Z 750-tema za sve štovatelje malog zeca

kacigae30 said:
Jebate gume i taki motor xd
Batlax bt 016 je u pitanju, zadnja 190 a prednja 120
Ima mali iz Osjeka pravo, ovo nemos ni da oces voziti zesce,eventualno kroz neke cake se osjecat brzim a onda pogledas i vidis da si tek na 150  :zid:
ide taj zeko dosta dobro,ako znas voziti. (y)

nego problem ti je ako vozis r1000,i onda sjednes na nesto slabije,jednostavno to nije to,jer si navikao na puno ks,i da ide,povlaci nenormalno...

ja imam zx10r,200ks,sjeo prije nekih mjesec dana na mt07,jbt kao da vozim bicikl,jednostavno to nije to,ide on nekazem i udoban je za voziti,ali jednom kada se naviknes na snagu,i sjednes na nesto slabije,jednostavno kao sto sam napisao nije to to....
 
Možda nejde brže, ali sigurno bu išel duže.  :mrgreen:

U pravim rukama, jako je malo cesta u HR na kojima bilo koji motor more ostaviti zekana sa sitnim modifikacijama. Na ljuljanje se privikneš tak da mu daš malo više gasa nek misliš da treba  (y)  :mrgreen:
O Z1000 da ne govorim, prava mjera za cestu (y)
 
error said:
Možda nejde brže, ali sigurno bu išel duže.  :mrgreen:

U pravim rukama, jako je malo cesta u HR na kojima bilo koji motor more ostaviti zekana sa sitnim modifikacijama. Na ljuljanje se privikneš tak da mu daš malo više gasa nek misliš da treba  (y)  :mrgreen:
O Z1000 da ne govorim, prava mjera za cestu (y)

Ni jedan naked klase tipa hornet, fz6, z750, i sl. U ovjesu za nase ceste ne mogu parirat ni jednom R motoru.
Niti u brzini ubrzanju i sl.
Znaci dobitna kombinacija je naked u pravim rukama vs R vozac koji se boji ili nema pojma vozit.
 
Ja samo cekam kraj 4. ili pocetak 5. mjeseca kad kupujem Z900 2020. godiste. I dalje je tu budget motor, al bas me zanima iz prve ruke koliko je (ovjes pogotovo) napredovao u zadnjih 10-15 godina, jer, Z750 kojeg vozim i koji je 2012 godiste je na trzistu od 2007.


Inace, nemam problema sa ovjesom na Z750 ni kod zesce voznje (tezak sam 100kg u opremi), podesio sam ovjes koliko se moze, razika je samo sto je to u slucaju da nema bitnih neravnina na cesti. Recimo, od Senja do Karlobaga ima par dionica gdje me baca ko bik u areni i svaki put sam sretan sto nisam pao, ali od Karlobaga do Starigrada nema takvih drasticnih razlika u podlozi, a i brzine su manje pa mi je OK.

Naravno, nisam probao neki motor koji bi bio sa kvalitetnijim ovjesom tako da se veselim Z900 jer ocekujem da cu osjetit razliku, pogotovo jer svi kazu da je zadnji amortizer na Z750 smijesan.



Aporopo ovjesa na Z750, moram priznat da nemam primjedbi na vilice ako to gledam kroz prizmu da se radi o jeftinom motoru srednje klase. JEdina zamjerka je da je feeling u njima kod naglog kocenja kao da je ulje prerijetko i vilica osjetno propadne skoro do krajnje granice. Nisam se nikad igrao sa razlicitim viskozitetima ulja, jer, vilica je po mom misljenju ionako bitno bolja od zadnjeg amortizera pa mi nije imalo ni smisla, a nikad nisam razmisljao o promjeni amortizera, valjda lijenost, ali i donekle svjestan da nisam vozio niakd motor koji je bolji od toga pa to zapravo spada u poslovicu "neznanje je blagoslov"  :mrgreen:
 
stipe_zxr said:
Ili nisi brzo vozio pa ovjes nije toliki ni bitan .

A i to je istina. Mogu rec da Senj Karlobag odvozim za 32 minute, sve preko toga bi bilo preko mojih mogucnosti na mom motoru, s naglaskom da na ravnim dijelovima ne vozim koliko motor moze jer mi to nije napeto. Kad bi to radio, mzoda bi se radilo 30 minuta. To je jedino gdje mogu brojkama izrazit koliko brzo vozim kad vozim brzo  :)
 
Idite na Grobnik . Nakon desetak krugova uz sva prijašnja iskustva na nekedu  sa standardnim ovjesom vidite kak ide da ne ide . Onda se prebacite u probi na tvornički R.Tu tek vidite kak ide ,ali nemate ono među nogama. Onda vam nek' meštar podesi ovjese pa probajte dionicu Senj-Karlobag.  (y) :LOL: :021:
 
3alfa3 said:
A i to je istina. Mogu rec da Senj Karlobag odvozim za 32 minute, sve preko toga bi bilo preko mojih mogucnosti na mom motoru, s naglaskom da na ravnim dijelovima ne vozim koliko motor moze jer mi to nije napeto. Kad bi to radio, mzoda bi se radilo 30 minuta. To je jedino gdje mogu brojkama izrazit koliko brzo vozim kad vozim brzo  :)


Kad shvatiš da ti je ovjes loš,vrijeme je za drugi motor. (y)
 
Kawah said:
Idite na Grobnik . Nakon desetak krugova uz sva prijašnja iskustva na nekedu  sa standardnim ovjesom vidite kak ide da ne ide . Onda se prebacite u probi na tvornički R.Tu tek vidite kak ide ,ali nemate ono među nogama. Onda vam nek' meštar podesi ovjese pa probajte dionicu Senj-Karlobag.  (y) :LOL: :021:

Podesen mi je ovjes i imam ono među nogama . I mogu platit pivu u carlitosa  :mrgreen:
 
Oprosti ,ništa osobno .A glede pive kod carlitosa ,neću odbiti iako poslije pive ne sjedam na bike.Htjedoh samo reći:imam jednog prijatelja koji je tvrdio sve ovo o čemu govorite,kontrirali smo si ,dugo ,predugo . Sad je tetraplegičar. Zato ,poslušajte mišljenje ako ne želite primijeniti savjet . (y) :021: :021:
 
Prvi puta da vozim naked i zato valjda je takav osjecaj.
Nemogu se naviknuti da cim pustim gas on koci takorec,nije ko na R-u da me dalje nosi, drugo sto mi smeta da ga moram razvlaciti da to bude polovicno nesto, navikao sam na jace masine di sam pola toga rijesio u par brzina ili da me od nizih okretaja nosi.
Valjda nisam vozac za ovakav tip motora.
Dakako da ga je ugodno voziti,ali ja za ugodnost imam auto a za nesto drugo imam motor.
Kak kaze zena: jednom dripac uvije dripac  :LOL:
Prvi puta kada sam ucio voziti sjeo sam na R motor i svaki puta sam na njima i zato je osjecaj kakav je..
Mislio sam da se mogu prebaciti na takvo sta zbog zene, ali pogrijesio sam.
Daleko od toga da ovo nije zahvalan i dobar motor, ali dobar je za nekoga drugoga, za mene ne..
 
Hm,na tragu si pravog odgovora .Kad jedanput osjetiš čari eRa,sve ispod njega je upitno .Samo pomirba sa samim sobom da je to tak kak je ima smisao .  (y) :021:
 
Priklanjam se Zokiju ,ko igra na sigurno ne vozi motor uopće ,nikakav.Ali ,da se može uživati i bez da je glava u torbi ,može se.Itekako se može . (y) :misli: :021: