Yamaha XT 700 Tenere

lb said:
Oće se smit T7 navrnut preko 6000 okretaja, obzirom da ima isti agregat kao i MT-07? Naravno pod uvjetom da spendiras najbolje ulje.

Misliš da će moć uvatit 6000 okretaja ?

Ozbiljan, podesiv ovjes, moderan izgled, provjeren agregat...napredak i to veliki u offroad rjesenjima (blatobran podesiv, upravljac podesiv, 18 cola straznji kotac...) jamaha ce biti bestseller u klasi, pogotovo obzirom na cijenu.

EnduroLab said:
Varene sasije ima vecina japanskih enduro travel motora, zapravo u jeftinijoj klasi 600-660-700 svi. Koliko ima mana toliko i prednosti. Celicna je-zavarit ces je u bilo kojoj svjetskoj zabiti. Celicna je-robusna je pa moze dosta tereta ponjeti. I jeftinija je u proizvodnji.

A minus su tezina, krutost

Kad tako pofrces ramu da treba na ravnanje svejedno ti je jel ktm ili jamaha.

U usporedbi s cro-mo alu kombinacijom cjevaste rame sa zadnjim kosem pricvrscenim sarafima kao kod ktm-a ocito je da je ta laksa, skuplja, fleksibilnija, daje bolji osjecaj i vise povratnih info...ali ako pukne na pol puta do kilimanjara imas ozbiljan problem.

Sve je to pitanje para u konacnici...

I da, pridruzujem se ocjeni da ce i t7 i 790 biti odlicni motori. Razlika ce kao i do sada biti u tome da je ktm za one koji zele top of the line stroj, a jamaha za one kojima nije bitno biti u trendu a zele motor koji je dovoljno dobar za bas sve.

mislim da si malo u krivu glede boldanog :mrgreen:

AnteK said:
Pa nema se tu što dodati, 790R je zasigurno u toj nekoj adv klasi motora ispod litre kralj, a
T7 će zasigurno biti dobar motor, i to je to.  :mrgreen:

Jedina razlika je sto se motor od T7 dokazao, a od 790 adv bbas i nije.

Glaky said:
Mislio sam da je to svima jasno.
Kada padneš, što bi trebalo sa takvim tipom motora biti normalna stvar, oštećenjem zadnjeg dijela moraš promijeniti cijelu šasiju. Takvu falingu ima i Africa.

Taj materiajl ne puca, samo se krivi.
Zabodes medju stange jednu cijev od skele i to poravnas i picis dalje.
Kako funkionira takav ram dokazale su transe i stare afrike sa milijonima predjenih kilometara.
CrMo legiran celik puca.
Najveca prednost CroMo celika je cvrstoca u odnosu na masu. Zato ga ktm koristi, ali i pored toga im je zastavni brod u srednjoj klasi nspunio skoro 220 kila.

Attachments

• 800GS1.jpg
    800GS1.jpg
    73.1 KB · Views: 150
Sredju said:
Taj materiajl ne puca, samo se krivi.
Zabodes medju stange jednu cijev od skele i to poravnas i picis dalje.
Kako funkionira takav ram dokazale su transe i stare afrike sa milijonima predjenih kilometara.
CrMo legiran celik puca.
Najveca prednost CroMo celika je cvrstoca u odnosu na masu. Zato ga ktm koristi, ali i pored toga im je zastavni brod u srednjoj klasi nspunio skoro 220 kila.

bubnuo i ostao ziv :LOL: :LOL: :LOL:

mani se metalurgije :wink:

Drago mi je da sam pokretač rasprave, a ne samo "super, odličan, lijep,  (y) ....

Inače, na Eicmi je bio i novi model Africe 180.

Glaky said:
Drago mi je da sam pokretač rasprave, a ne samo "super, odličan, lijep,  (y) ....

Inače, na Eicmi je bio i novi model Africe 180.

Pa nije baš rasprava pozvati se na opčepoznatu činjenicu razlike adventure i enduro klase. Nepotrebnu raspravu o kemijskom sastavu metala koja je proizašla iz tog da i ne spominjem ...

Inaće, ono nije bio model nego rani teaser prototip, i nije bila Africa nego rally projekcija na bazi vodeno hlađenog serijskog modela cb125

46137498_767325283637401_8555781076486717440_n.jpg

Ovo je novi model Africe 180:

Attachments

• IMG-0ca23bf843bbeb9e3857c3be32f939cc-V.jpg
    IMG-0ca23bf843bbeb9e3857c3be32f939cc-V.jpg
    216.6 KB · Views: 283
Evo da iz "prve ruke" vidite kakve službene informacije mi ovlašteni prodavatelji imamo od proizvođača.

Q&A  Yamaha Ténéré 700 - EICMA release Nov 5th

General
Q What is the aim/role of the Yamaha Ténéré 700?
A The Ténéré 700 is the perfect new generation 'go anywhere' machine: made to be strong on the road and in offroad conditions
Q Is the Ténére 700 a "Super Enduro" bike ?
A No it is much more versatile than that, it is a true Ténéré allrounder for road and offroad, for the true adventure seekers
Q What makes the Ténéré 700 strong for offroad riding?
A The lightness, slim body, ground clearance and suspension travel, balanced chassis, stand-up riding position, smooth engine, 21/18 inch spoke rims with Scorpion Rally STR tires, long straight seat, ABS kill-switch, rider protection
Q Was offroad the primary focus?
A There was an extra focus on the offroadability. Many bikes in the Adventure segment are not truly offroad capable but the target of the Ténéré 700 was to follow the Ténéré spirit
Q What makes the Ténéré 700 strong for road riding?
A It's smooth, torquefull, stable and comfortable for highway cruising speeds with very effective weather protection; and nimble and agile for narrow roads and urban areas
Q Should it be seen as the successor of Ténéré 660?
A In a way yes - although there are minimal technical similarities.  The Ténéré 700 is a much more modern and mature machine - better than the 660 in every aspect
Q To what extend is the production unit similar to the T7 concept?
A Since the T7 concept model, many details are further developed and improved but based on the positive market feedback many aspects of the T7 are maintained
Q To what extend is the production unit similar to the World Raid proto?
A Following the positive evaluation and feedback from the World Raid, many aspects of the proto could be maintained or further refined

Specs related
Q Is the CP2 engine exactly the same as applied for the MT-07 ?
A Not 100% similar, the FI settings and final ratio are adapted for optimised Adventure usage
Q What is the weight ?
A Some specs will be released at the World Press Launch (Press Test) - but we can already reveil that it's 205 kg
Q What is the autonomy?
A With 16l fuel tank capacity, the autonomy is > 350km
Q How is the seat height / ground access?
A The seat height is 880mm and shape is developed to optimise ground access.  A lower seat and suspension lowering kit will be available as well.
Q How can the ABS be switched off?
A For offroad usage it is possible to switch off ABS with the switch on the bottom of the instrument panel - when the bike is stationary
Q What is the purpose of the 'remote adjuster' for the rear shock?
A To modify the spring preload easily and on the go, for instance when taking a passenger or luggage or for offroad usage.
Q Is the skidplate standard?
A Yes the aluminum skidplate is standard
Q Why are there no engine modes and/or traction control?
A Following the true Ténéré philosophy, the Ténéré 700 technology is very pure and to ensure a strong affordability as well these features are not included
Q Does it really have Brembo brakes?
A The brake calipers are Brembo
Q What are the key technical features?
A • High-torque 689cc 4-stroke CP2 parallel-twin engine
• New lightweight double cradle tubular steel frame
• Slim, compact and ergonomic body and seat
• Aggressive rally-bred face with four LED headlights and two LED position lights
• Adjustable long-travel 43mm upside down forks with 210mm travel
• Remotely adjustable link-type rear suspension with 200mm travel
• Compact rally style cockpit with tapered handlebars
• 21-inch/18-inch lightweight spoked wheels with adventure tyres
• Slim long-range fuel tank with 16-litre capacity for 350km+ range
• Compact rally-style multi-function instruments
• Switchable ABS for on the fly adjustment
• Screen and handguards give good rider protection

Market / availability
Q What is Yamaha's main target customer ?
A 1.  The sporty adventure rider that is looking for a bike with strong road and offroad capabilities to be able to go literally anywhere -  and/or the customers who loves that image/style
2. The adventure tourer that is looking for a light and smooth globetrotter machine with high versatility
Q When will the Ténéré 700 be available?
A Second half of 2019, the exact month will be communicated during the World Press Launch (Press Test)
Q What is the retail price?
A The price will be announced during the World Press Launch (Press Test)
EDIT Press test je u Maroku, u 4. mjesecu 2019.

Accessories
Q What accessories will be available?
A The range of accessories will be released during the World Press Launch, but the line-up will be wide to further optimise performance and convenience, such as:
Sporty examples:    Akrapovic slip-on muffler, license plate holder, chain guard, chain guide, radiator protector, LED flashers, tank pad
Adventure Touring examples:    Aluminum side cases, main stand, engine guard, fog light set, low seat, suspension lowering kit

Malo pederski odabir guma, Scorpion STR. 😂 Jel ti imaš info kada će to biti dobavljivo ?

*ebo gume, one su ionako potrošni material.....

Poslano sa kampanela spomoću Tapatalk Pro

AnteK said:
Malo pederski odabir guma, Scorpion STR. 😂 Jel ti imaš info kada će to biti dobavljivo ?

Brijem da ćeš odmorit jednu sezonu ako na to računaš  :mrgreen:

AnteK said:

Ako ste pažljivo čitali zapazili ste EDIT za novinarski test koji bi trebao bit u 4/2019. Prije znači neće sigurno, a koliko poslije .... to ne bi znao .... u ovom trenutku.

joke said:
Ako ste pažljivo čitali zapazili ste EDIT za novinarski test koji bi trebao bit u 4/2019. Prije znači neće sigurno, a koliko poslije .... to ne bi znao .... u ovom trenutku.

Štoćereć da moram onda nekaj drugo nabaviti za iduću sezonu.... :(