zar je jawa toliko loša

Gato said:
Nek kaze ko sta hoce i svaka cast Jawi, al meni je uvijek MZ bio ljepsi (ako se tu o ljepoti uopce moze govoriti :mrgreen:), pouzdaniji, vozniji, ukratko - bolji od Jawe. Ocito, "prva ljubav zaborava nema"... :wink:
Sve stoji frendu ali "prva ljubav zaborava nema" jesi mislio na MZ-ov jedan cilindar ili na Jawinih dva pa se nisi mogao
          odlučiti jer na Jawi (sa dva cilindra) ljubav je uvik ista - "oba srca idu zajedno gori-doli"  :mrgreen:
 
papillon said:
Sve stoji frendu ali "prva ljubav zaborava nema" jesi mislio na MZ-ov jedan cilindar ili na Jawinih dva pa se nisi mogao
          odlučiti jer na Jawi (sa dva cilindra) ljubav je uvik ista - "oba srca idu zajedno gori-doli"  :mrgreen:
Nekako sam tada bio skloniji vjerovati u Svapsku (pa makar i istocnu) kvalitetu, nego u Cehoslovacku i nisam se prevario. (y)
 
Gato said:
Nekako sam tada bio skloniji vjerovati u Svapsku (pa makar i istocnu) kvalitetu, nego u Cehoslovacku i nisam se prevario. (y)
Mačak svejedno mi je to su bile ondašnje pile i s guštom su se vozile  (y)
 
ljudi moji....evo ja npr. iman doma jednog kineza, i dvije jawe....kinez je trenutno rastavljen..... puka ventil uletija u klip, sjeba svićicu, klip....al opet svi djelovi, znaći novi: lanac, oba ventila, klip, sa karikama i svim...kompletne brtve nešto manje od 600kn.. ako mene pitate nije skupo....a jawa...neman riči... sve najbolje u zadnje vrime... kupija san je ima malo manje od godinu dani...sve je bilo razštelano....kad san iša po nju, gume su bile prazne i kako je bivši vlasnik iša napumpat gume, ja san mu reka da ih napumpa na tvrdo, a on meni... pa zašto...ionako ti je razštelana, pa nećeš se vozit kad doma dođeš, a ja san se samo nasmija... nakon tri sata san ga zva i pustija da sluša kako radi....dobro...istina da san ima nekih manjih problema s njom, al to su bile sitnice kao...zaštopana špinica od goriva....al sad jawa vozi bez problema a i malo je preuređena...evo stavit ću vam par slikica, zanimaju me komentari....i na kraju moje mišljenje...jawa je zakon.. i nikad je nebi minja za MZ-a... svaka čast.. susjed ima par komada... jednog od 175ccm 66., pa 175ccm it 75, 150 iz 73, i 150 iz 84-5nezz točno....svih san ih vozija....i jawa mi je puno draža...vozija san i etz251 pa opet nema ono nešto što ima jawa kad krene...i ja osobno ih ne mogu uspoređivat...
 
Komentari? Uhhh... odakle poceti? :shock:
Kao prvo: jadnica vapi za novim (ili barem boljim rabljenim) gumama, prednji blatobran osim sto sluzi da ti voda i blato ne spricaju po nosu stabilizira i prednju vilicu, pa bih ti stoga savjetovao da ga vratis na mjesto ili ubacis nekakav most na njegovo mjesto. Upravljac vrati u prvobitni polozaj jer ovako djeluje smijesno, a vjerujem da bas i nije najudobniji za voznju. Rep bi u svom onom plehu upitne estetike (blago receno) trebao sadrzavati i nesto sto se zove stop svjetlo i zmigavci. Naslo bi se jos toga (NHF), ali ovo me nekako najvise bode u oci... :wink:
 
upravljač smo tako nekada okretali na pony biciklima da izgledaju sportski, ajme meni      :palacdolje:
 
a jbg... očito san stavija krive slike.... :wink :? na ovima se ne vidi ni zadnje svitlo jer još nije bilo završeno, sad je svitlo tamo di su rupe u repu i ispod u blatobranu(LED)... ni žmigavci... tu ih još nema...trenutno su neki ka kromirani... iznad amortizera...rep ostaje isti..meni se takav sviđa, na sic ide nova koža, gume...zadnja guma je stara nekih 3-4 miseca, jedino je prednja ista koja je i bila na motoru kad je kupljen, al to je zato što u zadru treban čekati misec dani da mi dođu gume 18 cola, a isto tako i volan ...što se tiće prednjeg blatobrana, još je u izradi, a i vozin se uglavnom kad je sunćano, pa mi voda baš i ne šprica po meni...motor je ovakav neka dva tjedna...a i meni je najbitnije da vozi, a što ko misli...mene baš i ne dira.. E da, jel ima netko možda kakve slike pa da vidin kako ste ih vi u svoje vrime sređivali....
 
mali_marin said:
a jbg... očito san stavija krive slike.... :wink :? na ovima se ne vidi ni zadnje svitlo jer još nije bilo završeno, sad je svitlo tamo di su rupe u repu i ispod u blatobranu(LED)... ni žmigavci... tu ih još nema...trenutno su neki ka kromirani... iznad amortizera...rep ostaje isti..meni se takav sviđa, na sic ide nova koža, gume...zadnja guma je stara nekih 3-4 miseca, jedino je prednja ista koja je i bila na motoru kad je kupljen, al to je zato što u zadru treban čekati misec dani da mi dođu gume 18 cola, a isto tako i volan ...što se tiće prednjeg blatobrana, još je u izradi, a i vozin se uglavnom kad je sunćano, pa mi voda baš i ne šprica po meni...motor je ovakav neka dva tjedna...a i meni je najbitnije da vozi, a što ko misli...mene baš i ne dira.. E da, jel ima netko možda kakve slike pa da vidin kako ste ih vi u svoje vrime sređivali....
Ja ti ne želim soliti pamet,tema je otvorena davno-slika ima dosta ako ti se da gledati ali nećeš naći ono što misliš-prerade
            svekolike jer u naše vrijeme sa današnjim alatom i smjesama koje danas ima za plastiku,raznorazna svitla,gume,kitovi,
            a sve po cijenama -0,večina dijelova ti paše sa svih motora od maski i svijetala (skuteri) pokvarenih svugdje-gume od
            "istrošenih" krosača i endurača skoro pa nove uglavnom postoji i e-bay,motomania i.t.d. gdje ako imaš kuna dobiješ original
            dijelove za 2 do 7 dana pogotovo preko motomanie tako da sam ti samo htio napomenuti da sa današnjom tehnikom i
            pustim veletrgovinama u naše vrijeme bi radili F-16,vrati se na početak pa malo pogledaj i želim ti da je središ po svom
            guštu jer ako zajeb.. znaš da si sam zajeb.. :mrgreen:
 
pa kvarile se jesu,al ne tako jako i ne nista strasno, i svatko ko je imalo kuzio nes mogao si je popravit...bilo je problema sa platinama ali sve su to neke sitnice, jer u to vrijeme bas i nije bilo drugih motora pa da se usporeduje da se kvarilo vise od neke druge marke ... puno su te jawe km prejahale  (y)  a danas vjerovatno je tesko nac dobru, ocuvanu pa se i mozda kvare , ali ne moze se usporedivat sa danasnjim motorima, ipak je to zstarjelo... ali mislim da dobra jawa i danas vozi bez ikakvih vecih problema  (y)
 
papillon said:
Ja ti ne želim soliti pamet,tema je otvorena davno-slika ima dosta ako ti se da gledati ali nećeš naći ono što misliš-prerade
           tako da sam ti samo htio napomenuti da sa današnjom tehnikom i [/b]
           pustim veletrgovinama u naše vrijeme bi radili F-16,

Potpisujem! (y)
 
Evo i mene da se vratim malo u temu......
Cervorotaktna Jawa je prikraju,trebala je biti vec gotova ali zbog financijskih razloga  kolega je usporio sa poslom.
Znaci radi se o dvotaktnoj Jawi koja se prepravlja u cetvorotaktnu (slike na 5,6 strani teme).  Trenutno je masina gore orginal a druga cetvorotaktna se sastavlja ,motor je registriran i u pogonu je svaki dan......
 
Inace ovo je privremeno sve na motoru.
  Zadnji kraj se produzuje stavlja se sira guma odozada,prednja maska jos nije gotova.... Uglavnom jos truda ce biti ulozeno u motor.
 
kukac said:
Evo i mene da se vratim malo u temu......
Cervorotaktna Jawa je prikraju,trebala je biti vec gotova ali zbog financijskih razloga  kolega je usporio sa poslom.
Znaci radi se o dvotaktnoj Jawi koja se prepravlja u cetvorotaktnu (slike na 5,6 strani teme).  

A sunce ti zareno, nad ovim bi se i Grunf zamislio...! :shock:
 
BeLa-Vg said:
Evo svjezih slikica moje drage! :D
Lijepa origigi Cehinja u najboljim godinama! (y)
 
e da mi je naci nekog ko se rijesava jawe ili mz-a da ga ja preuzmem...pa da ga malo restauriram...ima tu kod mene jedna jawa al lik puno trazi...