Yamaha XT 700 Tenere

Kvalitetu nece pokazati buducnost, jer motor i od jednog i od drugog imaju vec par godinana na ledjima.
Koliko je koji motor kvalitetan i koji je skloniji kvarovima pise u mrezi.
Kakve nedostatke sa sobom nosi rezervar za gorivo smjesten oko motora, o tome cemo procitati u buducnosti.

Pitanje je, za sta sam u stanju platiti 3000-4000 eura  vise.
Mada kod nas su vec puni oglasi 790 adv od 10-11000 eura sa par kilometara na satu.
Sto svjedoci necemu.
 
Srki said:
tak mali pomeranac a tak već nervozan😂

nestalo šećerne vate taman si na red došo?

ne zovu sa burze a sused ima opet novi motor?

internet šteka a rekli su ti da si prvi na parici?

#hrvatsketragedije #mismackapracka



Srki

kad ti gastić pametuje :LOL:

@rvatske tragedije

 
AnteK said:
To je najjeftiniji motor tog kalibra za jednu osobu, obzirom da su samo 790, T7, 850 GS i možda
Aftica Twin i Tiger 800 usporedivi, a svi su bitno skuplji. A ta uspiredba da starim yamahama sa
40 KS je smiješna, T7 je za njih svemirski brod. Odrastao sam na njima, znam dobro što pričam.

Kratko i jasno :D (y) il daj 3-4 teu za nešto po navodnike "kvalitetnije" s više (kvarljive) elektronike, boljim ovjesom itd. na vama je. A ove priče o marketingu su mi smiješne i vrapci na grani znaju da je 790 bolji motor... sad da li će prosječan vozač znati to iskoristiti?
 
Ili naucite normalno komunicirati bez vrijeđanja ili uopce nemojte ulaziti u rasprave. Slijedeceg micem.
 
Sredju said:
Kvalitetu nece pokazati buducnost, jer motor i od jednog i od drugog imaju vec par godinana na ledjima.
Koliko je koji motor kvalitetan i koji je skloniji kvarovima pise u mrezi.
Kakve nedostatke sa sobom nosi rezervar za gorivo smjesten oko motora, o tome cemo procitati u buducnosti.

Pitanje je, za sta sam u stanju platiti 3000-4000 eura  vise.
Mada kod nas su vec puni oglasi 790 adv od 10-11000 eura sa par kilometara na satu.
Sto svjedoci necemu.

Daj molim te linkove da i u to povieruemo...
 
mate said:
Ili naucite normalno komunicirati bez vrijeđanja ili uopce nemojte ulaziti u rasprave. Slijedeceg micem.

Kako to misliš "komunicirati bez vrijeđanja" kad se na ovom forumu vrijeđanje ustalilo kao najjači argument u svakoj raspravi (pogotovo tehničkoj) i nema ga jedino u putovanjima i oglasima.   
 
Joke jeli ja mogu doći u full opremi po motor na jednu dvi, tri ure? Sve će biti snimljeno! Pun mi je tuki mlaćenja prazne slame.

Poslano sa mog SM-G973F koristeći Tapatalk

 
Sredju said:
Kvalitetu nece pokazati buducnost, jer motor i od jednog i od drugog imaju vec par godinana na ledjima.
Koliko je koji motor kvalitetan i koji je skloniji kvarovima pise u mrezi.
Kakve nedostatke sa sobom nosi rezervar za gorivo smjesten oko motora, o tome cemo procitati u buducnosti.

Pitanje je, za sta sam u stanju platiti 3000-4000 eura  vise.
Mada kod nas su vec puni oglasi 790 adv od 10-11000 eura sa par kilometara na satu.
Sto svjedoci necemu.

Iako i sam mislim da je Yamaha pogodila u sridu s T700, isto mislin da pretjerujes sa boldanin, jer ja nisan naletia na niti jednog u oglasima (njuskalo/index). Ka sta san vec reka T700 i 790r su po meni super motori al svaki ima svoju publiku. Dok je KTM isa po provjerenom receptu novih motora, masu elektronike i dodataka i svega, Yamaha je pak isla kontra svega i napravila jednostavni motor sa svime sta treba i nicime sta ne treba. Po  meni je to pohvalno jer isto triba imat malo muda ponudit takav "basic" model i virovat da ce pronac svoju publiku u danasnje vrime kad drugi proizvodaci nude sve i svasta. Po meni je Yamaha to uspila i digla je puno vecu prasinu od KTM-a. Po meni ce KTM sa 790adv uzet jako malo kupaca koji su od pocetaka mislili uzet T700 i kojima se ta jednostavnost svida,  dok ce T700 uzet puno vise kupaca koji se misle ili ce se mislit izmedu ova dva(tj. tri) modela.

EDIT: tek sad san vidia da si u Beču pa zanemari prvi dio  :afro:
 
cosmic said:
Joke jeli ja mogu doći u full opremi po motor na jednu dvi, tri ure? Sve će biti snimljeno! Pun mi je tuki mlaćenja prazne slame.

Poslano sa mog SM-G973F koristeći Tapatalk

Nek Danko i Bobo isto krenu (y)
 
mate said:
Ili naucite normalno komunicirati bez vrijeđanja ili uopce nemojte ulaziti u rasprave. Slijedeceg micem.

Jako su slatki ovi sto caste s "glupane".
I bas su si fora.
Kreni od njih.
 
joke said:
Izbaci uljeza  :mrgreen:

67358840_2294642777463472_5796446278808240128_o.jpg
U Italiji sam vidio crnu i nije mi se svidjela, ova crveno-bijela kombinacija na fotkama nelose izgleda.
 
AnteK said:
To je najjeftiniji motor tog kalibra za jednu osobu, obzirom da su samo 790, T7, 850 GS i možda
Aftica Twin i Tiger 800 usporedivi, a svi su bitno skuplji. A ta uspiredba da starim yamahama sa
40 KS je smiješna, T7 je za njih svemirski brod. Odrastao sam na njima, znam dobro što pričam.
Ante, na koncu je jedino važna prodaja, zato su je i napravili, a mi možemo kritizirati ili hvaliti dok Joke raspiruje maštu čeparicama i rally nosačima tablice, trljajući ruke. U pravu si, najjeftinija je, i dok su ovi ostali motori koje si naveo više putni i cestovni i motori za dvoje, yamaha je igrala na kartu terena. U tom smislu, dakle njezine nominalne namjene, opravdana mi je kritika lb-ja da nisu napravili dovoljno, da je ktm ne samo bolji nego i daleko upotrebljiviji alat za one koji primarno žele van ceste, dok je yamaha u mnogim segmentima ostala pred konkurencijom "kratka" i nedorečena. No tu je zato taj čimenik cijene i svi sretni i zadovoljni. Kakva je, takva je - dobra je. Po meni bi svejedno trebala biti jeftinija budući da razvojno ništa posebno nije donijela, za razliku od 790-ice, a agregat se već davno isplatio. No s obzirom da i drugi koštaju, a ljudima se sviđa, ajmo reći da je sve to ok. 
 
ddario said:
Ante, na koncu je jedino važna prodaja, zato su je i napravili, a mi možemo kritizirati ili hvaliti dok Joke raspiruje maštu čeparicama i rally nosačima tablice, trljajući ruke. U pravu si, najjeftinija je, i dok su ovi ostali motori koje si naveo više putni i cestovni i motori za dvoje, yamaha je igrala na kartu terena. U tom smislu, dakle njezine nominalne namjene, opravdana mi je kritika lb-ja da nisu napravili dovoljno, da je ktm ne samo bolji nego i daleko upotrebljiviji alat za one koji primarno žele van ceste, dok je yamaha u mnogim segmentima ostala pred konkurencijom "kratka" i nedorečena. No tu je zato taj čimenik cijene i svi sretni i zadovoljni. Kakva je, takva je - dobra je. Po meni bi svejedno trebala biti jeftinija budući da razvojno ništa posebno nije donijela, za razliku od 790-ice, a agregat se već davno isplatio. No s obzirom da i drugi koštaju, a ljudima se sviđa, ajmo reći da je sve to ok.

Po čemu je kratka i nedorečena, i pred kojom to konkurencijom ? To da je 790R prvi u toj ADV klasi, to nitko ne spori. Al te “papirnate” priče su meni full smiješne. Poanta svega je da su napravili sposoban terenski motor sa dva cilindra, i to je sasvim dorečeno. I ti silni pokušaji da se cjenovno vrlo prihvatljiv motor pokušava proglasit preskupim, u odnosu na što skup, budget nakede? Ljudi brkaju osnovne stvari.
 
„kritične osvrte“ pišu ljudi koji nisu ni vidili a pogotovo nisu vozili.
Ima nas puno, najviše različitih.

Čekmo dok cosmic tostira onu jokine rallye na novim gumama.


Poslano sa kampanela spomoću Tapatalk Pro
 
Pa to već ide ko ćeten alva :mrgreen:
 

Attachments

  • 20190806_092557-1600x899.jpg
    20190806_092557-1600x899.jpg
    505.7 KB · Views: 190
  • 20190806_092528-1600x899.jpg
    20190806_092528-1600x899.jpg
    532.6 KB · Views: 151
cosmic said:
Joke jeli ja mogu doći u full opremi po motor na jednu dvi, tri ure? Sve će biti snimljeno! Pun mi je tuki mlaćenja prazne slame.

Poslano sa mog SM-G973F koristeći Tapatalk

Ja bi isto prićeka 4 mm ispod ...zato san i stavia onu sliku. Sad tek vidin da mi je gore čekat opremu nego motor. Uvik su mi u glavi ovi šta naruče novi motor i slider, pa dođe motor ranije, pa onda shit happens, pa se onda slider i ne ugradi
 
AnteK said:
Po čemu je kratka i nedorečena, i pred kojom to konkurencijom ? To da je 790R prvi u toj ADV klasi, to nitko ne spori. Al te “papirnate” priče su meni full smiješne. Poanta svega je da su napravili sposoban terenski motor sa dva cilindra, i to je sasvim dorečeno. I ti silni pokušaji da se cjenovno vrlo prihvatljiv motor pokušava proglasit preskupim, u odnosu na što skup, budget nakede? Ljudi brkaju osnovne stvari.
Stoji to što govoriš, u pravu si, sve je to tu negdje, no stoji i to što je lb rekao za visoko težište, vodenu pumpu, osrednji ovjes, zastario ABS itd. Yamaha uopće nije u istom košu s ktm-om i zato je i cijena takva. I ako već uspoređujemo, a nije fer baš sve referentne brojke svesti pod "papirnate priče", kad pogledam koliko je ktm bolji motor u svakom segmentu - od kvalitetnijeg ovjesa i kočnica, preko jačeg agregata, nižeg težiša, bogatije opreme, superiornije elektronike - onda mi se kao onom koji mjeri što dobiva za svoj novac ktm čini povoljnijim, a yamaha daleko od jeftinog.
 
Odes i kupis ktm i to je to.
Ima ih vec dosta na zastupnika registriranih koji se prodaju sa uradjenim prvim servisom za 10-11000 eura.
Meni to zvuci povoljno.
A i oni dizu tako prodajnu statistiku, tj. Statistiku registriranih.
O ovjesu ne bih, posto ktm 790 adv nema nikakva podesavanja ovjesa.
Kod yamahe je kompletno podesiv, kao i kod adventure r, ali adventure r nije toliko skuplji od obicnog, sto bi reklo da je obicni u odnosu na R preskup.