2 T MANIJA

VypeRS said:
Opet dolazimo na moje da svako uz pravi 2T motor ima i još jedan 4T.  :wink:
ak je 2T pravilno slozen ne treba ti 4T

ja imam 2T i jedino zbog cega bi 4T je potrosnja, al me boli tuki trenunto za nju,
a s novom tehnologijom direktnog ubrizgavanja.

a i pored toga, trazim RD350 masinu, (ako je neko prodaje nek se javi na pm, stanje nebitno) koju zelim sredit u tip top stanje i da znam da sam miran barem 50000km (sem jedne promene klipova mozda)
 
bobi said:
koja je razlika  :D

uglavnom, ne treba se toliko zestiti oko internetskog foruma. pricajte jos malo o tim 2t motorima, bas je zanimljivo  (y)
pa sve je već napisano , zaključak je slijedeći , 2t stvarno dobro idu i to jako brzo, s obzirom da su non stop pod najvećim opterečenjem brzo se troše vitalni djelovi i tako nisu baš za svakodnevnicu i puno troše , nervozni na gasu i nisu baš za šire mase , 4t su ih pregazili  zbog euro normi zagađenja i zbog niz stvari, manje troše , itd
 
merlin68 said:
pa sve je već napisano , zaključak je slijedeći , 2t stvarno dobro idu i to jako brzo, s obzirom da su non stop pod najvećim opterečenjem brzo se troše vitalni djelovi i tako nisu baš za svakodnevnicu i puno troše , nervozni na gasu i nisu baš za šire mase , 4t su ih pregazili  zbog euro normi zagađenja i zbog niz stvari, manje troše , itd

to sto sam podebljao je jedino tocno za novu generaciju 2T motora, ostalo je nesto sto je bila istorija, isto kao i carbovi na rr jurilicama  (y)

novi 2T koja athena radi su zagadjenja a i potrosnja manja nego kod 4T iste kubikaze, a pogotovo za 4T iste snage, iz proste cinjanice da je 2T mnogo efikasniji po iskoristenju kemijske energije koja se u njega unosi
 
mbalunovic said:
to sto sam podebljao je jedino tocno za novu generaciju 2T motora, ostalo je nesto sto je bila istorija, isto kao i carbovi na rr jurilicama  (y)

novi 2T koja athena radi su zagadjenja a i potrosnja manja nego kod 4T iste kubikaze, a pogotovo za 4T iste snage, iz proste cinjanice da je 2T mnogo efikasniji po iskoristenju kemijske energije koja se u njega unosi


krivo  :mrgreen:  to ako si negdje procitalo se odnosilo na 2t dizel, brodski motor... i nema nikakvih slicnosti sa benzincem

dok god postoji preklapanje usisa i ispuha nece imat iskoristivost kao 4t, iako i 4t ima malo preklapanje ventila ali to je iz drugih razloga. 2t ima ˝variabilan˝ stupanj iskoristenja, samo u jako malom i uskom rasponu okretaja ima visok stupanj, iznad i ispod (pogotovo ispod) pada....  :wink:
svejedno veca kolicina goriva prodje kroz tu masinu, samo u manje takta  :jesus:
 
aaaaaaaa  :shocked: :shocked: nema vise ispiranja goriva, zar je tako tesko vec to skuziti da nema viska goriva, koji ce biti isprani, a kako nema jos 100 djelova koji se vrte, onda ima manje trenja i vecu iskoristivost !
 
mbalunovic said:
aaaaaaaa  :shocked: :shocked: nema vise ispiranja goriva, zar je tako tesko vec to skuziti da nema viska goriva, koji ce biti isprani, a kako nema jos 100 djelova koji se vrte, onda ima manje trenja i vecu iskoristivost !


ako znas kako izgleda realan termodinamicki dijagram 2t procesa onda ti moze bit jasno da nece imat tu iskoristivost.... 


iako stvarno vec dugo nisam u toku, nemogu sigurno tvrdit jer neznam kakva je danas tehnologija ali cisto sumnjam da se sta promjenilo po tom pitanju....
 
termodinamika mi je jedna od drazih nauka, i ja ne pricam o cistoj iskoristivosti, nego skupa s gubitcima koji nastaju usled samog trenja i inercije mnogih pokretnih djelova u 4T sve to predstavlja gubitke i do 30%
 
ahha ne iscrpna tema  :jesus:

mislim da nema potrebe da zamaramo forum sa teorijama  (y)


upotrebu ce nac ali ce uvijek to bit agregat cisto za gust.....  to mu je i draz  (y)
 
(y)
tako je, al kad mu se spusti potrosnja na nekih 8L (sto su postigli s direktnim ubrizgavanjam kad su portovi zatvoreni) se priblizava i kao svakodnevno prevozno sredstvo koje ne trosi previse.

i ako ja uzivam u svojoj igracki od 125 ccm , koja je izuzetno nervozna na gasu i zbog toga zanimljiva za vozit, i ako ne ide 300 itd, za po gradu i magistrali uzivancija i ako trosi 10L pa sve do 15 kad ga teras pun gas
 
mbalunovic said:
(y)
tako je, al kad mu se spusti potrosnja na nekih 8L (sto su postigli s direktnim ubrizgavanjam kad su portovi zatvoreni) se priblizava i kao svakodnevno prevozno sredstvo koje ne trosi previse.

i ako ja uzivam u svojoj igracki od 125 ccm , koja je izuzetno nervozna na gasu i zbog toga zanimljiva za vozit, i ako ne ide 300 itd, za po gradu i magistrali uzivancija i ako trosi 10L pa sve do 15 kad ga teras pun gas

:shocked: Tu nešto gadno nije poštelano
 
jbg, volim kad mi je malo bogata smjesa, iz prostog razloga sto je cesto pod punim opterecenjem , i ne razmislajm dal mu to pase ili ne, pa ako nista drugo nek hladjenje ima kako treba, inace nit dimi, nit stuca, nista, jedino sto moze biti krivo je pozicije igle, jer je sve na njemu "tvornicki" sto se tice, dizni, sibera, polverizatora, i ostalog, i jos je veca kubikaza jer je nanjemu polini, pa da ima to malo "extra" benzina kad vec max dizna nije za tih "5" brojeva veca, + mikuni je poznat po potrosnji.
 
ak pogledas svecku je za nijansu tamnija od idealne za 2T, boja capuchina je recimo, mozda malo tamnija,
BR 10 EIX je svecka, i sagori sve bez problema.
motor po hladnom ide ko lud s tom mjesavinom, i za to je drenutno postelan, sad kako su dosli topliji dani bi ga malo trebao osiromasit
 
mbalunovic said:
ak je 2T pravilno slozen ne treba ti 4T

ja imam 2T i jedino zbog cega bi 4T je potrosnja, al me boli tuki trenunto za nju,
a s novom tehnologijom direktnog ubrizgavanja.

a i pored toga, trazim RD350 masinu, (ako je neko prodaje nek se javi na pm, stanje nebitno) koju zelim sredit u tip top stanje i da znam da sam miran barem 50000km (sem jedne promene klipova mozda)

Jel ti shvačaš da na ovom forumu ima ljudi kaj imaju i prakse o vim motorima o kojima ti pišeš , a ne samo teoriju poput tebe. :D  Jer navozih dvotaktnih ljepotica i ljepotana, a da nije loše imati kojeg dvotaktnog bisera u garaži nije, ali samo uz još par ''normalnih'' motora :D. Dugo vremena sam imao uvijek uz jedan ''normalan'' motor i jednu cvaju tek toliko da se tjedno par destaka km izguštao na njima tzr250, rd350, rs125 itd. Al brate sam sebi si kontradiktoran do boli (y)
 
gde sam rekao da treba imat 4T  :misli:

slazem se da je problem potrosnja kod starijih 2T (ak je nekome to problem nek si uzme 4T skuter od 50ccm) al ako uvedu ovu novu tehnologiju i u motore za cesu, pomesce sve 4T po performansama i potrosnji.
 
mbalunovic said:
gde sam rekao da treba imat 4T  :misli:

slazem se da je problem potrosnja kod starijih 2T (ak je nekome to problem nek si uzme 4T skuter od 50ccm) al ako uvedu ovu novu tehnologiju i u motore za cesu, pomesce sve 4T po performansama i potrosnji.

Nitko nije rekao da si ti rekao , al koliko vidim da kažeš da ti potrošnja nije problem (a danas većini je) , a na svemu drugom šparaš pa mi i to nije jasno :misli:
 
volim gustat. jer motor mi sluzi nazalost vise manje do posla na fax i nazad i onda sam spreman za to izdvojiti tih 500kn za benzin . a opet kako sam student i zivim iskljucivo od onoga sto zaradim stedim na ostalom.

al kao sto svi vidite obozavam 2T motore i za tu isporuku snage sam spreman dat te pare za bengu
 
Samo onda ako nije problem u parama...čemu ...istraživanje koju sve 4t mašinu možeš stavit na mito...kupovanju 4t mašine...
 
mbalunovic said:
volim gustat. jer motor mi sluzi nazalost vise manje do posla na fax i nazad i onda sam spreman za to izdvojiti tih 500kn za benzin . a opet kako sam student i zivim iskljucivo od onoga sto zaradim stedim na ostalom.

al kao sto svi vidite obozavam 2T motore i za tu isporuku snage sam spreman dat te pare za bengu

Mislim da mi svi griješimo u svezi tvog mišljenja i većina nas te ne razumije jer smo najvjerojatnije odavno prošli ''tu isporuku snage '' 125-ica i pomalo smo zaboravili kako smo se tada osječali kao tinejđeri sa tih 30-ak konja. A danas možda zaboravimo na motorima od 130 i više konja kakav ti je to doživnjaj u jajima kad probaš prvi malo jači motor.Meni je iskreno poslije prve 125ice frend posudio staro z1000 i kad sam ga stisnuo (neovisno sad o omjeru konja kubika) mislio sam da bum poletio , a oko jaja me lagano zaškakljalo  :D I daleko o cvajma 250, 350 , 500 al brate pričaš o 125.ici kao da poliječeš s njom (y)