YAMAHA XT660Z Tenere 2008

shadow said:
nema tog motora koji je za makadam u dvoje - bar mi je tako rekla žena nakon jedne prečice u Bosni od nekakvih pišljivih 40km :mrgreen:

Potrošnja?

U Trogiru sam napunio rezervar i u Opatiji je stalo 139 kuna ravno. Nisam poništio put pa neznam koliko je to točno bilo km (magistralom) al to je jedino šta sam zapamtio. To je u dvoje + 3 puna kufera.
 
to bi bilo ispod 5 litara na 100 km što je za vožnju u dvoje s tri kofera odlično  (y)
 
ajd da se ukljucim u ovu temu..
meni nekako interesting temu..

ja sam i dalje skeptican na tih 45 ks.  :mrgreen:
i voznja u dvoje i to.
nekako mi se stvarno malo cini ?!  :misli:
 
majle said:
ajd da se ukljucim u ovu temu..
meni nekako interesting temu..

ja sam i dalje skeptican na tih 45 ks.  :mrgreen:
i voznja u dvoje i to.
nekako mi se stvarno malo cini ?!  :misli:

Ako si navikao na 100 ks naravno da je malo, ali ako želiš vidjeti nešta od krajolika oko ceste - taman  (y)
 
Super Jura said:
Ako si navikao na 100 ks naravno da je malo, ali ako želiš vidjeti nešta od krajolika oko ceste - taman  (y)

Točno. (y) Ako ti je do ludih ubrzanja, velike konačne brzine onda biraj nešto drugo. Ako tražiš motor dobar za teren a ujedno udoban za put pri brzinama do 130-140km/h onda je tih 48ks sasvim dovoljno. Čak i u dvoje sa prtljagom  :wink:
 
picoda said:
Mislim da ima puno razlike izmedju XTR-a i Tenere. Što se mašine tiće mape su podešene tako da ide iz nule i može se vozit na vrlo malim okretajima. Potpuno je drugačiji položaj vozaća, volan je širi, zaštita od vjetra je više nego dobra. I još jedna vrlo bitna stvar. S rezervarom koji je sada 22l povečala se autonomija na nekih 420-450km. Jedini problem bi mogla bit visina kod nižih vozaća. Ja sam visok 1,84 i meni nekad u vožnji malo težim makadamom kad trebaš samo taknut pod na sekundu zna bit malo visoka. Moja je jedna od te dvije i prošao sam malo više od 1000km i to možda više od pola makadama. Mislim da je ovjes više nego dobar za enduro izlete van ceste. Što se dužih putovanja tiće možda se u petak testira do Beća.

Malo temu iz naftalina vadim, al razmišljam o kupnji Tenerea al jedan od problema koji me muče je upravo visina motora. S obzirom na moju ne pretjeranu visinu (1.75) i visinu motra neznam da mi se baš isplati ???
 
dobar je to motor nov je 60.000kn šta mi je puno, vozil sam njega i vozim xtr-a i cini mi se malo slabiji odnosno tezi šta i je na papiru bojim se da bi s suvozačem bio slab.  :? recimo xtr '08 je 45.000kn to je prilika.


inače fin motor, ali 60.000kn bi sigurno na nesto drugo potrosio... (y)
 
Pročitajte malo temu "Endurom po Dalmaciji" čija je osnova član picoda i njegova XTZ.
Ne zaboravite ni člana foruma putnik koji upravo obilazi svijet s njom i u "konkurenciji" s Bmw-ovima nema srama.

Glede visine, postoji originalno Yamaha rješenje, iako smo mi u Splitu i sami več radili jedan XTZ da bi ga prilagodili izrazito niskom vozaču.
 
joke said:
Pročitajte malo temu "Endurom po Dalmaciji" čija je osnova član picoda i njegova XTZ.
Ne zaboravite ni člana foruma putnik koji upravo obilazi svijet s njom i u "konkurenciji" s Bmw-ovima nema srama.


Pročitao sam temu nema su tu šta reći motor je ok, ja kažem da je tih 210kg i 48ks ipak malo slabo za dvoje i prtljagu bar po mom dojmu, ako se vozim isključivo po cesti ipak bi 60.000kn potrošio na nešto jače :wink:

 
PetarXTR said:
Šta se tiće putnika njemu skidam kapu, Tenere je odličan motor za takve stvari. A šta rećo o onoj "konkurenciji" (dobro si stavio pod navodnike) na BMW-u osim da su ti GS motori preskupa govna od 350kg kojima puca kardan kad pređeš preko kamena, a da ne govorim o ukapanju u makadam radi kardana, da se napuni motor vode čim pređeš dublju lokvu jer mu je auspuh odma do zadnje vilice.... :LOL:

A bolje da ništa ne govoriš nego ovo, kak vam već nije dosadilo ?
 
            Dobro mene samo zanima koja je tom motoru optimalna putna brzina za jako daleko putovati jer ja ne vjerujem da ak oću ić od tud do azije da mogu nonstop 140 voziti ako mu je nekih 160-170 ful gas,jer kad čitam putopis darka kad piše da se tam po cestama vozi često i do 160 i pravi toliko kilometara na dan teško mi je zamisliti da bi ja recimo njega il nekog na velikom enduru mogao pratiti na takvim putovanjima.
 
Nema nikakve veze neka on konstantno ide 150-160 a ti 130-140 i bježaće ti stvarno "puno" možda mu baš nećeš moći čitati tablicu. :mrgreen:
 
Evo da prenesem svoje iskustvo. Trenutno sam u Nizozemskoj gdje sam stigao sa Tenere-kom prije mjesec dana. Trebalo mi je dva dana (700km po danu) i izbjegavao sam autoceste jer je voznja brze od 130km/h neudobna na duze vrijeme. Vozio sam i 150 po njemackoj ali nakon pola sata postane naporno. Previse vibracija. Inace na brzinama do 130 vrlo ugodno.
Za tjedan dana se vracam u Hr pa cu prijaviti nova iskustva.
 
jel postoji kakvo niže sjedalo za niže vozače?
jer se bojim da bi mi sa mojih 178 cma mogla biti previsoka..
 
Ja imam nešto više od 170 cm i odgovara mi, a jedan od prvih klijenata koji su uzeli Z-a imao(la) je nekih 160 cm.
Tu smo radili preinake na ovjesu i sjedalu da mi normalno sjedila u stajanju, ali konkretno problema nije bilo u vožnji, več samo za stati/krenuti.

U svakom slučaju 178 je definitivno dovoljno za ovo vozilo normalno koristiti.
 
ma ne bojim se ja visine zbog vožnje, več baš zbog kreni-stani vožnje, a i namjeravam se dosta voziti van ceste, pa mislim da bi pogotovo na terenu pri malim brzinama mogao imati problema
 
U svakom slučaju, kod nas je lako rješivo, ako ti je original problem(joki koji je dosta niži nije)
Još su u ponudi crna i crvena verzija, 2009. godište, po cijeni od 53900 kn za gotovinu