Yamaha XTZ750 Super Tenere

Pa taj motor nema pokazivača razine goriva, tako da... :mrgreen: U svakom slučaju ču zamjenit ulje i filter, tako da se ne nerviram više sa tim!
 
cosmic said:
Na XTZ-u ti je pametnije uvjeriti se da pokazivac razine goriva radi... besprijekorno, da nebi digod osta i mora gurat sa tih 179cm.  :mrgreen:
Rezerva, rezerva.Moj ima pipicu pa je to plus.A ak ti je pun do čepa 350km bi trebao odraditi  (y)
 
AnteK said:
Sa ili bez rezerve?

Sa cijelim ful, al to tek od kad je Denis poštelal i servisiral frgiće inače je pil ko smuk :drunk: (al ajde i ide za takav motor).Inače prije 250 maximalno  (y)
 
Kod nas je neko na forumu napisao, da moraš paziti, da prebaciš u pravo vrijeme na rezervu, jer ako ti motor crkne, pumpa ima kasnije probleme da povuče benz! Ne znam jel to tačno!? Iskustva???
 
Ja sam imao problem s tim. Imao sam mali protocni filter goriva i bio je problem pumpi da povuce kada ostane bez goriva. Kada sam skinio filter i stavio obicno crijevo problema vise nisam imao.  (y)
 
ljacmi said:
Sa cijelim ful, al to tek od kad je Denis poštelal i servisiral frgiće inače je pil ko smuk :drunk: (al ajde i ide za takav motor).Inače prije 250 maximalno  (y)

E tako već da, daaavno prije sam se i ja malo vozio na XTZ 750 i pamtim ga prvenstveno po ogromnoj potrošnji. :mrgreen:
 
Ma problem je u tome , kaj on ima vakuum pumpu pa ak ostaneš ful bez goriva treba mu jako puno da on to pocucla.Imao par puta to iskustvo.A onda ak imaš još i filter onda još i njega treba prvo nafilat.Sve u svemu bez filtera nikam (y)
 
AnteK said:
E tako već da, daaavno prije sam se i ja malo vozio na XTZ 750 i pamtim ga prvenstveno po ogromnoj potrošnji. :mrgreen:

Ja se uvijerio da sad manje troši.Samo treba dobar majstor i malo aparature i to je to (y)
 
inače brzinomjer mi radi valjda super mjerio mi stric sa R1 i izmjerio mi oko 210kmh tak da valjda tak i ide , i to poravnici sam nesmije vjetar puhat, neg ulje se mjeri tak da motor bude i ulje zagrijano na radnu temperaturu i kada dodes doma stavis ga u sto ravniji polozaj i pustis da odradi na mjestu u leru oko minutu i u takvom polozaju izmjeris ulje ne diras ga i ne mices nikud, i tak svaki put kada mjeris. tak su meni objasnili i tak funkcionira inace kada sam prije mjerio jedan dan je na maksimumu a jedan dan ispod minimuma. kpoliko ti trosi motor i ostali koji imaju ili su imali neka kazu koiko im je trosio motor, moj je negdje oko 7,5 do 8,5 max iznad toga neide nikako a ispod 7, rijetko 6,5 isto neide. 8)
 
Ma ja ču nabaviti onaj štender za zadnji točak pa ču lepo da ga podignem za nekoliko cm i izmerim ulje. Neču da se zajebavam, pa desnom rukom povučem motor prema sebi, pa levom rukom vadim šipku... Previše kompliciranja! Koliko mi troši motor još ne znam, jer nemam šanse da se konkretno provozam. Non stop ova jebena kiša! Juče sam napravio cca. 130km i to je sve. Planiram ovaj tjedan i sledeči vikend malo više da se vozim. Jutros vidim ispod motora mali flekič. Gledam u 3pm šta je sad to. Ispod bilo malo masno. Obrišem, stavim papir ispod motora, da vidim, jel možda nešto pušta!? Ništa! Sve suvo! Prije nekoliko dana sa spray-em našpricao sam lanac! Jel moguče da je to od spray-a? Motor je stajao nekoliko dana i sve OK, onda sam išao na vožnju i jutros mali flekič! WTF???
 
83120033 said:
Ma ja ču nabaviti onaj štender za zadnji točak pa ču lepo da ga podignem za nekoliko cm i izmerim ulje. Neču da se zajebavam, pa desnom rukom povučem motor prema sebi, pa levom rukom vadim šipku... Previše kompliciranja!

Ma nije, samo nek ti šipkica hvata ulje i to je OK...
 
Ne razumjem baš, kako to misliš? Ako motor stoji na ručki nije ravan i ne možeš tako da mjeriš ulje! Zato mislim, da je najlakše sa onim štenderom za zadnji točak!
 
83120033 said:
Ne razumjem baš, kako to misliš? Ako motor stoji na ručki nije ravan i ne možeš tako da mjeriš ulje! Zato mislim, da je najlakše sa onim štenderom za zadnji točak!

Ma to je mala razlika...
 
83120033 said:
Ti uvjek mjeriš ulje kad motor stoji na ručki, onako naginjen na lijevo?
On nikada ne mjeri ulje, pusti ga.  :mrgreen:
 
Alera Dugi said:
On nikada ne mjeri ulje, pusti ga.  :mrgreen:

Pa kod mene to čini malu razliku u odnosu na vertikalu... A Yamaha ko Yamaha, ako ima ulja sve je
OK, min_ili_max, tak je svejedno, oilburner ! :mrgreen: 
 
AnteK said:
Pa kod mene to čini malu razliku u odnosu na vertikalu... A Yamaha ko Yamaha, ako ima ulja sve je
OK, min_ili_max, tak je svejedno, oilburner ! :mrgreen:
Znam za tebe da i kada mijenjas ulje naspes DO MINIMUMA. Onih par deci do maksimuma samo smeta motoru.  :mrgreen:
 
Alera Dugi said:
Znam za tebe da i kada mijenjas ulje naspes DO MINIMUMA. Onih par deci do maksimuma samo smeta motoru.  :mrgreen:

Točno tako, do minimuma ide oko 2.7-2.8 litara, to mu je dosta. Bolje je da je na minimumu jer onda lakše
kompenzira grešku zbog mjerenja i dosipavanja do maksimuma, jer to mnogima nije jasno kako se mjeri. :mrgreen:
 
ovak kaj se tiče te flekice , čini se da če ona sa sve vise kilometara biti sve veca i ja sam imao te brige, ovak to ti moze biti 2 slucaja prvi je da ti je otisao semering na pogonskoj osovini, ili imas kad skines prednji lančanik jedan tanki limič i 6 šerafa kada ga skines operi i provezi se pa opet skini i pokazat ce ti di se cijedi ulje, a drugi slucaj ti je isto ispod tog limića ali skroz gore lijevo u kutu imas nesto kao čepić sa serafom zaserafis seraf u rupu i povuces ga van i na njemu imas isto gumicu koja se "podere" i inace na tom mjestu ti je jak pritisak pa kraj gumice curi ulje. neg daj NABACI KOJU SLIKU YAMAHE.