Yamaha XT 700 Tenere

kantun said:
evo meni npr. ne treba a niti želim te dodatke koje ima KTM. (cruise control, tft ekran, traction control, itd.)
To sve po meni ubija tu neku dušu koju motori imaju i koja me privukla da vozin motor. Ne zelin se povezat s elektronikon motora, zelin se povezat sa radon motora. Te sve dodatke rado bi zelia vidit u autu al na motoru ne. Po meni je KTM drugi tip motora namijenjen drugin ljudima.
Baren ja to tako vidin.  :wink:
Potpisujem

Poslano sa mog NEM-L21 koristeći Tapatalk

 
Thepicard said:
Ma nisi me skuzio, ne znam zasto bi dao 80 000 za Yamahu kad za 94 000 mogu piknut KtM 790 Adventure za kojeg svi koji su ga gledali po prezentacijama kazu da je higher spec od te Yamahe.

To vrijedi za 790R koji košta preko 100 tkn, al ne za 790. Vidio sam oba uživo, i definitivno je R
verzija top, dok ovaj 790 je dobar al dosta cestovnije složen.
 
kantun said:
evo meni npr. ne treba a niti želim te dodatke koje ima KTM. (cruise control, tft ekran, traction control, itd.)
To sve po meni ubija tu neku dušu koju motori imaju i koja me privukla da vozin motor. Ne zelin se povezat s elektronikon motora, zelin se povezat sa radon motora. Te sve dodatke rado bi zelia vidit u autu al na motoru ne. Po meni je KTM drugi tip motora namijenjen drugin ljudima.
Baren ja to tako vidin.  :wink:


Ma sve 5, jasno da ne treba svatko svi silu djidja, ali ako cemo Tenere gledat kao taj neki pure model onda je 80 000 kn previse.
 
Thepicard said:
Ma sve 5, jasno da ne treba svatko svi silu djidja, ali ako cemo Tenere gledat kao taj neki pure model onda je 80 000 kn previse.

Ma da, ajde nađi neki drugi takav motor za manje pare, a da ima solidan ovjes koji se može štelat,
takve dim. kotača, a da je jeftiniji. Ima samo skupljih. Bez obzira što je u nekoj opremi spartanski,
složen je za kvalitetnu vožnju po terenu, a takvih je malo. Tako da te usporedbe sa čistim putnim
cestovnim motorima su smiješne, pogotovo po pitanju cijene. Svi bi mi htijeli da je jeftiniji, al
takvih nema u toj klasi dvocilindraša.

Btw, imaš super motor, iznenadio me lakoćom upravljanja i agilnošću, a i dobro koči. Kad sam
poslije sjeo na kolegin KLE, jaooo, CB je svemirski brod. A na papiru isto. 😂
 
Ako je netko nabrijan vise na off road, a da moze i po cesti onda je tu KTM 690 adventure R, stari moj 75 konja i cca 160 kila mokre vage za 81 000 kn, e to je onda vraska zabava. Opet je ta Yamaha preteska za ozbiljnije off road avanture. https://www.ilmoto.at/de/motorrad-modell-ktm-690-enduro-r-4011-2019

Koje serijala gume ima Tenerka?
 
A single cilinder nema brzinu na autoputu, a pogotovo ktmov.
Ostavimo zastitu od vjetra po strani.
:)
 
Sredju said:
A single cilinder nema brzinu na autoputu, a pogotovo ktmov.
Ostavimo zastitu od vjetra po strani.
:)

glupane
 
Mozes ti drljati sa ktm 690 150 km/h od Beca do Maribora, kako bi dosao na neki makadam u bosni?
Recimo da te jos pici kisa.

Da bi 690 enduro doveo na tenere nivo treba ti jos 4000 eura uloziti.


 
Sredju said:
Mozes ti drljati sa ktm 690 150 km/h od Beca do Maribora, kako bi dosao na neki makadam u bosni?
Recimo da te jos pici kisa.

Da bi 690 enduro doveo na tenere nivo treba ti jos 4000 eura uloziti.

glupane
 
Thepicard said:
Ako je netko nabrijan vise na off road, a da moze i po cesti onda je tu KTM 690 adventure R, stari moj 75 konja i cca 160 kila mokre vage za 81 000 kn, e to je onda vraska zabava. Opet je ta Yamaha preteska za ozbiljnije off road avanture. https://www.ilmoto.at/de/motorrad-modell-ktm-690-enduro-r-4011-2019

I to sam vozio, jak motor, odličan ovjes, jako tvrd i nije baš odabir za neko putovanje. Odnosno,
treba tu još malo para za neki ADV kit. A kakve veze imaju gume, pa gume staviš po vlastitoj želji.
Ja ti i dalje tvrdim da će t700 biti odličan univerzalac, a takvih motora fali, a nabiguza i cestovnih
imaš sasvim dovoljno. I u tom smislu ni ta cijena uopće nije nešto pretjerano, ne znam uopće
kako dolazite do tih zaključaka bez da je itko napravio vožnju. Poprilično smiješni zaključci.

Kako god, ili T700 ili 790R, obični 790 mi otpada, prepre nizak mi je kad sjednem i jako su mi
noge savijene.
 
Meni je sa svojih 1.84 i 81 kg super legao strom 1000 i Africa Twin nova, bas ta uspravna ergonomija. Kolko si visok tezak ak nije bed?
 
Thepicard said:
Meni je sa svojih 1.84 i 81 kg super legao strom 1000 i Africa Twin nova, bas ta uspravna ergonomija. Kolko si visok tezak ak nije bed?

1.83 i 88 kg trenutno. Africa mi paše, al to mi nije opcija jer ako mislim dati te pare, onda na
790R. Strom je čisti cestovnjak pa mi nije predmet interesa. Iako je za putovanje zasigurno
odličan izbor ( kao i uostalom svi današnji motori tog tipa ).
 
Znaci prenizak je standardni 790 Adventure za nasu visinu, a morat cu bacit djir do Viktora pa pogledat. Ma da skratim pricu, sta mi legne kad sjednem na njega i provozam to uzimam;)
 
Thepicard said:
Znaci prenizak je standardni 790 Adventure za nasu visinu, a morat cu bacit djir do Viktora pa pogledat. Ma da skratim pricu, sta mi legne kad sjednem na njega i provozam to uzimam;)

Meni definitivno prenizak jer bi morao jako podignut volan da bi mogao stojeći vozit.
 
Mozda se jednog dana vratim na yamahu, osim ako Honda napravi nekog transalpa 750-800 :LOL: 
Meni je ovo bas pogoden motor, tj. svida mi se ta klasa motora (stari bmw gs800, ktm 790 i ova yamaha)...motori za sve po malo :) Jedino me malo brine udobnost ove yamahe na duzim putovanjima. Taman ono sto mi fali kod transalpa ovaj motor ima (15 ks vise, bolji ovjes, veca udaljenost od tla i kotaci 21/18). Nisam ekstreman vozac tako da mi ktm 790R ne treba (iako bih ga volio imati  :0648:) a izmedu obicnog 790 i yamahe bih ipak izabrao yamahu.
Nadam se da ce u Zg bit koji primjerak za probnu voznju  (y)
AnteK said:
Ma da, ajde nađi neki drugi takav motor za manje pare, a da ima solidan ovjes koji se može štelat,
takve dim. kotača, a da je jeftiniji. Ima samo skupljih. Bez obzira što je u nekoj opremi spartanski,
složen je za kvalitetnu vožnju po terenu, a takvih je malo. Tako da te usporedbe sa čistim putnim
cestovnim motorima su smiješne, pogotovo po pitanju cijene. Svi bi mi htijeli da je jeftiniji, al
takvih nema u toj klasi dvocilindraša.
(y)
 
...krenulo je

54798178_2217896828471401_5965750930384093184_n.jpg
 
koncem godine kupujem ili 700 tenere ili 790adv R, cijena ide u korist yamahe
samo ne znam zasto i na sluzbenoj stranici skrivaju tezinu kao zmija noge?
 

Attachments

  • Screenshot_20190328-115214_Dolphin.jpg
    Screenshot_20190328-115214_Dolphin.jpg
    237.5 KB · Views: 96
Frane said:
koncem godine kupujem ili 700 tenere ili 790adv R, cijena ide u korist yamahe
samo ne znam zasto i na sluzbenoj stranici skrivaju tezinu kao zmija noge?

Nisi pratio na satu :misli:
Težina je bila objavljena ali konkurencija je objavila "suhu" i onda su "stručnjaci" počeli uspoređivat kruške i jabuke. Potom je uklonjena. Piše ti ovde u temi negdje, 205 mislim da je