zongshen 200 gy2 sm

Uzeo bi si ovo cudo http://www.njuskalo.hr/enduro-cross-motori/zongshen-200-200-cm3-oglas-22113525
i stavio na njega gume za voznju po obliznjim sumama i uglavnom zajebanciju.
Kakvi su zongshen  motori(nisam se nikada susretao s njima) i sto mogu ocekivati?
Kako s dijelovima?

kako vidim ovo je oglas forumasa s ove teme :D
 
Pročitaj temu od početka i sve ti piše,
                          na svojega sam pripasao od klr-a kotače.
 
pozdrav ekipa.
evo brzo ce proljece, pa treba misliti na zonga.
treba mu novo ulje.i filter.
i treba sloziti vilice.
pustio jedan semering ulje.
nisam se nist vozio, zadnje dvije godine mozda 500 do 800km.
iskljucivo po cesti.
jel ima tko za prodati puz u prvom kotacu?
ne radi mi cajger, a htio bi to sloziti.
kad vrtim dolje kod kotaca sajlu, cajger se dize.
znaci sajla je ok.
ako ima kakav link na ebay ili kod nas da se moze kupiti pliz.
 
Ebay ih je pun, ja sam metnul neke imaju s druge strane plavi led da vidis kad zmiga. Treba za led i relej promijeniti.
 
https://www.ebay.com/itm/4-Pcs-12V-Waterproof-Black-Shell-Amber-Motorcycles-Turn-Signal-Indicator-Lights/311741956412?fits=Make%3AZongshen&hash=item489544c13c:g:sxIAAOSwB09YK~Fo&vxp=mtr

ovi mi se cine najbliže originalu
 
Ja sam isto stavio te sa plavim led diodama...led relej i dvije obicne diode koje idu na zarulju u kontrolnoj tabli...bez toga mi nisu htjeli radit..jer ista je zarulja za live i desne zmigavce
 
Ekipa, veliki pozdrav
Skoro i zaboravio da sam član ovog foruma  :cool: , nakon više-godišnje stanke s tipkanjem po forumima, evo da otvorim sezonu s Zongom  :grin:
10ta godišnjica mu nedavno prošla, ide i zongira !
Moj je za sezonu spreman, ima li još živih kineza ovdje :) ?
 
diesel power said:
zonghie ko apoteka.
koliko km?
Stvar je što je stari analogni ne-orginalni sat na njemu bio i prijenost je bio za druge dimenzije gume pa mi je pokazivao 1/3 više. tako da ako ulkalkuliran, cca 55K, a možda i preko 60K. Dugo je taj sat bio na njemu nažalost.
Sad sam ugradio digitalni no nema opciju upisivanja stanja  :sad: no našao sam i rješenje za to :) , susjed mi je tahograf, ima onu makinju za impulse, već smo spojili i isprobali i radi, tako da ću isprogramirati najveću dimenziju točka, spojit ga na stroj i čekat tj. izračunat vremenski pa "se vratit" :p , "idiot pristup" ali nemogu drugačije :)
 
beliZS200 said:
Dobar  (y) jel to ima ventilator za hlađenje
Da, spojen na relej digitalnog termostata, pali ventilator na 95C (temperatura ulja). Također se može ručno upaliti, ovaj mali prekidač na volanu.
 
Znači Loncin 125 opet fantazira :mrgreen: Prije zime napravljena generalkna,klip,karike,brtve,ošlajfani ventili. Motor je vozio bez ikakvih problema i stajao je preko zime. Na proljece upaljen i vozan jedno par dana i odjedamput je poceo sve teže i teže paliti i jedan dan nikao jedva upalio i radi normalno ja odem krug i na putu pocne pucat i ugasi se. Gorivo nije dobio svijecica je bila suha a kad mu stavim kroz usisnu granu ili na svijećicu onda upali i ugasi se. Ja bio uvjeren karburator,dva mjeseca je opet stajao dok nije iz kine dosao drugi. Danas stavim i prvo kad je upalio tako je zadimio po ulju doslovno je curilo van iz auspuha ali sam skuzio daj e moj pametni brat nalio dvije litre ulja u njega a ide sedam deci,to sam ispustio i nalio ulje drugo i sad vise ne dimi nego ono malo dok valjda ne izbaca to iz auspuha. Ulje oje je buraz ulio je nekakvo od auta bilo novo i dva puta se vozilo na njemu i ja ga ispustim ono crno i doslovno vodeno ali ne miriis po benzinu da ga je mjesalo e sad jel moguce da ga je potrosilo posto to nije pravo ulje ili nesto drugo. Sad upali radi pod čokom cim vratis cok pocne pucat na karburator i baca plamen i ugasi se. Meni sad nije nis jasno. Prvo pitanje jel moguce da je bacio ulje van jer ga je bilo vise? Jel moguce da nece da radi jer nije naštelan ja sam samo karburator stavio gore nisam nista stelao. Jel moguce da je problem sa ventila u glavi opet znao je on meni i prije tako puknut na usis uvijek je to radio ali je vozio... Oprostite sta sam ovako naslozio tekst nisam bas neki strucnjak za objasnit preko poruka (y)
 
evo ja se malo poigrao sa svojim šitkom. još ima nekih stvari za sredit pa rega.
btw, netko je pitao za reparaciju zadnjeg amortizera - radio sam to, ne isplati se. rađe nađi nešto jeftino s nekog japanca da paše ETE i prilagodi prihvat

nego, šitko
 

Attachments

  • WhatsApp Image 2018-07-01 at 21.40.22(1).jpeg
    WhatsApp Image 2018-07-01 at 21.40.22(1).jpeg
    167.5 KB · Views: 147
  • WhatsApp Image 2018-07-01 at 21.40.23.jpeg
    WhatsApp Image 2018-07-01 at 21.40.23.jpeg
    234.6 KB · Views: 126
  • WhatsApp Image 2018-07-01 at 21.40.24.jpeg
    WhatsApp Image 2018-07-01 at 21.40.24.jpeg
    170.9 KB · Views: 167
  • WhatsApp Image 2018-07-01 at 21.40.27.jpeg
    WhatsApp Image 2018-07-01 at 21.40.27.jpeg
    202.7 KB · Views: 139
  • WhatsApp Image 2018-07-01 at 21.40.47.jpeg
    WhatsApp Image 2018-07-01 at 21.40.47.jpeg
    286.9 KB · Views: 133
Pozdav ekipa.
Eto prije tjedan-dva se zainteresirao sa Zongshen-a i naletio na ovu temu.
Eto uspio sam u tjedan dana prolistat od početka do kraja temu i save-ao si neke stvari šta ste sve pisali da imam za kasnije.
Stvarno ima puno korisnih stvari. :)

Naletio sam na jednog ZS200GY-2, 2013 godina, prva rega 2014, 3000 km, cijena 7000 kn ( nije fix).
Ono što mi je vlasnik rekao da mu je dva put pao sa nogara, ima par ogrebotina.
Mijenjao je zupčanik i lanac ( od Honde je stavio), i mijenjao je prekidač od svjetla.
I ono što mi je rekao vlasnik da njemu piše 12kW, vidim da svi tu spominjete da je 11kW motor, to možda zato šta je noviji?
Što još da pogledam na motoru?

I ono što me zanima, vidim da vas većina tu ima model oko 2007 godine, jel na ovim novijim modelima nekaj popravljeno
i jel ima nekih razlika u odnosu na prve modele?

P.S.: Po čemu mogu ovak na prvu vidjeti razliku između ZS200 GY-2 i ZS200 GY-A?  ( Na ovom šta ću ići gledat na slikama vidim da je na njemu naljepnica ZS200 GY-2 )
Unaprijed hvala :)