Motor je u principu bio što bi se reklo na hrpi i velika većina dijelova original i to je bila izvrsna baza za ovakav projekt - koji nije do kraja gotov jer moramo još par sitnica sredit tipa ugradit original stražnju bravicu za otvaranje sica koja je kupljena i čeka montažu i takvih još detalja, ali to je u principu to... kao što je Luka i napisao takav motor ne trpi nikakve prerade i seljačiju, on mora biti u originalu zato je i bilo bitno složiti taj rep tj undertail koji su iskasapili do neprepoznatljivosti i falilo ga je užasno puno, ECU je bio pričvršćen duck tape-om, releji nabacani jer su im original nosači bili otpiljeni, hrpa žica, kažem žao mi je što taj dio posla nisam više fotkao jer je to stvarno bilo koma, prvenstveno za početak dobiti pravi kut jer se odrezani dijelovi nisu imali kako spojiti... to sam jednostavno radio iz nule na način da sam kupio kutiju od PP plastike (jer undertail nije ABS ko oklopi) izrezao ju i onda vario, nadoštukavao, obrađivao prema izvornom izgledu usput i dosta ojačao da izdrži vibracije u vožnji jer sam, rekao bih 40% undertaila radio iz nule... taj dio posla je stvarno bio na rubu za izgubit živce, ali rekao sam da budem napravio i jbg nisam mogao pogaziti riječ
kad je sve bilo gotovo tj kad sam prvi put montirao taj undertail i sklopio motor to je bilo to... vidjeti motor u kompletu takvog kakav je izašao iz tvornice je bilo izuzetno zadovoljavajuće meni koji sam to radio, a mogu misliti kako je bilo Luki koji je to sve strpljivo čekao... ali takav posao se nemože požurivati... a bome nije ni jeftin
Najgore od svega taj original undertail uopće nije trebalo piliti da bi se ugradilo to aftermarket govno od stakloplastike, ali majstorima je to očito bilo brže i jednostavnije i jbg otpilili su sve šta su mislili da im smeta i na taj način skoro nepovratno uništili motor u njegovom izvornom obliku
Evo kako je to izgledalo na početku
ECU je visio na duck tape-u
releji pobacani
prvi put da sam uspio spojiti dva dijela i dobiti pravi kut... drži se sve na ovim malim površinama kod palca
ugrubo izrezan oblik od PP koji je falio - takve i slične komade sam onda zavarivao i oblikovao prema slici originala
dodavanje dijelova koji su bili uništeni izrađenih prema šabloni
prvi puta da je sve sjelo na svoje mjesto i da se nije raspalo
releji su tamo gdje i trebaju biti, to sam isto sve iz nule radio, sve je ojačano i armirano zbog vibracija, ECU je isto na svom mjestu u uležištenju koje sam napravio prema slici originala... nakon toga sam još izradio i gornji poklopac ECU-a koji ga fiksira na mjestu i u principu to je skoro pa gotovo, nakon ove fotke je trebalo još par detalja, sve zagladiti i gas