Obrnuto su komande.Dbeljan said:Daj neki link za te u Engleskoj.
I kakve veze ima lijeva i desna strana kod motora? :undecided:
ja znam bliže 8) ...ima u Samoboru/Rudama ekipa s par REShepa said:Mislim da bi u Indiji bija sritnije ruke...
:neznam:
Sent from my toilet seat using HTC FartPhone
alpine said:napravi djir i sve ce ti bit jasno.. optika na slici je ok, linije su super pogodene.. ali uzivo se vidi da su blok motora livali od limenki indijskog (kingfisher) piva, i da svaki diop tezi tri puta vise nego sta bi covik ocekiva, ne znam kako im to uspije, valjda dodaju olova u sve... ima u svicarskoj firma kojo uzme RE i onda ga cilog sredi da se moze vozit.. mislim da je to cak egli..
ukratko ISPLATI se ic u Indiju po motor.. definitivno.. srki je to napravio, pa ako ga ne znate, javite mu se na PP
Teta je super.... pogledao sam dosta tih epizoda, svakako dobro za pogledati....Lolo said:Možda je poluproizvod, ali, ljudi se voze s njime, putuju ali ono putuju po mjestima o kojima mnogi mogu samo sanjati, a voze motore koji koštaju dva, tri pa i više puta. Nije neki SF od kvalitete ali ni cijena od 39,000kn nije SF. Vjerujem da bi dosta forumaša rado putovali sa ovom tetom, naravno trebalo bi imati muda.
https://www.youtube.com/watch?v=z6sPF1PYPW8
https://www.youtube.com/watch?v=r6Dpwc1y3ZU&feature=emb_rel_pause
Sin mi umene maloprije dodje kuci iz skole, guro vespu 4-5 km 😂Vespa ima onolike oplate i male kotače zato sto je rađena od ostataka rashodovanih vojnih aviona.