Tane
New member
seki22 said:Ma neznan
Niti je to bitno....zajebajen malo aprilju
Malo diskutiramo
Meni prika je ima Integru 750 iz 2017 god a ja na Kralju sa malossijem
Ono.....Kralj malo parira ali brza je Integra.vozac na Kralju tezi bar 15 kg tada
E sad....Kralj je vec 12 god stari model
560 bi triba bi ka metak sam od sebe a sa sporckin variomatom bi triba palit gume
Dok Apriljina Integra ie isto nabudena[emoji23]
U svakom slucaju bia bi to zanimljiv dvoboj
Samo aprilja ima 115 kg a Joke 66 kg pa neznan kako bi to izgledalo
mora bit neki dobar vozac u rangu aprilje i slicne kilaze
Pada mi Cosmic na pamet ali on ako i dode doma morat ce u samoizolaciju
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ma naravno,nisam nista lose mislio,razmenjujemo misljenja,a i iskustva ko je imao..A Joke ima 560 sa sportskim ili?
aprilliaaa said:Tmax napucani vs integra original u automatskom modu, max ostaje iza
Tmax i ovaki i onaki kakvi god vs integra napucana u manualu, dva svijeta
Tako sam i ja cuo..e sad neki gp ili srv ne znam jer su retki..ti si se mozda oprobao..
Mislav RR said:Za integru nemogu komentirat, ali nc700x dct je u automatskom modu sa 530 2016 sa variomatom bia isti sa semafora jedno 300 metara. Drugi semafor pribacia u manual i skinia ga za jedno 2 duzine motora na otprilike istu udaljenost. Ovaj na tmaxu bia bar 30 kila mrsaviji. Sad sa nc750x al manual protiv 530 al 2018 isto variomat, jedno 50 metara na 500 metara je 530 bia iza
Poslano sa mog SM-G975F koristeći Tapatalk
mozda vozio u d umesto u s modu haha
seki22 said:E ali 560 sa sporckin variomatom ne bi podcjenjiva
Sent from my iPhone using Tapatalk
ima test gde adv dobije ak550 i t max 560,a ak550 dobije t560,ima i klip aprlia stavljao ak550 ubrzanje sportski var ili sta vec isto msm 4sek do 100 taako da od t560 ima dosta brzih ali dobro ti volis tmaxa jer si ga imao..bmw takodje brzi..gp i srv bolesno ubrzavaju kao nabudzeni bar sa neta sto sam video ne znam kakvi su protiv ovih sto smo spominjali..