YAMAHA XT660Z Tenere 2008

Evo i mi danas upravo dobili crnu boju, a očekujemo i ostale dostupne kroz nekoliko dana.
Nitko nije spomenuo da su grane ispuha sada povijene sa strane i više nisu u poziciji najdonjeg dijela vozila.
Kolega iz Trogira ima XTZ več neko vrijeme i zaljubljenik je u enduro vožnju koju mu XTZ dozvoljava u potpunosti. Spominjao je neke prelaske rijeka i vožnju koritom iste, a to je za mene science fiction.
Btw, meni je smješno, ali na donjem trokutu vilice XTZ ima r"oko" za vuču, odnosno izvlačene kad zapne u premekan teren.

I za ove koji spominju "isto kao i XTR" složenicu, samo da napomenem da XTZ ima aluminijsku vilicu masivniju čak i od one koja je na modelu XTX, obrtomjer koji nemaju oba prethodnika, te štelanje opruga prednje vilice


p.s. moderatori, mogla bi ova tema u tehnička pitanja
 
picoda said:
Nisam bio do Beća, al je testirana u non stop vožnji od nekih 650 km u jednom smjeru sa suvozačem i komplet alu koferima. Prezadovoljan sam. Zaštita od vjetra je dobra. Neobičan vizir ali učinkovit. Suvozač-ica zadovoljna.  (y)

Kako 48 KS podnosi vožnju u dvoje?
 
ispravak netocnog navoda - xtz model ne postoji (cijela koncepcija masine je drugacija, samo je kubikaza ostala ista)

plus jedino sto bih uzeo s ovog novog modela jesu one plastike po rezervaru, sve ostalo i nije za zahtjevnije terene, pogotovo injection. lijepo je to sve upakirano, al tesko da ce dostic legendu (y)

btw ta "masivnija" vilica, 43 mm i nije toliko puno vece od 41mm koliko je imala stara verzija (od prije min 15 godina)
i da, mogli bi ovu temu uklopiti u postojecu temu o xt/xtz/xt660x-r-z, samo da se ne pretvori u neciju reklamu :wink:
 
shadow said:
Imamo li rezultate testa?

Ima je jedan čovik u Ši. Nakon dužeg đira ima pozitivne reakcije, putnu brzinu s lakoćom održava (i do 140 km/h), sve preko toga da nevalja, zbog vjetra, ali i zbog vibracija motora, zaštita od vjetra solidna, naime dobro štiti glavu, ali vjetar tuče u ramena. Potrošnja malo veća od 4 lit pri normalnim uvjetima vožnje... Sve u svemu on zadovoljan
 
braco mi ga uzima najvjerovatnije početkom iduče godine...
idemo ga danas drugi puta promotriti.. sima mi je motorin :)
 
jolly the roger said:
ispravak netocnog navoda - xtz model ne postoji (cijela koncepcija masine je drugacija, samo je kubikaza ostala ista)

plus jedino sto bih uzeo s ovog novog modela jesu one plastike po rezervaru, sve ostalo i nije za zahtjevnije terene, pogotovo injection. lijepo je to sve upakirano, al tesko da ce dostic legendu (y)

btw ta "masivnija" vilica, 43 mm i nije toliko puno vece od 41mm koliko je imala stara verzija (od prije min 15 godina)
i da, mogli bi ovu temu uklopiti u postojecu temu o xt/xtz/xt660x-r-z, samo da se ne pretvori u neciju reklamu :wink:

Nije baš cila koncepcija mašine drugacija ali razlike ima. I ja mislim da neće stić staru al nikad se ne zna.
Šta se tiće onih sivih plastika na rezervaru i ispod njega one su pun pogodak. Moja je bila na podu već par puta i svaki put se ogrebu samo te plastike. I poluga mjenjača naravno ako je pad na toj strani. Doduše to su sve padovi pri malim brzinama ili skoro u stajanju po blatu i makadamu, al plastike su na pravom mistu. Jedino moja noga prošli vikend nije bila na pravom mistu pa sam malo mjerio težinu nove Tenere skočnim zglobom. Moram priznat da nije baš neka metoda za mjerenje težine motora s obzirom da još šepam.  :mrgreen: Da nije čizama zvali bi me Dudu. :wink:
 
picoda said:
Nije baš cila koncepcija mašine drugacija ali razlike ima. I ja mislim da neće stić staru al nikad se ne zna.
Šta se tiće onih sivih plastika na rezervaru i ispod njega one su pun pogodak. Moja je bila na podu već par puta i svaki put se ogrebu samo te plastike. I poluga mjenjača naravno ako je pad na toj strani. Doduše to su sve padovi pri malim brzinama ili skoro u stajanju po blatu i makadamu, al plastike su na pravom mistu. Jedino moja noga prošli vikend nije bila na pravom mistu pa sam malo mjerio težinu nove Tenere skočnim zglobom. Moram priznat da nije baš neka metoda za mjerenje težine motora s obzirom da još šepam.  :mrgreen: Da nije čizama zvali bi me Dudu. :wink:

ljudi koji su ju vec raskopali kazu da nema dijela koji bar po mjerama paše...a pogotovo se jako puno osjeti razlika izmedju 5 i 4 ventila...xtjka(stara) je imala samo 5 konja manje, al kad sam dao gas cinilo mi se ko da ima 15 manje...
 
jolly the roger said:
ljudi koji su ju vec raskopali kazu da nema dijela koji bar po mjerama paše...a pogotovo se jako puno osjeti razlika izmedju 5 i 4 ventila...xtjka(stara) je imala samo 5 konja manje, al kad sam dao gas cinilo mi se ko da ima 15 manje...

Mislim da smo se krivo razumili. :misli: Ti misliš na razliku izmedju nove i stare Tenere. Da to je skroz druga mašina. Ja sam mislija na razliku izmedju XT660 i nove Tenere.
 
picoda said:
Mislim da smo se krivo razumili. :misli: Ti misliš na razliku izmedju nove i stare Tenere. Da to je skroz druga mašina. Ja sam mislija na razliku izmedju XT660 i nove Tenere.

tako vec da :mrgreen:
makar nesto ovi iz yamahe trde da su dosta promijenili i kostur i masinu (prihvate i to)...al nisam nista detaljno nasao osim drugacijeg trapa
 
jolly the roger said:
tako vec da :mrgreen:
makar nesto ovi iz yamahe trde da su dosta promijenili i kostur i masinu (prihvate i to)...al nisam nista detaljno nasao osim drugacijeg trapa

Ma drugi je to sad motor. Ja vozim i staru Tenere dosta al mi je teško usporedjivat. Stara je za ono doba bila revolucija. U punom smislu riječi upotrebljiv motor. Sad ima dosta motora tog tipa. Na novoj sjediš visoko, položaj za volanom se nemože usporedit, mašina je iz druge priče, kočnice pogotovo. Mislim da će svatko ko je vozio staru i odluci se za novu biti zadovoljan. :D 
 
picoda said:
Ma drugi je to sad motor. Ja vozim i staru Tenere dosta al mi je teško usporedjivat. Stara je za ono doba bila revolucija. U punom smislu riječi upotrebljiv motor. Sad ima dosta motora tog tipa. Na novoj sjediš visoko, položaj za volanom se nemože usporedit, mašina je iz druge priče, kočnice pogotovo. Mislim da će svatko ko je vozio staru i odluci se za novu biti zadovoljan. :D 
budes dao djir pa me mozda razuvjeris :mrgreen:
 
picoda said:
Ma drugi je to sad motor. Ja vozim i staru Tenere dosta al mi je teško usporedjivat. Stara je za ono doba bila revolucija. U punom smislu riječi upotrebljiv motor. Sad ima dosta motora tog tipa. Na novoj sjediš visoko, položaj za volanom se nemože usporedit, mašina je iz druge priče, kočnice pogotovo. Mislim da će svatko ko je vozio staru i odluci se za novu biti zadovoljan. :D 

Po onome što sam do sada vidio po netu, to bi bilo to, bash kako si naveo.
Ima dosta leekova po forumima koji imaju novu tenerku, i pored toga još i
staru ili ADV 640 i slične motore. Svi kažu da je motor u vožnji bolji nego što
su očekivali. Valjda im je vjerovati  (y)
 
jolly the roger said:
budes dao djir pa me mozda razuvjeris :mrgreen:

Vazi. Vidim da si iz Istre. Planiram sljedeći vikend na par dana gori pa imas priliku napravit đir.
 
AnteK said:
Po onome što sam do sada vidio po netu, to bi bilo to, bash kako si naveo.
Ima dosta leekova po forumima koji imaju novu tenerku, i pored toga još i
staru ili ADV 640 i slične motore. Svi kažu da je motor u vožnji bolji nego što
su očekivali. Valjda im je vjerovati  (y)
Ako budes blizu javis se i probas
 
shadow said:
Da li ima kakvih novih dojmova?

Evo ja se vratio iz Istre. Petak, subota, nedjelja 1550km. Do Istre magistralom pa preko Učke do Motovuna. Unutrašnjost uzduž i poprijeko. Nazad do Trogira preko Vratnika i Like. Od toga nešto makadama (dio stare pruge Parenzana i još neki putevi). Dojmovi su više nego dobri. :D Motor je za sve. Osim za makadam u dvoje  :mrgreen: .
 
picoda said:
Evo ja se vratio iz Istre. Petak, subota, nedjelja 1550km. Do Istre magistralom pa preko Učke do Motovuna. Unutrašnjost uzduž i poprijeko. Nazad do Trogira preko Vratnika i Like. Od toga nešto makadama (dio stare pruge Parenzana i još neki putevi). Dojmovi su više nego dobri. :D Motor je za sve. Osim za makadam u dvoje  :mrgreen: .

nema tog motora koji je za makadam u dvoje - bar mi je tako rekla žena nakon jedne prečice u Bosni od nekakvih pišljivih 40km :mrgreen:

Potrošnja?