Nova Honda Africa Twin

Apsolutno, africa je prelijep motocikl.
Danas bi se reklo da je advenćur nosač zastave proizvođača, tu si gigant tipa honda ne ostavlja mjesta za zamjerku.
Ooooo
Ima zamjerki ima……….na Hondu mislin
Africa je OK ali nije Africa top klasa
Pod tim misln na 1200+ ccm.A skoro pa je i top cijena…..
GSA 1250
Multistrada1260
KTM 1290 SA
Triumph 1200
Pa cak i S10……
To je top klasa Adventure segmenta i tu Honda kao najbolji,najveci i najvaliteniji proizvodac nema svog predstsvnika
Crosstourer 1200 je cudo od motora ali ipak kao prodajni model promasaj zesci….
 
Rekao bi da joj najbolji opis paše u ničem nije najbolja ali sve odrađuje sasvim solidno. Za cestu ima boljih motora BMW i Drkati za van ceste je KTM i dalje na vrhu a ona pliva di god je baciš
 
Ne znam šeki, ali glede boja i izrade je top notch.
Ipak je to Honda oces neces…..jos uvik daleko ispred svih
Mada i Honda je pocela zabusavat…..
Bune se Ameri za 1100 da je isa kvalitet doli…..jebiga zarada je najbitnija……
Mada Hondica godinu dvi stara najbolja kupnja
 
Daaa. Ja sam prošli tjedan gledao jednu crf 1100, pozadi öhlins adventure amortizer, naprijed öhlins cartridge.
2020. 6000 km za 13000 eura.
 
Rekao bi da joj najbolji opis paše u ničem nije najbolja ali sve odrađuje sasvim solidno. Za cestu ima boljih motora BMW i Drkati za van ceste je KTM i dalje na vrhu a ona pliva di god je baciš


Nedavno parkiram ispred korektno izgledajuće zalogajnice negdje u Gorskom kotaru (crveno bijeli stolnjaci i teta u borosanama), a ispred već Tiger 800i AT, poljske ili češke table.
Lik s AT mi odmah požuri objasnit da je 15 godina vozio 950 i 990 adv i da je prije par godina prešao na AT.
Ukratko, po čovjeku AT je manje loša od KTM-a izvan ceste koliko je bolja u svemu drugome (potrošnja, uglađenost, pouzdanost i ostale stvari koje manje muževni vozači uzimaju kao relevantne), a kako ima 50-ak godina, logičan je izbor bila da naslijedi Ktm-a. A po friževima na njoj, vidim da ju koristi kao i ti, ne samo do birtije.
Uglavnom, skroz ok mi je zvučala ta njegova usporedba. A ni lik ne ostavlja dojam nekog tepila kojeg nema svrhe slušat.
 
Nedavno parkiram ispred korektno izgledajuće zalogajnice negdje u Gorskom kotaru (crveno bijeli stolnjaci i teta u borosanama), a ispred već Tiger 800i AT, poljske ili češke table.
Lik s AT mi odmah požuri objasnit da je 15 godina vozio 950 i 990 adv i da je prije par godina prešao na AT.
Ukratko, po čovjeku AT je manje loša od KTM-a izvan ceste koliko je bolja u svemu drugome (potrošnja, uglađenost, pouzdanost i ostale stvari koje manje muževni vozači uzimaju kao relevantne), a kako ima 50-ak godina, logičan je izbor bila da naslijedi Ktm-a. A po friževima na njoj, vidim da ju koristi kao i ti, ne samo do birtije.
Uglavnom, skroz ok mi je zvučala ta njegova usporedba. A ni lik ne ostavlja dojam nekog tepila kojeg nema svrhe slušat.

Da pogotovo ako je obična ona je na cesti puno bolja za neku življu vožnju. Nije ni Adventure loša ali ima visoke raisere volana koji su gumirani i volan nikad nije ravan ako se navlacis po terenu pa je čupas, guraš i slično a na cesti kod življe vožnje se dosta osjeti kako radi na toj gumi. Ogroman tank goriva i visoko tako da ne tankam više od 100 kn. Mada ja je nisam ni uzeo za neki teren trebala je služiti za vožnje s ženom i putovanja ali mic po mic nekako opet se okrenula za solo užitke. Za KTM nisam baš relevantan jer nisam nikad vozio njihove ADV ali imam nešto novije proizvodnje iz njihove štale za cestu ali mix feelings. Zabavno tona adrenalina i isto toliko nepouzdanosti. Pošto je čovjek vozio onda mu valja vjerovati na riječ.
 
Last edited:
Da pogotovo ako je obična ona je na cesti puno bolja za neku življu vožnju. Nije ni Adventure loša ali ima visoke raisere volana koji su gumirani i volan nikad nije ravan ako se navlacis po terenu pa je čupas, guraš i slično a na cesti kod življe vožnje se dosta osjeti kako radi na toj gumi. Ogroman tank goriva i visoko tako da ne tankam više od 100 kn. Mada ja je nisam ni uzeo za neki teren trebala je služiti za vožnje s ženom i putovanja ali mic po mic nekako opet se okrenula za solo užitke. Za KTM nisam baš relevantan jer nisam nikad vozio njihove ADV ali imam nešto novije proizvodnje iz njihove štale za cestu ali mix feelings. Zabavno tona adrenalina i isto toliko nepouzdanosti. Pošto je čovjek vozio onda mu valja vjerovati na riječ.
Taman da te zaustavi kad pokusas se vozit k da imas R motor
Meni pase jer nisan bas vican a ruka te ponese….tako da neznan kako bi to zavrsilo da iman XR 1000 npr…..
Ovako laganini 80-120 sa max 150 kmh
Meni i vise nego dovoljno
Mada da…..obicna je bonboncic isto
Steta sta je rezervar premali…..18.5 ltr je sramotno malo
Bar da je 20 ltr
To je neka granica izdrzljivosti
 
Poljaci mi otkazali danas narudžbu Metzeler Karoo Street...prednja guma nije raspoloživa😬
I ponudili mi Metzeler Tourance Next ali DOT 2018 🥴
 
Poljaci mi otkazali danas narudžbu Metzeler Karoo Street...prednja guma nije raspoloživa😬
I ponudili mi Metzeler Tourance Next ali DOT 2018 🥴
Neznan sta fali Anakee adv ili Conti Trail attack 3
Nema boljih guma za asvalt
 
Poljaci mi otkazali danas narudžbu Metzeler Karoo Street...prednja guma nije raspoloživa😬
I ponudili mi Metzeler Tourance Next ali DOT 2018 🥴

Sta ima veze da je dot 2018?
 
Lipi motoric
 

Attachments

  • 3385F3BA-2088-4DBA-8D0C-28F2C74F421B.jpeg
    3385F3BA-2088-4DBA-8D0C-28F2C74F421B.jpeg
    2 MB · Views: 0