zongshen 200 gy2 sm

Skini si cjevčice za gorivo - dobro ti je čovjek gore rekao - imam ja Zonga za po gradu.
Crijevo/cjevčice  za gorivo sam mijenjao kad je imao 200km - bila su toliko porozna da to nije bilo normalno.
Zagrijani motor nisam mogao upaliti -jer je topla guma porozna i vuče zrak na krivom mjestu.
Kupi 1m u Tokiću ili sl za tih 30kn i mijenjaj redom - kako skineš - tako zamijeni i to je to.Čak i da nije to - biti će uskoro pa promijeni.

Zong je kopija Yamahe tw200 - samo ne baš točna. Neće ti pasati neki komplicirani dijelovi mehanike - ali možeš npr uzeti karb od tw200, ispuh, paljenje i sl.



Pozzzzz

 
2 Dazzo - budem to izmjenjao. (y)

kad je motor vruc, zna mi se desiti da drzi gas i jaaaako sporo ga pusta.
znaci vozim, stisnem kuplung (dolazim na semafor i ocu stat), i motor vrti i dalje stajaznam 3000-4000 tisuce i jako sporo padne u ler, tri, cetiri sekunde.
i onda odcekam crveno, picim dalje i sve ok.
desilo se dva tri puta u 500km.
sta je to?
 
To ti je smeće od karba.
Ako nećeš mijenjati (a karb od tw200 dojde ko 2g star zong) - navikni se da spustiš ler gas kad počnu ta sranja. Imaš veliki šaraf - možeš i u rukavicama.

Meni se to desi po ljeti kad je vani preko 25°C i kad stojim na suncu u gradu. Karburator bude topliji od mašine :) - sve u njemu se poremeti kad se jako zagrije. Membrana se rasteže ko žvaka unutra. Pretpostavljam. Nisam stručnjak - nego smo prebacili karb sa tw200 (da, i dizne i sve...) i radio je ko bebica. Taj tren mi je bilo skupo.

Za koji tjedan se bacam na to - slažem tog zonga za svoju ženicu. Ako nađem jeftino rješenje - javim. Ako ti nađeš - također - JAVI!





 
2 dazzo 
- desilo mi se da motor stalno crkava u leru, nema dost gasa, pa sam na tom saraficu malo popravio ler, i to je bilo to.
i jednom mi bio ler velik, pa opet to lako slozim, na saraficu malo spustim...
to sam protumacio kao da se sarafic 'pomakne' sam od sebe, odnosno od vibracija...
karb ne mislim mjenjati, eventualno neko ciscenje, a i to izgleda nije potrebno, jer sada sa toplijim vremenom sve radi ok. hoce upaliti i sve radi.
nije potrebno nista sada dirati.

2 diesel power
- a cuj, ovo je full usluga vulkanizerstva.
predam motor, za 45min dodem, i gore su nove gume. pljatim i vozim.
zivim u stanu, nemam gdje to raditi i nemam gdje i na cemu ostaviti motor bez kotaca.
i da to i napravim, treba voziti na drugi kraj grada po guzvi ( 30+ min u jednom smjeru), spaliti 50kn benzina za to, zmazati auto, sve to nazad staviti na motor...
a nisam bes neki mehanicar...
hocu reci da ce mi za skidanje i montiranje kotaca trebati mozda i dva sata (mozda i vise), mozda negdje i i zapnem...
ipak tamo to rade, znaju di kaj treba ic, kak ovo kak ono, znaju kaj treba...
ziher je ziher.
a razlika mi je 50kn (jer 50 svejedno trosim na bengu).

razmisljam i o sloveniji.
lasic i furlan.
imaju 404 dunlop (dimenzije samo za zadnji kotac) za 94eura (kad dobijem ddv nazad, cca 600kn).
treba ih nazvati i pitati koliko dode da mi zamjene, odnosno koliko su ruke.
na uslugu ne dobijam povrat, samo na robu.
i da odem samo po zadnju, pa doma, pa da ovdje rjesavam prvu, mislim da bi za 100kn vise (a mozda i za istu cijenu), dobio bolju gumu (bar zadnju).
ne znam jos, treba zvati slovence i vidjeti.
gume su prioritet, cim izmislim novce, jer ne drze nista.

da li kupovat unutarnju gumu ili iskoristit postojecu, 7 god staru?
 
mislim skoro ulje promjeniti.
na koliko vi mjenjate ulje?
sada sam prosao cca 700km od kada sam ga kupio, i danas sam pogledao ulje (taman je dosao susjed koji je ispravio motor, a ja gledao na prozorcic) i ima ga, samo sto je za razliku od kada sam prije gledao, bilo cisto, a sada je puno tamnije, vec skoro pa crno.

koje ulje, koja cijena, gdje kupiti?
znaci, podmetnem posudu, odvrtim saraf od ispod (jel ima jos koji saraf na tom mjestu ili blizu, da ne fulam?), pustim ulje.
koliko novog ulja tocim i kako (vidim da je nakosenomjesto gdje je cep od ulja i da ne mogu samo izlijati iz flasice)?
jel se to da sa recimo PVC cijevi - jedan dio stavim u rupu za ulje, a na drugom kraju tocim?
na sta jos trebam paziti?
 
Fera said:
mislim skoro ulje promjeniti.
na koliko vi mjenjate ulje?
sada sam prosao cca 700km od kada sam ga kupio, i danas sam pogledao ulje (taman je dosao susjed koji je ispravio motor, a ja gledao na prozorcic) i ima ga, samo sto je za razliku od kada sam prije gledao, bilo cisto, a sada je puno tamnije, vec skoro pa crno.

koje ulje, koja cijena, gdje kupiti?
znaci, podmetnem posudu, odvrtim saraf od ispod (jel ima jos koji saraf na tom mjestu ili blizu, da ne fulam?), pustim ulje.
koliko novog ulja tocim i kako (vidim da je nakosenomjesto gdje je cep od ulja i da ne mogu samo izlijati iz flasice)?
jel se to da sa recimo PVC cijevi - jedan dio stavim u rupu za ulje, a na drugom kraju tocim?
na sta jos trebam paziti?

ja sam na svom zongshenu mijenjao ulje svakih 500km, tak je pisalo na masini na naljepnici, znaci 500, ne 5000.
tocio sam valvoline 4t ili ravenol scoooter, oko 50kn litra. na benzinskoj ima.
sa masinom u 4god nisam imao nikakve probleme.

nemas sta fulati, odsrafis to, pustis ulje, usput operes u benzinu malo filter ako je prljav, zatvoris i nalijes novo ulje.
kakve veze ima jel direkt il preko pvc cijevi??

ja sam ulijevao 0.8dcl cini mi se. provjeri u manualu ako imas.
 
Fera said:
mislim skoro ulje promjeniti.
na koliko vi mjenjate ulje?
sada sam prosao cca 700km od kada sam ga kupio, i danas sam pogledao ulje (taman je dosao susjed koji je ispravio motor, a ja gledao na prozorcic) i ima ga, samo sto je za razliku od kada sam prije gledao, bilo cisto, a sada je puno tamnije, vec skoro pa crno.

koje ulje, koja cijena, gdje kupiti?
znaci, podmetnem posudu, odvrtim saraf od ispod (jel ima jos koji saraf na tom mjestu ili blizu, da ne fulam?), pustim ulje.
koliko novog ulja tocim i kako (vidim da je nakosenomjesto gdje je cep od ulja i da ne mogu samo izlijati iz flasice)?
jel se to da sa recimo PVC cijevi - jedan dio stavim u rupu za ulje, a na drugom kraju tocim?
na sta jos trebam paziti?

ja stavljam silkolene 15w-50 polusintetika oko 70kn 1l mjenjao sam nakon 6000km kupis u nekoj auto, moto trgovini
Nabavi ljevak za sipat ulje u motor, pise da stane litra na bloku.
 
po servisnoj knjizici interval mjenjanja ulja je na 2000km.
mislim da je dvije tisuce za litru ulja dosta.
na autu mjenjam svakih 7tkm, a tamo idu 3.5 litre ulja.
sada cu promjeniti, jer ne znam kada je bilo mjenjano prije (makar je bilo prozirno ulje, valjda znaci i frisko), za svaki slucaj.

kako odrzavati lanac?
mislim, masan je, ali i zmazan.
kako da to ocistim?
jel se moze cijeli lanac pospricati sa WDom, pa dir 500m do miniwasha i dobro to oprati, pa nazad i nauljiti sa uljem za preciznu mehaniku?
znam da ima raznih sprejeva, al ovo ulje imam, pa da iskoristim.
a i jel ti sprejevi mogu ocistiti lanac od taloga?

i jos imam neke mehanicke probleme...
zatezao sam lanac, jer se culo da nesto ronda.
lanac je sada zategnut, ali zvuk je i dalje ostao.
ipak mislim da se manje cuje, ali je tu.
cuje se taman negdje kod mjenjaca za brzine, ko da se nekaj drobi.
mislim, da nije onaj 'roler', ono gumeno/plasticno, preko cega ide lanac, da se nije tamo nesto istrosilo, pa da lanac struze prek metala?
mislim, nisam niti znao da to postoji, dok nisam bacio oko.
i nisam bas skuzio tocno sto je to.
jel se taj 'roler' okrece sa lancem, jel je to fiksni dio preko kojega lanac klizi, ili kak to vec radi?
odnosno, jel moze bit da se to cuje?

stavil sam nove zmige iza, jer su stare bile pukle i krpane.
mislim, radilo je to, ali to sam vise iz gusta  8)
 
Fera said:
po servisnoj knjizici interval mjenjanja ulja je na 2000km.
mislim da je dvije tisuce za litru ulja dosta.
na autu mjenjam svakih 7tkm, a tamo idu 3.5 litre ulja.
sada cu promjeniti, jer ne znam kada je bilo mjenjano prije (makar je bilo prozirno ulje, valjda znaci i frisko), za svaki slucaj.

kako odrzavati lanac?
mislim, masan je, ali i zmazan.
kako da to ocistim?
jel se moze cijeli lanac pospricati sa WDom, pa dir 500m do miniwasha i dobro to oprati, pa nazad i nauljiti sa uljem za preciznu mehaniku?
znam da ima raznih sprejeva, al ovo ulje imam, pa da iskoristim.
a i jel ti sprejevi mogu ocistiti lanac od taloga?

i jos imam neke mehanicke probleme...
zatezao sam lanac, jer se culo da nesto ronda.
lanac je sada zategnut, ali zvuk je i dalje ostao.
ipak mislim da se manje cuje, ali je tu.
cuje se taman negdje kod mjenjaca za brzine, ko da se nekaj drobi.
mislim, da nije onaj 'roler', ono gumeno/plasticno, preko cega ide lanac, da se nije tamo nesto istrosilo, pa da lanac struze prek metala?
mislim, nisam niti znao da to postoji, dok nisam bacio oko.
i nisam bas skuzio tocno sto je to.
jel se taj 'roler' okrece sa lancem, jel je to fiksni dio preko kojega lanac klizi, ili kak to vec radi?
odnosno, jel moze bit da se to cuje?

stavil sam nove zmige iza, jer su stare bile pukle i krpane.
mislim, radilo je to, ali to sam vise iz gusta  8)

lanac normalno odrzavas, ak je jako zamazan, pospricaj sa nekim sredstvom za odmascivanje, obrisi krpom i nazad naulji.
imas milijun sprejeva za ciscenje i podmazivanje svi su kolko tolko dobri.
ja kad perem motor sa miniwashem prejdem po lancu i kasnije ga samo pospricam sa sprejom za podmazivanje lanca(na benzinski kupis za 30kn).
veci problem ce ti stvarati lanac zato sto je kineski i razvlacit ce se jako pa ce i pasti. ja sam uvijek imao problema sa tim lancem kineskim, kad smo vozili cross znao mi je pasti po par puta u voznji, srecom nikad nije nista razbio, inace je to opasno.

Lanac nesmije biti jako zategnut, mora biti lufta, pa pogledaj ak se kaj drobi, odkud da dolazi zvuk, sta sad mi znamo preko foruma.
imas i roler koji se okrece sa lancem i imas obicne klizace po kojima lanac klizi.
 
zongshen ima ovaj obican po kojemu lanac klizi. Na mojemu nema uopce klizaca pa struze po vilici vecinom kad predjes preko neke grbe onda se čuje.
 
evo, danas se konacno ohrabrio i slozio taj lanac.
sada sam znao vise (posto sam sad drugi put to radio) o tehnici i kako treba to uopce biti i izgledati, i lanac je zategnut taman (na 5om zarezu).
vise se ne cuje pucketanje sa svakim pustanjem kuplunga i davanjem gasa, i nist ne ronda.  8)
pregledavanjem zadnjeg zubcanika, sam utvrdio da su svi zubi isti, i da je to u ok stanju.
i kak se rondanje od naprijed vise ne cuje (zategnut lanac), zakljucujem da je sve ok  :mrgreen:
lanac sam malo ocistio (miniwash, pa presao krpom - nije bio uopce zmazan) i presao sa uljem za finu mehaniku i sada je tip-top.
kroz ovih par tocenja sto vozim zongia, vidim da je potrosnja cca 3.2L na 100km.
ja zadovoljan.

nego, pocele su mi skripat kocnice. i prva i zadnja.
nije da su potrosene, pa da cvili po disku, vec se cuje, onak, ko na biciklu kad stisnes bremzu pa pocne skripat.
znam da je to sve jadno, i plocice i materijal, ali prije se nije culo.
nekak su mi pocele skripat sa toplijim vremenom, i prva i zadnja. odjednom pocelo skripat i ne staje.
jel se to da s necim sanirat, ili samo promjena plocica spasava situaciju?

doslo je lijepo vrijeme i vozim se ko lud!
uglavnom sam u krugu 20ak kilometara.
ne usudim se dalje, dok gume ne rijesim.
gume jos nazalost cekaju, jer situacija nije bajna.
ali i to ce doci na red... :peace:

 
probaj malo naspricat kocnice sa nekim brake cleanerom i obrisat suhom krpom, mozda je samo prljavo.
meni su znale cviliti kad bi padala kisa pa se namoce pa su cvilile.
no ako dobre koce i ne struze po disku nemoras nista mijenjati.
 
pozz

Dali vam se znalo desit kada ste vozili u petoj na 100-120 pun gas da se motor ugasi.
Meni se desilo vec par puta danas i jučer kao da se u karburatoru prelije i izgubi snagu i onda se ugasi čak sam stisao kuplung i probao ga turirat ali opet se ugasi pa verglam 10 sec i pici dalje sve do brzine 100 radi normalno ali kad ga stisnem preko to mi se desi.
Dali bi to moglo bit u vezi s memranama u karburatoru? :misli:
 
Polovnog sa 18 700km pred godinu i pol sada ima 27 i 500 :mrgreen: i bio je kod mehanicara ovaj mu nastimao karburator i ventile i sad nakon mjesec dana mi se pocelo to dešavat. Morat cu ga opet mehanicaru odfurat :undecided: