darQ
New member
GussRadWixer said:E DarQ, DarQ... :no: NHF, ali ostavi se ti prirodnih znanosti i primi se npr. sociologije (bez ikakve uvrede sociolozima). :wink:
Ovako:
1. Taliste celika - 1370 stupnjeva, + koji stupanj simo/tamo ovisno o sastavu.
2. Izmedju ulja i zraka nalazi se debeli termicki izolator (gumeno crijevo). Zalij svoj motor u gumu, pa vidi kako se hladi (ili grije).
3. Kolicina ulja u kljestima i neposredno uz njih je vrlo mala. Ne treba tu puno, pa da zakuha. Zapamti da nema cirkulacije koja bi konstantno dovodila "svjeze" ulje. BorisZ, ispravi me ako tu ulogu obavlja pumpa kocionog sustava (imas li povratno crijevo na kljestima? :neznam: ).
4. I mozda najvaznije, plinovi su stlacivi, tekucine ne. Kada se ulje (i voda u njemu) pretvori u paru, to ce za posljedicu imati "propadanje" kocnice, a ne blokiranje.
1. kao to sam već napisao...tu ću ti vjerovat...neć provjeravat...moguće je da je tak visoko...
2. guma ti ba i nije neki termički izolator...očito ko klinac nikad nisi nosio gumene čizme na sanjkanje ev jedan banalni primjer...obuci gumenu čizmu...stani u hladni potok pa će vidjet hoće ti nozi bit hladno ili će ti bit fino toplo
3.dakle...moj motor između pločice i klipića ima neku sam kajnd of plastika...i debelo je oko 1-2 cm...al moguće je da je to zato to ja iam staru kantu iz '88. a boris friki racing pakleni stroj...
eh sad...veli nema cirkulacije ???
aj onda razmisli zat se radijatori stavljaju ispod prozora ???
zato to je hladan zrak gući u pada na tlo...a topli je rijedak i podie se...ista stvar je i sa uljem u cijelom koćionom sustavu...osim mod u posudi sa uljem :wink:
4. svi plinovi...sve tekućine i sve krute tvari su stlačive na dovoljno velkom tlaku... :wink:
ulje je stlačivo...al jako malo...tak da je to u praksi na nekim normlanim tlakovima zanemarivo...ko npr u crijevu kočionog sustava...
ali...ako i uzmemo je "nestlačivo"...to apsoludno nema nikakve veze sa vrijednoću tlaka u crijevu i povienjem vrelita ulja zbog tog tlaka...
dakle...ak se pritiskom na pumpu kočnice, na ulje narine toliki tlak da je to ulje svojim djelovanjem na klipiće u stanju blokirati kotač koji ima neki velki grip...kolki je onda iznos tog tlaka ??? :?: :?: :?:
jednu stvar znam sa sigurnoću...ako vodu stlačimo na nekih 10-ak bara...njeno vrelite iliti toča isparavanja se podie na 500°C!!!!! :!: :!: :!:
vjerujem da tlak u crijevima nije ba 10 bara...mislim da je mod nekih bar ili 2...mod je manje al mod je i vie...al to sigurno ima utjecaj na vrelite koje je kod dot4 ulja 140°C ( tak je boris napisao, iako mi je to malo sumnjivo
et...nadam se da sam uspio predočit na to sam mislio