zongshen 200 gy2 sm

Fera

New member
posto bas i ne nalazim teme o ovom motoricu, otvaram novu temu, imam nekih problema...
vlasnik sam rabljenog zongia 2007g, 7000km.
kupio sam ga prije 200tinjak km.
imam problem sa paljenjem motora.
treba kurblati 20ak+ puta, da motor 'primi'.
na anlaser (3-4 puta po 5 sec) nece.
i kada ga ugasim (ili kad crkne) poslije prvog paljenja, i idem ponovo paliti, opet treba puno puta zakurblati.
sve to uz dignuti cok.
poslije kratkog dira (1-2km), ili kada se malo ohladi, pali nakon 1-3 poteza kurblom bez coka. na anlaser nece ni sa cokom.
kada se full zagrije (poslije voznje), pali na zub (kurbla ili anlaser).
o cemu se radi?
sta gledati?
 
nisam jos nista gledao u tom smjeru, da otklanjam kvarove, jer ne znam odakle poceti.
sada skupljam info, da znam uopce sta gledati.
rekli su mi da bi mogla biti bravica, sto cu lako provjeriti, pa cisto kada cu ic raskopavati, da pogledam i neke druge stvari koje bi mogle ici u opis kvara.
karb mogu pogledati, a na cok nikada nisam ni pomislio  :misli:
i uz malu pomoc kao sto je necija ideja, stvari se razvijaju.
ako jos ima netko nekakvu ideju, neka slobodno doprinese  (y)

i ljudi, budite ozbiljni...
nisam kupio zongija zato kaj je mrak pila, vec kaj sam to mogao skrpat.
 
Mislim da ne može bit do bravice jer on ima kontakt cim vergla. Probaj očistiti karb, pogledaj svječicu, filter zraka i prirubnicu. Meni se znalo desit da nakon par dana ishlapi gorivo iz čašice u karbu pa sam isto tak trebao verglati malo duže.
 
sutra bi trebao imati (nadam se) malo slobodnog vremena, pa cu ici pogledati.
svjecicu (jos prije ovog posta) sam stavio novu (d8ea ngk), i nema nikakve razlike.
zazor na svjecici je na 0.6 - 0.8mm, kako pise u manualu.

sa cim da zauljim filter poslije pranja?
citam po netu da se moze pospricati s WDom?
jel to tocno?
koji ducan postoji sa djelovima za zongija?
gdje vi kupujete dijelove?
koliko vidim ima goricki u jaski, ali to mi je malo predaleko za ici po filter zraka i po takve sitnice.
kazem, jos nisam nista rastavljao niti gledao, mozda je filter potrgan, ili ovakav ili onakav, pa da jednostavno kupim novi.
ima tog u auto kresi, tokicu i sl?

hvala vam na pomoci.
 
Filter zraka ti je spužvasti i ne trebaš kupovat novi ak nije potrgan. Samo ga opereš u deterđentu il tak necim.Ako znaš rastavi karburator i ispuši ga kompresorom il daj nekom majstoru da ti ga očisti.
 
danas malo to pogledao...
filter zraka je kao novi, cist i nauljen. kutija unutra cista. nema potrebe to dirati.
svjecica baca iskru kada verglam.
i kada je svjecica vani, i malo zaverglam, osjeti se miris benzina.
to sve stima.
karb necu dirati, jer ne znam bas oko toga.
to ce morati neki majstor pogledati.
primjetio sam da sa karba sa unutarnje strane (kontra od filtera goriva) postoje dva crijeva, koja ne sluze nicemu.
vise tamo bez veze.
i zaboravio sam to poslikati.
jel to serijski kod kineza?  :?

uglavnom, nisam nist pametno napravil, osim sta sam se malo zamazao i malo se bolje upoznao sa motorcekom.
svida mi se kaj je jednostavan ko tomos automatic.

 
ole, znaci, sve stima  :mrgreen:

ovo sto sam napravio, je moj domet, i kada dode vrijeme, odvesti cu ga na servis za taj karb, makar se nadam da ce sa toplijim vremenom bolje paliti.
cisto da netko ko se kuzi pregleda cijeli motor i da vidi jel to sve kak treba.
na cca 100+km/h motor ide lijevo-desno, baca ko da se vozim po buri.
jel tu ima nekog spasa?
jel se da sta promjeniti i ustimati?
to mi se desavalo i na gileri (skuter) preko 100tke i tamo sam promjenio nekakav nosac-trokut i to je bilo to.
stvar je bila rjesena.

zanima me zatezanje lanca.
gledam, i zanima me jel se to da napraviti samo otpustanjem zadnjeg kotaca, pa da se one 'plocice' sa zubima malo okrenu, odnosno stave u drugi polozaj, na zub ili dva dalje?
to bi se moglo tako?
i poslije toga treba podesiti zadnju kocnicu na onom sarafu na kraju poluge?
to bi sam napravio, toliko bi znao.

 
evo, malo sam se igrao i lanac je zategnut  8)
cak je danas upalio jako brzo, svega par puta kurblom i odma cesne  :mrgreen:
 
Lanac tak natežeš ali pazi da ga nisi previše napeo jer kad sjedneš na motor nategne se još malo. A kaj se tice lelujanja meni nisu kotaci bili balansirani pa je isto tak išao i nakon balansiranja je bilo dobro.
 
jesam, previse sam ga nategnuo.  :mrgreen:
stavio sam na 4ti zub (bilo na prvom), probao i cinilo mi se ok.
i napravio dir i cujem lanac.
kada sam ga probao poslije, vidim je napet do j*j*.
spustio sam ga na treci zub, pa cemo vidjet sutra kak ce se ponasat.

mislim staviti nove gume.
nema bas izbora za gume u dimenzijama koje idu na zongija.

 
Fera said:
jesam, previse sam ga nategnuo.  :mrgreen:
stavio sam na 4ti zub (bilo na prvom), probao i cinilo mi se ok.
i napravio dir i cujem lanac.
kada sam ga probao poslije, vidim je napet do j*j*.
spustio sam ga na treci zub, pa cemo vidjet sutra kak ce se ponasat.

mislim staviti nove gume.
nema bas izbora za gume u dimenzijama koje idu na zongija.

sava mc7 obje su oko 700kn solidne gume...
 
ima kakav review za te save mc7?
nigdje ne mogu naci.

mozda bi vise zelio nekakav profil kao recimo sava mc 24 ili tako nesto u tom stilu.
i to sam trazio, ali ne mogu naci dimenzije.
spreman sam dati i vise za neke touring gume.
one malo jace narezane.
samo da su izdrzljive (da se ne trose kao sportske) i da nema drasticne razlike suho/mokro.
zaletit cu se sutra kod surine (ako cu stici) i pitati za ponudu.
vidjeti cu sta ce ponuditi.
ali i mc7 su puno bolje od ovih sta imam - original koje su dosle sa motorom, stare 7 god  :mrgreen:
 
Fera said:
ima kakav review za te save mc7?
nigdje ne mogu naci.

mozda bi vise zelio nekakav profil kao recimo sava mc 24 ili tako nesto u tom stilu.
i to sam trazio, ali ne mogu naci dimenzije.
spreman sam dati i vise za neke touring gume.
one malo jace narezane.
samo da su izdrzljive (da se ne trose kao sportske) i da nema drasticne razlike suho/mokro.
zaletit cu se sutra kod surine (ako cu stici) i pitati za ponudu.
vidjeti cu sta ce ponuditi.
ali i mc7 su puno bolje od ovih sta imam - original koje su dosle sa motorom, stare 7 god  :mrgreen:

http://mypaper.mediazona.hr/Publish/Repository/autokreso/9f83341a-405c-4c89-9434-8e8900dff11b/index.htm?skin=Default

Ja sam ovdje gledao, kod auto krese su mc7 oba dvije malo vise od 700kn.
Ima cudne dimenzije guma pa je mali izbor...
Javi ako nades sta drugo jer i ja moram uskoro mjenjat obadvije (y)

Za te mc7 kazu da solidno drze samo se malo jace trose mozda najbolji izbor izmedu cijene i hvatljivosti za tu dimenziju guma.
 
zvao sam kod surine za sava mc7 i kazem dimenzije i br tel, i javiti ce mi u toku dana.
to je bilo u petak.
danas sam poslao mail.
nitko nista.
a na telefon ih nemres dobit, stalno zauzeto.
 
zvali danas iz surine i kazu da su gume dobavljive slijedeci tjedan.
cijena vulanizerstva je oko 250kn za oba kotaca.
 
Fera said:
zvali danas iz surine i kazu da su gume dobavljive slijedeci tjedan.
cijena vulanizerstva je oko 250kn za oba kotaca.

sta 250kn?? da ti zamijeni dvije gume? tak skupo?
pa za auto sve cetiri je 160kn...