Yamaha XT 700 Tenere

ddario said:
Stoji to što govoriš, u pravu si, sve je to tu negdje, no stoji i to što je lb rekao za visoko težište, vodenu pumpu, osrednji ovjes, zastario ABS itd. Yamaha uopće nije u istom košu s ktm-om i zato je i cijena takva. I ako već uspoređujemo, a nije fer baš sve referentne brojke svesti pod "papirnate priče", kad pogledam koliko je ktm bolji motor u svakom segmentu - od kvalitetnijeg ovjesa i kočnica, preko jačeg agregata, nižeg težiša, bogatije opreme, superiornije elektronike - onda mi se kao onom koji mjeri što dobiva za svoj novac ktm čini povoljnijim, a yamaha daleko od jeftinog.

Bla, bla, bla, vrtiš istu priču non stop. a yamaha mora biti u istom košu sa 790R jer tu trećeg motora ni nema, zasad.  :wink:
A znam ja dobro LB-a osobno.  :mrgreen: I ostavite se KTMa u ovoj temi, imaš tamo temu o KTMu pa tamo piši o njemu.
Otkud vam samo ta energija da non stop tražite neke mane T7, ja recimo uopće nisam nigdje kritizirao KTM, dapače. To je
valjda stvar mentalnog sklopa, tko gleda negativno a tko pozitivno. Ja ta dva motocikla gledam kao dva kompletna ADV
motora gdje su ( jedino ) ta dva proizvođača napravili dvocilindrični motor solidnih performansi koji se ponovo približava
terenu, za razliku od ostalih koji su sve bliže cesti. KTM je išao na puno novina i razne opreme, Yamaha na jednostavnost
da postigne bolju cijenu, a oba su zasigurno motocikli odličnih voznih osobina. A to da li je preskupa za to što nudi, zasigurno
nije, to možemo reći eventualno kada Kawasaki ili Honda naprave usporediv motocikl za 65.000 kn.  :mrgreen:
 
Hehe, vidim da je stanje na forumu uobicajeno... :LOL:

Bez da ga probam, dobro mu znajuci masinu i gledajuci kako je cijeli paket zamisljen lisen nepotrebnih komplikacija, T7 je najbolji motor ovog tipa u zadnjih mnogo, mnogo, godina. Ovo je tocno ono sto treba nekome tko voli teren i putovanje motorom. Zajedno.
Pod punom krivicnom i materijalnom odgovornoscu  :mrgreen: kazem da je ovo jedna od najboljih, ako ne i najbolja masina koja se mogla ugraditi u neki enduro ovog tipa. To se vozi s prstom u uhu stotinama tisuca kilometara. Sve ostalo je napravljeno onako kako treba bit za ovakav tip motora, jednostavno. Bez megapopularnog, za teren suludog, nabijanja snage, bez elektronskih sranja, bez nepotrebnih modova, bez drkanja po mapama, bez hrpe prekidaca po volanu, bez lampica i prisilnog ulaska u servis mod, s urednim ovjesom i razumnom cijenom. Tocno kako je slozen, tako i izgleda. Jednostavno dobro!

Kad sam uzeo prvi mt07 cim je izasao i napravio posteni djir rekao sam samo jednu stvar...onog dana kad ovu masinu odluce stavit u malu teneru to ce bit moj sljedeci motor. Nista drugo. Svoju sam T7 narucio davne 2014.  :mrgreen:

Sto se tice usporedbe s ktmom 790r, to je normalno...to su motori iste klase.
Iz mog kuta, pazite na ovo iz mog kuta  :mrgreen:, ta uspredba izgleda ovako. Ktm ima bolji ovjes? Sigurno ima bolji ovjes. Jel ktm bolji motor. Vjerovatno je. Tri, tri i po tisuce eura bolji. Jel T7 s tri i po tisuce eura extra ovjesa i pizdarija bolji motor od 790r? Vjerovatno je. Meni nije. Zato sto mi to ne treba. Treba mi jos jedan XR650 za te tri i po milje. A izasao me manje. I bolji je na terenu 26 godina star od oba dva. Ili DRZ400. Ili skuter za po gradu. To mi treba uz T7 ovakvu kakva je.

O izgledu nikad ne pisem, to je stvarno individualno, al s nekog standardnog enduro aspekta 790 je najblaze receno neugledan motor.  :hehehe:

Vidimo se dogodine!  :mrgreen: 





     
 
picoda said:
Hehe, vidim da je stanje na forumu uobicajeno... :LOL:

Bez da ga probam, dobro mu znajuci masinu i gledajuci kako je cijeli paket zamisljen lisen nepotrebnih komplikacija, T7 je najbolji motor ovog tipa u zadnjih mnogo, mnogo, godina. Ovo je tocno ono sto treba nekome tko voli teren i putovanje motorom. Zajedno.
Pod punom krivicnom i materijalnom odgovornoscu  :mrgreen: kazem da je ovo jedna od najboljih, ako ne i najbolja masina koja se mogla ugraditi u neki enduro ovog tipa. To se vozi s prstom u uhu stotinama tisuca kilometara. Sve ostalo je napravljeno onako kako treba bit za ovakav tip motora, jednostavno. Bez megapopularnog, za teren suludog, nabijanja snage, bez elektronskih sranja, bez nepotrebnih modova, bez drkanja po mapama, bez hrpe prekidaca po volanu, bez lampica i prisilnog ulaska u servis mod, s urednim ovjesom i razumnom cijenom. Tocno kako je slozen, tako i izgleda. Jednostavno dobro!

Kad sam uzeo prvi mt07 cim je izasao i napravio posteni djir rekao sam samo jednu stvar...onog dana kad ovu masinu odluce stavit u malu teneru to ce bit moj sljedeci motor. Nista drugo. Svoju sam T7 narucio davne 2014.  :mrgreen:

Sto se tice usporedbe s ktmom 790r, to je normalno...to su motori iste klase.
Iz mog kuta, pazite na ovo iz mog kuta  :mrgreen:, ta uspredba izgleda ovako. Ktm ima bolji ovjes? Sigurno ima bolji ovjes. Jel ktm bolji motor. Vjerovatno je. Tri, tri i po tisuce eura bolji. Jel T7 s tri i po tisuce eura extra ovjesa i pizdarija bolji motor od 790r? Vjerovatno je. Meni nije. Zato sto mi to ne treba. Treba mi jos jedan XR650 za te tri i po milje. A izasao me manje. I bolji je na terenu 26 godina star od oba dva. Ili DRZ400. Ili skuter za po gradu. To mi treba uz T7 ovakvu kakva je.

O izgledu nikad ne pisem, to je stvarno individualno, al s nekog standardnog enduro aspekta 790 je najblaze receno neugledan motor.  :hehehe:

Vidimo se dogodine!  :mrgreen: 

   

I to bi bilo to, sve je receno i ne treba nista vise nadodati.  (y)
Usput, ako je ikako moguce, narancasta ekipa nek pokusa kmecati iskljucivo na forumu KTM-a.
 
AnteK said:
Bla, bla, bla, vrtiš istu priču non stop. a yamaha mora biti u istom košu sa 790R jer tu trećeg motora ni nema, zasad.  :wink:
A znam ja dobro LB-a osobno.  :mrgreen: I ostavite se KTMa u ovoj temi, imaš tamo temu o KTMu pa tamo piši o njemu.
Otkud vam samo ta energija da non stop tražite neke mane T7, ja recimo uopće nisam nigdje kritizirao KTM, dapače. To je
valjda stvar mentalnog sklopa, tko gleda negativno a tko pozitivno. Ja ta dva motocikla gledam kao dva kompletna ADV
motora gdje su ( jedino ) ta dva proizvođača napravili dvocilindrični motor solidnih performansi koji se ponovo približava
terenu, za razliku od ostalih koji su sve bliže cesti. KTM je išao na puno novina i razne opreme, Yamaha na jednostavnost
da postigne bolju cijenu, a oba su zasigurno motocikli odličnih voznih osobina. A to da li je preskupa za to što nudi, zasigurno
nije, to možemo reći eventualno kada Kawasaki ili Honda naprave usporediv motocikl za 65.000 kn.  :mrgreen:
A i ti si mi malo negativan... :mrgreen: No dobro, kad smo prešli na "bla bla bla", ne moramo dalje po istom. Tebi povoljna, meni skupa - i to je sasvim u redu, nitko nikoga time ne vrijeđa. Dapače, kupi motor i uživaj u njemu, više puta sam napisao da je motor sigurno dobar. Ostalo je razbibriga, svatko iz svog kuta...  (y)
 
Sad kad smo zakljucili, temu treba lock , sve ostalo je Reklama by Joke [emoji23][emoji23][emoji23]


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Getriba said:
Sad kad smo zakljucili, temu treba lock , sve ostalo je Reklama by Joke [emoji23][emoji23][emoji23]


Sent from my iPhone using Tapatalk

Lock? kakav lock? Što je tebi?  :misli: Sad postaje najzanimljivije štivo na forumu, stručne ekspertize na neviđeno, procjene u greškama Yamahinog razvojnog studija itd. argumenti i kontraargumenti kad im Joke objasni kako stoje stvari.  Nikad neće ova tema dostići onu legendarnu o T-max  ali će isto dobro poslužiti za ubiti ljetno mrtvilo na forumu... 
 
oceangoing said:
Lock? kakav lock? Što je tebi?  :misli: Sad postaje najzanimljivije štivo na forumu, stručne ekspertize na neviđeno, procjene u greškama Yamahinog razvojnog studija itd. argumenti i kontraargumenti kad im Joke objasni kako stoje stvari.  Nikad neće ova tema dostići onu legendarnu o T-max  ali će isto dobro poslužiti za ubiti ljetno mrtvilo na forumu...

Osjetan je i pad u temama o GS-u.... vjerojatno ljetni period krivac [emoji23][emoji23][emoji23]


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Fora je otić po svoj motor direkt u tvornicu, ka Nick Sanders


https://youtu.be/nJMBzXnqgog




Poslano sa kampanela spomoću Tapatalk Pro
 
Ovo je triler sa zapletima. :misli: :neznam:
 
AnteK said:
Bla, bla, bla, vrtiš istu priču non stop. a yamaha mora biti u istom košu sa 790R jer tu trećeg motora ni nema, zasad.  :wink:

Ima ... "direktni" konkuretn 790 bez onog R iza. Ali njega se čudnim ćudom ne spominje
 
picoda said:
Sto se tice usporedbe s ktmom 790r, to je normalno...to su motori iste klase.
Iz mog kuta, pazite na ovo iz mog kuta  :mrgreen:, ta uspredba izgleda ovako. Ktm ima bolji ovjes? Sigurno ima bolji ovjes. Jel ktm bolji motor. Vjerovatno je. Tri, tri i po tisuce eura bolji. Jel T7 s tri i po tisuce eura extra ovjesa i pizdarija bolji motor od 790r? Vjerovatno je. Meni nije. Zato sto mi to ne treba. Treba mi jos jedan XR650 za te tri i po milje. A izasao me manje. I bolji je na terenu 26 godina star od oba dva. Ili DRZ400. Ili skuter za po gradu. To mi treba uz T7 ovakvu kakva je.

O izgledu nikad ne pisem, to je stvarno individualno, al s nekog standardnog enduro aspekta 790 je najblaze receno neugledan motor.  :hehehe:

Vidimo se dogodine!  :mrgreen: 

   


Ista klasa je obični, bez R Duje


https://www.yamaha-motor.eu/eu/en/products/offroad-motorcycles/adventure/tenere-700/  80000 kn.

Front travel210mm

Rear Travel200mm


https://www.ktm.com/en/travel/790-adventure/Overview  96740 kn

SUSPENSION TRAVEL (FRONT)
200 mm
SUSPENSION TRAVEL (REAR)
200 mm



https://www.ktm.com/en/travel/790-adventure-r/  103700 kn.

SUSPENSION TRAVEL (FRONT)
240 mm
SUSPENSION TRAVEL (REAR)
240 mm

 
Nije im ni treba "obični" pored R i Rally-a. Očito žele zadovoljiti svačije apetite

Sent from my MI 6 using Tapatalk

 
Pletikosa34 said:
A sta ce tek bit kad dodje T7R  :mrgreen:

Brzo će i to, čekali su u razvojnom studiju komentare na motori.hr da vide gdje su pogriješili tj koje su stručne zamjerke eksperata.
Sad im je lako, samo trebaju slijediti zadane im smjernice... 
 
Švabo said:
Nije im ni treba "obični" pored R i Rally-a. Očito žele zadovoljiti svačije apetite

Sent from my MI 6 using Tapatalk

Red nastajanja ide sa obićnog na R pa tek nedavno Rally. Sve su to potrebe tržišta formulirale, pa tako i "kašnjenje" od godinu dana. Očito je jedino da ne pratiš detaljno razvoj tog modela kojeg komentiraš
 
Mislim da je i to logičan slijed razvoja, da se model nadograđuje/unaprijeđuje bilo bi čudno da prvo izbace Rallya pa čerupaju s njega sve đinđe minđe za dobiti neki budget friendly model da bi konkurirali takvoj klasi

Sent from my MI 6 using Tapatalk

 
Švabo said:
Mislim da je i to logičan slijed razvoja, da se model nadograđuje/unaprijeđuje bilo bi čudno da prvo izbace Rallya pa čerupaju s njega sve đinđe minđe za dobiti neki budget friendly model da bi konkurirali takvoj klasi

Sent from my MI 6 using Tapatalk
Mislim da nemaš pojma o razvoju proizvoda. Baš je suprotno od onog što ti tvrdiš.
Prvo se radi najskuplja inačica, a onda se ona kljaštri u raznim stupnjevima do najjeftinije. Zašto? Jer ti je lakše ne montirat "dodatnu opremu" baznog modela, nego da moraš smišljat prihvate.
 
Došao sam se prosvijetliti na ovo mjesto. U pravu si čudno kako Rally nije prvi izasa. Čudo razlike s tim da od adventure R možeš kroz powerparts naručiti dijelove od Rallya biće i razno razne prihvate isto [emoji1787]. Marketinški trik i kao V4 R Panigale i sl verzije.
Naprave top modele pa čekaju da sazriju kao vino malo

Sent from my MI 6 using Tapatalk
 
Švabo said:
Došao sam se prosvijetliti na ovo mjesto. U pravu si čudno kako Rally nije prvi izasa. Čudo razlike s tim da od adventure R možeš kroz powerparts naručiti dijelove od Rallya biće i razno razne prihvate isto [emoji1787]. Marketinški trik i kao V4 R Panigale i sl verzije.
Naprave top modele pa čekaju da sazriju kao vino malo

Sent from my MI 6 using Tapatalk

Jebena stvar taj Dunning-Kruger :LOL:
Ne mudrice, nego vrijede drugačija pravila kod top of the line modela.
Zadnjih nekoliko desetljeća se "obične" modele pušta na tržište nakon istestiranih alfa i beta proizvoda odnosno nulte serije, a "dječje bolesti" se rješavaju u garantnom roku i kasnije se izbaci facelift model di je to ispeglano.

Kod top of the line modela se nakon nulte serije vrše daljnja testiranja da sve bude pic-pic, i zato oni kasne na tržište  - preskupo bi bilo da si firma dozvoli opoziv na "najbolji model"