zar je jawa toliko loša

 Bolje je voziti se na Jawi nego sanjati o vožnji...


Davno sam pisao ka i većina u ovoj temi i od svih komentara jer ih ima koji nisu ni vidili Jawu a niti mogu zamisliti koji je to bio gušt voziti i to u koje vrijeme kada si vidio parkiranog Z-a, GS-a ili CB-a koji su onda bili Kraljevi cesta i onda smo se vozili na Jawama a sanjali o Kraljevima ali smo se vozili.....  zato mi se i svidio kraj ovog posta-pravi kraj (y)  (y)
 
papillon said:
 Bolje je voziti se na Jawi nego sanjati o vožnji...


Davno sam pisao ka i većina u ovoj temi i od svih komentara jer ih ima koji nisu ni vidili Jawu a niti mogu zamisliti koji je to bio gušt voziti i to u koje vrijeme kada si vidio parkiranog Z-a, GS-a ili CB-a koji su onda bili Kraljevi cesta i onda smo se vozili na Jawama a sanjali o Kraljevima ali smo se vozili.....  zato mi se i svidio kraj ovog posta-pravi kraj (y)  (y)
e upravo to ,potpisujen svaku tvoju,a i ovaj dio preneseno posta , (y)
 
Nek kaze ko sta hoce i svaka cast Jawi, al meni je uvijek MZ bio ljepsi (ako se tu o ljepoti uopce moze govoriti :mrgreen:), pouzdaniji, vozniji, ukratko - bolji od Jawe. Ocito, "prva ljubav zaborava nema"... :wink:
 
Gato said:
Nek kaze ko sta hoce i svaka cast Jawi, al meni je uvijek MZ bio ljepsi (ako se tu o ljepoti uopce moze govoriti :mrgreen:), pouzdaniji, vozniji, ukratko - bolji od Jawe. Ocito, "prva ljubav zaborava nema"... :wink:

Slažem se... (y) :mrgreen:
 
jawa je ok,uvijek imaš nešto za radit na njoj pa ti nikada nije dosadno...a vjerujem da je ista stvar i sa MZ-om  :LOL:
 
istipa622 said:
jawa je ok,uvijek imaš nešto za radit na njoj pa ti nikada nije dosadno...a vjerujem da je ista stvar i sa MZ-om  :LOL:

Pa je ak kupiš neki stari drlog,ja se ne mogu baš požalit na kvarove s obzirom da sam se dosta navozo sa minimalnim popravcima.
 
Imam i ja MZ-a i stvarno, uloženo-dobiveno, ali stvarno. Gdje god se ide, samo nogom o starter i kreni, prije toga naravno prtljagu povješaš na motor. Potrošnja 3.5l/100km. Nisam ga dirnuo od generalke jedno 15000km dok nisam u V. Bukovcu na motosusretu izigravao budalu pa malo palio gumu, držao ga u okretajima i zacvikala klipnjača. Nekako smo ju provrtili i dovezao me nazad do Požege bez da zaštuca.

Ne znam jeste li primjetili po motosusretima, ljudi ih sve više vade iz garaža i šupa i sređuju. Jeftini dijelovi se nađu u Mađarskoj, na nekima se mora još poraditi nakon kupnje, ali na kraju rade svoj posao bez greške.

Što se tiče paljenja na Jawama, vjerujem da se problemi javljaju zbog toga što paljenje podešava svatko. Kada bi se to sredilo s pravim alatom i instrumentima uz podešavanje na tvorničke vrijednosti, pretpostavljam da ne bi bilo toliko kvarova. Povremeno pregledati platine, malo nauljiti onaj filc za podmazivanje (vjerojatno ga i Jawa ima) i to je to. To isto treba i na MZ-ima pregledavati. Volio bih probat podesiti paljenje na nekoj Jawi samo da vidim kako je to i je li istina to što ljudi pričaju.
 
Jolly said:
ja se ne mogu baš požalit na kvarove s obzirom da sam se dosta navozo sa minimalnim popravcima.
Davno je bilo, ali pamcenje me jos toliko sluzi da ovo mogu potpisati! (y)
 
Čitam ovu temu od prve strane i prisječam se starih vremena....U periodu od 72 do 83 godine imal sam motore ovim redom: MZ150TS, ČZ175 sport,Jawa350 California,Jawa350Ts,MZ250 TS,MZ250ETZ i Jawu350TS(novi model 83g). Sa večinom tih motora prošao sam oko 50tkm(osim MZ150 i zadnje Jawe) i ni sa jednim nisam imal nikakvih problema osim redovnog servisiranja....Nakon prodaje novi vlasnici su se prema nekim informacijama i dalje vozili bez problema ! Napomena da sam u tom periodu ja servisiral dotične motore (a i druge...) Meni osobno priče u stilu  Jawa ne valja , MZ je bolji , ne valja ni jedan NE STOJE jer su u dotično vreme obadva bili dobri ! Trebalo ih je održavati i pravilno eksploatirati ( a vadil sam im mast itekako!) I nikad me ni jedna Jawa ili MZ nisu ostavili na cesti....Jawa i MZ su podjednake kvalitete ( ili ak hočete nekvalitete) s tim da Jawa je nekaj bolje išla(pogotovo s dve osobe) bila ugodnija za vozit po otvorenoj cesti (mirnija u zavojima) i tromija po gradu oko "čoška".Krajem 70ih  sam dosta vozil onda dostupne japance (Honda 500,750,Kawa kh500,Suza750gt i gs.....) i mogu tvrdit da je Jawa imala čvršču ramu (manje se uvijala u zavojima) I da, bila su to neka ljepša vremena kad smo se svi znali i družili i kad ni jedna Preluka ili Grobnik nisu mogli proč bez mene...Joj , kaj sam se raspisal.....kad ste probudili nostalgiju u meni... :mrgreen:
 
to je to!covjek zna kaj govori i ja se u potpunosti slazem sa njim.a kolko vidim jedan sam od rijetkih ovdje koji vozi jawu u svakodnevnoj upotrebi.
 
Samo tak,Jawa je super motor!Vozil sam ju godinama i znam je u dusu.I sad iz gusta natjeravam CZ 250 enduro.
 
Kizo said:
Samo tak,Jawa je super motor!Vozil sam ju godinama i znam je u dusu.I sad iz gusta natjeravam CZ 250 enduro.
Daj slike! Na tome sam se ucio voziti (i padati) pocetkom osamdesetih. :mrgreen:
 
jel se sica netko jawe pocetkom 80 tih s livanim felgama bili oklopi mislim od rd 350 puvalice karburatori utegnuta do boli cije je to cudo bilo bolje sredjenu nisam nikad vidija prije ni kasnije....ne sicam se tablice.
 
54 said:
jel se sica netko jawe pocetkom 80 tih s livanim felgama bili oklopi mislim od rd 350 puvalice karburatori utegnuta do boli cije je to cudo bilo bolje sredjenu nisam nikad vidija prije ni kasnije....ne sicam se tablice.
Uh, tesko pitanje. Tih godina nam je drzava brojala znatno vise stanovnika (i bikera) nego sada...  :wink:
 
54 said:
jel se sica netko jawe pocetkom 80 tih s livanim felgama bili oklopi mislim od rd 350 puvalice karburatori utegnuta do boli cije je to cudo bilo bolje sredjenu nisam nikad vidija prije ni kasnije....ne sicam se tablice.
Bila je jawa i mz etz na podrucju Orasja nazalost vlasnici nisu vise medju zivima
jedan je poginuo 90-te(etz), drugi 92.a motori neznam gdje su zavrsili.
 
54 said:
jel se sica netko jawe pocetkom 80 tih s livanim felgama bili oklopi mislim od rd 350 puvalice karburatori utegnuta do boli cije je to cudo bilo bolje sredjenu nisam nikad vidija prije ni kasnije....ne sicam se tablice.
a di si ti tu javu viđa ?na koje područje države ,mislin?
 
rus said:
a di si ti tu javu viđa ?na koje područje države ,mislin?
U to vrijeme (80-tih) bila je samo jedna drzava... :wink:
 
E baš tako bilo je toi davno na brdovitom balkanu kako su neki nekad spominjali. Moja ČZ- 175 iz 76g pa razni MZ - i nakon toga i brdo lipih vožnji od kako kažeš Preluka do Grobnika. Baš nostalgija ali idemo dalje svjet se mjenja i ovi danas če jednog dana tako pričati uh kako su se oni vozili. Samo kuraja dečki . (y)
 
Mauf said:
Čitam ovu temu od prve strane i prisječam se starih vremena....U periodu od 72 do 83 godine imal sam motore ovim redom: MZ150TS, ČZ175 sport,Jawa350 California,Jawa350Ts,MZ250 TS,MZ250ETZ i Jawu350TS(novi model 83g). Sa večinom tih motora prošao sam oko 50tkm(osim MZ150 i zadnje Jawe) i ni sa jednim nisam imal nikakvih problema osim redovnog servisiranja....Nakon prodaje novi vlasnici su se prema nekim informacijama i dalje vozili bez problema ! Napomena da sam u tom periodu ja servisiral dotične motore (a i druge...) Meni osobno priče u stilu  Jawa ne valja , MZ je bolji , ne valja ni jedan NE STOJE jer su u dotično vreme obadva bili dobri ! Trebalo ih je održavati i pravilno eksploatirati ( a vadil sam im mast itekako!) I nikad me ni jedna Jawa ili MZ nisu ostavili na cesti....Jawa i MZ su podjednake kvalitete ( ili ak hočete nekvalitete) s tim da Jawa je nekaj bolje išla(pogotovo s dve osobe) bila ugodnija za vozit po otvorenoj cesti (mirnija u zavojima) i tromija po gradu oko "čoška".Krajem 70ih  sam dosta vozil onda dostupne japance (Honda 500,750,Kawa kh500,Suza750gt i gs.....) i mogu tvrdit da je Jawa imala čvršču ramu (manje se uvijala u zavojima) I da, bila su to neka ljepša vremena kad smo se svi znali i družili i kad ni jedna Preluka ili Grobnik nisu mogli proč bez mene...Joj , kaj sam se raspisal.....kad ste probudili nostalgiju u meni... :mrgreen:
Tek sad pročita i nisi se raspisa nego lipo i pošteno napisa  (y)