Yamaha XT 700 Tenere

Ima kod mene miljon takvi puteva od lovaca dobro je dok auti prolaze tamo di mogu traktori je akcija :mrgreen:

https://www.youtube.com/watch?v=VBdLslAjAss

evo ovo je zbevnica tu sam ja isao s kinezom s cestovnim gumama do vrha
 
joke said:
Kaj ti je  :misli:

Meni su taman, ... ovaj šumski put je bia teška teretana  https://www.facebook.com/100007341376733/videos/2323890147865675/

Joke, a i svi ostali koji nisu uocili zasto je volan zamotalo do kraja...
Na volan se treba oslanjati krajem dlana a laktovi trebaju biti blago savijeni i malo put naprijed.

Znaci zadnji kraj saka kao kad se na stol oslonite (podbocite) s ispruzenim dlanovima.... ili jos bolje kao kad dizete "bench" u teretani.
Nikad ne oslanjate sipku izmedju palca i kaziprsta nego na dnu dlana  :wink:

Laktovi savijeni da ti preko ravne ruke "bubanje" ne prenosi na remena.
U tom polusavijenom polozaju onda ramena sluze ko amortizer volana.

Taj polozaj je malo "kontra" navika mozga pa ga triba "usaditi".

Sad tu istu stazu prodji uz ovaj savjet pa mi reci jel teretana  :wink:

No hard feeling.  :wink:

(evo slika doli odma prije "motanja volana")
 

Attachments

  • capture_001_23092019_100804.jpg
    capture_001_23092019_100804.jpg
    677.5 KB · Views: 199
kk said:
Joke, a i svi ostali koji nisu uocili zasto je volan zamotalo do kraja...
Na volan se treba oslanjati krajem dlana a laktovi trebaju biti blago savijeni i malo put naprijed.

Znaci zadnji kraj saka kao kad se na stol oslonite (podbocite) s ispruzenim dlanovima.... ili jos bolje kao kad dizete "bench" u teretani.
Nikad ne oslanjate sipku izmedju palca i kaziprsta nego na dnu dlana  :wink:

Laktovi savijeni da ti preko ravne ruke "bubanje" ne prenosi na remena.
U tom polusavijenom polozaju onda ramena sluze ko amortizer volana.

Taj polozaj je malo "kontra" navika mozga pa ga triba "usaditi".

Sad tu istu stazu prodji uz ovaj savjet pa mi reci jel teretana  :wink:

No hard feeling.  :wink:

(evo slika doli odma prije "motanja volana")

Lipo je to sve ali ja san patuljak. U biti se držin za volan jer mi je tilo izad jer su pete doli da bi olakša prednji kraj ... ovde je previše i prevelikih, te dobro ukopanih kamenja i nesmin nikako sa ovon brzinon dozvolit da je prednji kraj u opterečenju kad ih pogodin, a bia bi jer bi se za taj položaj izvršit(sa mojin rukama) mora dat skroz naprid.
Btw, screenshot iz videa ti kao i sam video nije baš neka referenca posture, ... to krivi sliku sve u 16


Tako kako si objasnia vozin biciklu, ali ona je kupljena po miri  :wink:

Ako triba kome pokazat uživo položaj ... radit ćemo workshop opet skoro  :wink:
71343765_396246907760072_2747487031608213504_n.jpg
 
EnduroLab said:
T7 nije polozila test uspona na Radušu i Vranicu.
Ostavila je mega SE-a 200m iza u prvih 2km
dok se nisam ja umorija  :LOL:
 
joke said:
Vozač je velik faktor .. pari ka da smo zaboravili svi da je S10 goniJa Dujko

Sta os rec da ja neznan vozit  :shock:







Ka sta i neznan  :mrgreen:
 
Pletikosa34 said:
Sta os rec da ja neznan vozit  :shock:







Ka sta i neznan  :mrgreen:

Ne to nego da si prevaziša tehnićku nadmoc SEa svojom umješnošću vozačkom(kratkotrajnom slijedom neodržavanja kondicije)

... i još san se nešto sitia dok san maloprije pia bevandu. Ako je škarici premekan, a Payseru pretvrd ovjes od T7 ... onda je u biti normalnon čoviku, Rvatu i vozaču ovjes u sredini, iliti taman.
 
joke said:
... i još san se nešto sitia dok san maloprije pia bevandu. Ako je škarici premekan, a Payseru pretvrd ovjes od T7 ...

Pretvrd nije definitivno, bar ne naprijed.
 
Nije li više dosta testa, tostanja, dvopeka :LOL:. Sve je jasno, motor je dobar i točka :D (y).

Struja ima pravo, treba imat jednog manjeg s strane (za po doma) (y).
 
stane said:
Nije li više dosta testa, tostanja, dvopeka :LOL:. Sve je jasno, motor je dobar i točka :D (y).

ne znam, misljenja su podijeljena. ne muce me ovi rutinski yamaha hejteri, nego mi je AnteK sumljiv  :mrgreen: