Yamaha XT 700 Tenere

Sredju said:
Cijena je  (y)

Trenutno najavljena cijena varira po dosupnim(meni) podacima od 74900 do 82000 kn.
Iznenađenje bi bilo ako ide povrh, a još veće ako ide ispod ovih granica. Naravno, mislim na HR MPC jednokratnu cijenu, sa uključenom Trošarinom.
 
Hvala joke na iscrpnom osvrtu..
Detalji su jako informativni, glede cijene, s istim podatkom se tenere Club CH vratija  iz Milana. 
Ja  san tenerista sa Xtz750... i iskreno se nadam kontinuitetu baziranom na provjerenim Ténéré vrijednostima.

LP




Poslano sa kampanela spomoću Tapatalk Pro
 
Elias said:
Hvala joke na iscrpnom osvrtu..
Detalji su jako informativni, glede cijene, s istim podatkom se tenere Club CH vratija  iz Milana. 
Ja  san tenerista sa Xtz750... i iskreno se nadam kontinuitetu baziranom na provjerenim Ténéré vrijednostima.

A šta se tu može promašiti? Ništa, to što kojekakvi pametnjakovići trkeljaju ovo ili ono, stvar je percepcije
u njihovim glavama. Ako cijena bude takva oko 80.000 kn to će biti super motor, KTM 790 ima bolje komponente
i jači motor, i biti će zasigurno bitno skuplji, i to je to.  (y)
 
AnteK said:
A šta se tu može promašiti? Ništa, to što kojekakvi pametnjakovići trkeljaju ovo ili ono, stvar je percepcije
u njihovim glavama. Ako cijena bude takva oko 80.000 kn to će biti super motor, KTM 790 ima bolje komponente
i jači motor, i biti će zasigurno bitno skuplji, i to je to.  (y)

Previše si to pojednostavnio  :mrgreen:
 
clox said:
Previše si to pojednostavnio  :mrgreen:

Pa nema se tu što dodati, 790R je zasigurno u toj nekoj adv klasi motora ispod litre kralj, a
T7 će zasigurno biti dobar motor, i to je to.  :mrgreen:
 
AnteK said:
A šta se tu može promašiti? Ništa, to što kojekakvi pametnjakovići trkeljaju ovo ili ono, stvar je percepcije
u njihovim glavama. Ako cijena bude takva oko 80.000 kn to će biti super motor, KTM 790 ima bolje komponente
i jači motor, i biti će zasigurno bitno skuplji, i to je to.  (y)

Nije ovo fejsbuk gdje smo svi lijepi, dragi i veseli, niti je stranica mobilnog operatera gdje ne prikazuju ono što kupcima ne paše ili piše sitnim slovima.
To što je šasija cijela zavarena, problem je u mojoj glavi?
 
Glaky said:
To što je šasija cijela zavarena, problem je u mojoj glavi?


I što je problem ako je šasija cijela zavarena? I na mojoj staroj teneri je šasija bila cijela zavarena.
 
Mislio sam da je to svima jasno.
Kada padneš, što bi trebalo sa takvim tipom motora biti normalna stvar, oštećenjem zadnjeg dijela moraš promijeniti cijelu šasiju. Takvu falingu ima i Africa.
 
Glaky said:
Mislio sam da je to svima jasno.
Kada padneš, što bi trebalo sa takvim tipom motora biti normalna stvar, oštećenjem zadnjeg dijela moraš promijeniti cijelu šasiju. Takvu falingu ima i Africa.

:LOL: :LOL: Ja sam pao sa svojom tenerom puno puta, skršio puno toga al šasija se nije ništa bitno oštetila da bi
se tu nešto trebalo mijenjat. Niti će se na ovoj morati mjenjat. Ni na Africi. Izmišljeni problemi.
 
moram uklizat kad neko pametuje a vozi Aprilili :LOL:
 
AnteK said:
:LOL: :LOL: Ja sam pao sa svojom tenerom puno puta, skršio puno toga al šasija se nije ništa bitno oštetila da bi
se tu nešto trebalo mijenjat. Niti će se na ovoj morati mjenjat. Ni na Africi. Izmišljeni problemi.


Sigurno postoji netko tko bi se složio sa tobom.  (y)
 
Varene sasije ima vecina japanskih enduro travel motora, zapravo u jeftinijoj klasi 600-660-700 svi. Koliko ima mana toliko i prednosti. Celicna je-zavarit ces je u bilo kojoj svjetskoj zabiti. Celicna je-robusna je pa moze dosta tereta ponjeti. I jeftinija je u proizvodnji.

A minus su tezina, krutost

Kad tako pofrces ramu da treba na ravnanje svejedno ti je jel ktm ili jamaha.

U usporedbi s cro-mo alu kombinacijom cjevaste rame sa zadnjim kosem pricvrscenim sarafima kao kod ktm-a ocito je da je ta laksa, skuplja, fleksibilnija, daje bolji osjecaj i vise povratnih info...ali ako pukne na pol puta do kilimanjara imas ozbiljan problem.

Sve je to pitanje para u konacnici...

I da, pridruzujem se ocjeni da ce i t7 i 790 biti odlicni motori. Razlika ce kao i do sada biti u tome da je ktm za one koji zele top of the line stroj, a jamaha za one kojima nije bitno biti u trendu a zele motor koji je dovoljno dobar za bas sve.

 
Oće se smit T7 navrnut preko 6000 okretaja, obzirom da ima isti agregat kao i MT-07? Naravno pod uvjetom da spendiras najbolje ulje.
 
Glaky said:
Sigurno postoji netko tko bi se složio sa tobom.  (y)

A nebitno jel postoji ili ne, dovoljno imam iskustva u šarafanju i varenju po motorima da znam
da li je nešto realan problem ili ne.  (y)
 
Glaky said:
Mislio sam da je to svima jasno.
Kada padneš, što bi trebalo sa takvim tipom motora biti normalna stvar, oštećenjem zadnjeg dijela moraš promijeniti cijelu šasiju. Takvu falingu ima i Africa.

IMHO svijanje šasije kod pada na terenu nije baš tako česta stvar. Ako se svine, vjerojatno imaš puno drugih problema.
Prije će se svinuti ako te auto naguzi na semaforu.