Z 750-tema za sve štovatelje malog zeca

MaRi0_St said:
u prijevodu...?

Ne znam kako funkcionira kod kwake, al na Hondi/Yamahi pali tu grešku samo ako se isključi. To je ionako višak, pogotovo ako imaš aftermarket auspuh, otvori exup, skini cijeli motorić i kupi varalicu da ne pali grešku (https://www.carpimoto.it/en-YT/Bike_Kawasaki_Z750-07-12/Specific/Brand_HealTech/Exhaust/Link-Cat-Pipes/43196_ESE-K01-HealTech-ESE-K01-Exhaust-Servo-Eliminator-for-Kawasaki-ZX-6R-03-.htm ).
 
MaRi0_St said:
u prijevodu...?

Najcesce se pojavi kod skidanja sajli auspuha kada se to ne obavi kako treba pa se ili potrga plasticni zupcanik u servu ili u boljem slucaju se desi da se pomako u polozaj koji nije normalan i tamo ostane.

A i potrosan je to meterijal ako je godinama u upotrebi asupuh sa sajlama, bas zbog tog plasticnog zupcanika, nisam cuo da je zbog toga nekom otisao, ali sve sto je pokterno, sklono je mehanickom kvaru.


Ako je zupcanik u pitanju, mislim da je neko davno pisao da se to rastavi, zamijene kontakni listici na zupcaniku i okrene ga se za 180 stupnjeva (tamo gdje su mu zupci citavi) i onda stvar funkcionira.
 
cekaj, pricamo o "leptiru" u tvornickom loncu? ja san stavia Leo na motor kad san ga kupia ali tek sad je upalia lampicu, zato mi nista nije jasno, di stoji motoric, na loncu ili?
 
Da, ispod sica s lijeve strane se nalazi taj motoric.

Cudno da je rikno, a nije bio opterecen sajlama (i to godinama). Kad su sajle na njemu, on stalno radi ovisno o otvoru gasa (zapravo, okretajima motora) i mozda nekim drugim parametrima. Kad sajli nema, onda samo kod paljenja motora napravi polukrug nakon cega do slijedeceg paljenja miruje, pa je mehanicko habanje u voznji nepostojece.

Mozda je ipak nesto sa strujom oko njega, a ne mehanicki problem. Oksidacija nekog spoja sa njim? Trebalo bi sve to prekontrolirat.


Ja kupio novi motor krajem 2012., na 0km stavio Leo Vince pa se taj motoric nikad nije naradio i samo cujem pri davanju kontakta da odradi svoje, a do slijedeceg davanja kontakta miruje

 
pa ne zna motorić jel si ti skinio sajle ili ne i dalje vrti kako mu ecu kaže..
inaće zna ona mast sa zupčanika doći na klizne kontakte, pa poremeti položaje i baci grešku..
 
go-go said:
pa ne zna motorić jel si ti skinio sajle ili ne i dalje vrti kako mu ecu kaže..
inaće zna ona mast sa zupčanika doći na klizne kontakte, pa poremeti položaje i baci grešku..
Zna on, jer odvrti test kod davanja kontakta i ako ne osjeti otpor, nije vise aktivan i ostane u jednom polozaju do slijedeceg davanja kontakta

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
 
stipe_zxr said:
Na ninji vrti uvijek .... i kad ga upalis

E sad ste mi dali mislit, al zakleo bi se da sam bas na to obratio paznju kad sam skidao sajle prije 6-7 godina  :mrgreen:


Inace, on se stela kutomjerom na odredjen stupanj (+-7 stupnjeva po manualu), a test kod davanja kontakta provjeri krajnje tocke pa je zapravo kod svakog novog paljenja motora on kalibriran kako treba i nije potrebno imat sajle napete "u stotinku".

Al skoro bi se kladio da je miran kad to odradi, a nema sajli.



I da radi konstatno, nije pod opterecenjem sajli, a time i potencijalno zapecenog ventila u auspuhu kojeg kontrolira pa bi me stvarno cudilo da je mehanicki rikno. Logicnije mi je da je nesto sa konekcijama u pitanju
 
Ne mora bit. Treba rastavit i pogledat. Oće mali metalni zupčanik pojest koji zub većeg plastičnog. I onda ima praznog hoda tj. lufta pa javlja grešku.
 
ma bio je cijelo vrijeme originalni auspuh, ja sam ovo lito kupia motor i stavia Lea, tako da mi je čudno da je odlučia krepat dva-tri miseca kasnije... ali i prije je originalni auspuh bia kemijan, izgleda mi ka da je taj leptir "blokiran" nekom žicom da se ne miče, sad ste me zainteresirali, sutra ću to rastavit i pogledat šta je :mrgreen:


čini mi se najjednostavnija opcija šta je nero reka, izmjerit otpor motorića i ubost otpornike...
 
otpor jer ti je sigurno krivi, zato i baca grešku..rastavi prvo motorić, obično bude neka glupost i treba ga samo očistit i naštimat..ako ga prije toga ne samelješ.. :mrgreen: