 samo kažem da je njegova prodaja u Zg minorna kao i prodaja Yamahe x250 i općenito Yamaha skutera. Ovdje ekipa ipak razumije da je omjer dobiveno uloženo bolji negdje drugdje  (y), a možda imamo i veći izbor, ne ulazim. S druge strane se ne slažem  :LOL: da u Zg treba pokazivat da postoji bolje jer po tebi ispada da samo postoji Yamaha na Svijetu i Vasioni kao jedan i jedni brend  :palacdolje:, a tome svakako nije, što god ti pričao o tome i preslikavao prodaju ST na sve okolo. Pogledaj brojeve u mojem postu prije. Ako mislite da tu u Zg samo problem distributera što ne otvorite dućan sigurno skače prodaja da ni Indonezija ne bu naštancala, a i vaš profit.

Ako govorimo o x300 napokon su dali nogu onom dizajneru ausuha dosada. Ovaj je već puno boje uklopljen u cijelinu. :) :)
 
Joke misli da se oko njega vrt svit :zelje:

A sta se tice xmaxa to je samo jos jedan ok skuter u tom segmentu koji se nicim ne izdvaja osim cijenom
 
Glede ZG-a, ljudima treba pokazat i dokazat da postoji i bolje, a zato treba uložit i financije i trud, ali onda se to vrati i dobiješ vjerne kupce ...recidiviste. A to je teško, i pogotovo teško bilo kome.

Ne bih se baš složio. Ispada da u Zg ne znaju odabrati pravu marku za svoje potrebe. I to u današnje vrijeme kada svatko dva puta okrene svaku kunu. Ipak ovdje govorimo o ciframa koje su dostatne za kupovinu sasvim solidnog automobila (rabljenog). Mislim da u Zg ima sasvim dovoljno distributera za one koji preferiraju tu marku. Moje mišljenje  je da je za Zg i njegove gužve (svi mi koji se svaki dan provlačimo kroz iste i to u špici, znaju o čemu pričam) Beverly nešto upotrebljiviji od Yamahe (t-max). Posebno stariji modeli sa većim kotačima. Puno je okretniji i lakše se provlačiti s njim između automobila. To je moje osobno mišljenje i doživljaj, tako da se neki ne moraju složiti sa mnom. Da se razumijemo, Yamaha je vrhunski skuter i sigurno je udobniji na duže ture i u nekim drugim prometnim uvjetima (ovisno o namjeni i načinu korištenja). Možda je to jedan od razloga zašto u Zg nije toliko popularan (t max).
 
joke said:
Ja sam u svom odgovoru pisao o našoj prodaji u Splitu, a iskreno HR podatke nisam ni provjeravao jer u ovom kontekstu (kad ja budem "uvaljivao") nisu ni bitni.
A glede topica slažem se, bilo bi dobro držati ga se, al ajde ti to objasni aprilji i slićnima

Al i ja ne razumin koji se ti kua boris sa svima njima. Mos samo tako ispalit na živce. Boli me kuki koliko šta košta ,koliko košta itd, ako iman i ocu imat xy stvar, iden i kupin. Za nešto znan da san preplatija, Al da nemam nebi ni kupija.

A i Vi ostali, aprililili, Milans , uvik isto tupite. Ko može ajatolahu šta prominit u njegovom razmišljanju NITKO, POKUSAVTE GODINAMA, PA KURAC. zašto ovo pišem. Dođem svako sto g na forum, vidit ima li šta, i sad me zainteresira ovi x300 ,.i sad umisto da čitan nešto o tom X3 , čitam isti kua ka u svakom topicu zadnjih pun kua godina. Kako Van nije dopizdilo vise.
Boga ti draga :mrgreen:

Šta će bit sad kad za 15 dana Kralj dođe , muku ti iruduvu
 
joke said:
Ćemu to "uvaljivao" kad mi je većina kupaca recidivista...odnosno kupuju nekoliko modela za redom kod mene :misli:
XMax je utoliko prodavan da svi ostali modeli, svih brandova u klasi nisu prodavani skupa koliko samo XMax, s obzirom da cijena ostaje u klasi(uz više novih prednosti), tako če bit i dalje, u to nema nitko razlog sumnjat.
Osim toga ćemu sa vaše strane isticanje mjesta proizodnje BlueCore mašine kad to nigdje ni sakriveno, pogotovo od mene, pogotovo u ovoj temi.
Ta mašina ugrađena je u nekoliko modela koje i sad prodajemo, i da, naravno da je to +, i da ću to istaknut u prodaji. Štoviše, više mi tu paše bilo koja zemlja proizvodnje od Francuske ili Španjolske, kao što je bio do sada slučaj sa ovom klasom, osim za davanja na cijenu.

Stvarno mi nije jasno zašto bi neki mesar, ljekar ili apotekar pokušao pojmiti način na koji ja radim, način koji je uspješan, u tolikoj mjeri da ga se ne može kopirati, niti mu parirati. Radite lipo svoje poslove, zaradite, i trošite, ali nemojte misliti da možete baš sve raditi

Biće se Yamaha srami BluCorea, ne ulaže u njega, niti ima očekivanja od njega...pa ga reklamira baš na ovom mjestu.


... new word... lajk...  :mrgreen:
... normalno da ce ti se svi vratit kad u splitu mos kupit yamahu, i cekaj da razmislim, mmmm yamahu... tribas imas muda do poda za pokusat kupit ista drugo.... :mrgreen: