Yamaha XT 700 Tenere

Shepa said:
Ali nema supergave koplamp!!!

:shock:

Sent from my toilet seat using HTC FartPhone
Jednostavno sam si morao to ići prevesti, što to Yamaha ima, a da KTM nema. :mrgreen:
 
Ona usporedba i nije baš fer....



Poslano sa kampanela spomoću Tapatalk Pro
 
crni konjanik said:
https://www.motorradonline.de/motorraeder/yamaha-tenere-700.796436.html


Procjenu težine serijskog modela su fulali, nadam se da su u istom omjeru fulali i procjenu maloprodajne cijene.....


Poslano sa kampanela spomoću Tapatalk Pro
 
ROMANISTA said:
Pa sigurno da ce bit to glavno. Iako ima dosta razlike izmedu ova dva motora. Sve pise u usporedbi. Nije bas da su po ovim podacima li la. Ktm ima lipu prevagu

Ne znam točno, ali izgleda mi da nije baš do svih doprla informacija da ktm izlazi na tržište sa dvije izvedbe. Dakle, R model nije baš za direktnu usporedbu sa performansama(ovjesa), a u konačnici sigurno niti sa cijenom.
 
T7 je napravljen za krstarenje makadamom u stajaćem položaju. Granćica mu može razvaliti one silne sajle, crijeva, žice oko motora, što je od Yamehe vrlo neozbiljno. Šasija je iz 80tih, a zavario ju je Bantamom Mujo iz Doboja, što je u stvari dobro. Sa njim bih na put oko svijeta.
T7 će zadovoljiti većinu vozača dok je KTM samo za odabrane.  :grin:
 
Ajmo ponovo pokušat .... naranča ima dvije verzije, jednu istovjetnog hoda kao i kod T7 i jednu R izvedbu koja će s obzirom  na viđeno ić s cijenom blizu 100000 kn.

Glede vancestovnih sposobnosti, možda je najveći "problem" to što uopće ima metalnu zaštitu motora, jer svatko normalan zna da je osnova ozbiljnog offroada upravo taj komad, koji je dostupan u nekoliko stupnjeva zaštite. Kod XT660 i 1200 je tvornička zaštita plastična i onda moraš kupit drugu ako namjeravaš nešto ozbiljnije, a onda biraš što ti treba...ovde možda neki neće o tome razmišljat jer postoji nekakav metal ispod. Glede "skija", skije su dobre jer se na njima možeš skijat. Puno bolje od grana, ispuha, kartera ili filetera ulja.

I da ne zaboravim. Raid prototip(ovaj prošlogodišnji) je onaj s kojim su ove poznate face vozile zadnjih godinu dana, istovjetan serijskom glede ovjesa, samo je sjedalo bilo malo više.
 
Evo sve tri varijante koje su se pojavljivale ... gdje možete vidjet da je Raid isti kao i serijski, osim forme sjedala

T7 protoype 2017
02-t7_tenere.jpg


Raid prototype 2018
yamaha-tenere-700-world-raid-prototype-01.jpg


Serijski model 2019
2019-yamaha-tenere-700-6.jpg
 
Sve su prikazane vožnje na Raid modelu istovjetne ovjesu serijske T7

https://www.youtube.com/watch?v=ncG6_Loo7II

https://www.youtube.com/watch?v=R-4_rYHMg2w

https://www.youtube.com/watch?v=41fSt7C9jw4

https://www.youtube.com/watch?v=Dezt7D_jjfc
 
Joke pusti bolan te filmiće, daj ti onako iz svoje prve ruke, šta nas to čeka dogodine.
Za šta jest, za šta nije taj T7?
Lp


Poslano sa kampanela spomoću Tapatalk Pro
 
Elias said:
Joke pusti bolan te filmiće, daj ti onako iz svoje prve ruke, šta nas to čeka dogodine.
Za šta jest, za šta nije taj T7?
Lp


Poslano sa kampanela spomoću Tapatalk Pro

A evo polako slažem dojmove ... ima galerija detalja na FB-u.
Motor će bit dobar, bolji puno od XT660Z, a ona je bila dobra.
Cijena će u Italiji bit ispod 10000, kod nas ako bude isto to će bit SF, ali ništa nije nemoguće. Inaće je razlika u seriji CP2 na našim tržištima nekih +7000 kn.
Talijani kažu da će testne na cestu u 4. mjesecu a komercijalne u 5. Naši su pesimističniji i kažu prvi komadi u 8. mjesec. Razlika je tu ogromna, jer se radi u biti o "zadnjem tren" i "kasno"
Može se dobit još malo visine od tla podešavanjem tvorničkog ovjesa u trokutima, a stražnja visina je podesiva na dogbonesima.
Sjedalo je dvodjelno, gotovo sigurno će bit moguće mjenjati ga i u suvozačkom i vozačkom djelu.
Prednji blatobran može se regulirati visinom za slučaj ugradnje grubog profila gume.
Ispuh je slip-on izvedbe prigušivača, vrlo jednostavan za izmjeniti.
Za zahtjevnije terence će trebat deblji, viši i duži suhiples.
Za on/off korisnike neće trebat ništa osim rupe na kacigi
 
Visina sjedala na mojih 170 cm "visine" je taman(na pola stopala) sa deklariranih 88 cm.

45660925_2135405386720546_219572854318956544_n.jpg