zongshen 200 gy2 sm

Na prvu?
Ta dva motora su potpuno različiti. Osim sličnog naziva nemaju ni jedan jedini detalj zajednički.
Ovo je tema GY2.
 
Dado33 said:
Na prvu?
Ta dva motora su potpuno različiti. Osim sličnog naziva nemaju ni jedan jedini detalj zajednički.
Ovo je tema GY2.

Znam da su različiti, al sam mislio na koji način po izgledu prepoznati koji je koji ako su npr iste boje oba.

Sam ću sebi odgovoriti na to pisanje, jer sam našao na slikama sa Petrol Lavori stranice.
GY-2 ima štitnike za ruke, nema zadnje disk kočnice, i vidi se da su drugačije plastike i mašina. :)

Sad čekam odgovore na daljnja svoja pitanja ;-)
 
GY-2  200ccm ima 10.5kw pišu u prometnoj 11 a negdje upišu 12 što ništa neznaći jedino ga teže prodati vozačima do 11kw zbog te greške na tehničkom , GY-A  neka kopija honda a GY-2 neka kopija yamahe tw 200 
 
Anticitizen419 said:
evo ja se malo poigrao sa svojim šitkom. još ima nekih stvari za sredit pa rega.
btw, netko je pitao za reparaciju zadnjeg amortizera - radio sam to, ne isplati se. rađe nađi nešto jeftino s nekog japanca da paše ETE i prilagodi prihvat

nego, šitko

Koje je ovo čudo ?
 
beliZS200 said:
GY-2  200ccm ima 10.5kw pišu u prometnoj 11 a negdje upišu 12 što ništa neznaći jedino ga teže prodati vozačima do 11kw zbog te greške na tehničkom , GY-A  neka kopija honda a GY-2 neka kopija yamahe tw 200
vozaci do 11kw ga svakak nesmiju vozit jer je 200ccm a nije do 125ccm  :palacdolje:
 
hondimir said:
Mislio sam na onaj zeleni, taj mi je  :0648:.
za njega i rekoh...zsm gy 200.
ovo je bio prije

i onda mi jedan dan bilo dosadno i šitko mi prvi dopao ruke
 

Attachments

  • CAM00273.jpg
    CAM00273.jpg
    563.3 KB · Views: 153
Odlicna prerada, meni se bas svidja...

Danas stavljena nova guma na moj gy-a jer sam od stare cross napravio cestovnu, cepova ni u tragovima...

Takodjer novi lanac RK heavy duty...stari je dobio luft u svim smjerovima, stalno spadao, nekidan mi spao i zablokirao zadnji kotac pa san svatija da nema vise sale s tim...

Kumplug klize, sumnjam na lamele..jel ih mijenjao itko?
Jesu li iste na gy-a i gy-2?

https://imgur.com/a/Ue05Hyg
 
Naletio na par oglasa, ali bezuspješno, prodano već.
Zadnje sam našao ZS 200GY-2 2009 godina, nikad vožen, 0 kilometara, ima sve papire, nije registriran.
Obzirom da stoji 9 godina, za njega traži 10 - 11 000 kn, nije još fiksna cijena. Jel bi to bila ok cijena? Obzirom da je motor nov, ali stoji.

I što bi trebalo odmah promijeniti na njemu zbog stajanja?

Kojeg kod da kupim, u planu mi je prvo zamijeniti lančanike (JTF1559 i JTR468) i lanac ( JT ili DID), jer vidim da to svi preporučate. (
 
snake2903 said:
Naletio na par oglasa, ali bezuspješno, prodano već.
Zadnje sam našao ZS 200GY-2 2009 godina, nikad vožen, 0 kilometara, ima sve papire, nije registriran.
Obzirom da stoji 9 godina, za njega traži 10 - 11 000 kn, nije još fiksna cijena. Jel bi to bila ok cijena? Obzirom da je motor nov, ali stoji.

I što bi trebalo odmah promijeniti na njemu zbog stajanja?

Kojeg kod da kupim, u planu mi je prvo zamijeniti lančanike (JTF1559 i JTR468) i lanac ( JT ili DID), jer vidim da to svi preporučate. (

Nov, u ducanu je bio 11 000 Kn.

Za te pare nadji urednog DT-a.
 
diesel power said:
Ja svojeg dao za 100e I jos kompenzacija za gradevinske radove :cool:
za tolike novce bar se nadam da si bio pošten i nalio tank do vrha da ne mora još i to čoek plaćat.
 
Evo da se javim....

Bio sam gledati i probati GY-2.... ( https://www.njuskalo.hr/enduro-cross-motori/zongshen-zs-200gy-2-vozilo-oglas-22699037 ) To je taj motor.

Uglavnom, motor je 2009 godina, čovjek ga uzeo od od Petrol Lavori, stvarno motor nov, još sve smrdi po novome, nigdje hrđe.

Prošle godine je zamijenio ulje, motor upalio odmah, provozao se.

Nije loš motor, ide ok za svojih 200 kubika.... ali je za mene premali ( imam 1,95 m)...

Ne paše mi nikako položaj na njemu, nezgodan mi položaj nožne kočnice. I još kad se pomaknem naprijed više, da ima mjesta za suvozača... tek onda nemam mjesta....

Tak da eto... šteta jer mi je motor ok za neku gradsku vožnju i slično....

Idem ovih dana gledati još nekog choppera 250 ccm pa ću se odlučiti, ali mislim da ništa od zong-ija...

Tak da ak je netko zainteresiran nek zove, motor se vidi da je bio negdje na suhome, sve na njemu se još sjaji. I cijena nije fiksa, ide dole ;-)
 
samo u oglasu pod "opširnije" nije o tom motoru, taj nema visinu sjedala 98cm i nema odozada disk , motor je sasvim dobar ali za jednu osobu , nosivost mu je 150kg ,ja sam kupio takvog novog 2011 a na rami je pisalo 2009 ,  tri godine star gume bile popucane ( kad nema srednje nogare pa trpe gume njegovih 140kg, :palacdolje: akumulator od stajanja :palacdolje: sve cijevi gumene oko karburatora bile trule :palacdolje: isto kao manđete gume na sajlama i manđet guma na karburatoru gdje se daje čok pa je vukao zrak  :palacdolje:  valjda je na ovome 9 godina starom bolje nego na mojem  , to sam sve  promjenio  gotovo besplatno  i više nije bilo nikakvih problema sa njime  (y)  :021:  ja sam 185 cm isto mi je bio nizak stavio zadnji amontizer 2cm duži i sipao ulje  umjesto one vode u prednjim vilama  i bio je višlji 5cm  na taj motor sve paše od sličnih motora
 
Gume mu sigurno nisu popucale od tereta, nego od loše kvalitete. Iz istog razloga su istrunule ostale gumene stvari koje ai nabrojao.
Nije baš da sve paše od ostalih sličnih motora. Skoro niš ne paše.
Na primjer, CDI mu ne paše od ni jednog drugog motora, a često zna biti problem.