Rezerva, rezerva.Moj ima pipicu pa je to plus.A ak ti je pun do čepa 350km bi trebao odraditicosmic said:Na XTZ-u ti je pametnije uvjeriti se da pokazivac razine goriva radi... besprijekorno, da nebi digod osta i mora gurat sa tih 179cm.
ljacmi said:Rezerva, rezerva.Moj ima pipicu pa je to plus.A ak ti je pun do čepa 350km bi trebao odraditi
AnteK said:Sa ili bez rezerve?
ljacmi said:Sa cijelim ful, al to tek od kad je Denis poštelal i servisiral frgiće inače je pil ko smuk :drunk: (al ajde i ide za takav motor).Inače prije 250 maximalno
AnteK said:E tako već da, daaavno prije sam se i ja malo vozio na XTZ 750 i pamtim ga prvenstveno po ogromnoj potrošnji.
83120033 said:Ma ja ču nabaviti onaj štender za zadnji točak pa ču lepo da ga podignem za nekoliko cm i izmerim ulje. Neču da se zajebavam, pa desnom rukom povučem motor prema sebi, pa levom rukom vadim šipku... Previše kompliciranja!
83120033 said:Ne razumjem baš, kako to misliš? Ako motor stoji na ručki nije ravan i ne možeš tako da mjeriš ulje! Zato mislim, da je najlakše sa onim štenderom za zadnji točak!
On nikada ne mjeri ulje, pusti ga.83120033 said:Ti uvjek mjeriš ulje kad motor stoji na ručki, onako naginjen na lijevo?
Alera Dugi said:On nikada ne mjeri ulje, pusti ga.
Znam za tebe da i kada mijenjas ulje naspes DO MINIMUMA. Onih par deci do maksimuma samo smeta motoru.AnteK said:Pa kod mene to čini malu razliku u odnosu na vertikalu... A Yamaha ko Yamaha, ako ima ulja sve je
OK, min_ili_max, tak je svejedno, oilburner !
Alera Dugi said:Znam za tebe da i kada mijenjas ulje naspes DO MINIMUMA. Onih par deci do maksimuma samo smeta motoru.