BreakM
Well-known member
Na kraju nisam nikog ni zvao, odlučio da želim probat sam.. pa sad.. ak sam sjebo sam sam sjebo, al generalno mislim da nisam.
Semerinzi SKF KITG-43S x2
Ulje Motul Fork Oil Expert Medium 10W 1L x2
_____________________________________________________
cca 90€ ukupno
1. Skinuo volan
2. Olabavio gornja 4 vijka trokuta koji drži štapove amortizera
3. Olabavio čepove štapova
4. Skinuo kotač i kočna kliješta
5. Izvadio štapove- očistio ih
6. Lijevi štap (uljni amortizer bez opruge): izvadio vijak ispod koji drži unutarnji amortizer, ulje van, skinuo čep i s čepom izvukao unutarnji amortizer (nisam to dvoje razdvajao), ispumpao ulje van, očistio sve, zamjenio semering, vratio unutarnji dio, prišarafio ga koristeći plavi loctite preko 3-4 navoja, ulio ulja količinu po manualu, pumpao opet da se napuni, izmjerio razinu ulja u milimetrima od vrha, zatvorio ga dok je bio maksimalno isturen.
7. Desni štap (samo mala i velika opruga u ulju): skinuo čep, maknuo zeger koji drži preload oprugu, izvukao taj preload dio skupa sa čepom van bez rastava, izvukao glavnu oprugu, očistio sve, napunio uljem, provjerio razinu, vratio oprugu, zeger, čep s preload dijelom, isto dok je bio max hod.
- Zamjena semeringa bez alata za postavljanje semeringa:
Nakon rastava gornjeg od donjeg štapa, očistio benzinom srednji sjajni donji dio, zalijepio izolirke na cca sredinu skoro do debljine novog semeringa (prva slika ispod izolirka je postavljena, s njom ga nabio na mjesto, skinuo izolirku, prebrisao sjajni dio sa novim uljem amortizera, klasični sastav dalje.
SKF semerinzi imaju u paketu plastičnu distancu, dodatni prsten, kod CRF-a ga se treba koristiti jer tvornički semerinzi su 11mm širine, SKF je 9mm (+2mm prsten koji je u paketu).
edit: Prvi dojmovi
Samo sjedanje na motor i sabijanje amortizera, generalno sličan otpor, izuzev što ide glađe. Prije je bilo u prvom dijelu hoda gdje je mali otpor opruge onak stoji fixno dok ne dobije jači poticaj, sad taj dio klizi glatko... zasad..
Semerinzi SKF KITG-43S x2
Ulje Motul Fork Oil Expert Medium 10W 1L x2
_____________________________________________________
cca 90€ ukupno
1. Skinuo volan
2. Olabavio gornja 4 vijka trokuta koji drži štapove amortizera
3. Olabavio čepove štapova
4. Skinuo kotač i kočna kliješta
5. Izvadio štapove- očistio ih
6. Lijevi štap (uljni amortizer bez opruge): izvadio vijak ispod koji drži unutarnji amortizer, ulje van, skinuo čep i s čepom izvukao unutarnji amortizer (nisam to dvoje razdvajao), ispumpao ulje van, očistio sve, zamjenio semering, vratio unutarnji dio, prišarafio ga koristeći plavi loctite preko 3-4 navoja, ulio ulja količinu po manualu, pumpao opet da se napuni, izmjerio razinu ulja u milimetrima od vrha, zatvorio ga dok je bio maksimalno isturen.
7. Desni štap (samo mala i velika opruga u ulju): skinuo čep, maknuo zeger koji drži preload oprugu, izvukao taj preload dio skupa sa čepom van bez rastava, izvukao glavnu oprugu, očistio sve, napunio uljem, provjerio razinu, vratio oprugu, zeger, čep s preload dijelom, isto dok je bio max hod.
- Zamjena semeringa bez alata za postavljanje semeringa:
Nakon rastava gornjeg od donjeg štapa, očistio benzinom srednji sjajni donji dio, zalijepio izolirke na cca sredinu skoro do debljine novog semeringa (prva slika ispod izolirka je postavljena, s njom ga nabio na mjesto, skinuo izolirku, prebrisao sjajni dio sa novim uljem amortizera, klasični sastav dalje.
SKF semerinzi imaju u paketu plastičnu distancu, dodatni prsten, kod CRF-a ga se treba koristiti jer tvornički semerinzi su 11mm širine, SKF je 9mm (+2mm prsten koji je u paketu).
edit: Prvi dojmovi
Samo sjedanje na motor i sabijanje amortizera, generalno sličan otpor, izuzev što ide glađe. Prije je bilo u prvom dijelu hoda gdje je mali otpor opruge onak stoji fixno dok ne dobije jači poticaj, sad taj dio klizi glatko... zasad..
Last edited: