Royal Enfield

Ima ih u engleskoj, pa nema carine.
Jedino je problem volan na desnoj strani, ali uz malo inžinjanja i to se riješi, pa imaš i temu u preradama.

:wink:


Sent from my toilet seat using HTC FartPhone

 
Daj neki link za te u Engleskoj.

I kakve veze ima lijeva i desna strana kod motora?  :undecided:
 
Evo ima i bližih.
Bez preinaka.

http://suchen.mobile.de/motorrad/royal-enfield.html?isSearchRequest=true&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&lang=en&scopeId=MB&makeModelVariant1.makeId=21750&minCubicCapacity=400&maxCubicCapacity=500


Sent from my toilet seat using HTC FartPhone

 
i lanac je na kontra strani, me znam kak ide to sa dijelovima kad se treba zamijenit

a poznato je da je taj "motor" jače smeće, tak da se lanac vjerojatno razhebe na 3 soma

mislim da je zaljubljeniku najpametnije sa Kulom Stražara otpješačit u Indiju kupit smeće za parsto kuna i dogurat ga u Hr

jednom pravog zaljubljeniku-gotovanu to ne bi trebao biti problem






Srki
 
Na engleskoj verziji i poluga mjenjaca je na desnoj strani, nozna kocnica na lijevoj. Tako je i na Guzziju za englesko trziste...
 
Hello boys, gdje ste vlasnici istih, gledam malo stranicu uvoznika (NovemaNova), ima lijepih i pristojnih cijena motora, kakva iskustva ?!

Što mislite o Interceptoru, zanimljiv model ?

Ima li tko Himalaju, iskustva ?
 
napravi djir i sve ce ti bit jasno.. optika na slici je ok, linije su super pogodene.. ali uzivo se vidi da su blok motora livali od limenki indijskog (kingfisher) piva, i da svaki diop tezi tri puta vise nego sta bi covik ocekiva, ne znam kako im to uspije, valjda dodaju olova u sve... ima u svicarskoj firma kojo uzme RE i onda ga cilog sredi da se moze vozit.. mislim da je to cak egli..



ukratko ISPLATI se ic u Indiju po motor.. definitivno.. srki je to napravio, pa ako ga ne znate, javite mu se na PP
 
Možda je poluproizvod, ali, ljudi se voze s njime, putuju ali ono putuju po mjestima o kojima mnogi mogu samo sanjati, a voze motore koji koštaju dva, tri pa i više puta. Nije neki SF od kvalitete ali ni cijena od 39,000kn nije SF. Vjerujem da bi dosta forumaša rado putovali sa ovom tetom, naravno trebalo bi imati muda.

https://www.youtube.com/watch?v=z6sPF1PYPW8 

https://www.youtube.com/watch?v=r6Dpwc1y3ZU&feature=emb_rel_pause
 
alpine said:
napravi djir i sve ce ti bit jasno.. optika na slici je ok, linije su super pogodene.. ali uzivo se vidi da su blok motora livali od limenki indijskog (kingfisher) piva, i da svaki diop tezi tri puta vise nego sta bi covik ocekiva, ne znam kako im to uspije, valjda dodaju olova u sve... ima u svicarskoj firma kojo uzme RE i onda ga cilog sredi da se moze vozit.. mislim da je to cak egli..



ukratko ISPLATI se ic u Indiju po motor.. definitivno.. srki je to napravio, pa ako ga ne znate, javite mu se na PP

molim sve da prestanu slat pp, nemam vremena za odgovarat, u Indiji nema interneta


Srki
 
Lolo said:
Možda je poluproizvod, ali, ljudi se voze s njime, putuju ali ono putuju po mjestima o kojima mnogi mogu samo sanjati, a voze motore koji koštaju dva, tri pa i više puta. Nije neki SF od kvalitete ali ni cijena od 39,000kn nije SF. Vjerujem da bi dosta forumaša rado putovali sa ovom tetom, naravno trebalo bi imati muda.

https://www.youtube.com/watch?v=z6sPF1PYPW8 

https://www.youtube.com/watch?v=r6Dpwc1y3ZU&feature=emb_rel_pause
Teta je super.... pogledao sam dosta tih epizoda, svakako dobro za pogledati....


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Royal Enfield, govorim o starom Bulletu, je vrlo solidan i robustan motor.
S tim da nije za svakoga, traži brižnog i pažljivog vlasnika koji ima filing za tehniku.
Nema tu toči i vozi, uvijek imaš nešto sitno za pritegnut ili poštelat.
I kad ga skužiš....može svuda i problema nema.
Za nove ne znam, mislim da su bitno preciznije složeni, a samim tim dio ovoga gore što sam napisao otpada.
 
a mos mislit talijanskih vojnih aviona...to je letilo za popizdit.
ka pingvin.
:mrgreen:
vespa je druga pisma.
moja je bila iz 83g i jos je vidim po gradu,guta kilometre.