BorisZ
New member
Kao to mnogi znate, proli vikend na speedweeku sam pao na timskoj utrci jer mi je na ulazu u "riječki" zavoj blokirao prednji kotač prilikom kočenja.
Nisam htio nita pisati o tome dok ne budem siguran zato se to desilo.
Pregledom polčica i diska nismo pronali nikakvu greku iako se na prvi pogled moglo zaključiti da neto nije valjalo sa pločicama. Naime, pločice su poslane u razvojni centar Carbone Lorreain-a, detaljno ispitane i pokazalo se da su bile bez greke.
Netko će sada reći: "Neće proizvođač nikada priznati svoju greku" ali nemojte zaboraviti da se tu ipak radi o ljudskim ivotima.
Daljnjim ispitivanjem i konzultacijom sa vie kompetentnih osoba zaključili smo da je najvjerojatnije zakuhalo ulje u kočionom sistemu.
U sistemu je bilo Dot 4 tvorničko ulje dok proizvođač preporuča trkaće Dot 6 ulje, to mi naalost nismo znali. Racing pločice stvaraju veću temperaturu prilikom kočenja.
Ovo je jo jedan dokaz da utrkivanje ne trpi kompromise i da treba voditi brigu o najsitnijim detaljima, ali o tome bi se mogla napisati nova tema...
Nisam htio nita pisati o tome dok ne budem siguran zato se to desilo.
Pregledom polčica i diska nismo pronali nikakvu greku iako se na prvi pogled moglo zaključiti da neto nije valjalo sa pločicama. Naime, pločice su poslane u razvojni centar Carbone Lorreain-a, detaljno ispitane i pokazalo se da su bile bez greke.
Netko će sada reći: "Neće proizvođač nikada priznati svoju greku" ali nemojte zaboraviti da se tu ipak radi o ljudskim ivotima.
Daljnjim ispitivanjem i konzultacijom sa vie kompetentnih osoba zaključili smo da je najvjerojatnije zakuhalo ulje u kočionom sistemu.
U sistemu je bilo Dot 4 tvorničko ulje dok proizvođač preporuča trkaće Dot 6 ulje, to mi naalost nismo znali. Racing pločice stvaraju veću temperaturu prilikom kočenja.
Ovo je jo jedan dokaz da utrkivanje ne trpi kompromise i da treba voditi brigu o najsitnijim detaljima, ali o tome bi se mogla napisati nova tema...