AnteK
Well-known member
ddario said:Stoji to što govoriš, u pravu si, sve je to tu negdje, no stoji i to što je lb rekao za visoko težište, vodenu pumpu, osrednji ovjes, zastario ABS itd. Yamaha uopće nije u istom košu s ktm-om i zato je i cijena takva. I ako već uspoređujemo, a nije fer baš sve referentne brojke svesti pod "papirnate priče", kad pogledam koliko je ktm bolji motor u svakom segmentu - od kvalitetnijeg ovjesa i kočnica, preko jačeg agregata, nižeg težiša, bogatije opreme, superiornije elektronike - onda mi se kao onom koji mjeri što dobiva za svoj novac ktm čini povoljnijim, a yamaha daleko od jeftinog.
Bla, bla, bla, vrtiš istu priču non stop. a yamaha mora biti u istom košu sa 790R jer tu trećeg motora ni nema, zasad. :wink:
A znam ja dobro LB-a osobno. I ostavite se KTMa u ovoj temi, imaš tamo temu o KTMu pa tamo piši o njemu.
Otkud vam samo ta energija da non stop tražite neke mane T7, ja recimo uopće nisam nigdje kritizirao KTM, dapače. To je
valjda stvar mentalnog sklopa, tko gleda negativno a tko pozitivno. Ja ta dva motocikla gledam kao dva kompletna ADV
motora gdje su ( jedino ) ta dva proizvođača napravili dvocilindrični motor solidnih performansi koji se ponovo približava
terenu, za razliku od ostalih koji su sve bliže cesti. KTM je išao na puno novina i razne opreme, Yamaha na jednostavnost
da postigne bolju cijenu, a oba su zasigurno motocikli odličnih voznih osobina. A to da li je preskupa za to što nudi, zasigurno
nije, to možemo reći eventualno kada Kawasaki ili Honda naprave usporediv motocikl za 65.000 kn.