Elias
Well-known member
Ona je uškopljena na ulazu karburatora u glavu motora.
Tu se nalaze prirubnice sa smanjenim protokom, sužene su vidno.
To se lako utvrdi skidanjem karburatora.
Uostalom, svaka švicarka je u praksi već otvorena, 25kw je samo u papirima.
Ja bi ionako na tako starom motoru promijenio sve gumene dijelove na usisu goriva i u slavinama za benzin.
Rezervar bih skinuo i dobro ga prigledao, može biti koroziran, sitne čestice korozije idu direkt u karburatore i tamo znaju začepit dizne.
Karburator rasklopiti, očistit u ultrazvučnoj kadi, gumene dijelove, dihtunge, prirubnice izmijeniti, sve poštelovati i sinkronizirati.
A što se tiče tih dizni i tuba koje spominješ one se pohabaju i zbog toga smjesa postaje masnija a potrošnja veća.
Sve to ti može jako kvalitetno napraviti meštar bokilić sa vašeg bjb foruma.
Dokazano već stotinu puta.
Poslano sa kampanela spomoću Tapatalk Pro
Tu se nalaze prirubnice sa smanjenim protokom, sužene su vidno.
To se lako utvrdi skidanjem karburatora.
Uostalom, svaka švicarka je u praksi već otvorena, 25kw je samo u papirima.
Ja bi ionako na tako starom motoru promijenio sve gumene dijelove na usisu goriva i u slavinama za benzin.
Rezervar bih skinuo i dobro ga prigledao, može biti koroziran, sitne čestice korozije idu direkt u karburatore i tamo znaju začepit dizne.
Karburator rasklopiti, očistit u ultrazvučnoj kadi, gumene dijelove, dihtunge, prirubnice izmijeniti, sve poštelovati i sinkronizirati.
A što se tiče tih dizni i tuba koje spominješ one se pohabaju i zbog toga smjesa postaje masnija a potrošnja veća.
Sve to ti može jako kvalitetno napraviti meštar bokilić sa vašeg bjb foruma.
Dokazano već stotinu puta.
Poslano sa kampanela spomoću Tapatalk Pro