Yamaha XTZ750 Super Tenere

Baš tako.
Igle i tube izdrže oko 25-35tkm i slijedi zamjena.


Poslano sa kampanela spomoću Tapatalk Pro
 
Panta Zemunac said:
Vidi, postavio je Elias fotke kako izgledaju gumene cevi koje iz karbova idu u air box. U tim cevima se nalaze plasticni, okrugli ulosci. Na uloscima postoji, na sredini,  pravougaoni otvor i pored njega dva okrugla manja (dve rupice). Taj ulozak ogranicava protok vazduha u karburator za ST od 25kw. Za ST od 34kw, u ulosku se takodje nalazi pravougaoni otvor samo umesto dve rupice su izbusena dva polumeseca, tako da vise vazduha ulazi u karbove. E sad, kada se izvadi taj ulozak i ostavi skroz otvoreno gumeno crevo ka air boxu, tada u karbove ulazi 100% vazduha i ta ST ima snagu od 50tak+ kw! Mnogi koji su rasturali ta creva nisu videli uloske koji su ubacivani radi internih pravila CH i dr. drzava, nego su te ST pravili za ostalo trziste, tako da ni ne znaju da ona postoje.
Znaci u njima je caka koja mehanicare zbunjuju jer ni ne znaju da da ulosci postoje vidjajuci cevi bez njih! Meni je moj rekao da je ocistio karbove, da su gumene membrane (koje pominjes) dobre i da ih jos ne treba menjati i da je iglice spustio na poslednji zarez tako da uskoro treba menjati emulzione i igle ali ne ovog leta jer toliko jos mogu a i da neko namerno spusta igle zarad manje potrosnje!

Na BJB forumu jako dugo nisam bio, znači nisam baš u toku sa pisanjem tamo. Nije mi iz ovog ovdje napisanog jasno jeste li ti ili taj meštar koji ti je radio motor utvrdili postoje li kod tebe kakve blokade na usisu ili su već uklonjene, a motor ti i dalje ne ide kako treba...? :misli:
 
Pozdrav svima,

eto,nikad kraja problemima sa Tenerkom pa imam nova pitanja :)

Na motoru smo sredili apsolutno sve :

Membrana ljeve frge
Motorno ulje i filter
Antifriz
Svjecice
Pumpa goriva 
Reparacija pipe goriva
Filter zraka
zamijenjene flajnđe na karburatorima i iglice karburatora

Motor je prve dvije voznje radio odlicno da bi sada opet poceo konstantno bacati okretaje na cca 4000 rpm pa i kada stoji na semaforu.
Da li je potrebno dodatno sredivati karbace? Da li je problem u necemu drugom? Zaista vise ne znam.
U leru radi ko beba.

Ima li tko kakav pametan savjet?
 
Ja nikad ne bih radio jedan karb a drugog ostavio onako.
Koliko te razumim nove su samo igle.
U kakvom su stanju gumene prirubnice između karbova i airboxa?



Poslano sa kampanela spomoću Tapatalk Pro
 
boris1984 said:
Pozdrav svima,

eto,nikad kraja problemima sa Tenerkom pa imam nova pitanja :)

Na motoru smo sredili apsolutno sve :

Membrana ljeve frge
Motorno ulje i filter
Antifriz
Svjecice
Pumpa goriva
Reparacija pipe goriva
Filter zraka
zamijenjene flajnđe na karburatorima i iglice karburatora

Motor je prve dvije voznje radio odlicno da bi sada opet poceo konstantno bacati okretaje na cca 4000 rpm pa i kada stoji na semaforu.
Da li je potrebno dodatno sredivati karbace? Da li je problem u necemu drugom? Zaista vise ne znam.
U leru radi ko beba.

Ima li tko kakav pametan savjet?

Imaš rupu ili na prirubnicama ili negdje oko. Vuče ti falši zrak. Ako hoćeš malo testirat, poprskaj brake cleanera oko karbova (ne u usis), ako okretaji variraju, vuče falši zrak.
 
Mijenjali su i te gumene prirubnice. Prvih nekoliko desetaka km je bilo sve dobro i sad opet zeza.

Idem opet kod mehanicara i upozoriti cu ga na ove stvari koje ste mi rekli. Nema mi druge.

Jer znate nekoga tko se u Zagrebu strucno bavi tim motorom? Na ovaj nacin eliminacije stvari koje bi mogle biti lose motor ce me izaci vise nego nova Afrika Twin.

 
boris1984 said:
Jer znate nekoga tko se u Zagrebu strucno bavi tim motorom? Na ovaj nacin eliminacije stvari koje bi mogle biti lose motor ce me izaci vise nego nova Afrika Twin.

Denis Zorić u Samoboru, 098/789209.
 
b19fa23be6353220693cc70a9874e292.jpg


Vrhovi se potroše, deformiraju s vremenom.

402e00d123b524e5ca19513121d1ea6f.jpg


Ove gume postanu tvrde i nije ih zgodno postaviti, lako je moguće da nisu postavljene kako spada jer postanu kratke.



Poslano sa kampanela spomoću Tapatalk Pro
 
6c7e756d918af4532ead7d532a1bfed5.jpg


Danas bili malo vidit puta.


Poslano sa kampanela spomoću Tapatalk Pro
 
To me želiš navuć na taj virus kojeg šlepaš okolo, ha [emoji23]




Poslano sa kampanela spomoću Tapatalk Pro
 
Elias said:
To me želiš navuć na taj virus kojeg šlepaš okolo, ha [emoji23]




Poslano sa kampanela spomoću Tapatalk Pro

Ma jok, neda mi se radit.

drzat cemo distancu ne sekiraj se
 
Evo jedne lipotice


5490d66474e9ba5b5b54cd77895485bb.jpg



Poslano sa kampanela spomoću Tapatalk Pro
 
Bas je lipotica.  Bas sam napisa ima po ure da mi je st 1200 lipsa od 90% dnasnjih adv motora. A st je 2010 g. Tako i ova je top. (y)
 
c0f08107a93092f5f135a777b9b7904f.jpg


Update, kuver i kaciga.
Plavuša je ‘89. godište.


Poslano sa kampanela spomoću Tapatalk Pro