Yamaha XTZ750 Super Tenere

Pozdrav, Teneraši!
Pomislio sam da je bolje da ovdje nastavim nego da otvaram novi thread. Ganjam svoju staru S10 ko vrag grješnu dušu i nedavno mi je krepao lijevi cilindar; morao sam se vraćati s pola puta (a vozio sam Iron Butt do Den Haag-a) na jednom cilindru, polako. Fergazer je u pitanju; naručio sam hrpu dijelova za njega (za njih, zapravo; radim generalku na oba). Inače, sve radim sam na njoj (da, "ona" je i ime joj je Tena), no sad bih rado da mi neko tko zna što radi malo pregleda mašinu i poštela ventile. U Zagrebu sam. Imate sugestije kome da je povjerim, da mi se ne desi da je neki majstor pogleda pa se onda počne čuditi; "A, to je pet ventila po cilindru..."
http://zmayski.blog.hr/
 
83120033 said:
Dali možda neko zna čovjeka, koji bi mi napravio nosače stranskih kofera za moju Super Tenere, g. 1996?

Naruči od Heavy Duties; http://www.heavyduties.ro/indexe.html
Ja sam od njih uzeo centralne nogare; vrlo čvrste i savršeno točne (tri točke spajanja na bajk)
Kvalitetna izrada, brza isporuka, niske cijene.

http://zmayski.blog.hr/2011/03/index.html#dan8
 
dečki imam jedno pitanje, danas sam se vozio sa S10 po prvi puta van ceste i zaljubio se u takvu vožnju, sam si ocu staviti žešće enduro gume al nebi sa njima se vozio u ljeto jer ce se prebrzo potrositi, pa sam odlučio kupiti aluminijum se felge naprijed i nazad od 17 cola, sa tim da je naprijed širina 110-120 a odozada 150-160 ne šire tipa felge sa tdm-a, pa bi molio nekoga dali zna dal pasu sa jos nekog motora takve felge, dal će pasati diskovi, distance, itd.
 
Zmayski said:
Naruči od Heavy Duties; http://www.heavyduties.ro/indexe.html
Ja sam od njih uzeo centralne nogare; vrlo čvrste i savršeno točne (tri točke spajanja na bajk)
Kvalitetna izrada, brza isporuka, niske cijene.

http://zmayski.blog.hr/2011/03/index.html#dan8
[/quote

Zanima me, kako je stavljanje motora na te centralne nogare! Jer nisam video, da te nogare imajo još neku malu šipku sa strane za cipelu, da se motor lakše podigne!? Reci mi da li je lako staviti motor na te nogare ili je opasno da padne... nekako mi ne izgleda baš sigurno! Možda se varam...?
 
83120033 said:
Zanima me, kako je stavljanje motora na te centralne nogare! Jer nisam video, da te nogare imajo još neku malu šipku sa strane za cipelu, da se motor lakše podigne!? Reci mi da li je lako staviti motor na te nogare ili je opasno da padne... nekako mi ne izgleda baš sigurno! Možda se varam...?

Uhh, sorry, nije me bilo ovdje neko vrijeme, nisam ti odgovorio; Centralne nogare koristim na mokroj, mekanoj ili makadamskoj podlozi, za dodatnu stabilnost motora. Dakle, na mjestima gdje se nogare malo zabodu u tlo, tamo ih je lako koristiti, i bajk je na njima vrlo stabilan i čvrst. Na asfaltu i betonu nemaju dovoljno "gripa" pa je teško podići težak motor poput S10 na njih. Uz malu pomoć nekog sa strane to ide lako, i onda je motor izuzetno čvrst i stabilan.
 
Danas sam primjetio, da mi negdje curi benzin, jer je cilindar mastan i žute boje. Pošto je motor več u godinama, vjerovatno bi trebalo malo karburatore da se sredi ( brtve ). Zanima me, ako ste imali slične probleme, šta treba da se popravi i kolike troškove da očekujem?

Hvala i lijep pozdrav 
 
Zmayski said:
Pozdrav, Teneraši!
Pomislio sam da je bolje da ovdje nastavim nego da otvaram novi thread. Ganjam svoju staru S10 ko vrag grješnu dušu i nedavno mi je krepao lijevi cilindar; morao sam se vraćati s pola puta (a vozio sam Iron Butt do Den Haag-a) na jednom cilindru, polako. Fergazer je u pitanju; naručio sam hrpu dijelova za njega (za njih, zapravo; radim generalku na oba). Inače, sve radim sam na njoj (da, "ona" je i ime joj je Tena), no sad bih rado da mi neko tko zna što radi malo pregleda mašinu i poštela ventile. U Zagrebu sam. Imate sugestije kome da je povjerim, da mi se ne desi da je neki majstor pogleda pa se onda počne čuditi; "A, to je pet ventila po cilindru..."
http://zmayski.blog.hr/

  za zagreb ti neznam reći ali,držim da bi trebao razmisliti o zoriću u karlovcu-čovjek je vrlo ozbiljan i zna svoj posao a samo štelanje ventila i nije neki problem niti za nas amatere ukoliko imaš set od parstotina komada pločica za štelanje-a nemaš  :D vjerojatno ću i ja vrlo uskoro voziti sinovu tenerku kod njega zbog istog problema
 
Zmayski said:
Pozdrav, Teneraši!
Pomislio sam da je bolje da ovdje nastavim nego da otvaram novi thread. Ganjam svoju staru S10 ko vrag grješnu dušu i nedavno mi je krepao lijevi cilindar; morao sam se vraćati s pola puta (a vozio sam Iron Butt do Den Haag-a) na jednom cilindru, polako. Fergazer je u pitanju; naručio sam hrpu dijelova za njega (za njih, zapravo; radim generalku na oba). Inače, sve radim sam na njoj (da, "ona" je i ime joj je Tena), no sad bih rado da mi neko tko zna što radi malo pregleda mašinu i poštela ventile. U Zagrebu sam. Imate sugestije kome da je povjerim, da mi se ne desi da je neki majstor pogleda pa se onda počne čuditi; "A, to je pet ventila po cilindru..."
http://zmayski.blog.hr/

javi se cloxu na PP da ti da broj od meštra :wink:
 
Zmayski said:
Pozdrav, Teneraši!
Pomislio sam da je bolje da ovdje nastavim nego da otvaram novi thread. Ganjam svoju staru S10 ko vrag grješnu dušu i nedavno mi je krepao lijevi cilindar; morao sam se vraćati s pola puta (a vozio sam Iron Butt do Den Haag-a) na jednom cilindru, polako. Fergazer je u pitanju; naručio sam hrpu dijelova za njega (za njih, zapravo; radim generalku na oba). Inače, sve radim sam na njoj (da, "ona" je i ime joj je Tena), no sad bih rado da mi neko tko zna što radi malo pregleda mašinu i poštela ventile. U Zagrebu sam. Imate sugestije kome da je povjerim, da mi se ne desi da je neki majstor pogleda pa se onda počne čuditi; "A, to je pet ventila po cilindru..."
http://zmayski.blog.hr/

Denis Zorić, Samobor, 098/789-209.
 
Koliko je servisna ura u Hrvatskoj? U Ljubljani na Yamaha servis Primec, za koga pričaju da je najbolji u SLO je 30€ i to je  :shock:...jbg
 
ljacmi said:
Samo tako, bil buš zadovoljan  (y)

jap!
sorry, nisam prije vidio temu

83120033 said:
Koliko je servisna ura u Hrvatskoj? U Ljubljani na Yamaha servis Primec, za koga pričaju da je najbolji u SLO je 30€ i to je  :shock:...jbg

Pa to mi za EU i ne zvuči tak puno.
Vjerujem da je kod nas manja, ali nazovi Denisa i pitaj.
Ili stavi ovdje točno šta trebaš (ili PP), pa ću ga ja pitati.
 
ST stvarno ima potencijala, da se jako dobro personalizirati.

Th_rechts_2.jpg

Sonauto replica.


A ovdi imaju nalje, komu treba, kad ju šprica u novo ruho.

http://www.adesiviestampe.it/cms/cmsallegati/prodotti/499/SUPER%20TENERE%20DAKAR%20CHESTERFIELD.jpg

http://www.cosmoservice.org/89%20chesterfield.html


Ova doli chesterfield je sa 900ccm motorom sa tdm-a, keihin flahšiberima i 320mm diskovima sprida, excel felgama, arrow komplet rora .......
Ka nova:

 
Oriđiđi Peterhansel prodaju za ca 35T€

www_xt10.jpg


yamaha10.jpg


2.jpg


3.jpg


15.jpg


Technical specifications
1992 Yamaha YZE 850 T (OW D 8)
Water-cooled bi-cylinder 80 HP,
Capacity: 850 cc,
Mikuni twin carburettor 46 mm,
Single beam frame in reinforced steel,
Inversed hydraulic telescope forks Kayaba TT 45 mm tubes,
2 aluminium tanks of 35 l in total, plus a lateral one in the rear of 25 l,
Steel exhaust with stainless steel silencer
5 speed gearbox
Transmission by chain
Wire wheels, wires in z, magnesium wheel hub, TT D.I.D rims,
Polyurethane mud-guard
Front disc brakes 300 mm
Rear disc brakes 240 mm
12 V battery
200 kg
180 km/h (on sand)

Ovo doli je xtz 850 r, pobjednik dakara '96, pilot Eddi Orioli, cijena oko 45T€

C1.jpg


5.jpg


17.jpg


Technical Specifications:

• Yamaha XTZ 850 R bi-cylinder four stroke, 80 HP
• Two Mikuni carburettors
• Rectangular single beam frame in reinforced steel
• Hydraulic telescopic front fork, inversed Kayaba TT tubes, diam. 55 mm
• Rear suspension type monocross Öhlins
• 3 aluminium tanks in the front of 38 l, additional 20 l
• Reverse side leather seat
• Steel exhaust 2 in 2 with aluminium silencers
• 5 speed gearbox
• Water cooled
• Transmission by chain
• Wire wheels, aluminium rims 21 inch in front, 18 rear
• Mudguards in plastic
• Front disc brakes diam. 300 mm
• Rear diske brakes
• 12 V battery
• Michelin tires (Bib-Mousse)
 
E da se domoći tih motora, od Edija ili Stephana... Btw , Edi je pobijedio te 1996 kad je Peterhansel odustao jer je bio
svijestan da neće biti prvi. :mrgreen: Inače su mu tih godina svi gledali u leđa i to debelo. Što se te mašine tiče, to je
bio motor od TRX-a 850 ( ne TDM-a ) i krasio ga je izražen okretni moment u nižim i srednjim okretajima, praktički je
vukao od lera u svim brzinama.
 
E baš taj motor sa trx-a stavljaju njemci i englezi na xtz-a.

Ludilo bralee.

AnteK said:
E da se domoći tih motora, od Edija ili Stephana...
Ništa lakše, napisa san i cijenu..... :jesus:
 
Slikovni prikaz prerade XTZ900 ...

https://plus.google.com/photos/100975479451876923965/albums/5226968110622545617?banner=pwa

Ispuh ispod sica...

https://plus.google.com/photos/100975479451876923965/albums/5342102772796794049?banner=pwa
 
AnteK said:
E da se domoći tih motora, od Edija ili Stephana... Btw , Edi je pobijedio te 1996 kad je Peterhansel odustao jer je bio
svijestan da neće biti prvi. :mrgreen: Inače su mu tih godina svi gledali u leđa i to debelo. Što se te mašine tiče, to je
bio motor od TRX-a 850 ( ne TDM-a ) i krasio ga je izražen okretni moment u nižim i srednjim okretajima, praktički je
vukao od lera u svim brzinama.

Jel odustao zbog dizela ili zbog svijesti  :?